Jump to content

Clio 3 DCI ZAPINJE MJENJAC


Guest

Recommended Posts

Lijepi pozdrav svima...

Vlasnik sam Clio 3 1.5 dci sa 68 KS 2007g sa 95000 KM.

Uglavnom sa autom prezadovoljan. Servisirao ga redovito u Baoticu.

Ima para dana vracao se autoputem iz Splita do Zagreba i sve bilo ok dok nisam skuzio po gradu da mi zapinje mjenjac. Ne zapinje svaki put al se zna dogodit mjenjajuci prve tri brzine u visu a i nizu brzinu kada ubacivam. Bio sam isto tako nedavno na onom besplatnom pregledu u Renaultu gdje su mi rekli da je auto u super stanju i da kvacilo je jako dobro. zbog toga mislim da nije problem u kvacilu a ni u samom mjenjacu.

Citajuci stare postove vidio sam da bi problem mogao biti u ulju mjenjaca koje nikad nije mjenjano pa ili ga ima malo ili je slaba gradacija

MOLIM VASE MISLJENJE I PREPORUKU I JEL NETKO JOS IMAO TAKVIH PROBLEMA

Molim vas za pomoc jer nije mi bas potreba otici u Baotic ili negdje slicno pa da me oderu po djepu kao i svaki put do sada pogotovo jer ovaj mjesec moram platit regu i kasko za auto 8000 kuna.

Hvala!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    16

  • frenchkey

    8

  • Raptor6767

    8

  • Zrmi RS

    7

ne vjerujem da je do ulja, ali ne škodi promijeniti ga svakih 100 tisuća km. Radije provjeri donji nosač motora i eventualno polužje/sajle ručke mjenjača

Link to comment
Share on other sites

ne vjerujem da je do ulja, ali ne škodi promijeniti ga svakih 100 tisuća km. Radije provjeri donji nosač motora i eventualno polužje/sajle ručke mjenjača

Potpis na nosače motora i poluge mjenjača. Prvo provjeri to i podmaži poluge.

Link to comment
Share on other sites

Potpis na nosače motora i poluge mjenjača. Prvo provjeri to i podmaži poluge.

Zar Clio III ima poluge? Mislio sam da je veza ručice mjenjača i getribe ostvarena preko kablova (kod mene je preko kablova, a auto ima 9 godina). Mjenjač može zapinjati radi pregustog ulja u mjenjaču (današnje getribe koriste sintetiku 75W80 GL 4+, ili GL5), ili zbog sinhronih prstenova. Možda je do kablova, možda do ulja...., a možda do nečeg trećeg. Ne vjerujem da je do nosača motora jer bi se u tom slučaju ručica mjenjača pri svakom naglom dodavanju, ili oduzimanju gasa pomicala naprijed, natrag.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako je složen mjenjač, al ja sam imao identičnu stvar na Corsi C 1.2 16v. Mjenjao sam poluge mjenjača. Popravak je bio nekih 400kn.

Link to comment
Share on other sites

Na cliu 3 su sajle u pitanju i nikakve poluge.- Prije ces postici nesto s mjenjanjem ulja u mjenjacu nego s tim podmazivanjem sajli. Za to kod mene bar moras skinuti cijeli filter tj kuciste i imas tamo te polugice male i sajle. No ja nisam primjetio nekakvo posebno poboljsanje nakon tog podmazivanja. Donji nosac svakako vrijedi pogledat u kakvom je stanju. Shvati da mjenjac sad kad je hladnije ide puno teze, te je potrebno duze vrijeme da se samo ulje u njemu zagrije i da to sve ide puno lakse.

Link to comment
Share on other sites

Razumjem ja da je teze malo kad je hladnije al ovako nije nikada zapinjalo. Kad se malo duze vozi onda je ok al svejedno zelim rijesit problem. Ulje nije nikada mijenjano znam da dosta ljudi to nikada ne mjenja al ako je kod mene to problem Bogu hvala. Najradije bi otisao u ovlasteni servis pa da bar ustanove kvar. S druge strane ne zelim da mi naseru puno stvari jer imaju tako obicaj.

Link to comment
Share on other sites

Evo dragi moj dogodilo se skoro najgore. Cura je vozila auto zadnja tri dana. Meni se prije toga nista nije culo ili ako je malo. uglavnom danas sam skuzio da se cuje getriba. Odvezo sam ga kod majstora na jednu preporuku i tako je potvrdena moja sumlja. Sutra ide na skidanje i otvaranje getribe pa cemo vidit kolika je steta. Navodno je ostalo bez ulja u getribi al nemaju pojma kako jer nigdje nema niti kap masnoce ispod auta pa da je eventualno pustilo negdi. Sve je to ok nisam ljut dogadja se jbg. Jedino me brine financijska strana te price. Majstor nije htio nista govorit prije nego je otvori.

Link to comment
Share on other sites

Evo dragi moj dogodilo se skoro najgore. Cura je vozila auto zadnja tri dana. Meni se prije toga nista nije culo ili ako je malo. uglavnom danas sam skuzio da se cuje getriba. Odvezo sam ga kod majstora na jednu preporuku i tako je potvrdena moja sumlja. Sutra ide na skidanje i otvaranje getribe pa cemo vidit kolika je steta. Navodno je ostalo bez ulja u getribi al nemaju pojma kako jer nigdje nema niti kap masnoce ispod auta pa da je eventualno pustilo negdi. Sve je to ok nisam ljut dogadja se jbg. Jedino me brine financijska strana te price. Majstor nije htio nista govorit prije nego je otvori.

Link to comment
Share on other sites

Zasto ja obavezno mjenjam i ulje iz mjenjaca na servisu. Opekao sam se s tim uljima i pusem na hladno. Oko 200kn nije puno za ulit ulje u mjenjac i znas stoimas u njemu. Neznam kako je ispustilo i tko ga je servisirao, no smrdi mi stavka da je ostao bas bez ulja ako nema vidljivih tragova gubitka istog. Tko ti je rekao da je ostao bez ulja i po cemu je to zakljucio? Jel znas uopce koliko ide ulja u mjenjac?

Moja predpostavka je negdje oko 2-3 L. U moj ide cca 2,3L tj dok nepocne curit na bocnoj strani kucista kod cepa. Da bi majstor utvrdio da ti je falilo ulja, morao ga je ispustit u neku mjernu posudu gdje je uvrdio tocno koliko fali tj. koliko ga je bilo unutra. Znas neke podatke i jel on to napravio ili buba napamet?

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

A gle on je rekao da to moze biti razlog al da je i njemu sumljivo jer nema nikakve masnoce i da ce znati kad otvori getribu. Budemo vidili samo neka naprave al da ne bude puno novaca. Jel ima tko strucan tu sa foruma pa da imam iskustva sa takvim popravcima? Ja sam tu relativno novi pa ne znam bas sve informacije.

Link to comment
Share on other sites

A gle on je rekao da to moze biti razlog al da je i njemu sumljivo jer nema nikakve masnoce i da ce znati kad otvori getribu. Budemo vidili samo neka naprave al da ne bude puno novaca. Jel ima tko strucan tu sa foruma pa da imam iskustva sa takvim popravcima? Ja sam tu relativno novi pa ne znam bas sve informacije.

Dali je u pitanju JR5 getriba? Mislim da su novije Renaultove getribe JR5, JC5 ,a naročito PK6 jako loše. U pitanju su bili ležaji koji su znali odlaziti. Popravak getribe je jako skup "sport", zbog jedne činjenice, a to je što su getribe (manualne) složeni uređaji koji se sastoje od puno sitnih djelova i dosta "majstora" ih zbog same njihove složenosti izbjegava, a i djelovi za getribe (ležaji) se teško dobavljaju i skupi su. Spomenute Renaultove getribe su koliko sam imao prilike počitati jako osjetljive na gubitak ulja, kao i na "staro ulje s istrošenim E.P. aditivima" premda Renault navodi da ulje u getribi ne treba mjenjati. Moja preporuka je obvezno mjenjanje ulja u getribi svakih 60 kkm, a može i prije. Koristiti specifikaciju proizvođača (ulje ne mora nužno biti elf) premda je Renault promjenio specifikaciju ulja recimo za PK6 getribu (75W80 API GL5 u GL4+) što je u biti isto, ali kao GL5 ulja nisu baš prihvatljiva za mjedene sinhrone prstenove. Postoji još jedan problem s Renaultovim getribama, a on se zove ljeva manžeta poluosovine do getribe, koja je jako loše projektirana. Naime, radi se o tome da je brtvljenje izvedeno na način da ne postoji semering na getribi nego samo manžeta u koju je integriran ležaj, i kad manžeta pukne ulje isteče iz getribe i "adio" getriba ako se curenje ne primjeti na vrijeme.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ulje ako iscuri negdje ostane trag uvijek! I ako je otvara i ide presloziti neces proc ispod 1tkn sigurno, znaci ne ocekuj da ce ti biti par sto kn popravak. a da je manzeta lose projetirana nebi se slozio jer u ovih 12ak god koliko radim nikad nisam imao slucaj da je na tom lezaju procurilo ulje(nema samo renault tako). Vrlo lako moguce da ti je puknulo kuciste ispod pete brzine kod lezaja.

Link to comment
Share on other sites

. a da je manzeta lose projetirana nebi se slozio jer u ovih 12ak god koliko radim nikad nisam imao slucaj da je na tom lezaju procurilo ulje(nema samo renault tako). Vrlo lako moguce da ti je puknulo kuciste ispod pete brzine kod lezaja.

Nisam napisao da zna procuriti na tom ležaju. Napisao sam da ako manžeta pukne (što se dogodilo meni na PK6 ) ulje iscuri kroz nju (nema semeringa pa ulje iscuri odmah), srećom sam na vrijeme ugledao lokvu ispod auta pa nije bilo getriba by-by. Nova manžeta (original set) je bila oko 350 kn i 100 kN montaža. To je loše rješenje utoliko što je gubitak ulja trenutan ako manžeta pukne, za razliku od getriba gdje postoji semering. Što se tiče konkretnog problema kolege nemoguće je da ulje iz getribe iscuri bez vidljivih tragova i tu se slažem 100%. Bez temeljitog pregleda nemoguće je ustanoviti što je uzrokovalo oštećenje (recimo dali je oštećenje uopće nastalo radi gubitka ulja i dali je uopće došlo do gubitka ulja).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

U menjac Megane-a R26 sam sipao Motul-ovo Motylgear 75W80 i osetio poboljsanje. Auto presao 115000km i ovo je prva zamena ulja u menjacu...

Isto cu uraditi i na sestrinom Modusu 1.5 dCi 86 KS jer sam primetio da joj zapinje menjac po malo... Motul za svaku preporuku...

Link to comment
Share on other sites

Ako nema masnih fleka ili je neki Janez zaboravio uliti ulje u tvornici, ili je puklo kućište mjenjača, otišao neki semering poluosovine ili sl., pa je svo ulje iscurilo odjednom, npr. kad si išao na neki dulji put, pa doma na parkingu nije više imalo što curiti

Edit: možda da si probao nadoliti ulje i vidjeti kako se ponaša mjenjač, curi li zapinje li.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ako nema masnih fleka ili je neki Janez zaboravio uliti ulje u tvornici, ili je puklo kućište mjenjača, otišao neki semering poluosovine ili sl., pa je svo ulje iscurilo odjednom, npr. kad si išao na neki dulji put, pa doma na parkingu nije više imalo što curiti

Edit: možda da si probao nadoliti ulje i vidjeti kako se ponaša mjenjač, curi li zapinje li.

Ovo je moguće, ali bi ostale masne mrlje na plastičnoj zaštiti motora i mjenjača kao i na kućištu istih, koje bi pomješane s prašinom tvorile ljepljivu masu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Hm, da, u pravu si. Onda da optuižimo Janeze da uopće nisu ulili ulje? :bigl:

Po meni najjeftinija varijanta je bila uliti 2 litre ulja, neš ti troška, pa vidjet što se događa. Da mu nebi kao onome Cliu na forumu.hr promijenili 8 ispušnih ventila (i naplatili, dabome), pa tek puno kasnije kad se problem nije riješio ustanovili da je oksidirala jedna stopica na kompu :tup:

Link to comment
Share on other sites

Hm, da, u pravu si. Onda da optuižimo Janeze da uopće nisu ulili ulje? :bigl:

Po meni najjeftinija varijanta je bila uliti 2 litre ulja, neš ti troška, pa vidjet što se događa. Da mu nebi kao onome Cliu na forumu.hr promijenili 8 ispušnih ventila (i naplatili, dabome), pa tek puno kasnije kad se problem nije riješio ustanovili da je oksidirala jedna stopica na kompu :tup:

Serviseri su se danas digli na razinu ne inženjera nego doktora, pa je s njima jako teško i pričati šta bi bilo uzrok npr. u ovom slučaju. Slažem se da je najjeftinija varijanta naliti ulje u mjenjač pa vidjeti što se događa, ali se to njima (serviserima) ne radi. Mene samo zanima kako je moguće da se na autu starom 4 godine s tako malo kilometara "ode" getriba? Getibe koje se ugrađuju u Clio III 1.5 dCi nisu baš "bajne", ali su bolje od recimo PK6 (megane, laguna, trafic, master), a ja sa svojom nemam nikakvih problema. Ulje sam promjenio (Tutela Zc 75W80 Synth) i zadovoljan sam, mjenjač se odličo "šalta" i kad je temp. ispod nule. Ovdje je vjerojatno rječ ili o tvorničkoj greški, ili pogreški servisera.

Link to comment
Share on other sites

Nisam napisao da zna procuriti na tom ležaju. Napisao sam da ako manžeta pukne (što se dogodilo meni na PK6 ) ulje iscuri kroz nju (nema semeringa pa ulje iscuri odmah), srećom sam na vrijeme ugledao lokvu ispod auta pa nije bilo getriba by-by. Nova manžeta (original set) je bila oko 350 kn i 100 kN montaža. To je loše rješenje utoliko što je gubitak ulja trenutan ako manžeta pukne, za razliku od getriba gdje postoji semering. Što se tiče konkretnog problema kolege nemoguće je da ulje iz getribe iscuri bez vidljivih tragova i tu se slažem 100%. Bez temeljitog pregleda nemoguće je ustanoviti što je uzrokovalo oštećenje (recimo dali je oštećenje uopće nastalo radi gubitka ulja i dali je uopće došlo do gubitka ulja).

Vidim da u Scenic sa 6 brzina idu NDO i PK4 mjenjaci...kako znati koji ja imam?

Link to comment
Share on other sites

Vidim da u Scenic sa 6 brzina idu NDO i PK4 mjenjaci...kako znati koji ja imam?

Valjda piše na samoj getribi. Probaj pogledati dali ima kakva naljepnica.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.