Jump to content

Clio 3 DCI ZAPINJE MJENJAC


Guest

Recommended Posts

bio sam sad i kod trećeg servisera i rekao mi je kuplug set sa druklagerom i korpom, dakle sve komplet će promijeniti, neko fensi ulje za 100 kn/L uz koje se šalta još 50% bolje.

e ,da u prvom servisu su mi htjeli kao mjenjati i zamašnjak a druga dva servisera su rekla da clio nema zamašnjak nego samo neki uteg koji se ne mjenja, tako da me prvi servis samo htio odrati za još 3000 kn.

i da li su valeo zamjenski dijelovi dobri?

Edited by ninja
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    16

  • frenchkey

    8

  • Raptor6767

    8

  • Zrmi RS

    7

bio sam sad i kod trećeg servisera i rekao mi je kuplug set sa druklagerom i korpom, dakle sve komplet će promijeniti, neko fensi ulje za 100 kn/L uz koje se šalta još 50% bolje.

e ,da u prvom servisu su mi htjeli kao mjenjati i zamašnjak a druga dva servisera su rekla da clio nema zamašnjak nego samo neki uteg koji se ne mjenja, tako da me prvi servis samo htio odrati za još 3000 kn.

i da li su valeo zamjenski dijelovi dobri?

Ulje isključivo Elf Tranself NFJ 75W80. Sve drugo (pa i to fensi od 100 kn/l) je lošije za Renault-ov mjenjač iz Clia.

Link to comment
Share on other sites

to je tvornički preporučeno ulje?

Tako je. Imaš ga kupiti u Bauhausu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

i još jedno pitanje. prvi serviser je rekao da kuplung set košta 900 kn i ruke 1600.

Drugi je rekao da je kuplung set 1800 kod tokića i ruke 700

Treći je rekao da je set sa tim uljem 1400 kn i ruke 400.

Tko je sada u pravu? za koliko se može taj set nabaviti i koliko bi normalno ruke trebale biti?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio kod lagerosa kuplung set od valea za cca 650kn a ruke platio 500 kn i rijesio problem na peugeotu 307 (1.4 8v) za cca 1150 kn... tako da probaj se javit njemu...

 

Pretpostavljam da bi na mom meganeu trebala biti TL4 getriba kakve su na 1.5 dci sa 6 brzinama i mislim da u sportu 197/200, naravno sa drugim omjerima...

 

E dakle vi koji ste mjenjali na toj getribi ulje koliko je problem ? S obzirom da je dosta danasnjih getriba napravljeno da se ulje nikad ne mjenja moguce da nema ni cep odispod pa onda treba izvlacit ulje pa stavljat drugo...

 

a i onda me je vise strah da mi majstor ne ulije malo pre malo ili malo pre vise ulja i ujebe mi getribu koja je dobra a opet bi to volio promjenit jer sam vec na 70 000... pa da na kraju imam vise stete nego koristi od promjene ulja...

 

Ovo sa razinom me uvijek brine jer uvijek bas svi majstori kad dolijevaju ulje oni moraju par milimetara preko max ulit ulje u motor...  :angry: kao da je problem pogledat par puta tokom doljevanja...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti kuplunge mjenjas puno cesce nego vecina nas ostalih... nadam se da prije 150 000 km necu morat razmisljat o promjeni kuplunga...

Link to comment
Share on other sites

Referirao sam se na to u kontekstu da se ulje u getribi nikada ne mijenja.

Ja bih toplo preporučio izmjenu svakih 60-70kkm.

Ima čep i ide 2L ulja.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da si mjenjao u svom autu ocito ulje vec vise puta... a pretpostavljam da imamo i istu getribu, dali si isao na elf ulje ? motul ( o kojem sam i sam razmisljao ) ? ili pak neko trece ?

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da si mjenjao u svom autu ocito ulje vec vise puta... a pretpostavljam da imamo i istu getribu, dali si isao na elf ulje ? motul ( o kojem sam i sam razmisljao ) ? ili pak neko trece ?

 

Trebaš malo pažljivije čitati:

 

Ja mijenjam kod svake izmjene kuplunga.

Castrol Syntrax 75w90.

 

IMAG3963.jpg

 

Nekima je poznato pod nazivom TAF-X kako se prije zvalo:

 

IMAG0361.jpg

 

Da li je isti mjenjač ili ne - ne ulazim u to, ali kome god sam prodao TAF-X, tj.Syntrax po novome - su oduševljeni. Posebice kod šaltanja na hladno.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Da, trebalo bi.

 

Iz iskustva tvrdim da je ovo najbolje ulje koje možeš staviti u 197/Megane RS što se tiče RenFaulta. Ali apsolutno svi potvrdili.

Link to comment
Share on other sites

mislim da mi je rekao ovaj zadnji da misli staviti to tafx ulje. ali i rekao mi je da ide 3L ulja.

budem probao pitati lageorsa koliko košta kuplung set.

Link to comment
Share on other sites

Da, trebalo bi.

 

Iz iskustva tvrdim da je ovo najbolje ulje koje možeš staviti u 197/Megane RS što se tiče RenFaulta. Ali apsolutno svi potvrdili.

Elf Tranself NFP 75W80 ti je tvorničko i preporučeno ulje. E sad, svi se možemo igrati stručnjaka.

Link to comment
Share on other sites

E sad, sve što je "tvornički preporučeno" nije uvijek i najbolje.

 

Daleko sam ja od stručnjaka. Samo sam čovjek sa iskustvom.

 

 

EDIT: Tvornički preporučeno mi je ELF 5w40 svakih 20kkm, a ja koristim Motul 300V 5w40 kojeg mijenjam svakih 10kkm.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

E sad, sve što je "tvornički preporučeno" nije uvijek i najbolje.

 

Daleko sam ja od stručnjaka. Samo sam čovjek sa iskustvom.

 

 

EDIT: Tvornički preporučeno mi je ELF 5w40 svakih 20kkm, a ja koristim Motul 300V 5w40 kojeg mijenjam svakih 10kkm.

U pravu si, ali taj Elf koji sam naveo najviše "paše" PXX mjenjačima (iskustvo). Specijalno je razvijeno za tu vrstu mjenjača i ja ga nisam našao nigdje u slobodnoj prodaji, ulje sam na kaju kupio u ovlaštenog oko 130 kn/l. Imaš li ti kakva iskustva s njim?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nisam imao iskustva jer svim strankama sa RSovima prodajem ovaj Castrol i svi su oduševljeni. Posebice kod šaltanja ujutro (što hladnije jutro to primjetnije) i prilikom "utrka".

Link to comment
Share on other sites

Nisam imao iskustva jer svim strankama sa RSovima prodajem ovaj Castrol i svi su oduševljeni. Posebice kod šaltanja ujutro (što hladnije jutro to primjetnije) i prilikom "utrka".

Ovo što se tiče šaltanja na hladno je i odlika Transelfa. Ja sam prije spomenutog Transelfa u mjenjaču imao Tutelu Zc 75W80 i ujutro se mjenjač jako loše šaltao. Od kada koristim NFP auto se ujutro šalta puno lakše.

Link to comment
Share on other sites

Elf Tranself NFP 75W80 ti je tvorničko i preporučeno ulje. E sad, svi se možemo igrati stručnjaka.

U TL4 mjenjac koji bi trebao biti u meganeu 3 1.6 i u cliu 3 sport treba ic NFJ a ne NFP ulje i to je tvornicko ulje

 

Dakle ovo ulje je preporuka tvornice.

 

 

E sad, sve što je "tvornički preporučeno" nije uvijek i najbolje.

 

Daleko sam ja od stručnjaka. Samo sam čovjek sa iskustvom.

 

 

EDIT: Tvornički preporučeno mi je ELF 5w40 svakih 20kkm, a ja koristim Motul 300V 5w40 kojeg mijenjam svakih 10kkm.

 

Ovdje se radi o promjeni brenda dakle ti i dalje stavljas 5W40 koji i dalje (pretpostavljam) zadovoljava RN0710 normu... sigurno je bolje ulje ali i dalje je ulje po specifikaciji a sto se tice mjenjaca tu izlazis iz nekih tvornicki preporucenih specifikacija... dali je bolje ili nije bolje necu ulazit, tj vjerovat cu da je bolje ako kazes da si probao ali ocu rec da ti usporedba koju si naveo nije mjerodavna...

Link to comment
Share on other sites

Ekipa uredno stavlja i 10w60 u 172/182ke, 5w50 u 197ice, 15w50 (Motul 300V) u Megane RSove.

Ono što tvornica preporuči nije nužno uvijek najbolje već je kompromis jer ne znaju u kojem se podneblju auto koristi o u kojim uvjetima.

Ak me kužiš.

Link to comment
Share on other sites

U TL4 mjenjac koji bi trebao biti u meganeu 3 1.6 i u cliu 3 sport treba ic NFJ a ne NFP ulje i to je tvornicko ulje

 

Dakle ovo ulje je preporuka tvornice.

 

 

 

Ovdje se radi o promjeni brenda dakle ti i dalje stavljas 5W40 koji i dalje (pretpostavljam) zadovoljava RN0710 normu... sigurno je bolje ulje ali i dalje je ulje po specifikaciji a sto se tice mjenjaca tu izlazis iz nekih tvornicki preporucenih specifikacija... dali je bolje ili nije bolje necu ulazit, tj vjerovat cu da je bolje ako kazes da si probao ali ocu rec da ti usporedba koju si naveo nije mjerodavna...

Ako ide NFJ onda je još bolje, jer je to ulje lakše dobavljivo i skoro dvostruko jeftinije. Inače NFJ je ulje za teško opterećene mjenjače, a NFP za ekstremno opterećene mjenjače.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Pozdrav. Osvrnut ću se i ja na temu zapinjanja mjenjača. Radi se o Cliju III 1.5 dCi 86 ks iz 2006. godine. Prešao je 190 000 km, nedavno je kupljen pa sam išao u Renault na pregled vozila da mi kažu što treba mijenjati (ako treba). Taman prije dolaska na servis mi se dogodilo da mjenjač par puta nije htio izaći iz prve kako bih ga ubacio u drugu. Onda opet ubaci i sve bude dobro da bi nakon četiri-pet šaltanja opet ostao u prvoj. Kada se to dogodilo, pokušao sam povući ručicu mjenjača, ali ona se opirala pa nisam htio ništa raditi silom već sam se malo vozio u leru i onda malo jače povukao i prebacio u drugi stupanj prijenosa (dakle, problem je ispadanje iz prve brzine). Nakon par minuta stižem u Renault na pregled vozila i usput kažem čovjeku što mi se upravo dogodilo pa neka obrati pozornost i na to. Sat vremena poslije toga, kada je pregled bio obavljen, rekli su da je auto generalno ok (predvidjeti servis anlasera, zadnjih kočnica i obaviti redovan servis). Problem je vjerojatno bio jer se poklopio zub na zub (a upravo mi je to rekao jedan poznanik koji je isti problem imao s Cliom III dCi iz 2011. sa 150 000 km). Da napomenem, inače su šaltanja skroz u redu, i prije i poslije toga. Nemam nikakve zamjerke pa se sam se iznenadio jer znam da su radovi na mjenjačkoj kutiji jako skupi. Nakon toga je sve bilo u redu do ove večeri. Prošla su tri tjedna, mjenjač je savršeno šaltao i po toplom i po hladnom. I onda večeras par puta nije htio izaći iz druge kako bih ga prebacio u treću. Parkiram se, prošetam gradom, sjednem u auto i vozim se nazad i mjenjač opet radi savršeno.

Vidim da je još jeda kolega imao sličan problem (http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/49210-clio-15dci-50kw-zaštekao-mjenjač/).

Možete li mi reći je li u ovom slučaju sve u redu, tj. je li stvarno samo došao zub na zub ili je posrijedi nešto drugo? Ponavljam, nakon pregleda vozila u Renaultu su mi rekli da je s vozilom sve u redu i da me to ne brine, ali evo, to se kasnije dogodilo opet. Do sada sam nekoliko godina vozio Clio II Storia i tako nešto nikada nisam iskusio.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.