Jump to content

Clio 3 DCI ZAPINJE MJENJAC


Guest

Recommended Posts

Nesto mi je ovaj natpis NDO poznat, kao da sam ga vidio na velikom servisu kad su mi mjenjali ulje...prvom prilikom cu opet pogledati...uglavnom mjenjac je odlican, nisam nikada imao problema sa mjenjacima u nijednom autu pa ne ocekujem ni ovdje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    16

  • frenchkey

    8

  • Raptor6767

    8

  • Zrmi RS

    7

...Mene samo zanima kako je moguće da se na autu starom 4 godine s tako malo kilometara "ode" getriba?

Sve je moguće. Iskustvo iz VW svijeta, na šefovu Golfu 6 (1.4 TSI) je otišla getriba na 11000 kilometara. Potrošio se sinhron druge brzine... A auto se vozio normalno, da ne kažem penzionerski.

Link to comment
Share on other sites

Evo auto je gotov. Otisla su dva lagera u getribi svaki po 180 kuna nemas ih sta vidit. Ukupni trosak sa uljem i sve ruke i materijal 1600 kuna. Auto gotov za dan i pol upravo se vozim u njemu i pisem. Decki su bili ok i ljubazni inace rade samo getribe svih vrsta pa ako nekom nedaj Boze zatreba saljem broj. Pitao sam ga naravno jel se to moglo kako sprijecit on je rekao da sam imao peh i to je to. Netko je gore napisao da su danas majstor kao doktori. To je velika istina i sto je gore doktori su 15 puta ljubazniji majstora svih vrsta. Ima onih koji nisu takvi i ovi meni decki su bili ok. Nadam se da ce auto nastavit sluzit bez ikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su novije Renaultove getribe JR5, JC5 ,a naročito PK6 jako loše. U pitanju su bili ležaji koji su znali odlaziti.

Evo citiram sam sebe! Znači loši ležaji=štednja na materijalu=jedno veliko automobilsko ime će doći na zao glas zbog uštede od par stotina kuna, koliko je Renault platio manje svom dobavljaču ležaja po jednoj getibi. Inače ako niste znali Renault u svojim getribama koristi ležaje japanske tvrtke "NTN" koji se nisu pokazali kao najsretnije rješenje (barem je tako kod moje PK6 getribe).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sve je moguće. Iskustvo iz VW svijeta, na šefovu Golfu 6 (1.4 TSI) je otišla getriba na 11000 kilometara. Potrošio se sinhron druge brzine... A auto se vozio normalno, da ne kažem penzionerski.

Renault bi bio puno kvalitetniji proizvođač automobila kada ne bi štedio na mjestima gdje ne treba. Recimo ležajima getiba koje su odlično projektirane i dobre, ali su zbog banalnih gluposti došle na loš glas (evo na ovom primjeru je sve jasno). VW za razliku od Renaulta vjerojatno ne štedi na ležajima, ali očito štedi na sinhronima:rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Renault bi bio puno kvalitetniji proizvođač automobila kada ne bi štedio na mjestima gdje ne treba. Recimo ležajima getiba koje su odlično projektirane i dobre, ali su zbog banalnih gluposti došle na loš glas (evo na ovom primjeru je sve jasno). VW za razliku od Renaulta vjerojatno ne štedi na ležajima, ali očito štedi na sinhronima:rotfl:

Nemoj misliti da je VW išta bolji od Renaulta, uvijek postoju neke iznimke,a evo jedne izjave vlasnika Golfa 5 TDI sa Autoforuma

"Evo da se i ja “pohvalim” sa svojim autom, radi se o golfu 5 tdi pd, kupljen nov 2009 god.

Od tada do danas sam prešao 39 000 km, do sada na njemu je izmjenjeno: kompresor klime(od prvog dana neispravan trebalo mi je 6 mjeseci da uvjerim servisere da nešto nije u redu sa autom), zatim niskotlačna pumpa goriva, motorić ventilacije, zamašnjak, set kvačila, putni kompijuter

Napominjem da za sve posjedujem dokumentaciju.

Jedna dizna ne radi kako treba ali to nije promjenjeno zato jer sam trebao nadoplatit iz svog džepa.

U vožnji se čuje zvuk neispravnog ležaja, moja procjena je da se radi o ležaju u mjenjaču.

Eto toliko o VW kvaliteti, ako ima netko sa sličnim iskustvima molim da mi se javi"

Link to comment
Share on other sites

Nemoj misliti da je VW išta bolji od Renaulta, uvijek postoju neke iznimke,a evo jedne izjave vlasnika Golfa 5 TDI sa Autoforuma

"Evo da se i ja “pohvalim” sa svojim autom, radi se o golfu 5 tdi pd, kupljen nov 2009 god.

Od tada do danas sam prešao 39 000 km, do sada na njemu je izmjenjeno: kompresor klime(od prvog dana neispravan trebalo mi je 6 mjeseci da uvjerim servisere da nešto nije u redu sa autom), zatim niskotlačna pumpa goriva, motorić ventilacije, zamašnjak, set kvačila, putni kompijuter

Napominjem da za sve posjedujem dokumentaciju.

Jedna dizna ne radi kako treba ali to nije promjenjeno zato jer sam trebao nadoplatit iz svog džepa.

U vožnji se čuje zvuk neispravnog ležaja, moja procjena je da se radi o ležaju u mjenjaču.

Eto toliko o VW kvaliteti, ako ima netko sa sličnim iskustvima molim da mi se javi"

Ne mislim da je VW išta bolji, kao ni cjela V.A.G grupacija. Zato sam i kupio Lagunu, a ne Škodu Octaviu 1.9 TDi koja je bila u užem izboru. Vjerujem da je Renault dobar i kvalitetan proizvođač automobila i želim da bude bolji od V.A.G.-a. Što se tiče mjenjača moje lagune i onog mog nesuđenog automobila (Octavia) razlika je u svjetlosnim godinama u korist lagune, a Octavija (za klasu manje auto) je skuplja....

Link to comment
Share on other sites

Vidim da u Scenic sa 6 brzina idu NDO i PK4 mjenjaci...kako znati koji ja imam?

Na F9Q(1.9 dci) i F4R(2.0 16V) motore idu nissanovi NDO menjaci a na M9R(2.0 dci) idu PK4

Edited by nukleuz
Link to comment
Share on other sites

Na F9Q i F4R motore idu nissanovi NDO menjaci

Ništa bolji ni lošiji od Renaultovih. NTN je japanski proizvođač ležaja (kao ono japanci su kvalitetni) pa su na PK6 getribama oni stvarali najviše problema.

Link to comment
Share on other sites

još ne shvaćam kako je ostao bez ulja?

Nijedan ležaj neće dugo raditi bez ulja ma kako kvalitetan bio

Link to comment
Share on other sites

još ne shvaćam kako je ostao bez ulja?

Nijedan ležaj neće dugo raditi bez ulja ma kako kvalitetan bio

Nije ostao bez ulja lezaj je sam od sebe prosviro a sad kako nemam pojma!1icon_nixweissA.gif

Link to comment
Share on other sites

Nije ostao bez ulja lezaj je sam od sebe prosviro a sad kako nemam pojma!1icon_nixweissA.gif

Kako nije kad si na prvoj stranici izjavio:

"Evo dragi moj dogodilo se skoro najgore. Cura je vozila auto zadnja tri dana. Meni se prije toga nista nije culo ili ako je malo. uglavnom danas sam skuzio da se cuje getriba. Odvezo sam ga kod majstora na jednu preporuku i tako je potvrdena moja sumlja. Sutra ide na skidanje i otvaranje getribe pa cemo vidit kolika je steta. Navodno je ostalo bez ulja u getribi al nemaju pojma kako jer nigdje nema niti kap masnoce ispod auta pa da je eventualno pustilo negdi..."

Link to comment
Share on other sites

Kako nije kad si na prvoj stranici izjavio:

"Evo dragi moj dogodilo se skoro najgore. Cura je vozila auto zadnja tri dana. Meni se prije toga nista nije culo ili ako je malo. uglavnom danas sam skuzio da se cuje getriba. Odvezo sam ga kod majstora na jednu preporuku i tako je potvrdena moja sumlja. Sutra ide na skidanje i otvaranje getribe pa cemo vidit kolika je steta. Navodno je ostalo bez ulja u getribi al nemaju pojma kako jer nigdje nema niti kap masnoce ispod auta pa da je eventualno pustilo negdi..."

Tako je kolega. Isto tako sam napisao "navodno" da je ostao bez ulja. Takodjer sam tada napisao da getriba ide na otvaranje pa da ce se sve vidit. Kasnije nigdje nisam spomenuo da je problem bio nestanak ulja nego da su otisli lageri i da sam pitao servisera jesam li to mogao kako sprijecit i on je rekao da nisam da sam imao peh. Ako sam te zbunio ili sam bio nejasan onda se ispricavam. Ako ti je trebalo pojasnjenje trebao si upitat jer i sam jako dobro znam sta sam napisao na pocetku posta a sta vec pri kraju kada je se stvar zavrsavala.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Unazad tjedan dana prilikom prvog paljenja imam extra velikih poteskoca sa ubacivanjem u prvu i drugu dok se ulje kvalitetno ne zagrije. Kad se zagrije sve je ok. Unutra sam ubacio elfovo ulje original za mjenjace, ali mislim da ce izletit van. Neznam do cega je sad problem, no sutra idem da pogledaju. Navodno ce mi sajle skidati jer mogu biti smrznute ili ostecene pa ce pregledat i ocistit da nema slucajno vode koja smrzne u njima. Doduse cesto perem auto. Zamracio sam. Koje ulje staviti a da je bolje od tog elfa?

Link to comment
Share on other sites

Neznam kakve veze imaju sajle mjenjača sa pranjem auta, to su priče za malu djecu da se sajle zamrzle. Sajle su u košuljicama i jedini izlazi su kod ručice mjenjača i na polugicama mjenjača. Neznam kad ti je počeo taj problem, ali ako je iznenada onda je mehanika u pitanju a ne ulje. Inače za ulje samo Castrol preporučam.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

imam pitanje.. vozim clia 2 ph 2 sa 83300 km i mijenjac mi zapinje pri prebacivanju iz vise u nizu, obratno nemam problema. nebitno je li ugrijan ili hladan. zanima me do cega je to. hvala. :)

Edited by lucky77
Link to comment
Share on other sites

imam pitanje.. vozim clia 2 ph 2 sa 83300 km i mijenjac mi zapinje pri prebacivanju iz vise u nizu, obratno nemam problema. nebitno je li ugrijan ili hladan. zanima me do cega je to. hvala. :)

 

Kod mjenjaca je stvar jasna. Ili ulje ili su sajle. Kod tebe posto nemas sajle nego polugu moze biti i da je donji nosac sjeban. Potisni lezaj takodjer stvara probleme.

Link to comment
Share on other sites

evo cuo sam se sa prijateljem i rekao da je najvjerovatnije donji nosac otisao u racku.. hvala zrmi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

da ne otvaram novu temu, budem ovdje napisao. imam clio III iz 2006.g Ima 110 000 km, benzinac 75 ks. Imam isto problema sa mjenjačem. užasno teško ide u prvu i rikverc. dok ubacujem u prvu onda se baš jako mora gurnuti i onda skoči u brzinu. dok ubacujem u rikverc onda baš onako krči kao da se struže i nakon par sekundi ipak uspijem ubaciti. Dok je auto ugašen, normalno se šalta. u jednom servisu su mi rekli da je problem kuplung set i možda zamašnjak, u drugom da je navjerojatnije hidraulika. Da li tu netko zna što bi ustvari moglo biti. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Potisni ležaj pa kuplung set pa tek onda sajle.

Tim redoslijedom.

I kad/ako mijenjaš potisni odmah promijeni kuplung i ulje u mjenjaču i miran si.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.