Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Bojim se da ti je prijatelj jako naivan ako misli da za parsto eura mize ovijes sredit. Naravno, svako ima kriterije, ali po meni takav auto bi se trebao odrzavat da bude 1/1, a na zalost malo ih je tako odrzavano.

Ja sam kupio 250 u jako dobrom stanju, ali da vam kazem kolko sam ulozio samo u neke gluposti da bude fkt apoteka nebi mi vjerovali.

Dobro ti je soe rekao. Sto boljeg kupis to ce ti jeftinije kasnije bit.

I ja sam se iznenadio za koliko ce sredit sve, ali eto ima dobar rabat na dijelove i mehanicara koji mu radi jeftino i to je to. Mislim taj auto stvarno nije za picajzle jer za dovest ga u 1/1 stanje bi trebalo puno previse love, a opet bi imao 300tkm na satu, ali dovest ga mehanicki u dobro stanje je moguce i onda se ima odlican vozacki auto, za ne previse para. Mene je iznenadio i u stanju kakvom je.

Link to comment
Share on other sites

On zna sta radi, ali na cliu rs sa 300km u takvom stanju parsto eura mu nije dovoljo da ga j**es. Al kao sto rekoh, standardi su razliciti. Nadam se da ce ga srediti i biti zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

On zna sta radi, ali na cliu rs sa 300km u takvom stanju parsto eura mu nije dovoljo da ga j**es. Al kao sto rekoh, standardi su razliciti. Nadam se da ce ga srediti i biti zadovoljan.

Javim koliko ce ga konacno ispast i sto je sve promijenio kad zavrsi. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Javim koliko ce ga konacno ispast i sto je sve promijenio kad zavrsi. :dobroje:

Clitac vec dva dana na dizalici, nadam se da je sutra gotov. Bome je bilo posla.

Link to comment
Share on other sites

Samo se nadam da se nije razocarao sta je to kupio, ajde napisi kad saznas malo vise informacija. Je saznao koji je to motor u autu, tesko bilo da je svih 300tkm odvrtio isti motor. 

Link to comment
Share on other sites

Samo se nadam da se nije razocarao sta je to kupio, ajde napisi kad saznas malo vise informacija. Je saznao koji je to motor u autu, tesko bilo da je svih 300tkm odvrtio isti motor. 

Ma sto bi se razocarao, po meni je auto bio bomba i prije remonta (uzimajuci cijenu u obzir), a kakav ce tek bit kad se slozi. A motor je prvi, to jest nitko nije nista govorio o ikakvoj zamjeni. Auto je vozen vise manje po autocesti, odrzavan u ovlastenom, ne vidim zasto ne bi mogao to jedan motor odvrtit. Nista ne dimi, nema cudnih zvukova i zasad ne trosi ulje. Napisat cu sve info koje on meni kaze.

Link to comment
Share on other sites

Samo se nadam da se nije razocarao sta je to kupio, ajde napisi kad saznas malo vise informacija. Je saznao koji je to motor u autu, tesko bilo da je svih 300tkm odvrtio isti motor. 

Generalno su to jako dobri motori sto se izdrzljivosti tice. U biti to je jedan od najboljih renoovih motora sta su ikad napravili. Neki su znali imat gresku pa bi leteci okrenuli ali osim toga nema razloga da ne odradi 300+ tkm ako je dobro odrzava. Na zalost puno njih nije jer promijene 100 vlasnika i niko nebi platio i onda se ljudi cude kad krepa.

Link to comment
Share on other sites

Potpis, motor je bullet proof uz redovno održavanje

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Generalno su to jako dobri motori sto se izdrzljivosti tice. U biti to je jedan od najboljih renoovih motora sta su ikad napravili. Neki su znali imat gresku pa bi leteci okrenuli ali osim toga nema razloga da ne odradi 300+ tkm ako je dobro odrzava. Na zalost puno njih nije jer promijene 100 vlasnika i niko nebi platio i onda se ljudi cude kad krepa.

Ako nista drugo, ovaj je koliko je meni poznato imao samo jednog vlasnika i odrzavan je u ovlastenom, sto ne mora nuzno biti dobro jer ne znam kakav je interval zamjene ulja za taj motor prema ovlastenom servisu, ali u svakom slucaju motor sljaka kako treba i oko toga cini se nema brige.

Link to comment
Share on other sites

Neka si je čovjek piknuo RS-a za sitne pare. :hey: Sada nek uživa.

Ako nista drugo uzivat hoce, jer auto je upravo za to i napravljen. Ja cim sam sjeo u njega (na suvozacko), pozalio sam sto sam prodao GT-a jer mi sad fali tako neki auto za gust.

A i danas sam pricao malo s frendom u vezi ulaganja, dosad je dao oko 5500-6000kn u sto je ukljuceno: prednji diskovi (Brembo buseni), prednje i zadnje plocice (Brembo), prednji seleni na vilicama, ojacane kugle (najveci trosak, 4 kom preko 2000kn), prednji lezajevi kotaca s glavcinama, rad mehanicara (preko 2 dana na dizalici) i spur. Ako se ne varam, to je to. Na kraju stvarno je ispalo par sto eura :D

Jedino ga muci sto novi seleni navodno nisu dobri makar su mu ih dali po broju sasije pa mora vidjet sto je s tim.

Link to comment
Share on other sites

Ako nista drugo uzivat hoce, jer auto je upravo za to i napravljen. Ja cim sam sjeo u njega (na suvozacko), pozalio sam sto sam prodao GT-a jer mi sad fali tako neki auto za gust.

A i danas sam pricao malo s frendom u vezi ulaganja, dosad je dao oko 5500-6000kn u sto je ukljuceno: prednji diskovi (Brembo buseni), prednje i zadnje plocice (Brembo), prednji seleni na vilicama, ojacane kugle (najveci trosak, 4 kom preko 2000kn), prednji lezajevi kotaca s glavcinama, rad mehanicara (preko 2 dana na dizalici) i spur. Ako se ne varam, to je to. Na kraju stvarno je ispalo par sto eura :D

Jedino ga muci sto novi seleni navodno nisu dobri makar su mu ih dali po broju sasije pa mora vidjet sto je s tim.

Zaboravio navest jos i: sve 4 manzete, ulje motora i svi filteri, ulje u mijenjacu.

Link to comment
Share on other sites

Cekaj, ako izbacimo kugle koje su oko 2500kn, po tome ispada 3000 kn za: 

ulje, filter ulja, ulje mjenjača, prednji diskovi, prednje pločice, zadnje pločice, selene na vilicima, prednji lezajevi kotaca, glavcine, spur

Na kojim drogama ti je frend? Ili ti baca lire. Daj pogledaj malo, pa razmisli i reci mi ima li to smisla? Jedino ako dijelove nije uzimao na Arizoni

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Evo i slike. Znaci kugle su bile 2100 sve skupa, znaci u 3500-4000 (ne znam koliko tocno) je stalo sve ostalo. Ajde ulje realno ne bih trebao racunat u to jer ga dobiva jeftino od dobavljaca. A na druge dijelove ima dobar rabat i eto, to je ceh. Ne znam zasto je to toliko nevjerojatno, mislim tko ne vjeruje neka krene zivkat za dijelove Tokic, Kresu itd. pa se mozda iznenadi cifeama. Pa nije rijec o Ferrariju.

IMG-20180713-WA0022.jpg

IMG-20180713-WA0023.jpg

IMG-20180713-WA0012.jpg

IMG-20180713-WA0024.jpg

IMG-20180713-WA0013.jpg

IMG-20180713-WA0025.jpg

IMG-20180713-WA0014.jpg

IMG-20180713-WA0026.jpg

IMG-20180713-WA0015.jpg

IMG-20180713-WA0027.jpg

IMG-20180713-WA0016.jpg

IMG-20180713-WA0028.jpg

IMG-20180713-WA0017.jpg

IMG-20180713-WA0029.jpg

IMG-20180713-WA0018.jpg

IMG-20180713-WA0030.jpg

IMG-20180713-WA0019.jpg

IMG-20180713-WA0031.jpg

IMG-20180713-WA0020.jpg

IMG-20180713-WA0021.jpg

IMG-20180713-WA0011.jpg

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da imam Clio sport i ovo mi je treci, znam koliko kostaju npr. originalni brembo diskovi i plocice za njega samo, ali dobro. Znam da nije Ferrari, ali isto tako znam i sto se kupuje od dijelova da “svileni” ovjes potraje neko vrijeme. Kako god, to je prvi val. Dalje, amortizeri, lezajevi amortizera, opruge, kuplung, nosaci motora, posloziti getribu u buducnosti, itd. 300tkm je to. Kazem, uzeo je jeftino auto i nek gusta. Ja samo kazem da na kraju prica bude puno skuplja nego što se planiralo. To govorim iz svog iskustva kroz godine slaganja i govorim u najboljoj namjeri. Pratimo situaciju. Zanimljivo je vidjeti 197 sa 300tkm za sitne pare da je u odlicnom vozackom stanju. 

 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da imam Clio sport i ovo mi je treci, znam koliko kostaju npr. originalni brembo diskovi i plocice za njega samo, ali dobro. Znam da nije Ferrari, ali isto tako znam i sto se kupuje od dijelova da “svileni” ovjes potraje neko vrijeme. Kako god, to je prvi val. Dalje, amortizeri, lezajevi amortizera, opruge, kuplung, nosaci motora, posloziti getribu u buducnosti, itd. 300tkm je to. Kazem, uzeo je jeftino auto i nek gusta. Ja samo kazem da na kraju prica bude puno skuplja nego što se planiralo. To govorim iz svog iskustva kroz godine slaganja i govorim u najboljoj namjeri. Pratimo situaciju. Zanimljivo je vidjeti 197 sa 300tkm za sitne pare da je u odlicnom vozackom stanju. 

 

Oreginalne diskove ni ne gledas. Ja sam uzeo black coated brembo rezane za 1000 kuna prednji par, samo zato jer nije oem disk, a isti vrag. Jos je i bolji jer ima premas unutra i na prednjim dijelu pa ne hrda.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da imam Clio sport i ovo mi je treci, znam koliko kostaju npr. originalni brembo diskovi i plocice za njega samo, ali dobro. Znam da nije Ferrari, ali isto tako znam i sto se kupuje od dijelova da “svileni” ovjes potraje neko vrijeme. Kako god, to je prvi val. Dalje, amortizeri, lezajevi amortizera, opruge, kuplung, nosaci motora, posloziti getribu u buducnosti, itd. 300tkm je to. Kazem, uzeo je jeftino auto i nek gusta. Ja samo kazem da na kraju prica bude puno skuplja nego što se planiralo. To govorim iz svog iskustva kroz godine slaganja i govorim u najboljoj namjeri. Pratimo situaciju. Zanimljivo je vidjeti 197 sa 300tkm za sitne pare da je u odlicnom vozackom stanju. 

 

Par prednjih diskova je frenda u CIAK-u s NJEGOVIM rabatom izasao oko 600kn, a sad dal su fejk, losiji od originalnih brembo itd. necu ulazit. Mozda ovo i je tek prvi val, al izmijenjeno je sve sto se trebalo i on je trenutno u tom autu malo vise od 30t kn. Da ga j**es, kad i izmijeni kuplung, lezajeve amortizera i sve drugo navedeno nece preci 40tkn, pa ne vidim kako ga to moze ispast skuplje nego da je odmah uzeo bolji primjerak jer realno RS3 za 40ak tisuca nije Bog zna sto te takoder trazi ulaganja kao i aposlutno svaki rabljeni auto. Tako da prica sumnjam da ce bit skuplja od ocekivanog. Naravno, najveca mana ovom autu su kilometri koji ce mu uvijek rusit vrijednost i to se naprosto ne moze promijenit. Takoder, treba jos rijesit kozmetiku, ali otom potom.

Oreginalne diskove ni ne gledas. Ja sam uzeo black coated brembo rezane za 1000 kuna prednji par, samo zato jer nije oem disk, a isti vrag. Jos je i bolji jer ima premas unutra i na prednjim dijelu pa ne hrda.

Ovo jesu ti neki coated diskovi s premazom protiv hrde pa ce nadam se jos dugo vremena izgledat ovako lijepo. :dobroje:

Inace ti ces vrlo vjerojatno nalijetat na tog Clia, svakodnevno je u Ljudevita Posavskog. 

Edited by Lucky_ZG
Link to comment
Share on other sites

Par prednjih diskova je frenda u CIAK-u s NJEGOVIM rabatom izasao oko 600kn, a sad dal su fejk, losiji od originalnih brembo itd. necu ulazit. Mozda ovo i je tek prvi val, al izmijenjeno je sve sto se trebalo i on je trenutno u tom autu malo vise od 30t kn. Da ga j**es, kad i izmijeni kuplung, lezajeve amortizera i sve drugo navedeno nece preci 40tkn, pa ne vidim kako ga to moze ispast skuplje nego da je odmah uzeo bolji primjerak jer realno RS3 za 40ak tisuca nije Bog zna sto te takoder trazi ulaganja kao i aposlutno svaki rabljeni auto. Tako da prica sumnjam da ce bit skuplja od ocekivanog. Naravno, najveca mana ovom autu su kilometri koji ce mu uvijek rusit vrijednost i to se naprosto ne moze promijenit. Takoder, treba jos rijesit kozmetiku, ali otom potom.

Ovo jesu ti neki coated diskovi s premazom protiv hrde pa ce nadam se jos dugo vremena izgledat ovako lijepo. :dobroje:

Inace ti ces vrlo vjerojatno nalijetat na tog Clia, svakodnevno je u Ljudevita Posavskog. 

Daj koju sliku tog clia, ne sjecam se koje je boje uopce. Da ga prepoznam :D

Link to comment
Share on other sites

Ovo je show na autu... pred kat,kat,srednji lonac,i iza još loncina po širini cjelog auta... tih 50kg kada skineš sa auta vec bolje juri(clio nikad ne juri)??...  da nisu odma tvornicki mogli staviti sport neki kat i iza loncic i zabava kakva tom autu fali. Dobro da se ista i cuje kroz sve te pregrade ?. Ja sam na svojima gotovo odmah micao sve to kada sam vidio kolko toga ima ?

Za diskove možda moguće ,ja sam na oba 197 uzimao napred nove ate 800kn par sa jebenim popustom i ate plocice nekih 450kn...kombinacija mi je bila super,i nikad problema nije bilo .

20180714_074200.jpg

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Daj koju sliku tog clia, ne sjecam se koje je boje uopce. Da ga prepoznam :D

Bijeli, isaran tockicama od kamencica po zadnjim bokovima. :bigl:

Nemam slika, ali oglas se vrtio par stranica prije.

Ovo je show na autu... pred kat,kat,srednji lonac,i iza još loncina po širini cjelog auta... tih 50kg kada skineš sa auta vec bolje juri(clio nikad ne juri)??...  da nisu odma tvornicki mogli staviti sport neki kat i iza loncic i zabava kakva tom autu fali. Dobro da se ista i cuje kroz sve te pregrade ?. Ja sam na svojima gotovo odmah micao sve to kada sam vidio kolko toga ima ?

Za diskove možda moguće ,ja sam na oba 197 uzimao napred nove ate 800kn par sa jebenim popustom i ate plocice nekih 450kn...kombinacija mi je bila super,i nikad problema nije bilo .

 

Auspuh je ful restriktivan, al cak i takav dobro zvuci pa mislim da se zasad u modifikacije nece nece ici.

Link to comment
Share on other sites

Poluosovine nakon 300 000km jos dobre?

Mehanicar nije nista rekao, tako da jesu. Mislim auto je izgleda stvarno vise manje vozen po autocesti, zato i jesu jos dobre kao i npr. amortizeri koji su ako se ne varam original.

Ako ti to dobro zvuci, onda mislim da nisi cuo kako je to kad nije ''restriktivan''... :aua:

Hehe nazalost nisam, ali ja sam navikao na "pitomije" aute pa mi je i ovo super.

Link to comment
Share on other sites

Voznja po autocesti vise manje mi je TOPkomentar za aute kad se prodaju. Cisto sumnjam da je takav auto proveo vecinu vremena na autocesti jer je onda potrosio cisterne goriva. No nebitno. Zanimalo me iz razloga jer je moj na 220000 i super su. Znaci ladno idu na 300 000km :D

Link to comment
Share on other sites

Kako tebe muči to gorivo... A auto troši oko 10lit autoputa. Ti komentiras ko da je RS6 i to C6 sa V10 motorom

Ne znam zasto ne bi bio vozen po autoputu, mozda nije auto za autoput, ali nekad zivot poslozi stvari tako. Vlasnik mog bivšeg 106 GTI je napravio 150.000km na autoputu, a nije planirao. Dobio takav posao, teren, placeno sve i bio mu je auto toliko drag da ga nije zelio prodati, pa ga je koristio.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Evo njega opet sa potrosnjom :D pa jbte nije 6.3 amg sa 700ks da je potrosnja na tom autu problem.

moj svaki dan ide obilaznicom na posao i sa posla, 80km, tempo 140-190 i zadnja 4 tanka je 10.5L.

osim posla tu je po svakom tanku jos bar 100km cistog grada i 100km stiskanja po sljemenu ili nekakvim lokalnim cestama. O cemu pricamo? 10g stari auto sa 200ks koji popije 10-12L. Pa jbte ak ti je to problem natocit fulao si kupovinu.... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.