Jump to content

Kolicina plina za klimu


Guest

Recommended Posts

Pozdrav,

neki prijedlog u današnje vrijeme u Zgu za puniti klimu novim plinom, a da nije ovlašteni i 200 eura i da odrađuju to kako spada?

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, marttin said:

Pozdrav,

neki prijedlog u današnje vrijeme u Zgu za puniti klimu novim plinom, a da nije ovlašteni i 200 eura i da odrađuju to kako spada?

 

Auto-Tonkovic, Greda 172, 44273, Greda, Croatia

mada pazi koji plin ti je unutra, ako imas onaj r1234yf onda ne moze jeftino pa da se okrenes zemlju naopacke... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, marttin said:

Pozdrav,

neki prijedlog u današnje vrijeme u Zgu za puniti klimu novim plinom, a da nije ovlašteni i 200 eura i da odrađuju to kako spada?

 

 

Saznao sam da mnogi "serviseri" preuzmu auto za nadopunu plina 1234 i bez znanja vlasnika ubace 134 plin.

Hrastinski traži 80-130€ za nadopunu 1234, zavisno o količini koja je nedostajala.

 

Frigoom traži 40-80€ za nadopunu 1234, isto zavisno o količini koja je nedostajala.

U Hrastinskom možeš doći kad želiš jer nema posla a Frigoom samo po narudžbi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ako je 1234 onda tonkovic ne radi. pre malo je auta s njime i ne isplati mu se. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, marttin said:

Da, pod novi sam mislio 1234...

Odi kod Dubravka u Frigoom i nećeš pogriješit... jedino što mu je sada gužva malo jer je sezona pa se moraš naručit. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MilosB said:

Auto-Tonkovic, Greda 172, 44273, Greda, Croatia

mada pazi koji plin ti je unutra, ako imas onaj r1234yf onda ne moze jeftino pa da se okrenes zemlju naopacke... 

može, ali treba ispiranje i stari plin i stari tip maziva. 

Link to comment
Share on other sites

Bio sam danas u Frigoom-u.

Imaju termine za slijedeći tjedan.

Ispred kuće imaju 4 aparata za 1234 a u dvorištu 5 aparata za 134.

Gazda je malo nadrndan pa je škrt na riječima.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, ivan.martinko said:

A to se u na balkanu radi redovitije od EGR off.

dosadan si više s tim...🤣

i to ti isto smeta jer zagađuje više ili?? 🙄

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, frenchkey said:

može, ali treba ispiranje i stari plin i stari tip maziva. 

Ne moze.. Tj moze se metnut ali ne radi isto.

Razliciti su tlakovi i temperature za ta dva plina. U najboljem slucaju radi lose, a jako lako moze i napraviti havariju... 

Treba se zamjeniti i prikljucci...

Ujedno se smara poreznom prevarom kao slag na tortu... 

Na zalost mi na Tesli slini i moram godisnje punit.. A dolazila je s oba tipa plina zavisno od drzave.. Ali razlika je u toplinskom izmjenjivacu koji je dodatan za 1234 te upravo ventil isparivaca.... 

6 minutes ago, živac said:

dosadan si više s tim...🤣

i to ti isto smeta jer zagađuje više ili?? 🙄

Zato sta je 134 izuzetno stetan za atmosferu... Nije puno bolji od Freona... 

1234se raspadne u par tjedana, 134 nekoliko decenija.. 

25 minutes ago, ivan.martinko said:

A to se u na balkanu radi redovitije od EGR off.

Radi se puno gluposti pa se ljudi cude zasto nam je tako kako je... Svi imaju morala dok ne moraju sami nesto uradit aonda sve pada u vodu i ide se zajebat sustav (placanje na crno, bez racuna, prijava place na minimalac a ostatak na putne troskove ili na ruke kao primjer)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mene nisi trebal trpati u taj kos jer sam umjesto da napravim DPF off sto bi napravilo 85% hrvata na 2.0 TDI iz 2012. prodal auto ispod cijene.

Nebih mogao spavati mirno da vozim auto sa osakacenim ispusnim sustavom.

Ni sa prerađenim klima sustavom.

18 minutes ago, živac said:

dosadan si više s tim...🤣

i to ti isto smeta jer zagađuje više ili?? 🙄

Da

Edited by ivan.martinko
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Naravno cast izuzetcima... Na zalost oni su upravo to izuzetci... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

btw, ne vezano za moraliziranje teme, dali je istina da eko plin lakše bježi iz sustava i lošije hladi od starog?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, frenchkey said:

btw, ne vezano za moraliziranje teme, dali je istina da eko plin lakše bježi iz sustava i lošije hladi od starog?

naravno da bježi.... ako izdrži godinu dana to je super...

 

sigurno više zagađuje r134 u zatvorenom sustavu(koji drži i po 10 godina u nekim autima).... od zapaljivog yf1234 kojeg barem jednom godišnje puniš ..... logično :D

Edited by živac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Drzi nekome 10 al vecina nadopunjuje i stare aute svake godine da hladi kak spada.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tamo gde punis 1234sve god bi punio i 134.. 

Slabije ne hladi.. Ako je to slucaj onda je nesto neispravmo u sustavu... Kod mene slini na samom ventilu i na orinzima u kompressor. (Sad se vidi nakon UV boje, prethodni put je nije bilo)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

btw, ne vezano za moraliziranje teme, dali je istina da eko plin lakše bježi iz sustava i lošije hladi od starog?

Lakse "bježi" jer su molekule puno manje... Bukvalno duplo manje.. 

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kvalitetnijim ili bolje dizajniranim brtvama i to su mogli rijesiti.

Link to comment
Share on other sites

To s velicinom molekula je istina ali je krivi zakljucak. 

Isti argument se koristi za auto gume, gde je O2 manja molekula znatno od N i da je zato bolje pumpat gume dusikom.. No praksa je pokazala da je gubit tlaka u gumama gotovo identican, te da je brzina curenja linearna u oba slucaja. Ocekivalo bi se brzi pad tlaka prvih 20% dok procuri kisik i co2 a onda znatno manja brzina kad ostane isfiltriran dusik. 

I za klime vrijedi isto. Dok je sustav zatvoren sve je dobro i nema curenja. E sad kolko brzo curi nakon sta se izgubi brtvljenje vec apsolutno nema veze jer je to neispravni sistem.  

Link to comment
Share on other sites

Evo ja ga imam šestu god i tek sad je oslabio da ga se treba nadopuniti, tako da nije baš da je potrebno svake god.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Auto je nov pa bi bilo nezgodno da je trebalo nadopunjavati klimu.

Kad malo ostari i popuste spojevi onda krene trakavica punjenja svake godine.

 

Link to comment
Share on other sites

Ma kako koje auto to def na senicu sam prvi put nadopunija plin nakon 15 godina..Kad su O-ringovi se vec skrutili od starosti 

"stari" plinovi su se gubili puno manje jer su molekule vece.. Znaci puno manja tolerancija na grubost spojeva... Ali tu se radi o 1/100mm

To sam sve prosao sa kucnim klimama di su spojevi bakar na bakar evo doma r22 u panasonicu starom 20 godina nikad nadopunjena... 

A kad su dosli r410 i drugi moderni e-plinovi onda je krenija sex sa nadopunama.. 

 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

problem modernih plinova je cijena jer je sve u kvotama za kupnju.... zamjenit oringe nije problem i opet si miran.. radje svake god 1234 nego jendom 134..... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.