Jump to content

Klima slabo hladi


Target

Recommended Posts

Dakle, priča ide ovako...

Auto je Clio Sport 197, 2008. godina. 2010. je u Baotiću zamjenjen kompresor klime i od tada klima ne radi kako treba. Klima je automatska.

Pod time mislim da ne puše "hladan" ili jako hladan zrak kada bi trebala.

Danas sam išao na kontorlu klime, na stroju je pokazalo da su tlakovi preveliki (4 i 15, neznam točno koje brojke se odnose na koji tlak), u sistemu je bilo cca 700g plina (ide cca 550 ako sam dobro informiran) i bilo je previše ulja (neznam točno količinu).

Uglavnom, sve su to ispraznili, napunili ponovo, vakumirali... nakon toga, tlakovi su uredu (2 i 12-13), osjeti se da bolje (hladnije puše), ali i dalje je po mom mišljenju ne puše dovoljno hladno. Stavio sam na 15 stupnjeva i puhanje na maksimum, svi otvori osim središnjeg zatvoreni i nakon cca 5 minuta, temperatura izlaznog zraka je 14 stupnjeva. Po meni previše, nebi li to trebalo biti cca 5-7? Navodno po Renaultu, klima mora puhati 2-3 stupnja manje nego što se namjesti željena temperatura. Mislim, sa stupanj, dva hladnijim puhanjem, auto se neće nikada ohladiti, pogotovo ako je vani.

Isto tako na dodir, zrak koji ide van nije nikada leden. Na druga dva auta doma (Accord auto klima i Yaris ručna), kad stavim na minimalnu temperaturu i najjače puhanje, nakon 5 minuta unutra je za smrznut, kod mene ide poluhladan zrak van...

Eto, tekst je malo poduži, ali čisto da se dobije dojam što mene muči...

Je li moguće da je ugrađen krivi komrpesor? (slabiji) jer postoji poseban kompresor za sporta ili je isti za sve varijante Clia? Ili da je on sam krivo montiran...

Slušam prijedloge. :)

Link to comment
Share on other sites

Što staviš na jače puhanje to je temperatura ispuhanog zraka viša.

Nema nekog pravila o temperaturi zraka, ali se kreće od 2-10 stupnjeva u većini ispravnih klimatiziranih automobila kada je namješteno na minimum.

Kod mene kada stavim ventilator na cca 2( ne znam jer je automatska) ispuhuje 6 stupnjeva.

Na ventilatoru 1= 4 stupnja.

3= 7 stupnjeva

Stavi namještenu temperaturu na minimum upali klimu i ventilator na 1/3, trebalo bi ispuhivati do 10 stupnjeva.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije 2 dana punio na svome i bas smo mjerili. Kad smo napunili plin na niskotlacnoj strani sistema tlak je bio 2.2 Upalio samo kompresor, a temperatuta je bila namjestena na 20, a vanka je bilo 35. Cim smo stavili termometar pokazao je 14 na ispuhu da bi kroz 1-2min pao na 9. Na sta je mestar rekao da to u vozni znaci padne na 6-7 sto je vise nego OK. Premda kaze on da je na vanjskoj temepraturi od 35 i 14 dobro.

Link to comment
Share on other sites

Target, tak i moj hladi od prvog dana, nemoš clia uspoređivat sa akordom, čak ni seatom nažalost, bolje ne može radit nego što si naveo.

Link to comment
Share on other sites

Nažalost, mislim da je to normalno za Clia.

Primjetih već ranije da neki auti drugih marki, pa i jeftinijih, imaju znatno efikasnije klima uređaje.

Ja isto nisam baš prezadovoljan brzinom i snagom kojom Clio rashladi unutrašnjost nakon dužeg stajanja na suncu.

Link to comment
Share on other sites

U mene na meganeu oko 4,5 stupnjeva je na izlazu iz onih rešetki tako i na scenicu...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoju punio nedavno misleci da ce biti bolje ali sipak. Hladi ona ok, ali da moze bolje definitivno. U Opel Astri onoj malo starijoj sam se recimo smrznuo. Navodno i taj tip kompresora je vec zastario, tako sam cuo i u skupljim autima se taj sistem ni ne koristi vise. Kad je auto vruc, tesko ga je ohladit. Probaj onu recirkulazu zraka ukljucit s klimom. Onda bolje hladi.

Link to comment
Share on other sites

Meni je najbolje kako neki "misle i smatraju" da klima ne hladi dovoljno. Neki dan sam na svom autu složio klimu, bilo je vani 40C i ja sam "mislio" da ne hladi dobro, dok nisam stavio senzor i izmjerio 8C da ide na 2. brzini van u gradu. To se teško može ovako napamet, još ako ste čovjek kojem je stalno vruće kao meni (doma klimu držim na 21C, inače bi poludio), onda nikad niste zadovoljni.

Link to comment
Share on other sites

to i meni nije jasno, kaj vam je fora da se smrzavate u autu? upalis, cekas 4-5min (nebute se rastopili jbt) i uzivas u normalnoj temp...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam samo napomenuo da većina drugih novijih automobila hladi bolje od Clia III, a vjerujem da će se s tim složiti i drugi vlasnici Clia III koji su imali prilike posjedovati/voziti/voziti se u drugim autima.

Link to comment
Share on other sites

Stari, ja imam klimu na 18 godina starom Fiat Puntu i živim jako lijepo i bez znoja na +35 u njemu, pa ne vidim zašto bi netko sa novim autom i modernim kompresorom bio nezadovoljan. To su gluposti. Barem vam auto nema 50ks kad upalite klimu.

Link to comment
Share on other sites

OK, Clio očito ima slabu klimu, ali vrijednosti koje vi govorite za izlazni zrak ja nisam nikad vidio...

Ponavljam, nakon cca 5 minuta puhanja (postavljeno na 15 stupnjeva i brzina na maksimum) temperatura izlaznog zraka je 14...

S uključenom recirkulacijeom je neštio bolje, to stoji, ali jebemu, pa nije valjda da stalno moram to držat upaljeno...

Link to comment
Share on other sites

Ja recirkulazu i drzim stalno upaljenu po gradu vise manje. Vani na otvorenom ( tipa jučer sam išao za Budimpeštu ) nisam je imao ukljucenu ali mi je klima gorila konstantno na oko 20 i bilo je ugodno. No ako je auto na suncu stajao po ovakvom vremenu, brate mili dok se ne rashladi mogu doći do Zagreba

Nikad nisam mjerio temperaturu izlaznog zraka i to o čemu pričate, no znam da sam se vozio u puno lošijim autima s puno boljim hlađenjem. dali je to zbog vrste kompresora, boljeg rijesenja ili neznam cega drugog neznam. Samo znam da su mi rekli pojedini ljudi u servisu da je ovaj tip kompresora zastario....sta god to njima znacilo.

Link to comment
Share on other sites

Hm..kakav je to zastarjeli kompresor a kakav je to nezastarjeli ? tvoj je auto relativno nov pa me čudi da imaš stari kompresor .ja imam 2002 p 307 i kad stavim na 23 u autu ne mogu biti od smrzotine a postigne ju već za 10ak min makar stoji cijeli dan na suncu. corsa 2009. ima puno slabiju klimu . hladi ona super al peugeot j jači puno. možda ima veze što je peugeot 2.0 a corsa 1.2.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Hm..kakav je to zastarjeli kompresor a kakav je to nezastarjeli ? tvoj je auto relativno nov pa me čudi da imaš stari kompresor .ja imam 2002 p 307 i kad stavim na 23 u autu ne mogu biti od smrzotine a postigne ju već za 10ak min makar stoji cijeli dan na suncu. corsa 2009. ima puno slabiju klimu . hladi ona super al peugeot j jači puno. možda ima veze što je peugeot 2.0 a corsa 1.2.

Pogledaj nove aute. Ni ne osjete klimu uopće skoro. Puno manji otpori, bolje hlađenje, učinkovitiji kompresori klime nego tipa moj koji autu od 140ks oduzme najmanje 50ks i komande su puno teže dok se voziš, osjetiš da je sve opterećeno. Tog nema na novim autima...

Link to comment
Share on other sites

Ma dajj kakvih 50ks si puko ??

slazem se da na starijim i slabijim autima se vise osjeti manjak snage, al ne trecinu snage pobogu..

ja mogu rec za svoj slucaj - crni auto nakon cijelog dana na suncu - nije za bit unutra.ako klima radi 5-10min na mjestu, onda je sasvim ok.

i isto ovo sto kazete, ak stavis na visu brzinu, manje hladno puse van.jucer sam stavio na najvisu, cetvrtu brzinu i bome je puhalo jako puno zraka -ali osjetno manje hladnog nego na 2ili 3. brzini,

mislioi sam ici napuniti plina , moizda treba neznam ? al bojim se da me ne ozeni serviser bzvz za 200-300kn a da ucinak bude minoran.

onda se radije vozim ovak, moglo bi bolje al vani je 32-34 stupnja, crn auto , kaj ocekivat.

kad se sjetim kak je ljudima bez klima, odmah se instant ohladim

Link to comment
Share on other sites

Moj auto je 1.4 turbo, low compression, u turbo rupi ima mozda 75ks. Sve te priče dok ne izmjeriš temp na puhalici ne stoje, izmjeri pa ces znati.

Link to comment
Share on other sites

ja sam uzeo onaj sonaxov sprej neki dan i mogu ti reći da nema više nikakvih mirisa iz klime, neutralan zrak... prvih dan-dva će ti malo smrditi po toj kemiji ali ništa strašno.

bauhaus oko 60kn je kantica.

Link to comment
Share on other sites

ja sam uzeo onaj sonaxov sprej neki dan i mogu ti reći da nema više nikakvih mirisa iz klime, neutralan zrak... prvih dan-dva će ti malo smrditi po toj kemiji ali ništa strašno.

bauhaus oko 60kn je kantica.

Mislim to kupiti, kako se upotrebljava? Naspreja se u ventilaciju u unutrašnjosti ili?

Link to comment
Share on other sites

nope... nabiješ vozačev sic skroz naprijed i naslon baciš na volan i onda iza sjedala staviš taj sprej koji praši prema gore i nema mogućnosti gašenja :)

klima tak jasno na najjače i staviš samo nutarnju cirkulaciju da povuče taj sprej posvuda.

ja sam između prednjih sjedala stavio dasčicu i na nju sprej i upalio ga... ugušio me skoro u tih 500ms koliko sam bio u autu :)

sprej ti roka jedno 10ak minuta, pusti još 10ak minuta zatvoren auto neka vrti taj zrak nutra i onda sve pogasi i dooooobro proluftaj auto... dobra stvar uglavnom.

Link to comment
Share on other sites

nope... nabiješ vozačev sic skroz naprijed i naslon baciš na volan i onda iza sjedala staviš taj sprej koji praši prema gore i nema mogućnosti gašenja :)

klima tak jasno na najjače i staviš samo nutarnju cirkulaciju da povuče taj sprej posvuda.

ja sam između prednjih sjedala stavio dasčicu i na nju sprej i upalio ga... ugušio me skoro u tih 500ms koliko sam bio u autu :)

sprej ti roka jedno 10ak minuta, pusti još 10ak minuta zatvoren auto neka vrti taj zrak nutra i onda sve pogasi i dooooobro proluftaj auto... dobra stvar uglavnom.

Nije losa da. Ja sam ga koristio neki dan i malo ublazi te mirise iako mislim da je najucinkovitija stvar punjenje pjene u same otvore ventilacije. No i ovo nije losa varijanta.

Sto se tice zastarjelosti ili ne zaista neznam, no ja klimu kad upalim itekako osjetim na autu. Nema veze sto imam toliko konja ali osjetim kako je auto slabiji, kako se vise "pati" i kako vise zuji. A i sam motor neradi isto. A i samo paljenje tog kompresora je bucno. Neznam ima sigurno boljih rijesenja. Ionako mi je to vec 3 kompresor

Link to comment
Share on other sites

Inače taj Sonax čistač je trenutno u Metrou na akciji za nekih cca 35kn dok je okolo oko 60kn a na pumpama zna biti i 75kn...kupio ja jučer samo još nisam čistio jer mi ne smrdi ništa al rekoh jeftino je pa nek stoji zatrebat će kad tad....eto pa ako je kome Metro blizu nek se zaleti...

Evo link sa katalogom i slikom:

http://www.metro-cc.hr/katalozi/diy_13/index.html

Edited by SOVA
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.