Jump to content

Klima slabo hladi


Target

Recommended Posts

Uzme i meni snagu . Ali i hladi odlično. nema auta koji klimu ne osjeća. možda neki ogromni diesel. Jbg to je tako. Ja sam 8,5 god uz ostala dva auta vozio megane bez klime. nisam nikakav pad snage imao ali to su neka prošla vremena i nikad više ne bih tako.

Link to comment
Share on other sites

Dal veličina auta utječe i na veličinu/jačinu kompresora od klime??? Ja naprimjer u scenicu s 2.0 16v motorom osjetim veći gubitak snage nego na meganeu sa 1.6 16v motorom,,,pa mi je palo na pamet pošto je scenic dosta prostran unutra da je možda stavljen neki jači kompresor da može to ohladit jednako brzo kao da je kupe mali,,,ili su svi kompresori isti bez obzira koji motor u autu i koja je veličina auta???

Link to comment
Share on other sites

Dal veličina auta utječe i na veličinu/jačinu kompresora od klime??? Ja naprimjer u scenicu s 2.0 16v motorom osjetim veći gubitak snage nego na meganeu sa 1.6 16v motorom, pa mi je palo na pamet pošto je scenic dosta prostran unutra da je možda stavljen neki jači kompresor da može to ohladit jednako brzo kao da je kupe mali,,,ili su svi kompresori isti bez obzira koji motor u autu i koja je veličina auta???

Nemaju svi isti, naravno, veći automobili imaju i jače kompresore :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Sad napamet govoreći, sigurno je nemalo jači kompresor na Scenicu.

Volumen kante je veći, a i stakleme površine su dosta veće. Zagrijavanje takvog staklenika je prilično jače u odnosu na Megy-a.

Link to comment
Share on other sites

Eh da zaboravio sam bitnu stvar..zaboravia sam reć da vozim na plin a jutros sam se vozikao na benzinu i na benzinu se ponaša puno bolje kad je klima upaljena osjeti se minimalno opterećenje kad gori klima...vjerojatno je plin slabiji...

Link to comment
Share on other sites

Plin ima manju kalorijsku vrijednost, zato i dolazi do nesto vece potrosnje vozila na plin. Posebno kod starih, kod novih je veca efikasnost pa se manje osjeti, ali kod ovakvih opterecenja se osjeti...

Link to comment
Share on other sites

yup, ja isto osjetim vise na plin nego na benzin.Nije doduse sad razlika za umrijet, ili sam se ja naviknuo neznam sto.

ja imam drugi problem, a to je da kad vozim na plin sa klimom upaljenom - posebno ak je na 3 ili 4 razini dakle najjacoj sto je rijetko al eto - kod naglijih kocenja ugasi se auto .. em je plin slabiji, em ga klima oslabi i onda kod naglog pada okretaja/kocenja jel i stiskanja kuplunga se ugasi..nije bas neko iskustvo.

Link to comment
Share on other sites

Evo kod mene prva sezona da je izdržao bez punjenja, djeluje mi ko čudo. Al zanimljivo je kako random hladi. Na istim vanjskim temperaturama nekad puše led a nekad mlako hladno. Dal da odem na ponovno punjenje, moguće je da ima premalo plina? Zamijenjen je kompresor sa nekim Boschovim prije koju godinu... Ne znam točno sa kojim, kakvim jer se tad još nisam vozikao okolo. zubo.gif

Kakvim vi to senzorima mjerite temperaturu na ispuhu?

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Ja imam digitalni pokazivač temperature. Danas sam mjerio neke aute u firmi i svog.

Dakle, situacija - vani 35C, ovako izgledaju temp (senzor gurnut u puhalicu)

VW Caddy Maxi Life 1.9TDI 105ks - Temp. klime MIN. 8,6C, u prosjeku oko 9C.

Audi RS4 B5 - Temp klime MIN. 8C, u prosjeku oko 8,5C

Škoda Fabia 1.6TDI CR 75ks karavan - Temp klime MIN 4C!!!, prosjek oko 5C!!!

Fiat Punto GT (94god) - Temp klime MIN 8,3C, prosjek oko 9C

Peugeot 308 GT THP175 sa panorama krov - Temp klime MIN 7,6C, prosjek oko 8C.

Sve testove sam radio na recirkulaciji, puhanje naprijed samo - u putnike i brzina puhanja 2.

Eto da imate malo omjere kad si budete mjerili. Dakle, tko ima oko 15C npr., to je slabo i nešto nije kako treba.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Mislim da moj Clio teško može postići ispod 10C, ali sutra ću izmjeriti, pa stavim podatak ovdje.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da moj Clio teško može postići ispod 10C, ali sutra ću izmjeriti, pa stavim podatak ovdje.

Ma može sigurno, bez beda. :dobroje: Ak ne može, onda fali plina, il ga je too much, il nekaj s tlakovima nije ok.

Link to comment
Share on other sites

Moram probati mjeriti na manjoj brzini puhanja, ali sumnjam da ću dobiti ovakve vrijednosti.

Link to comment
Share on other sites

u moj clio hladi ocajno..sistem bio nedavno na servisu..napunjen i sve je oj...al da ima boljih klima..ima...iako jednom sam putovao bez svoje..umrli u autu..tako da..kakva je....bolja je nego nikakva....

Link to comment
Share on other sites

Ja opet ponavljam, također ljudi ne mjenjaju isparivač, a on je vrlo važan.

Da li se potreba za njegovom zamjenom redovito može vidjeti i na tlakovima (visokog i niskog tlaka).

Npr. da je previsok tlak na strani niskog tlaka ili sl...

Link to comment
Share on other sites

Moja hladi ko blesava. Na izlazu na oko 18,5 je pokazivala 0-1 stupanj :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Moja hladi ko blesava. Na izlazu na oko 18,5 je pokazivala 0-1 stupanj :bigl:

Da imas ovaj tzv novi kompresor koji kao manje opterecuje motor,stedi gorivo i.slicno mislim da ni priblizno nebi imao tu temperaturu..

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja da se pridruzim sa svojim rezultatima merenja. Posedujem digitalni, vrlo precizni termometar sa sondom ubacenom u ventilacioni otvor.

1. Laguna III 2.0 dCi

Kompresor Valeo KC 88L, zajednicki za Lagunu, Merc C klase, kao i Volvoe XC 70, S80, V70, XC90.

Spoljasnja temperatura - 36 C, nakon stabilizacije sa pocetnih 42 C nakon stajanja na suncu.

Prvo je ukljucen automatski rezim rada, bez upliva sa moje strane na brzinu ventilatora, smer duvanja i sl. Ukljucen je "soft" rezim rada, zahtevana temperatura na obe strane (dvozonska) je 25 C i rezultati su bili sledeci: vrlo brzo temperatura opada, najniza zabelezena u ovom rezimu rada je 5.4 C.

Potom sam presao na manuelni rezim, obe strane podesene na najnizu temperaturu, brzina ventilatora na 4/8 (ili na pola, ako vam je draze) i ukljuceni samo frontalni izduvi ka putnicima. Rezultat je izmerena temperatura od svega 2.8 C!!!

Napominjem da su ovo rezultati bez recirkulacije.

2. Clio II ph2 1.2 16v

Spoljasnja temperatura - 35 C

Ventilator podesen na 2, iskljucena recirkulacija, smer duvanja ka putnicima

Podeseno na najhladnije

Najniza zabelezena temperatura 8.4 C, mislim da ce sledeceg proleca na jedno praznjenje/punjenje sistema.

Eto dokaza da su novi kompresori efikasni. Na starom Meg II najniza temperatura 5.3 C. Automatska klima u manuelnom rezimu rada, kao na Laguni (ventilator na pola snage, bez recirkulacije, minimalna moguca temperatura).

Link to comment
Share on other sites

Da imas ovaj tzv novi kompresor koji kao manje opterecuje motor,stedi gorivo i.slicno mislim da ni priblizno nebi imao tu temperaturu..

Klima mi je 2x crkla ovo je treci kompresor a autu uzima dosta snage. Da negovorim kako auto drugacije zvuci. Doslovno mislim da mu je lakse da ga drzim u crvenom nego kad upalim kompresor. Uzasno su to rijesili. Na drugim autima necujem taj kompresor, a ni zvuk koji ispusta pri tome auto koji kao da ga se kolje. Moja hladi da, samo zato jer im visim za vratom dok nenaprave kako spada.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

U mom Kangoo-u je trebala cijela vječnost da se rashladi :) problem sam ublažio servisom klime (novi plin i filter klime) i stavljanjem folija na stakla (najviše zbog klinaca, da im ne smeta sunce).

Link to comment
Share on other sites

prije mora pred mjesec dana...

prvi put nakon 10 godina dopunjena klima..

plina u sistemu je bilo pola...

hladila je ona al se osjetilo da slabije i da duze treba

taj dan kad sam ju punio ..navecer sam oprao auto....i reko da vidim jel bolje...

i upalim auto ukljucim klimu...i izadjem van...i dok sam pospremio miniwash...crijevo smotao i tak to...jedno 3-4 minute proslo sigurno...

kad sam otvorio vrata....nisam mogao od prve uc unutra...frizider...

nisam mjerio al hladi u p.m.

u voznji je dovoljno da je ventilator na 1....

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Danas mi je klima pocela slabije hladit. Stao da probam cijev od klime i uopce nije ledena nego mlaka. Ventilator radi na drugoj brzini jer su temp vani bile preko 32. No opet nesto nije u redu. Kompresor je stavljen drugi oem, hladnjak nije prljav i ventilator radi normalno. Klima majstor mi je rekao ili je previse plina, ili ne radi 2 brzina ili je prljav hladnjak klime. Ovo dvoje zadnje mogu odmah iskljucit. Kaze da se takvi problemi manifestiraju bas kad su ti najtezi uvjeti i da moram doci da vidi. Filter novi. Napunjena prije ni mjesec dana. Trenutno ssm na moru na Pagu pa ako je plin problem nznm di da odem? Takodjer sad opet radi normalno kad je vecer i cijev je hladna.  

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Iscurio plin

Sad opet sve ledeno i hladi. Pa ne može da curi majke mu, da je iscurio nebih hladila. Nznma vise s tom klimom za pop....valjda ce to rijesit kad dodjem u Os. Gdje najcesce curi ako je uopce do toga?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.