Jump to content

Koliko vam pila troši


dolac

Recommended Posts

Ovaj prosjek koji sam napisao se odnosi na cijeli današnji trip od Kž do Rugvice, zatim preko Dugog Sela i Sesveta do Dubrave, zatim na Slavonsku prema Jankomiru, pa opet nazad do Sesveta i vožnje po Sesvetama, a zatim opet za KŽ, tako da je prosjek 51 km/h...

 

Inače, dok sam strogo u Kž sa pookojom vožnjom po selima prosjek mi je oko 30 km/h, a potrošnja oko 7 l...

Link to comment
Share on other sites

zaboravio sam napisati da mjerim tako da resetiram kilometražu i sipam uvijek do čepa.

Link to comment
Share on other sites

Nisam vozio Clio III TCE, ali burazov serijski Twingo GT TCE ide bolje od bilo kojeg 1.5 dCi-ja. Taj mali TCE vuče iz nižih okretaja kao moj bivši R19 16V ako ne i bolje, a taj je imao 1.8 16V atmosferca. Elastičniji je u puno širem rasponu okretaja i uglađeniji je od dCi mašina.

 

Da budem on topic, troši pola litre više od 1.2 16V.

Link to comment
Share on other sites

i dalje nath trkeljas, kroz jedno uvo nutra, kroz drugo van :zubo:

nego... nis znal da je chipan, tu se dobije nesto sigurno... sve pet... znaci imas 120tak ks... rado bi ih probal.

e, si mjeril do stotke? moj G.techom, dakle pouzdanom opremom ima 9,25 do 60mph (prije 5 godina negde, stavil sam na forum).. danas dok mobitelom mjerim andorid aplikacijama desetak sec, ipak ima prek 200k km i teske felge.

 

inace, poceli smo opcenito o potrosnji, pa o raznim rezimima voznje u odnosu na potrosnju i slicno... sad smo vec na race semafor-semafor i 402... lukav si, to ti moram priznat, navlacis vodu na svoj mlin :nene:... do stotke vjerujem da je na knap, cak da si i brzi, nije problem to priznat... al i dalje tvrdim, u biti samo ti ponavljam vec utvrdjeno: kojim got tempom da se vozamo, ti i ja na bilo kojoj dionici, lagano, srednje il zestoko, nemas nikakve sanse potrosit ko ja il samo malcice vise... nego baaaarem 20-25% vise... e za to dajem kljuceve na stol, a o race-u na 400 il semaforsko ganjanje znam da te ne mogu "prat", to stoji... no, to si sad ti pocel vadit jer vec vjerojatno nemas kaj :D

 

a ovo zadnje od chipanom dciju makar na 160ks, ti bi dao kljuceve? ne te htio uvrijedit, al to ti nije pametno, naprotiv, jaaako glupo i djetinjasto :D, to rade klinci s kompleksom malog pimpeka, ajd malo opusti, imas tce-a, halo!?

Link to comment
Share on other sites

Nitko ne osporava da tvoj TCE "ide", mada je i to relativan pojam. Imaš čipano auto, vjerojatno ima 120-130ks, i sad tu govoriš kako opereš audija od 115-130ks, pa kralju taj auto je teži od tvoga 400kila. Koliko je golf 4 1.9TDI teži od tvoga? Napravi omjer mase i snage i vidit ćeš rezultat, pa zaključi koji auto bi trebao ić bolje.

 

Oćeš reć da npr. Clio 1.5dci sa 160ks i 300Nm te ne može oprat? Nisam razumio, ili misliš da je tvoj sa 160ks? Ako je ono prvo, ne znam u kojem snu ti živiš, je li ti znaš koliko je 160ks? Napravi za to omjer mase i snage pa vidi di si. Evo moj Clio ima 169ks, nije to puno više od ovih 160 šta govoriš, ali ima 200 a ne 300Nm, također nema ni turbinu. Evo dođi stani sa mnom kad god očeš, ako te muči ovih 9ks više stavit ću 2vriće cimenta u portapak. Taj tvoj 1.2 zbog mjenjača, turba i mase, ispali do 120-130kmh a posli i nije baš tako...

Link to comment
Share on other sites

Moja replika je bila clanu pere da su ovi vrli predstavnici iz VAG grupe sa razvikanim TDi brzi od mene a ja sam im dokazao da nisu. Ne vozim opaku masinu (nemam para da sipam i odrzavam RS-a a nabaviti ga mi nije bio problem) ali jbga nisam ni bezazlen. Uglavnom, bilo koji taj stock TDi (do 150 KS) i ne bojim se tih utrka od semafora do semafora :)

 

Malo sam takticki rekao "chipovani 1.5 dCi pa cak i sa 160 KS" jer koliko znam niko nije toliko dizao snagu na tom omalenom dizelu. Znam za lika iz svog mjesta sa 115 KS u dCi (clio 2 ph. 2) i cekam otkad da naletimo u isto vrijeme na istom mjestu pa da vidim kako ide. Problem je sto je lik stalno u poslu i ne mogu naletjeti na njeg. Ko zna, mozda budem i snimao. Uglavnom, bruka obrtnog momenta i manja masa su na njegovoj strani. Kod mene je samo 195 Nm i 125 KS, ako je vjerovati garanciji vrijednosti koje sam dobio na mapi.

 

Gorane, znam da je tvoj clio brži i to svakako nije ni tema. Pobogu, RS je :D Utrkujes se i po turnirima pa je i iskustvo (barem u tim extremnim voznjama) vjerovatno na tvojoj strani.

 

I konacno, kad god se iznose ovdje podaci o potrosnji dizela opet je cinjenica da svi govore o prosjeku (koji opet i u masivnijim autima poput megana ne prelazi 6.5l). Jbga onda taj motor dCi je stvarno posljednji krik tehnologije kad je nemoguce da on trosi 10 litara kako god da ga vozis i sta god da mu radis. Sjecam se dobro da passat 1.9 TDi sa 105 KS normalnom voznjom (prijatelj ga ima i momak stvarno cuva auto bez forsiranja) trosi 9 litara po gradu s ukljucenom klimom. Auto je jako malo km preslo i odrzava se u ovlastenom salonu gdje je kupljeno. On kad bi ga stisnuo trosio pi*ki*a sigurno 13-15 litara. VW-ov provjereni i dobri dizelski agregat znaci zaostaje za Renaultovim, izgleda.

Link to comment
Share on other sites

jesi ti ikada izmjerio kolko tvoj clio ide od 0 do 100?

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, 13-15l... da, dci bi garant tolko popio, ali ak bi ga vozil konstantno 190 il ak bi vozal cijeli tank prva, druga, treca do kraja!!!! Daj malo logike ukljuci covjece bozji! Kaj tebi znaci ganjanje? Cijeli tank urlat po gradu i bit pred blokadom? Da, onda i benz i dizlo trose pun kufer, a dizel opet manje (ako vozac ZNA BRZO VOZIT DIZELASA, kolko got to tebi bilo smjesno)... meni potrosi 5,5 il max 6 (jos nisam uspel) dok sam cijeli tank svako malo s nekim u duelu pa se ganjam, pa po autoputu drzim prek 150 jer zurim, pa na otvorenoj cesti medju naseljima sve.zivo preticem i dosegnem do 120-130... a sve.izmedju toga je odrzavanje brzine na 60, 100 il 150. Ukupno to ispada vrlo dinamicna voznja. Ak ti u takvim uvjetima potrosis manje od 8, reci, budem ti vjeroval... not!l

I shvati da nike sve u trci do 100kmh il od semafora do semafora... miljon puta je bitnija elasticnost, odziv na gas, turbo rupa i kajjaznam kaj jos, a povrh svega vozacko umijece (znati maximalno iskoristit ono pod poklopcem)

Link to comment
Share on other sites

Nitko ne osporava da tvoj TCE "ide", mada je i to relativan pojam. Imaš čipano auto, vjerojatno ima 120-130ks, i sad tu govoriš kako opereš audija od 115-130ks, pa kralju taj auto je teži od tvoga 400kila. Koliko je golf 4 1.9TDI teži od tvoga? Napravi omjer mase i snage i vidit ćeš rezultat, pa zaključi koji auto bi trebao ić bolje.

 

Oćeš reć da npr. Clio 1.5dci sa 160ks i 300Nm te ne može oprat? Nisam razumio, ili misliš da je tvoj sa 160ks? Ako je ono prvo, ne znam u kojem snu ti živiš, je li ti znaš koliko je 160ks? Napravi za to omjer mase i snage pa vidi di si. Evo moj Clio ima 169ks, nije to puno više od ovih 160 šta govoriš, ali ima 200 a ne 300Nm, također nema ni turbinu. Evo dođi stani sa mnom kad god očeš, ako te muči ovih 9ks više stavit ću 2vriće cimenta u portapak. Taj tvoj 1.2 zbog mjenjača, turba i mase, ispali do 120-130kmh a posli i nije baš tako...

 

Zato je meni moja Twingalica zakon. Prije 11 godina je to bilo najjeftinijih i najlakših 75KS na cesti s 11,7s do 100. Većina auti u to vrijeme je imalo 1.6 16V motore sa 100KS, al i sa 1.200kg. Čipnuh twinga sa 75KS na navodnih 86KS, sa 840kg. Imam bolji omjer snage i težine od pola njih. A Twingalica troši od 5-8L kak god okreneš. Jednom sam išao s mora za mazdom 6 i nevjerojatno kak mi nikako nije mogao pobjeć. Posle sam po papirima vidio da ima isto ubrzanje 11,7 kolko i moj twingo. Više od 150 po staroj cesti ionako nije mogao navuć kad bi me vjerojatno ostavio.

 

Ne znam kolko obični clio 3 ima kila, al znam da CS200 ima 1.240kg, 197 čak 1330kg. Po toj računici, i s tvojih 130 čipnutih konja, imal bi posla i s mojim twingom.

Link to comment
Share on other sites

Naglasak je bio da lagani auto s malo konja ima slične performanse ko teži i veći auto s više konja. Omjer težina-snaga. Bitna je razlika kaj lakši mora manje trošit. Radio sam samo usporedbu i baš se pitam kolko je ta mazda imala potrošnju sa 1.6 motorom, 100 konja, i 1.300kg, u odnosu na moju potrošnju od 6,5L/100km.

Ak je to OT, slobodno zbrišite post.

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

I ja sam bio vlasnik clia s dci motorom, i tvrdim ko i dečki...taj auto je trošio 4.5-5l ljeti, zimi 5.5-6l i to je to...i to iskljucivo u gradu i na dosta kratke relacije. Ne troši mi puno vise ni passat kojeg sad imam, tak da stvarno ne znam kaj moras dizelima do 2l zapremine radit da troše 12l u prosjeku (ne trenutne potrošnje).

 

Vjerujem da ni TCE ne trosi previse, zahvaljujuci turbo punjači i momentu na nizim okretajima, cime se priblizio dieselu, ali i dalje postoji razlika u potrosnji od 20-30% sigurno.

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

@ Tomislav: nisam ni mislio na tvoj post, jasno mi je da lakši auto sa slabijim motorom troši manje a ide bolje od teže konkurencije. Tako da se vraćamo na topic!

Link to comment
Share on other sites

Cijelo ljeto potrosnja 8,7l na 17"felgama 1.4 16v motor

na kilazu auta dodati 230 kila (kolega i ja)

Dnevno se predje cca 30km u omjeru stani odmori pa nastavi 6(posao)/8(trening)/14(nazad) i nekad dodatno + (nekad se vracam kuci pa tek onda na trening)

 

Iduce sedmice lagano na more pa da vidim kako reagira na otvorenu voznju (Sarajevo - Split - Sarajevo)

Edited by GoPlay
Link to comment
Share on other sites

Evo sad se vec nakupilo par tisuca i kod mene u Meganu.. 1.9D motor, relacije na kojima se vozim su na posao - 7km u jednom smjeru, do grada 10km u jednom smjeru i do trgovine tj do centra u selu oko 1.5km..na tim relacijama se potrosnja vrti izmedju 6 i 6.5 litara... kad idem na duze relacije, znaci 50+km u jednom smjeru potrosnja bude mozda cak i ispod 6l. Ovo su odokativne cifre jer si jos nisam priustio tankati do cepa, ali kad tankam za 100kn prelazim oko 180-190km bez problema do iduceg tankanja s tim da ne cekam da se upali rezerva nego tankam od oka.. znam da nije precizna metoda, ali ako trosi vise onda mi netko tanka redovno bez mog znanja :D Eh da, ovome u prilog ide sto je frisko reparirana bosch pumpa iako ni prije reparacije potrosnja nije bila veca.. ;)

Edited by rodjoo
Link to comment
Share on other sites

Straaaašno, počeo sam vozit ekonomično da vidim kolko nisko ide. Ubija me startanje sa mjesta i ubrzavanje na željenu brzinu... Još uvijek sam brži od ljudi na semaforu, ali sa 40% snage auta. Izgleda da svi voze ekonomično. :D Vozim kao da imam ciglu pod pedalom gasa. Nisam puno sporiji nego inače, jedino na izlasku iz zavoja i kod ubrzavanja do željene brzine. Razlika u potrošnji je, izgleda, drastična. Ali ne osjećam se prirodno u autu. :D Baš je dosadno. I valjda deset puta napornije nego kad vozim svojim stilom koji je uglavnom unutar zakonskih granica. Sad kad sam izašao nakon sat vremena vožnje kao da me je netko cipelario cijelo vrijeme. :D A vožnja mi je inače relaksacija i uživanje.

 

Po board compu (sa uključenom klimom) sad stoji 4.0L (realno valjda 4.2-4.4L), 100km po praznom gradu i do Marije Bistrice preko brda na kojem sam izgubio barem 0.2L. S tim da prvih 10km nisam pazio na potrošnju, kad sam krenuo na ovih 100km stajala je potrošnja 6.3L. Inače po BC stoji 5.8-6.0L.

Znači može se. :D

 

Al vjerojatno ovako izgledam za volanom:

tumblr_lfyub9Ohf51qfjej5o1_250.gif

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

isao sam u Slavoniju i natrag po podravskoj magistrali sa punim gepekom i jos na sicevima stvari

i jos sam se tam vozio tjedan dana a i vozio sam se sa klimom

 

porsjecna potrosnja 6L 

a prosjecna brzina 55km/h

 

meni se cini da to nije puno

 

e kad bi tak trosio i po zagrebu bilo bi odlicno

heheheheh

Link to comment
Share on other sites

Malo grada, puno autoceste (120-140) i malo otvorene... nikakvo sparanje, normalna, zapravo malo dinamicnija voznja, 180kila ljudi i puna hauba prtljage... 4.75l/100km :)

Link to comment
Share on other sites

Kod mene 2,9 jutros...jos sam ga cijepao drugom do 90km/h a trecom do 130. Hladnog :D

Link to comment
Share on other sites

Kod mene 2,9 jutros...jos sam ga cijepao drugom do 90km/h a trecom do 130. Hladnog :D

 

 

 

Drži se topica, pls. Bez flejma jel.

Samyboy također važi i za tebe. Edited by Tiho
Link to comment
Share on other sites

Nije flaming bogami. Nekom trosi 4, nekom 3, nekom 2,9. Nisam rekao na koliko km hahah

Link to comment
Share on other sites

Zagreb - N. Vinodolski - Zagreb

 

Autocesta ZG-Karlovac, ostalo stara cesta.... 392km / 19,1 litru goriva = 4,87 l/100km

 

Do mora i natrag za 200kn čak i sa ovim ludim cijenama goriva. Nije loše za jednog benzinca :)

Link to comment
Share on other sites

Nije flaming bogami. Nekom trosi 4, nekom 3, nekom 2,9. Nisam rekao na koliko km hahah

Hoćeš li opet sjebati temu???

Link to comment
Share on other sites

ljudi lažete sami sebe...rado bi vidio te benzince kojima je potrošnja ispod 5l/100km,baš me zanima kakva je to vožnja,vjerovatno mjereno na relaciji od 5 km nizbrdice sa vjetrom u leđa,cesta suha,gume na 3 bara i auto u leru :) ...napravio sam generalku na 1.9d motoru prije 5000km i normalne mješovite vožnje mi troši oko 5l. Ako pazim na potrošnju otvorene vožnje troši oko 4,5l /100km znači 50-60 lagano u petoj,a kad malo žešče vozim ide i više po gradu,stani kreni šlajdraj :) ide i do 6 l/100km ali ne preko 6...na potrošnju utječu vremensku uvjeti,stanje guma,tlak u gumama,način vožnje,otvorena mješovita ili gradska vožnja ili autoput i ostalo,nije isto voziti autoputom 90-100km/h ili 130-140km/h a da nespominjem i brže...najlakše samo napisati moj auto troši 4l bez ikakvog objašnjenja,a da ja sjednem u taj isti auto nebi ga uspio spustiti ispod 6 tako da...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.