Jump to content

2013 Megane GT 2.0dci 165 RenaultSport


Zrmi RS

Recommended Posts

Nema potrebe,slobodno nek ga vozi normalno.

pa sad ga vozi normalno ali bez tiskanja :D

da mu kazem da ga smije tiskat? :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    19

  • Max

    18

  • direstraits

    8

  • hans

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meni je ovo odlicna kombinacija, i prvo probajte GT pa pricajte da nije Renault Sport...ti se auti na nasim cestama odlicno voze...

Link to comment
Share on other sites

Budem, jer karavan kao karoserijski oblik nemogu smislit, pa makar to bio RS6, M5 Touring ili tako nešto. :)

 

nećeš tako govorit kad bude 2-3 klinaca i pripadajuća prtljaga (ne mislim na punicu) ;)
Link to comment
Share on other sites

^^

Ovako sam i ja identicno govorio do prije 2 godine. Sad je totalno suprotna situacija

Link to comment
Share on other sites

Budem, jer karavan kao karoserijski oblik nemogu smislit, pa makar to bio RS6, M5 Touring ili tako nešto. :)

 

 

Meni mnogi auti u tom obliku bolje izgledaju nego limuzine, a neki od njih su BMW E30, Skoda Octavia, Alfa 156...

Vrlo rado bi i karavan iako je sto se funkcionalnosti tice monovolumen bolji.

Link to comment
Share on other sites

Mjesta na zadnjoj klupi ko u mom Cliu :blink:

 

Nemojmo pretjerivati. Već Megane III coupe ima komforniju zadnju klupu nego Clio II i podjednako mjesta (što i nije neki uspjeh za 40 cm veći auto doduše), ali grandtour sa 6 cm većim međuoosovinskim i višom linijom krova definitivno ne oskudijeva prostorom.

 

Što se jakih i sportskih dizela tiče, jučer sam vozio Golfa VI GTD i moram reći da odlično ide, a uz te cake s ispuhom i usisom u kabini se uopće ne čuje dizelsko roktanje. Mislim da je Renault ostao malo prekonzervativan s pojačavanjem snage GT DCIa prilikom redizajna (sa 160 na 165 ks), budući da će novi Golf i Leon imati 184 ks, Mazda 3 GTA odavno ima toliko, Astra vozi sa čak 190 ks... Vjerojatno su na cesti svi oni tu negdje, ali zna se da marketing oko konjaže čini čuda, a i nije da već odavno nemaju dci 180 sa 400 nm koji zvuče posebno impresivno.

Link to comment
Share on other sites

fenomenalan auto,bez problema bi sebi jednoga priuštija kad bi moga!

za jedno tri godine kad bi naletio takav a očuvan polovnjak ne bih se puno m,islio

Link to comment
Share on other sites

sto se tice megana citao sam da ce vjerojatno ove godine izaci 3 faza megana gdje bi mogao biti ponudjen 1.6 biturbo dci (160 ks - 380 nm). O 2.0 dci-u odavno se nista ne pise.

Link to comment
Share on other sites

Nekuzim onda cemu izlazak tog 1.6 biturbo dci-a kad ovo cudo ima 165. Mozda manja potrosnja, no opet malo konja za neku novinu.

Onaj tko je rekao da ima malo mjesta,mozda je slika kriva jer sam tako slikao no mjesta ima dovoljno.

Mozda uskoro izadje verzija RSdci gdje ocekujem snagu od 180-200.

 

Ako postoji benzinjara zasto nebi i dizel uskoro:

 

http://www.dnevno.hr/auto-moto/novosti/71764-predstavljen-misicavi-renault-megane-estate-gt220.html

Link to comment
Share on other sites

Nekuzim onda cemu izlazak tog 1.6 biturbo dci-a kad ovo cudo ima 165. Mozda manja potrosnja, no opet malo konja za neku novinu.

Onaj tko je rekao da ima malo mjesta,mozda je slika kriva jer sam tako slikao no mjesta ima dovoljno.

Mozda uskoro izadje verzija RSdci gdje ocekujem snagu od 180-200.

 

Ako postoji benzinjara zasto nebi i dizel uskoro:

 

http://www.dnevno.hr/auto-moto/novosti/71764-predstavljen-misicavi-renault-megane-estate-gt220.html

 

 

Kako ne kužiš, pa riječ je o downsizingu. Nastoje zamijeniti velike motore za manje jednake snage, a bolje učinkovitosti i ekološke podobnosti (barem na papiru)

Link to comment
Share on other sites

Jasno mi je da smanjuju obujam motora uz potporu turbina, kompresora i ostalih kerefeka. No kad su vec to napravili mogli su mu dignuti snagu a ne ostavit je jednakom ili jos manjom.

Link to comment
Share on other sites

Čekaj, hoćeš reći da su 1.6 dci-u koji će imati cca 160 KS trebali još dići snagu???

 

Po meni, ovaj 2.0 dci od 165 KS je prava mjera za Megane Karavan sa sportskim predznakom, a tko želi uistinu juriti, neka ne gleda dizele jer dizel nikako ne može ponuditi ono što može 2.0 turbo benzinac, pa makar imao i 500 Nm

Link to comment
Share on other sites

Čekaj, hoćeš reći da su 1.6 dci-u koji će imati cca 160 KS trebali još dići snagu???

 

Po meni, ovaj 2.0 dci od 165 KS je prava mjera za Megane Karavan sa sportskim predznakom, a tko želi uistinu juriti, neka ne gleda dizele jer dizel nikako ne može ponuditi ono što može 2.0 turbo benzinac, pa makar imao i 500 Nm

 

da ako misle da ce to u buducnosti njima biti top model dizela!! Ako misle ugurati jos neku vecu kubikazu onda ne.

Nebih se slozio s tvojom tvrdnjom o tome sto moze ponuditi jedna dizelska raketa. Ocito se nisi vozio u takvima koji jedu benzinjare za dorucak.

Megana RSdci od 175 konja su poprilicno nahvalili sjecam se, a ako u buducnosti dodje novi svakako nece razocarat tim potpisom.

Sad bih prije vozio jedan ovakav karavan nego svoj clio koliko god moj bio startniji no ovo cudoviste ima 390Nm a moj 215. Da nekazem kako se taj auto nemuci uopce na nekim brzinama nego to sve fino i ugladjeno radi. Neznam, mene vec pocinju zivcirati buke i auti bez turba, te auti koji vuku cisterne za sobom!

Link to comment
Share on other sites

Nekuzim onda cemu izlazak tog 1.6 biturbo dci-a kad ovo cudo ima 165. Mozda manja potrosnja, no opet malo konja za neku novinu.

Onaj tko je rekao da ima malo mjesta,mozda je slika kriva jer sam tako slikao no mjesta ima dovoljno.

Mozda uskoro izadje verzija RSdci gdje ocekujem snagu od 180-200.

 

Ako postoji benzinjara zasto nebi i dizel uskoro:

 

http://www.dnevno.hr/auto-moto/novosti/71764-predstavljen-misicavi-renault-megane-estate-gt220.html

taj 1.6 dci biturbo vjerujem da ce imati puno bolju krivulju momenta i snage i biti ce laksi. Isto tako svi novinari za 1.6 dci od 130 ks kazu da je puno bolji nego 2.0 dci od 150 ks. S cim se i ja slazem jer na 4000 okretaja 2.0 dizelu snaga naglo opada dok je 1.6 dci zadrzava sve do 5000 okretaja. Ono cemu se i ja nadam kad izadje 1.6 dci od 160 ks da ce ponuditi nesto iznad toga tipa 2.0 dci od nekih 190 ks-200 ks.

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Čekaj, hoćeš reći da su 1.6 dci-u koji će imati cca 160 KS trebali još dići snagu???

 

Po meni, ovaj 2.0 dci od 165 KS je prava mjera za Megane Karavan sa sportskim predznakom, a tko želi uistinu juriti, neka ne gleda dizele jer dizel nikako ne može ponuditi ono što može 2.0 turbo benzinac, pa makar imao i 500 Nm

Istrazi malo  koje performanse imaju audijevi dizeli. Uz pravi prijenos snage na podlogu i pravi mjenjac dizeli lako mogu parirati benzincima. Jedino u cemu po meni ne mogu parirati je dinamika jer nose sa sobom puno vecu masu. Ali tu je 4 control koji bi mozda i to mogao rjesiti.

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Upravo na dinamiku sam i mislio kada sam napisao da nije potreban snažniji dizel, jer onaj tko želi više, uzeti će 2.0 Sporta, koji je vjerojatno puno oštriji u promjeni smjera i dinamički bolje balansiran, nego li bi to bio neki usporedivi dizel sa 200 i kusur konja u Meganu.

 

Nije problem napraviti dizela koji ima sumanute pravocrtne performanse, veći je problem te performanse iskoristiti kada cesta iz pravocrtne postaje zavojita, a tu dizele muči upravo tih 100-tinjak kg viška na najgorem mogućem mjestu - iznad prednje osovine.

Link to comment
Share on other sites

Upravo na dinamiku sam i mislio kada sam napisao da nije potreban snažniji dizel, jer onaj tko želi više, uzeti će 2.0 Sporta, koji je vjerojatno puno oštriji u promjeni smjera i dinamički bolje balansiran, nego li bi to bio neki usporedivi dizel sa 200 i kusur konja u Meganu.

 

Nije problem napraviti dizela koji ima sumanute pravocrtne performanse, veći je problem te performanse iskoristiti kada cesta iz pravocrtne postaje zavojita, a tu dizele muči upravo tih 100-tinjak kg viška na najgorem mogućem mjestu - iznad prednje osovine.

Ja tu masu u velikoj vecini slucajeva na svojoj laguni coupe i ne osjecam zahvaljujuci 4 controlu. Vjerujem da sljedeca generacija vozila koja bi prateci trendove trebala biti 100njak kg laksa ce rjesiti i te mane dizela. A renault uz to smanjenje mase i daljnje forsiranje 4 control sustava (cemu se iskreno nadam) ce uciniti diesel atraktivnim i vozacima zeljnim prave sportske voznje.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ovaj Megane ima sasvim dosta snage, to je identicna snaga kao kod mene, a posto je ovo diesel ima vise momenta i bolja medjuubrzanja i jos 2-3 litre manje, ali i potencijalno dosta skuplje moguce kvarove u buducnosti. :bigl:

Posto je ovo novi auto koji sigurno ima jamstvo bar 4 godine ne treba se s tim zamarati, a vjerujem da ga je gust voziti. :smije:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.