Jump to content

2013 Megane GT 2.0dci 165 RenaultSport


Zrmi RS

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    19

  • Max

    18

  • direstraits

    8

  • hans

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sta se tice jakih dizela, otac ima A4 3.0tdi quattro. Znaci 240ks i 500Nm.

Auto otkida, to je brutalno. Ne znam je li ko zna Imprezu STI od Kotarca iz Splita, ima 340ks i 420Nm. Sa njim smo se trkali i po ravnome je STI neznatno brzi a uzbrdo ne moze vodu nosit audiju. Na max brzini od 260kmh- po navigaciji trosi 19litara, a neki opceniti prosjek je 10litara i to dosta brze voznje. Ja stedim clia i tu i tamo ga propisno stisnem pa trosi 11. Prije A4 smo imali vectru opc 2.8 v6, to govno je na 270 trosio 37litara a prosjek je bio 18.

Btw, nije li audijev dizel pobjedio na 24h LeMans prije koju godinu?

Danasni dizeli su avioni pa vi pricajte sta ocete.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice GT-a on ima drugacije opruge, deblje balans stange i tvrdje selene i time se bavio RS. Nedavno su izbacili Megane GT 220 tek on je dobio isti prednji trap kao na Megane RS 265 ukljucujuci i bolje kocnice i drugacije podesen servo...

Link to comment
Share on other sites

taj 1.6 dci biturbo vjerujem da ce imati puno bolju krivulju momenta i snage i biti ce laksi. Isto tako svi novinari za 1.6 dci od 130 ks kazu da je puno bolji nego 2.0 dci od 150 ks. S cim se i ja slazem jer na 4000 okretaja 2.0 dizelu snaga naglo opada dok je 1.6 dci zadrzava sve do 5000 okretaja. Ono cemu se i ja nadam kad izadje 1.6 dci od 160 ks da ce ponuditi nesto iznad toga tipa 2.0 dci od nekih 190 ks-200 ks.

E vidis, lose su rekli. Vozim Lagunu 3 2.0 dCi sa 130 ks, a imao sam prilike da posteno izvozam Scenic 1.6 dCi sa 130 ks (500 km u jednom danu). Dakle, identicna snaga. 1.6 dCi ne ide ispod 1600 rpm nigde, ima bas izrazenu turbo rupu. U odnosu na najslabiji 2.0 dCi, 1.6 dCi mora da se isforsira da bi isao slicno, i to u laksem Scenicu (kolekcija 2012).

Na 5000 rpm 1.6 dCi izbacuje malo preko 80 kW (oko 110 ks), dok 2.0 dCi sa 150 ks u istom rezimu obrtaja izbacuje dobrano preko 90 kW, negde oko 92-93 kW, ako ne i celih 95 kW, sto je oko 127 - 130 ks. Dakle, 17 - 20 ks razlike. M9R je dizel motor koji bas voli da se vrti, dok stari 1.9 dCi je pruzao pomalo otpor zalasku u visoke obrtaje.

Evo slika, pa uporedi sam

 

M9R

 

02_2.jpg

 

 

R9M

 

courbepuissance1.6DCI.jpg

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

E vidis, lose su rekli. Vozim Lagunu 3 2.0 dCi sa 130 ks, a imao sam prilike da posteno izvozam Scenic 1.6 dCi sa 130 ks (500 km u jednom danu). Dakle, identicna snaga. 1.6 dCi ne ide ispod 1600 rpm nigde, ima bas izrazenu turbo rupu. U odnosu na najslabiji 2.0 dCi, 1.6 dCi mora da se isforsira da bi isao slicno, i to u laksem Scenicu (kolekcija 2012).
Na 5000 rpm 1.6 dCi izbacuje malo preko 80 kW (oko 110 ks), dok 2.0 dCi sa 150 ks u istom rezimu obrtaja izbacuje dobrano preko 90 kW, negde oko 92-93 kW, ako ne i celih 95 kW, sto je oko 127 - 130 ks. Dakle, 17 - 20 ks razlike. M9R je dizel motor koji bas voli da se vrti, dok stari 1.9 dCi je pruzao pomalo otpor zalasku u visoke obrtaje.
Evo slika, pa uporedi sam

M9R

02_2.jpg


R9M

courbepuissance1.6DCI.jpg

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Sta se tice jakih dizela, otac ima A4 3.0tdi quattro. Znaci 240ks i 500Nm.

Auto otkida, to je brutalno. Ne znam je li ko zna Imprezu STI od Kotarca iz Splita, ima 340ks i 420Nm. Sa njim smo se trkali i po ravnome je STI neznatno brzi a uzbrdo ne moze vodu nosit audiju. Na max brzini od 260kmh- po navigaciji trosi 19litara, a neki opceniti prosjek je 10litara i to dosta brze voznje. Ja stedim clia i tu i tamo ga propisno stisnem pa trosi 11. Prije A4 smo imali vectru opc 2.8 v6, to govno je na 270 trosio 37litara a prosjek je bio 18.

Btw, nije li audijev dizel pobjedio na 24h LeMans prije koju godinu?

Danasni dizeli su avioni pa vi pricajte sta ocete.

eno isti takav iz lemana se ugrađuje u a4/6/7/8 ergelu :D Edited by syss
Link to comment
Share on other sites

Presao nesto preko 6.000 km, koliko se ja secam. dCi motori imaju poseban rezim rada do 6000 km, bar je tako bilo nekada.. Tek od te kilometraze ispoljavaju punu snagu.. Ne znam da li ovi novi motori i dalje imaju takvo resenje..

M9R ce se verovatno pokazati kao izdrzljiviji motor u odnosu na R9M. Do ruke mi je svojevremno dosla tabela gde su uporedjeni svi dvolitarski dizeli, Toyota, VW (140 i 170 ks), BMW, cak su ubacili i "stari" 1.9 dCi sa 130 ks. Interesantno je da BMW dvolitras i Renault 2.0 dCi imaju identicne dimenzije, precnik i hod klipa, razmak izmedju cilindara, kao i vrlo slicne, da kazem niske pritiske (u smislu opterecenja) na pojedine delove. Sustinski, vrlo slicni motori po tim vrednostima, napravljeni od identicnih kombinacija materijala (ne kazem identicnog kvaliteta, da ne bude zabune).

Uostalom, there is no replacement for cubic displacement..

1.6 dCi ima lepu kulturu rada, dobro je izolovan u Scenicu, ali se oseti na visim brzinama kada se zeli ubrzanje da mu fali malo eksplozivnosti. Doduse, revansira se niskom potrosnjom. Kod tog motora mi se ne svidja varijabilno podmazivanje uljnom pumpom, zbog 2% ustede u gorivu rizikovati na tako bitnom mestu mi je malo bzvz. Start-Stop lepo radi, ali ja bih voleo kada bi mogao da se iskljuci trajno, a ne da se aktivira pri svakom startovanju..

Link to comment
Share on other sites

Ocito nikad nisi vozio takvog dizela pa tako govoris. Nisam ja reka da se taj motor ugradjuje u normalne aute nego je to odgovor na post da dizeli nisu napravljeni za sportsku voznju.

Izmedju slicnih benzinaca i dizela bi uvik izabra takvog dizela, npr 3.2 V6 benzin i 3.0 V6 dizel.

Ovaj gore megane je super stvar, em super izgleda a jos bolje ide, k tome ne trosi nista. I ako ima ovjes s potpisom RS onda je to dobitna kombinacija. :-)

Link to comment
Share on other sites

osobno volim da se motor vrti visoko i sa te strane mi dizel nije nimalo napet... u kakvom god zdanju bile obje tehnologije (turbo, kompresor i sl.), ali to su samo osobni afiniteti jel...

Link to comment
Share on other sites

Volim i ja da se vrti, zvuk atmosferca nista ne moze zaminit. Ali isto tako bi da trosi manje a ide odlicno.

zato imas jenog vikend atmosferca a za pon-pet dizela :-)

Link to comment
Share on other sites

meni se sviđa točno ovakav kakav je.i to je to.

a priča o dizelu i benzinu nema smisla isto ka i priča o hdz i sdp.

kad f-1 bude dizel to će značit da je dizel bolji za f-1.

dizel nema ni zvuk ni okretaje tako da mi nije po guštu ali ne znači da ne valja.

Link to comment
Share on other sites

nije istina... i dizelas i benzinac valjaju i nekud idu... a ova sranja kaj si ti navel ne, samo trose, ne vode nikud nikog drugog osim sebe i nis ne daju :dobroje:

 

a priča o dizelu i benzinu nema smisla isto ka i priča o hdz i sdp.

Link to comment
Share on other sites

Ocito nikad nisi vozio takvog dizela pa tako govoris. Nisam ja reka da se taj motor ugradjuje u normalne aute nego je to odgovor na post da dizeli nisu napravljeni za sportsku voznju.

Izmedju slicnih benzinaca i dizela bi uvik izabra takvog dizela, npr 3.2 V6 benzin i 3.0 V6 dizel.

Ovaj gore megane je super stvar, em super izgleda a jos bolje ide, k tome ne trosi nista. I ako ima ovjes s potpisom RS onda je to dobitna kombinacija. :-)

 

bas da ne trosi nista se ne bi slozio

Link to comment
Share on other sites

Iskreno nikad mi nije bilo jasno kad neko kupi "pilu" s velikim motorima, (V6-V8 itd) zapremnine vece od 3L (nebitno dizel/benzin) i slicno pa se onda zali da mu "puno trosi/skupi djelovi/servis". Mislim koji dio jednadžbe ovde nije jasan, po mome misljenu ako mozes kupit takvo auto ova druga stavka nesmi bit problem. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Zasto nebi gleda koliko trosi? Npr meni otac godisnje vozi preko 50tkm, ove godine je napravija 70tkm. Voli brzo vozit i njemu je jako bitno koliko auto trosi, jer na toliku kilometrazu nije isto je li trosi 18 ili 10litara.

I prema toj potrosnji, potrosnja ovog dizela je nista.

Edited by Goran89
Link to comment
Share on other sites

Iskreno nikad mi nije bilo jasno kad neko kupi "pilu" s velikim motorima, (V6-V8 itd) zapremnine vece od 3L (nebitno dizel/benzin) i slicno pa se onda zali da mu "puno trosi/skupi djelovi/servis". Mislim koji dio jednadžbe ovde nije jasan, po mome misljenu ako mozes kupit takvo auto ova druga stavka nesmi bit problem. :nezna:

 

Ponekad se takva pila uzme iz drugih razloga a ne da nekome pokaze  i dokaze statusni simbol. Drugacije je prelaziti 50-70 000km godisnje u automobilu od 5m, imati pod nogom finu konjicu koja te ni jednog momenta ne dovodi u sporne situacije, a totalno druga prica je raditi skoro isti broj kilometara u nekom twingu, clio-u itd, strahovati da li ce nekome biti los dan na putu i da li ce te pokupiti i sta ce od tebe i automobila ostati. Probao sam i jedno i drugo, vise ne bih, pomalo okolo sam naucio ono sto su mi pametniji u tim trenutcima govorili. Neke stvari nisu vrijedne 1-2l vece potrosnje, tako to ide. Odrzavanje vozila i tocenje goriva je bitna stvaka, nije gorivo Dunav pa da zagrabimo, niti nam neko drugi placa iz dzepa odrzavanje.

U slucaju koji si ti naveo se radi o pogresnoj procjeni potreba i mogucnosti, toga, na zalost, ima najvise.

Link to comment
Share on other sites

Ponekad se takva pila uzme iz drugih razloga a ne da nekome pokaze  i dokaze statusni simbol. Drugacije je prelaziti 50-70 000km godisnje u automobilu od 5m, imati pod nogom finu konjicu koja te ni jednog momenta ne dovodi u sporne situacije, a totalno druga prica je raditi skoro isti broj kilometara u nekom twingu, clio-u itd, strahovati da li ce nekome biti los dan na putu i da li ce te pokupiti i sta ce od tebe i automobila ostati. Probao sam i jedno i drugo, vise ne bih, pomalo okolo sam naucio ono sto su mi pametniji u tim trenutcima govorili. Neke stvari nisu vrijedne 1-2l vece potrosnje, tako to ide. Odrzavanje vozila i tocenje goriva je bitna stvaka, nije gorivo Dunav pa da zagrabimo, niti nam neko drugi placa iz dzepa odrzavanje.

U slucaju koji si ti naveo se radi o pogresnoj procjeni potreba i mogucnosti, toga, na zalost, ima najvise.

 

Tocno to " neka selo gleda" :zubo:

Potrosnja je dakako bitna stavka (pogotovo na sadasnje cjene goriva za koje mislim da ce ic samo put gore u buducnosti), al bitno je odredit realno sta svako od nas moze i sta su mu stvarne mogucnosti. Lipo bi bilo vozit kakvu mrcinu, al jedno su zelje a drugo su mogucnosti. A kad neko kupi auto da zadivi selo i 5 minuta bude u centru događanja, onda je krivo auto sta puno trosi, kriv je servis sta su skupi djelovi i rad, kriv je Bush sta je zaratija cili svit i diga cjene goriva, i krivi su svi drugi osim njega samoga sta je zagriza deeebelo vise nego sta moze progucat, i tako u krug.

Link to comment
Share on other sites

ekipa, ajmo odnos benzin/dizel ostavit za drugu temu.. već smo svi skupa pročeljali dobar topic o dobrom primjerku iz renault tvornice s usporedbama benzinac/dize..

 

nemojte kvarit topic ;)

Link to comment
Share on other sites

Dobar auto samo ima dvije mane:

   1. Proizveden u Turskoj

   2. Dizel je ipak za kamione i autobuse

A i ti imas komentar za ubit se :tup::angeye::doh:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.