Jump to content

EGR ventil


usrmaatre

Recommended Posts

Kao što i naslov "topic-a" navodi, nakon samo 8 mjeseci od zadnjeg čišćenja EGR ventila auto je počeo ispuštati veće količine crnog dima iz auspuha (ovo je osobito izraženo na niskim okretajima pod opterećenjem). Također, auto je počeo povremeno trzati (također najviše izraženo pod opterećenjem). Spajanje dijagnostike nije otkrilo nikakve greške. Ispočetka sam mislio da je kvar na VT pumpi, ili diznama, ali korekcije ubrizgavanja su bile od -0,4 do + o,4 mm3/taktu (ne smiju prijeći 4 mg/taktu). Sumnja je pala na EGR ventil (nema greške na clip-u). Bilo mi je sumnjivo da je EGR opet zaštopan (samo 8 mjeseci od zadnjeg čišćenja), ali pošto je moj stil vožnje katastrofalan za ovaj auto i motor (do posla imam oko 4 km i auto se praktički ne ugrije nikada) i malo bolje poznajem ovaj motor odlučio sam očistitii EGR. Kad sam ga skinuo imao šam što vidjeti, gomila gareži (začudo nije bilo crne guste ljepljive mase) koja je sprečavala EGR da se u potpunosti zatvori. Nakon što sam sve očistio, i vratio natrag, nema više dima, auto ne trza, ide puno bolje i manje troši. EGR ventil = katastrofa za ovaj motor,  naročito ako se vozi isključivo po gradu (90% moje vožnje).

Link to comment
Share on other sites

na tom 2.2 dci motoru je zaista taj EGR ventil konstrukcijski loše napravljen, mislim ne sam EGR ventil nego način na koji je izveden. Ja sam na svome 1.5 dci-u skidao preventivno na 80 kkm i kako sam ga skinu tako sam ga i vratio jer nije bilo apsolutno nikakve potrebe za ciscenjem, mrvicu suhe povrsinske garezi koje se skidila doslovno brisanjem prstom. 

Da napomenem da se auto u tih 80 kkm vozio 80% u gradu ako ne i vise, i to u najgorim mogucim uvjetima za motor od 3-4 km gdje se motor ne uspije ni ugrijat.

Edited by megane_dci
Link to comment
Share on other sites

na tom 2.2 dci motoru je zaista taj EGR ventil konstrukcijski loše napravljen, mislim ne sam EGR ventil nego način na koji je izveden. Ja sam na svome 1.5 dci-u skidao preventivno na 80 kkm i kako sam ga skinu tako sam ga i vratio jer nije bilo apsolutno nikakve potrebe za ciscenjem, mrvicu suhe povrsinske garezi koje se skidila doslovno brisanjem prstom. 

Da napomenem da se auto u tih 80 kkm vozio 80% u gradu ako ne i vise, i to u najgorim mogucim uvjetima za motor od 3-4 km gdje se motor ne uspije ni ugrijat.

Katastrofa koliko je loše rješen. I onda se ljudi pitaju zašto toliko problema s 2.2 dci, a svi problemi nastaju zbog toga jbn.. ventila.  2.2 dCi koji se ugrađivao u fazu 2 (140 KS) ima puno bolje rješen EGR (kompliciranija konstrukcija s dodatnim hlađenjem povrata ispušnih plinova).

Link to comment
Share on other sites

Jelnti ga komplicirano ocistiti? Kad pogledam koje su ti moguce opcije kvarova bile ovo ciscenje si s smjeskom radio?

Link to comment
Share on other sites

Moja preporuka: predji na ulje 5w40 C3 gradacije (kompatibilno s B3/B4), koje u sebi ima manje SAPS-a, trebalo bi daleko manje prljati EGR. Npr. Castrol EDGE 5W-40.

Link to comment
Share on other sites

najbolje je zatvoriti ga

neće se javljati nikakva greška niti ništa

drugi tjedan meni dolazi pločica za zatvaranje i da više ne mislim o njemu

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kao što i naslov "topic-a" navodi, nakon samo 8 mjeseci od zadnjeg čišćenja EGR ventila auto je počeo ispuštati veće količine crnog dima iz auspuha (ovo je osobito izraženo na niskim okretajima pod opterećenjem). Također, auto je počeo povremeno trzati (također najviše izraženo pod opterećenjem). Spajanje dijagnostike nije otkrilo nikakve greške. Ispočetka sam mislio da je kvar na VT pumpi, ili diznama, ali korekcije ubrizgavanja su bile od -0,4 do + o,4 mm3/taktu (ne smiju prijeći 4 mg/taktu). Sumnja je pala na EGR ventil (nema greške na clip-u). Bilo mi je sumnjivo da je EGR opet zaštopan (samo 8 mjeseci od zadnjeg čišćenja), ali pošto je moj stil vožnje katastrofalan za ovaj auto i motor (do posla imam oko 4 km i auto se praktički ne ugrije nikada) i malo bolje poznajem ovaj motor odlučio sam očistitii EGR. Kad sam ga skinuo imao šam što vidjeti, gomila gareži (začudo nije bilo crne guste ljepljive mase) koja je sprečavala EGR da se u potpunosti zatvori. Nakon što sam sve očistio, i vratio natrag, nema više dima, auto ne trza, ide puno bolje i manje troši. EGR ventil = katastrofa za ovaj motor,  naročito ako se vozi isključivo po gradu (90% moje vožnje).

 

A koje gorivo ti tocis kolega?!

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran da ga je pametno zablokirati. Koliko sam citao EGR ventil sluzi ne samo za ekologiju vec i za hladjenje klipova navodno, sad upuceni ce znati bolje ali pise nesto o temperaturama izgaranja plinova itd....

Link to comment
Share on other sites

Itekako ima, ne smej se mnogo :freak6:

 

A sta ce nam to? Nije bilo na renaultu 5 1.4 iz 1993. (od moje tetke btw :D) pa je isao super.

Link to comment
Share on other sites

najbolje je zatvoriti ga

neće se javljati nikakva greška niti ništa

drugi tjedan meni dolazi pločica za zatvaranje i da više ne mislim o njemu

Nije dobro zatvoriti ga zbog hlađenja cilindara pod opterećenjem (bilo je govora o ovome).

Link to comment
Share on other sites

A koje gorivo ti tocis kolega?!

INA Eurodiesel BS Class.

Link to comment
Share on other sites

Moja preporuka: predji na ulje 5w40 C3 gradacije (kompatibilno s B3/B4), koje u sebi ima manje SAPS-a, trebalo bi daleko manje prljati EGR. Npr. Castrol EDGE 5W-40.

:dobroje: Ovo je jako dobra ideja. Ulja s malom količinom sumpornog i fosfornog pepela su odlično rješenje, morat ću probati. Inače koristi Shell Helix Ultra Diesel 5W40 RN 0710 ACEA A3/B4.

Link to comment
Share on other sites

Samo stvar ekologije, i niceg vise

Nije samo stvar ekologije! Naime CO2 iz ispušnih plinova se ponaša kao rashladni plin, stoga  ECU kad "skuži" da se temperatura u cilindrima povećava (toplinsko opterećenje) otvara EGR i dio plinova odlazi na recirkulaciju. Ovime se smanjuje temperatura cilindara. Ekologija je vezana isključivo činjenicom da na visokim temperaturama izgaranja nastaju štetni dušični oksidi NOx, recirkulaciom ispušnih plinova njihov udio u ispuhu pada za skoro 30%.

Link to comment
Share on other sites

Jelnti ga komplicirano ocistiti? Kad pogledam koje su ti moguce opcije kvarova bile ovo ciscenje si s smjeskom radio?

Nije. Jedino komplicirano je skinuti "saksofonsku cijev" prije toga. Posao od nekih 30 min ako je dosta zaprljan. 15 minuta od toga jest čišćenje.

Link to comment
Share on other sites

Moja preporuka: predji na ulje 5w40 C3 gradacije (kompatibilno s B3/B4), koje u sebi ima manje SAPS-a, trebalo bi daleko manje prljati EGR. Npr. Castrol EDGE 5W-40.

...ima li još kojih ulja drugih proizvođača da imaju manje SAPS-a ? (5w40)

Link to comment
Share on other sites

Top Tec 4400 5 W-30

 

Mislim da bi ovo bilo za 2.2 dci, koliko sam nasao na njihovim stranicama ovo bi bilo za Renault a ovo iznad za vw i MB

Link to comment
Share on other sites

začudili bi se da novo INA ulje udovoljava najžešćim mercedesovim zahtjevima. Često od šume ne vidimo drveće. Ili, susjedova krava uvijek daje više mlijeka..

http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html

http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.51_de.html

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Top Tec 4400 5 W-30

 

Mislim da bi ovo bilo za 2.2 dci, koliko sam nasao na njihovim stranicama ovo bi bilo za Renault a ovo iznad za vw i MB

Ne ide LowSaps u 2.2 dCi u gradaciji 5w30, AFAIK.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.