Jump to content

EGR ventil


usrmaatre

Recommended Posts

2 usrmaatre, prije nego te proguta rupa u Ćupićima :dada:

 

Čupići su puni starih rudarskih okana koja se sad urušavaju i ovo što se sad događa nije ništa čudno.

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem na pomoći.

EGR ću očistiti preventivno, kad malo zatopli. Na satu je 89tkm. :dobroje: 

O rezultatima ću napisati.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

U međuvremenu je zatoplilo i opet zahladilo. :D

Napravio sam iz preventive. Nije bilo nikakvih problema, ali reko da probam. Iako auto 80% kilometara napravi otvorenom cestom, nisam očekivao da će to ovako izgledati.

Da bi sve napravio bilo je potrebno cca 6-7h. Odnosno 3 popodneva. Nisam se žurio jer sam imao drugu vozilicu.

Kod mene sve mora biti tip-top, pa sam zato izgubio toliko vremena. Demontaža 2h, ali čišćenje saxo cijevi, ventila, dihtunga i dr. bar 4h. Sve sam čistio sa benzinom.

 

Nakon što sam detektirao EGR, slijedilo je raskopavanje.

post-10375-0-98532200-1385661559_thumb.j

 

Skida se sve od lijeva na desno.

Najviše problema sa ovim vijcima, istina ne sa ovim naprijed nego istim takvim iza. Iskoristio sam sav alat koji sam imao i muka je odšarafiti, a pogotovo zašarafiti isti vijak da ne pođe krivo.

post-10375-0-15654500-1385661762_thumb.j

 

Dosta problema i sa odšarafljivanjem vijka od saxo cijevi na donjem dijelu prema bloku motora. Nema mjesta za nikakvu račnu ili okasti ključ.Samo za viličasti, a sa njime mic po mic.

 

Evo glavnog aktera:

post-10375-0-63353700-1385662053_thumb.j

post-10375-0-01190500-1385662077_thumb.j

 

Ni cijev nije bila u boljem stanju. Iz kuhinje sam maznuo četku za pranje boca :bigl: , natočio benzin i udri.

post-10375-0-02221100-1385662397_thumb.j

Naravno da sam četku vratio gdje je i bila :klap: .

 

Elektronski dio ventila nisam dirao, samo sam očistio osovinu.

Sastavljanje otprilike 1h.

Obucite staru odjeću i maknite se od svega što ne želite zaprljati. Na ruke gumene rukavice i to je to.

 

Link to comment
Share on other sites

Barem je covjek mirniji da ce mu to praviti problem. I ja sam, tacnije moj drug mehanicar, cistio taj ventil na clinji. Ne poslikah to a i nije bio cisto nakon vise od 90 hiljada km na satu.

Link to comment
Share on other sites

Ma i ja cu ga zatvorit iduci tjedan, nema smisla cistiti ga ka nakon par tisuca km opet dimi bez obzira di ga tocim i kako ga vozim..

Link to comment
Share on other sites

moj zatvoren (zakrenut) vec stotinama iljada km i jos dere bez greske... cak i na eko testu prolazi :zubo:

 

Jel ti svijetli lampica?

Moja svijetli zadnjih 65k km, a EGR je zaokrenut par dana nakon toga :)

Doduše prosvijetlila je prije nego sam odlučio zaokrenuti i čišćenje više nije pomagalo.

Link to comment
Share on other sites

Trebas resetirat gresku... jer meni sad radi ko da je sve po starom, samo kaj ne kuzi da dela u prazno i opce nema funkciju... a samim time se i ne moze zaprljat i pocet radit nepravilno, ludilo :-)

Link to comment
Share on other sites

Ne pomaže brisanje greške, opet se upali idući dan, tako nekako. Barem s ovim mojim kinezom ELM 327. Osim ako ne treba baš clipom nešto mrdati po tome. Mislim da je baš nešto riknulo u EGR-u jer se lampica upalila, nakon toga sam ga skinuo, očistio, zarotirao i lampica je ostala svijetliti.

BTW, čitam na renaultfourms.uk da komp itekako može skužiti da je EGR blokiran, ono promjena tlaka u grani i sl.

Link to comment
Share on other sites

Onda je tvoj komp pametniji od mojeg :-)... mada mislim da na nasim klijacima nije to problem, vjerojatno ti stvarno nekaj nije ok s egr-om, probaj posudit ispravan ak imas od koga... meni je mester resetiral gresku (neovlasteni)

Link to comment
Share on other sites

Ne, nije pametniji, EGR je očito riknuo prije. Bio je čišćen par puta prije toga i nikad se lampica nije palila, a sad je stalno greška

P2413 - EGR performance problem.

Ranije, dok je bio prljav lampica se nikad nije palila, bacao je na dijagnostici P100C i P1014.

Ne zabrinjava me to, na lampicu se privikneš ipak je to renault, mora nekaj svijetliti :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Dali je netko probao čistiti egr ventil sa nekim sprejom za čišćenje usisnih grana i egr ventila? 

Link to comment
Share on other sites

Papir sve trpi... Sumnjam da mogu koristiti jace otapalo od brake clenera a cijena istog je zanemariva..

I nista ti nece magicno ocistiti cijeli sustav.. Ovako bez skidanja nemozes ni granu ocistiti a kamoli ventile

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja ti dam moju granu da vidis kolko je to zapeceno i da s zuljanjem i dimmerom i visokotlacnim i neznam cime jos treba 1h da se ocisti... 

Link to comment
Share on other sites

moj jedan frend se kune u Deco, a veli da je Dimer razrjeđeno s**nje

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.