Jump to content

EGR ventil


usrmaatre

Recommended Posts

ovako kaže autodata; u 2.2dci (110kw) idu sljedeća ulja; 0w40, 5w40, 10w40 i 10w50. 5w30 je smrt za ne samo za taj motor nego i svaki drugi jer ta ulja su smeća po meni zbog loše zaštite od habanja. 5w40 je majka svih ulja, nulu nema potrebe stavljat zbog naše blage klime.

Primjer Castrol Edge; ispunjava Renault norme (uključujuči i čuvene MB norme), ima C3 oznaku znači low saps i gradacija mu je 5w40. Zaista ima sve što jednom modernije motoru treba.

Uvijek se svi bespotrebno boje low saps ulja i nije mi jasno zbog čega kad je jasno dokazano (imam negdje slike i stranice spremljene) da značajno smanjuju začađenje EGRa i ostatak ispušnog sustava.

Problem je bio kratko kad su zadržali stare aditive a digli normu, pa su motori imali drastično veće habanje. Zato negdje piše C3-08 a ne 07, da se zna da je to ispravljena verzija.

 

@frenchkey

Đaba Ini MB specifikacije kad nemogu napravit ni poštenu web stranicu! I to danas kad je sve život "internetizirano". Sramota!

A cijenu bolje da ne komentiram! Skuplji taj Star od Castrola :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Neznam ali za moju lagunu 2.2 dci sa FAP filterom 140 ks pise da ide 5w30 ulje i to da zadovoljava RN720 normu.

Dakle na samoj stranici prizvodjaca ulja pise rcimo od elfa da ide Elf Solaris FE (prije DPF) 5W-30

Zadovoljava specifikacije: ACEA C3/C4; RENAULT RN 0720, NISSAN, RENAULT RN720-F9Q, MEGANE,S CENIC, LAGUNA 1.9dCi

Link to comment
Share on other sites

Ma ja stavljam u svoj Mobile 3000 5w40 i motor radi savrseno, ali gdje god trazim ujla za 2.2 dci sa FAP filterom mi izbaciuje da ide ovo 5w30 SAPS. 

Link to comment
Share on other sites

To je pogresno. U Renaultovoj servisnoj dokumentaciji stoji slijedece za G9T 2.2 dCi:

 

thumb-5036_51293148.jpg

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Onda cu stavljati i dalje ono koje stavljam 5w40 ;) samo cu probati naci SAPS ulje radi manjeg čađenja.

Koje ulje preporucas da stavljam...Castrol Edge nije SAPS koliko sam vidio u specifikacijama ulja.

Link to comment
Share on other sites

Castrol Edge 5w40 C3 je Low SAPS. Odes negdje u radnju s uljima i kazes im da ti daju neko koje je sve nabrojano: 5w40, B4, C3, a ti dodatno provjeris da zadovoljava sve navedene specs. Ili kucas u google:  5w40, B4, C3. I kupis negdje gdje imaju to sto nadjes na googleu. ;)

 

Npr: http://magnatec.castrol.com/en/oil-range/5w-40-c3.html

http://moto-oil.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=105

 

Ima starijih izvedbi koje nisu Low SAPS, ali one nisu C3, jer C3 oznacava Low SAPS.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

ovako kaže autodata; u 2.2dci (110kw) idu sljedeća ulja; 0w40, 5w40, 10w40 i 10w50. 5w30 je smrt za ne samo za taj motor nego i svaki drugi jer ta ulja su smeća po meni zbog loše zaštite od habanja. 5w40 je majka svih ulja, nulu nema potrebe stavljat zbog naše blage klime.

Primjer Castrol Edge; ispunjava Renault norme (uključujuči i čuvene MB norme), ima C3 oznaku znači low saps i gradacija mu je 5w40. Zaista ima sve što jednom modernije motoru treba.

Uvijek se svi bespotrebno boje low saps ulja i nije mi jasno zbog čega kad je jasno dokazano (imam negdje slike i stranice spremljene) da značajno smanjuju začađenje EGRa i ostatak ispušnog sustava.

Problem je bio kratko kad su zadržali stare aditive a digli normu, pa su motori imali drastično veće habanje. Zato negdje piše C3-08 a ne 07, da se zna da je to ispravljena verzija.

 

@frenchkey

Đaba Ini MB specifikacije kad nemogu napravit ni poštenu web stranicu! I to danas kad je sve život "internetizirano". Sramota!

A cijenu bolje da ne komentiram! Skuplji taj Star od Castrola :D :D :D

Ma koji Castrol, jebeš proizvođača ulja koji kupuje baznu sirovinu čas od ovog, čas od onog, tj. nema svoju rafineriju. Nema šanse da su mu sve šarže ujednačene. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala na iscrpnim informacijama, super, ovaj Mobile 3000 nije low SAPS i jos je HC tako da ustvari nije potpuna sintetika. Auto ima 110.000 i za sada bez problema...

Link to comment
Share on other sites

Hvala na iscrpnim informacijama, super, ovaj Mobile 3000 nije low SAPS i jos je HC tako da ustvari nije potpuna sintetika. Auto ima 110.000 i za sada bez problema...

Nije ni Shell Helix Ultra 5W40 PAO ulje (sintetika), ali je dosta stabilnog viskoziteta. Nema ništa loše u hidrokrekiranim uljima čiji je viskozitet postojan u svim uvjetima rada. PAO ulja nisu toliko bolja od HC ulja, ali su dosta skuplja nekada i više od 150%.

Link to comment
Share on other sites

Evo sam malo guglao i naišao na slijedeće stvari,vjerujem da je istina......

U uljima "renomiranih" proizvođača i zvučnih imena za područja istočne europe...tamo i nas svrstavaju...ima jako puno
sadržaja recikliranih ulja...kao i manjka legirajućih aditiva u bazom ulju..
Masu proizvođača ulja lažu u svojim deklaracijama ili proizvode ulja na samom dnu zahtjeva pojedine klasifikacije...
Po trgovačkim centrima se također prodaju i jeftina ulja,zovu ih market oil...također ulja sa minimumom karakteristika
za pojedinu klasifikaciju..
Tako se često dogodi da takva ulja već nakon nekoliko ciklusa zagrijavanja i hlađenja u motoru padnu daleko ispod minimuma zahtjeva
Naravno,sa druge strane europske norme,svjetske,ekološke i slične zahtjevaju produženje servisnog intervala za zamjenu ulja,motori su opterećeniji,manjih tolerancija..pa zato triba pazit na te stvari...
- ako kupujete Castrol ili shell, kupujte ga u Njemačkoj, Austriji i sjevernije, jer je za Italiju, Španjolsku, nas i ovaj region puno puno nekvalitetnije nego za "zapadnu Evropu".
-aditiva sad u svjetu ima više proizvođača, i dalje idu u paketu, bazna ulja u Evropi u principu proizvode 4 veća proizvođača (uglavnom), mi više ne, aditive svi kupuju iglavnom iste, bazna ulja su uglavnom ujednačene kvalitete ovaj dio Evrope)
-Valvolin se uglavnom proizvodi u Bugarskoj-izbjegavajte

Link to comment
Share on other sites

Da li bi se ovo ulje moglo sipati u 2.2 dCi 110KW ?

 

product_120x150_mobil-delvac-1-esp-5w40.


 

Mobil Delvac 1™ ESP 5W-40


 

Mobil Delvac 1 ESP 5W-40 is a fully
synthetic supreme performance heavy duty diesel engine oil that helps extend
engine life while providing long drain capability and potential fuel economy for
modern diesel engines operating in severe applications.


 

Mobil Delvac 1 ESP utilizes
state-of-the-art technology to deliver exceptional performance in modern low
emission engines, including those with Exhaust Gas Recirculation (EGR) and
Aftertreatment systems with Diesel Particulate Filters (DPF’s) and Diesel
Oxidation Catalysts (DOC’s), as well as refrigerated units and older,
well-maintained engines. It is recommended for use in a wide range of heavy-duty
applications and operating environments found in the on-road transport and
off-road mining, construction, and agricultural industries. Mobil Delvac 1 ESP
also meets the requirements of the API SM specification for gasoline engines
used in mixed fleets.


 

The outstanding performance of Mobil
Delvac 1 ESP 5W-40 is the result of extensive cooperative development work with
major equipment builders and application of the latest lubrication technology.
As a result, this product meets or exceeds the requirements of the latest API,
ACEA, and Global industry specifications for diesel engine oils, as well as the
requirements of virtually all major American, and European engine
manufacturers.


 

Mobil Delvac 1 ESP 5W-40 is recommended
for use in all super high performance diesel applications, including the
following:


 

  • On-highway engines operating in both high speed/high load and stop-and-go
    conditions

  • Off-highway engines operating in severe low speed/heavy load conditions

  • Virtually all diesel powered equipment from American and European equipment
    builders

  • High performance gasoline engines and mixed fleets

  • Refrigeration units
Link to comment
Share on other sites

Da li postoji koja Njemacka,Danska,Svedska stranica tipa nasega kipor stroja ili lm oila ili kupi ulje.net...bla,bla...gdje se moze naruciti  ulje "zapadnoeuropske" kvalitete po balkanskim cijenama?!

Link to comment
Share on other sites

Da li postoji koja Njemacka,Danska,Svedska stranica tipa nasega kipor stroja ili lm oila ili kupi ulje.net...bla,bla...gdje se moze naruciti  ulje "zapadnoeuropske" kvalitete po balkanskim cijenama?!

Tim, ne zamaraj se previše uljima jer to područje je jako opširno. Ulij bilo koje ulje gradacije 5W40 koje zadovoljava RN0710 normu i mjenjaj ga na 10 kkm. Ne bi trebao imati nikakvih problema, a što se tiče mog EGR-a to najviše pripisujem načinu vožnje. Evo, npr jučer sam napravio 200 km po otvorenoj cesti, a auto nije ni oblačak dima pustio uz prosječnu potrošnju od 6,5 l / 100 km. Ali zato kad uđem u grad...

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja tako i radim vec pet servisa odkad posjedujem ovaj automobil. I apsolutno se slazem s tobom. Moj post je sadrzavao odredjenu dozu sarkazma, jer ljudi su tasti kad je rijec o obrani svojih misljenja i uvjerenja. Mislim da su motorna ulja dosegnula plafon (bas poput mobitela) i razlike su u detaljima koji se skupo placaju. Vec sam stoput napisao...bitna je gradacija i vrijeme izmjene, sve ostalo... fak of!

Link to comment
Share on other sites

Ja tako i radim vec pet servisa odkad posjedujem ovaj automobil. I apsolutno se slazem s tobom. Moj post je sadrzavao odredjenu dozu sarkazma, jer ljudi su tasti kad je rijec o obrani svojih misljenja i uvjerenja. Mislim da su motorna ulja dosegnula plafon (bas poput mobitela) i razlike su u detaljima koji se skupo placaju. Vec sam stoput napisao...bitna je gradacija i vrijeme izmjene, sve ostalo... fak of!

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Da li postoji koja Njemacka,Danska,Svedska stranica tipa nasega kipor stroja ili lm oila ili kupi ulje.net...bla,bla...gdje se moze naruciti  ulje "zapadnoeuropske" kvalitete po balkanskim cijenama?!

Levoil.de Imaju sve moguce, a cijene su diskontne.

Link to comment
Share on other sites

2 usrmaatre, prije nego te proguta rupa u Ćupićima :dada: , molim da mi objasniš gdje se nalazi EGR na mojoj Laguni.

Koliko sam blejao u motor, ali od silnih cjevčica,indikatora, senzora i ostalog ne znam točno gdje je. Znam samo otprilike, ali da ne rastavljam sve.

Ali, ako netko drugi zna molim da se ne srami reći.

 

post-10375-0-79111700-1361900997_thumb.j

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

2 usrmaatre, prije nego te proguta rupa u Ćupićima :dada: , molim da mi objasniš gdje se nalazi EGR na mojoj Laguni.

Koliko sam blejao u motor, ali od silnih cjevčica,indikatora, senzora i ostalog ne znam točno gdje je. Znam samo otprilike, ali da ne rastavljam sve.

Ali, ako netko drugi zna molim da se ne srami reći.

http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=103576

Link to comment
Share on other sites

Evo, vidim da se  Mafro potrudio pa ja ne moram.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je malo kompliciranije nego kod mene, zato što se najprije mora skinuti cijev koja vodi iz "intercooler-a",  nakon toga četiri vijka koja drže kućište ulaza zraka pa "saksofonsku cijev" (po dva vijka sa svake strane) da bi došao do vijka koji se nalazi iza cijevi. Nakon toga potrebno je skinuti sami egr (ovdje će možda biti problema zbog predugih vijaka.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.