Jump to content

K&N panel ili K&N gljiva ili obicna gljiva?


Nathaniel

Recommended Posts

Hajd malo da bacimo brainstorminga (kome se da).

 

Zuljaju me neke pare u novcaniku posto su felge koje sam imao u vidu kupiti neki dan prodate pa gledam po netu kako da malo unaprijedim usis.

 

Posto ovdje ima dosta pametnih ljudi koji su davno prije mene "kemijali" sa time da pitam konkretno za iskustva i naravno savjete u vezi sa sljedecim:

 

Na moj mini-turbak clio sam mislio staviti nesto da "lakse dise". Konkretno, gledam sam K&N panele (hvala morilu za ranije savjete i komentare) i trenutno se troumim.

 

 

Opcija 1

 

 

K&N panel bi me izasao nesto preko 100 KM (iliti 52 € iliti 380-ak kuna) - link ovdje

 

 

 

Opcija 2

 

K&N gljiva sa cijevima i sl - najskuplja opcija (oko 200 $) - link ovdje

 

 

Opcija 3

 

Obična "gljiva" - košta najjeftinije (do nekih 20 €) - kao ovdje

 

 

*ima i opcija 4 a to je da kupim polovnu ali K&N "gljivu" koju bih ocistio i evenutalno postavio samu ili sa kupovinom te dodatne cijevi i ostalih dotezaca ali necu sad i to razmatrat.

 

 

 

Konkretno, zanima me koja je optimalna opcija odnosno najbolji odnos ulozenog - dobivenog?

 

Ako cu dati 200 dolara (a nikako mi se ne daje toliko) da bih "imao samo bolji zvuk" i pogodnost ne mijenjanja filtera do kraja zivota auta onda bih radije ustedio te pare za felge ili drugo a kupio ovu "gljivu" i skidao je periodicno da je ocistim.

 

Ako cu pak dobiti nesto sa tim panelom od K&N (a imao sam stvarno lijepo iskustvo sa K&N panelom na prijasnjem meganu) onda bih uzeo njega.

 

Ako je sve to bacanje para u konacnici i auto ide isto sa sve tri opcije da ostavim "stock" filter i mijenjam ga svakih 10 tkm.

 

 

Takodjer, ko ima iskustva sa ovim obicnim "gljivama" volio bih da podijeli ovdje - da li su se zayebali sto su ih kupili, valjal to cemu, imal promjene na zvuku (ne do Bog na performansama?) i sl?

 

Hvala :)

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nathaniel

    29

  • moril

    13

  • newbie

    12

  • Zrmi RS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

perfomanse zaboravi s bilo kakvim filterom.panel filter sam imao na Cliiu dok nisam dobio aftermakrket gljivu za rodendan... namontirao sam je,auto stvarno ubija sa zvukom,pogotovo na punom gasu... potrosnja mi nije porasla,sve u svemu,zadovoljan...

moja preporuka je obicna gljiva...

Link to comment
Share on other sites

@Nidzo sport

 

 

Obicna gljiva od 15-20 evrica?

 

A imao si K&N panel filter ili obicni "stock" filter?

Link to comment
Share on other sites

Tako je,obicna gljiva (cijenu neznam jer mi je bio poklon) ali tako se i kod nas krecu cijene... K&N panel je bio prije,i skoro pa nema nikakve razlike nasprem stock panel filtera...

Link to comment
Share on other sites

Kod gljive je najbitnije da se stavi na mjesto gdje nije izložena visokoj temperaturi motora i da ne vuče vrući zrak, jer tada je efekat suprotan i snaga bude manja nego tvornički.

Link to comment
Share on other sites

Kod gljive je najbitnije da se stavi na mjesto gdje nije izložena visokoj temperaturi motora i da ne vuče vrući zrak, jer tada je efekat suprotan i snaga bude manja nego tvornički.

+1

Link to comment
Share on other sites

Kod gljive je najbitnije da se stavi na mjesto gdje nije izložena visokoj temperaturi motora i da ne vuče vrući zrak, jer tada je efekat suprotan i snaga bude manja nego tvornički.

 

Postoji li takvo mjesto u ovom cliu ili da izvedem "gljivu" napolje kao dzipovi na reliju Pariz-Dakar? :D

Link to comment
Share on other sites

Clio TCE jako zagrijava motorni prostor, ako si ikad poslije brže vožnje otvorio poklopac motora, mogao si primijetiti da je predio oko turbine vrlo vruć. Zato bi ja gljivu smjestio negdje ispred motora, jer turbina je između motora i kabine.

Link to comment
Share on other sites

Šta mislis o pocetku one cijevi koja sluzi za dovod zraka do zracnog filtera? Ona je na samom pocetku, spojena je na prednji dio plastike/maske? 

Link to comment
Share on other sites

Negdje sam čitao da gljiva nebi smjela biti izložena direktnom vrtloženju zraka, ali svakako je bolje ovdje nego negdje iza pored turbine, da ne bi tvoj TCE umjesto 105 KS imao 85 KS... :zubo:

 

Što točno očekuješ od gljive???

Link to comment
Share on other sites

10 konja  :00009019:

 

zayebavam se, ocekujem bolji zvuk (i to je to od klasicne gljive).

 

Od K&N ocekujem i poboljsanje performansi (naravno, budalasto bi bilo ocekivati znacajno povecavanje snage i ubrzanja) ali da dam bruku para za komad plastike preko kojeg je rastegnut pamuk a da ne dobijem nista...e to ne moze  :farmer:

Link to comment
Share on other sites

Pazi da odmah kupiš set za čišćenje i podmazivanje, ja sam ga platio oko 150 kn (oko 40 km)

Link to comment
Share on other sites

Evo upravo hocu da cistim ovaj stari KN filter ali nemam taj set - mislio sam ga oprati toplom vodom, pustiti da se osusi i to je to. Znam kako ide procedura, vidio sam klip od K&N-a na Youtubu ali ne da mi se davati 20€ da ocistim filter koji cu prodati za 30 haha

 

 

Kakva je prica sa obicnom gljivom? Jel i nju treba svako malo skidati, propuhati kompresorom, prati ili...?

Link to comment
Share on other sites

Stari, nije samo stvar u čišćenju, najbitnije je namastiti ga jer ako nije mastan, ne odrađuje svoju funkciju i prašina ti fino šmirgla cilindre, klipove i ostatak pokretnih dijelova motora.

 

Zapamti: panel filter i gljiva nisu filteri ako nisu nasprejani onim masnim sprejom koji je zaslužan za hvatanje prašine.

 

Bojim se da će te dugoročno štednja na tom kompletu za čišćenje i podmazivanje daleko više stajati

Edited by moril
Link to comment
Share on other sites

Kontam te stari ali to je K&N filter za prodaju - nisam jos sebi nabavio novi, raspitujem se za opcije (zato i otvorih temu).

 

Ako budem kupovao panel za clia budem kupio i set za ciscenje, naravno. 

 


Ako pak budem kupio ovu obicnu "gljivu" sta mi preporucujes da namastim filter nakon ciscenja?

 

 

 

Hvala na odgovorima - ili si jedini na forumu kojeg ovo interesuje ili je "mrtvo doba" na forumu  :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jel baš mora biti K&N gljiva-filter, ili može i drugi proizvođač?  Imaš ih i od Apexi, OMP, Green (sestrinska firma od K&N), BMC...

Link to comment
Share on other sites

Ne mora ako je u klasi ili tu negdje kao K&N.... osim toga, da li je bas toliko bolja K&N gljiva od 55 € od one "no name" koju platim 20-ak €?

Link to comment
Share on other sites

ima vise tema o tome i sinoc sam citao dobrih sat - hvala evado.

konkretno su me zanimala svjezija iskustva i saznanja. Recimo jutros sam saznao od lika koji se profesionalno bavi tuningom i predstavnik je jedne firme da ne kupujem niposto ove no-namè gljive po 20 eura jer cu dobiti kontraefekat. Ili brand name poput K&N, BMC-a i sl ili nißta.

Link to comment
Share on other sites

imao sam na bivšem autu k&n gljivu i sva se raspala... doslovno bačene pare...

 

Nakon nje sam kupio panel filter od bmc-a i čak sam bio zadovoljniji, auto nije bučio, a čak je nešto ljepše "disao" da tako kažem, uglavnom puno zadovoljniji...

 

Da sada opet kupujem, kupio bi od bmc-a cda filter... nekako malo ljepši odaziv na gas, a nije onako napadan zvuk, s obzirom na k&n kitove... također uspoređeno na bivšem autu...

 

Možda nije za sve aute isto, ali to je ono iz moga iskustva. Jednostavno, nikad više k&n.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam zadovoljan sa BMC panel filtrom. Auto ima dublji, ozbiljniji zvuk, a ima i nešto bolju inicijalnu reakciju na gas. Najljepše se čuje kada recimo, kod kočenja prebacim iz četvrte u treću i obrtaji porastu na cca 5000 i onda usporavam, čuje se baš lijepi duboki "vrooooommmm", a nije prenapadno kao što bi vjerojatno bilo s gljivom

Link to comment
Share on other sites

2 moril: daj mi objasni kak prasina moze "smirglat" cilindre , klipove itd? 

zvuk - gljiva
ne kupovanje novih papirnatih filtera - K&N ili bmc panel...

nis drugo ne ocekivat i amen...

kupite "suhi" filter koji se netreba mastit ...

Link to comment
Share on other sites

Isto kak pasta za poliranje može "šmirglati", a radi se o pasti... Čudno zar ne???

 

Možda se nisam dobro izrazio sa riječi "šmirglati", ali prisustvo i najsitnijih čestica u ulju i u motoru nije poželjno. Ili se možda varam???

 

A koliko god mi to ne htjeli vjerovati, filter koji ima veći protok zraka ujedno ima i veći protok nečistoća, a pogotovo ako nije mastan.

Link to comment
Share on other sites

ok, a te necistoce idu gdje? znaci, ta prasina sto ude (budimo realni, jedino to i moze proci kroz filter) ne izgori? :)

eventualno da se u usisnoj nakupi smeca, da ce sjebat motor, nece...

Link to comment
Share on other sites

Ako prašina samo tako izgori, zašto onda stavljamo filtere??? Mogli bi samo na otvor usisa staviti jedno sito da baš ne uleti kamen i voziti tako...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.