Jump to content

K&N panel ili K&N gljiva ili obicna gljiva?


Nathaniel

Recommended Posts

pa sad ga precerujes :zubo:

kazem da ti nece shebat motor otvoreniji filter... i to je to... tak sitne stvari sto produ kroz takav filter nemogu ostetit motor...

 

p.s. ima nesto i u buci ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nathaniel

    29

  • moril

    13

  • newbie

    12

  • Zrmi RS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nemojte samo previse mastiti filtere jer ce vam se skupljati svakakva govna i cistit cete ih svakih 1000 km

Link to comment
Share on other sites

2 moril: daj mi objasni kak prasina moze "smirglat" cilindre , klipove itd? 

kupite "suhi" filter koji se netreba mastit ...

 

A kakav je taj "suhi"? Jel ima takva "suha" gljiva?

 

Ako prašina samo tako izgori, zašto onda stavljamo filtere??? Mogli bi samo na otvor usisa staviti jedno sito da baš ne uleti kamen i voziti tako...

 

Tvoja prica ima logike ali hajd mi objasni ovo - moj prijatelj koji vozi fiata uno turbo i nastupao je na nekoliko drag race-ova (inace mehanicar po struci, odrzavao mog megana 4 godine i stvarno nemam zamjerke), sam sebi radi tuning auta i sl (osim chipiranja jer nece da se bakce s tim) nema filtera zraka na autu GODINAMA. JA vidio i uvjerio se. Usis mu je postavljen visoko kao i kod mog clia, nema sanse da mu kamencic uleti u motor i syebe sta. Moze prasina, ovo-ono ali kako on i sam kaze "sve to spali ogromna temperatura izgaranja benzina".

 

Cudno, ne?

Link to comment
Share on other sites

pa to kazem, sta god prode kroz filter je tako sitno da odma izgori...

2 negro: na aute s itb-om , a da su za svaki dan, se stavlja filter isto... 1 veliki preko svih trubica...

Link to comment
Share on other sites

post-9240-0-05265400-1362497344_thumb.jp

 

kao što je kolega rekao sa filterom preko itb-apost-9240-0-47860300-1362497293_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

A sto to nema na mom autu? :D

 

EDIT: Sad vidjeh, nema na svakom autu. 

 

Znaci teorija o svakodnevnoj voznji turba bez filtera pije vode (plausible sto bi rekli Ameri). Medjutim, nisam dovoljno lud da to radim (jos) haha

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

Kao što neki vele da se ništa neće dogoditi bez filtra jer sav usisani zrak ide u cilindar i čestice prašine izgore, no zaboravljamo da na TCE motoru taj zrak prvo prolazi kroz turbinu, a tamo sigurno prašina nije dobrodošla

Link to comment
Share on other sites

Naravno, ima smisla to sto pricas.

 

Danas sam bas htio da stavim K&N gljivu a prije toga sam imao nekoliko gadnih ubrzanja (tek nakon chipanja) ali mi je lik (moj drug i mehanicar) kazao da mjesto gdje bih je ja stavio i  nije najbolja opcija jer je tu bas topao zrak. Uklonio bih kuciste filtera, vezao gljivu za onu debelu cijev od zraka koja je spojena za turbinu ali opet je tu toplo. Bilo bi dosta posla da se to izvodi cijevima okolo pa do nekog mjesta ispred bloka motora gdje dolazi koliko-toliko hladniji zrak tako da se to ne isplati na kraju.

 

Najvjerovatnija opcija je kupovina K&N panela dimenzija obicnog zracnog filtera. Malo agresivniji zvuk, ne mijenjas filter (samo ga cistis onim setom) i zadovoljan duže vrijeme :)

Link to comment
Share on other sites

Kao što neki vele da se ništa neće dogoditi bez filtra jer sav usisani zrak ide u cilindar i čestice prašine izgore, no zaboravljamo da na TCE motoru taj zrak prvo prolazi kroz turbinu, a tamo sigurno prašina nije dobrodošla

to je jasno... a filter je prvenstveno tu (na n/a) da sprijeci vece smece tipa kukci, kamencici i razno bilje :)

Link to comment
Share on other sites

Stavi panel filter, nikakvu gljivu i uzivaj bez briga o toplom zraku. Ja imam panel i prezadovoljan sam.

Link to comment
Share on other sites

Stavi panel filter, nikakvu gljivu i uzivaj bez briga o toplom zraku. Ja imam panel i prezadovoljan sam.

  :yeah: 

Link to comment
Share on other sites

Pitanje u vezi sa K&N panelom:

 

da li su ova dva panela ista tj. da li je zracni filter istih dimenzija za clio sa 1.2 i 1,4 motorem?

 

http://www.ebay.com/itm/290361495821?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649

 

http://www.ebay.com/itm/300750102251?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649

 

Ovaj na prvom linku je jeftiniji za nekih 6-7 eura cini mi se. Ako je ista stvar u pitanju da kupim :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stigao je :D

 

 

20130321152410.jpg
 
 
20130321152438.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us

 

 

Montaža ce malo sacekati jer kisa pada ko luda pa ne mogu to nesto ni testirati...nadam se za vikend suhom asfaltu :D

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

Javi dojmove! Zamima me kakav je zvuk i dali se turbina bolje čuje!

Link to comment
Share on other sites

Malo glasnije će se čuti motor, turbina ne, dobit će malo bolji odaziv ispod 2000 okretaja i to je sve.

 

E i da, imat će malo više kisika na eko testu :)

 

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Potpis na Evada.

 

Turbina se ne čuje jače, motor ima dublji i hrapaviji ton, bolje se čuje i kod ubrzavanja, a posebno kod usporavanja sa visokih obrtaja.

 

O nešto malo boljoj reakciji na gas već sam pisao...

 

Uglavnom, ja sam zadovoljan dobivenim.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas sam svega malo probao kako vuce sa novim K&N panelom - nisam mnogo stiskao, u dva navrata u drugoj i trecoj (jbga bih ja al se rezerva skoro upalila a plate nam kasne pa mi treba ovo goriva potrajati koji dan za kuca-posao-kuca) :)

 

Utisci kao sto su iskusniji naveli_ ljepsi zvuk, subjektivno malo ljepse ubrzava (ali to je vjerovatno od agresivnijeg zvuka). Mozda mi se cini da se i turbina glasnije cuje ali zasad nista. Cekam ljetne gume (najavili su hebeni snijeg opet u utorak majku mu  :taz:  :taz:  :taz:  ) pa da ga i malo spustim i da onda na putu za BG u drugoj sedmici aprila vidim koliko sam dobio cipanjem, ljetnim gumama, spustanjem 5 mm i ovim K&N panelom)....

 

Uglavnom, zadovoljan sam zvukom, subjektivno "glatkijim" ubrzanjem i naravno time sto necu vise mijenjati zracni filter  :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ma znam, bolje je na 10 mm ali vozim se po makadamu katkad a i ima nezgodnih lezecih pa mi je to optimum...jbga 3mm se i ne primjeti  :blink:

 

Mislim, ulozis bruku para u opruge i amortizere a auto iste visine  :freak6:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.