Jump to content

Što ste danas napravili za svoj auto?


frenchkey

Recommended Posts

Čekam da mi stigne zavojnica volana s ebaya. Naime,  uspio sam istu nestručnim rukovanjem (tada naime još nisam bio stručan za skidanje zavojnice i senzora kuta volana :D ) pokvariti (prekinuti vodove koji služe za upravljanje tempomatom i graničnikom brzine) prije godinu dana i sad me iritira činjenica što ne radi tempomat (sve drugo je u funkciji, uključujući i zračni jastuk). Srećom, našao sam polovnu na ebayu za 250 kuna i sad čekam da stigne, nakon toga kreće ugradnja. Spremam još jedan "projekt", a zove se "izmjena zupčastog remena u kućnoj radinosti". Alat za faziranje stiže kroz par dana.

Link to comment
Share on other sites

Danas nisam još ništa jer sam još uvijek na poslu, ali kad se vratim jbt ću mater golubovima sa zgrade jer su mi ga nočas ciloga izasrali.

Link to comment
Share on other sites

Danas odradjena promjena ventila na felgama jer su neki pustali i odradjena spura. Brezoni su stavljeni sa strane jer tokari danas nisu radili pa mi nisu mogli skratiti brezone a i ne znam gdje ima kupiti lectite 271 smjesu za navrtanje...

 

fz4ymr.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moraš pod hitno spustiti naprijed za centimetar-dva, pa onda napravi špur

Link to comment
Share on other sites

Čekam da mi stigne zavojnica volana s ebaya. Naime,  uspio sam istu nestručnim rukovanjem (tada naime još nisam bio stručan za skidanje zavojnice i senzora kuta volana :D ) pokvariti (prekinuti vodove koji služe za upravljanje tempomatom i graničnikom brzine) prije godinu dana i sad me iritira činjenica što ne radi tempomat (sve drugo je u funkciji, uključujući i zračni jastuk). Srećom, našao sam polovnu na ebayu za 250 kuna i sad čekam da stigne, nakon toga kreće ugradnja. Spremam još jedan "projekt", a zove se "izmjena zupčastog remena u kućnoj radinosti". Alat za faziranje stiže kroz par dana.

Ti si moj idol  :anbetung:

Mene sve strah i skinuti tu zavojnicu, a živcira me paljenje airbaga svako malo

Link to comment
Share on other sites

Zabrinuo se jer sam jedva upalio kad sam isao doma s posla...valjda negdje povuce zrak ili tako nesto jer sam morao verglaatiii i verglati, a nije pomagalo niti dodavanje malo ili puno gasa.. :wtf::ludkozmija:

 

 

TDC senzor očistiti i kontakt spray na priključak istog ;)

 

Evo danas sam za svog Meganea ucinio to da sam ga odslepao kod majstora :( Nije senzor u pitanju, nego zbilja vuce zrak kako sam i pretpostavio.. i to ni manje ni vise nego na samoj bosch pumpi, naime propisala je gore kod osovine gasa, oko onog federa lijeva gorivo.. majstor ce sutra pokusati skinuti poklopac da vidi moze li to rijesiti, ako ne moze ne gine mi reparacija pumpe...jebiga, nisam bas na to planirao potrositi pare jer sam skupljao za veliki servis, ali cini se da od remenja nista za sada jer ce sve pare otici na reparaciju pumpe..

Link to comment
Share on other sites

Ti si moj idol  :anbetung:

Mene sve strah i skinuti tu zavojnicu, a živcira me paljenje airbaga svako malo

Skidao sam je već 10 puta. Prvi put je bilo "kritično", ali sad sam se naučio. Zavojnica i senzor kuta volana su razlozi zašto sam kupio CLIP. Nije je problem skinuti (ti nemaš ESP stoga nemaš ni senzor kuta volana - jedna briga manje). Inače zavojnicu prije skidanja treba blokirati (postoji blokada), isto tako kotači moraju stajati ravno. Meni se prvi put dogodilo to da blokada nije bila dobro namještena i zato je zavojnica krivo postavljena te je puknula na jednom mjestu (srećom samo vodiči koji služe za tempomat). Naručio polovnu na ebayu (jako je teško naći zavojnicu s vodovima za tempomat, sve su obične bez tempomata).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Skužio da mi je otišao tj. zaglavio onaj motorić što ključa poklopac spremnika goriva. Kad uhvatim vremena budem ga rastavio da vidim u čemu je problem.

Link to comment
Share on other sites

Sad više ništa.

 

Prije mjesec dana sam ga krovirao 2-3 puta    :buum: , totalizirao    :sad2: , i prodao    :D .   

 

Uskoro idem po drugog.    :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

daj me nemoj hebat!!

kako , sta , di?? wtf dude??

Link to comment
Share on other sites

Bio na servisu zbog zvuka koji se cuo kao hukanje naprijed (mislio da su gume ali nisu). Ispostavilo se da je lezaj na desnoj poluosovini i isti je narucen. Takodjer sam izbalansirao gume nakon Zagrebackih cesta te spojio ga na komp da se vidi jel sve u redu. Sve je za 10. Takodjer je i opran i usminkan danas.

 

2Tomislav koji k??

Link to comment
Share on other sites

Džabe si ga prao, sutra je kiša :bigl:

Ja danas nisam ništa dobro napravio za svoj auto, prdnuo sam u sic i to je to :)

Link to comment
Share on other sites

Sad cu pun gas za skradin, malo propuvat ovaj jedan protocni lonac sta je osta O:-)

Link to comment
Share on other sites

Džabe si ga prao, sutra je kiša :bigl:

Ja danas nisam ništa dobro napravio za svoj auto, prdnuo sam u sic i to je to :)

 

 

Vec je u garazi :D

Link to comment
Share on other sites

Ja ga danas samo otisao vidjeti na parking kod majstora i cuti kako majstor izgovara cifru od 1300kn za reparaciju pumpe te 300kn za demontazu i montazu iste natrag na megane..

Link to comment
Share on other sites

Bio danas u servisu da montiraju dodatne kopče na zadnji spojler.

Pitao za dopunu klime...kažu oni 431 kn...kažem ja čekam akciju :beah:

Link to comment
Share on other sites

Pošto mi je auto tresao u leru, i kazaljka obrtaja plesala i to sve nakon velikog servisa, majstor je dao ocistiti dizne, kaze da je 30% bilo zastopano, nakon ciscenja je zakljucio da auto i dalje trese, prekopao je sve i nasao gresku- skuzio je da je kompresija na 3 cilindru getribe za 4 bara manja od normale, i da ce morat to sredivat... Eto kaj sam napravio za svoj auto, tj on za mene- sjebo mi vikend :angry:

Link to comment
Share on other sites

Na trećem cilindru getribe???

Link to comment
Share on other sites

da, tak je rekao... kao treba imat 12-13 bara, a kod mene je na 8

Link to comment
Share on other sites

Naravno, svijecice su nove, bobine su ispravne, probao sam nadobudno i aditiv stavit u bengu i malo ga ispuhat al nije pomoglo.. Napocetku sam mislio da trese zbog nosaca motora, ali zamjenjeni su i ni to nije bio uzrok... Eto, stvarno upropasten dan

Link to comment
Share on other sites

Meni je crko podizac stakla suvozacevog pa mi se malo spustilo samo od sebe i onda je auto dobio drvenu dasku koja drzi prozor u gornjem polozaju dok ne popravim to iduci tjedan..:)

Link to comment
Share on other sites

daj me nemoj hebat!!

kako , sta , di?? wtf dude??

 

 

Bio na servisu zbog zvuka koji se cuo kao hukanje naprijed (mislio da su gume ali nisu). Ispostavilo se da je lezaj na desnoj poluosovini i isti je narucen. Takodjer sam izbalansirao gume nakon Zagrebackih cesta te spojio ga na komp da se vidi jel sve u redu. Sve je za 10. Takodjer je i opran i usminkan danas.

 

2Tomislav koji k??

 

Je istina je. Počela je padati kiša, prosklizao sam na suprotni trak i zahvatio šoder zadnjim kotačem. Auto se zanio, pokušao sam ga ispraviti ali nejde to samo tak, pa me katapultiralo u polje. Auto je definitivno čvrst i nisam se nigdje udario ili bilo što. Samo sam čekao da se prestanem prevrtati. E da... BIO SAM VEZAN.

 

Desi se i pametnom, di neće meni. Vele da pijance i decu Bog čuva, e sad s obzirom da ne pijem baš, ne znam u kojoj kategoriji bi trebao biti.

 

Srećom, imao sam KASKO pa... idem po CS200.    :dada:

Link to comment
Share on other sites

4.6 L starog Elf Solaris FE out, pa onda 4.6 L novog Elf Solaris FE ulja in. I novi OEM filter ulja. Nisam vjerovao da ce svo ulje da iscupa kroz cijev od sipke za ulje. Prevario sam se. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.