Jump to content

moj pug tugo moja..


dado_sk

Recommended Posts

Gotov je auto. Evo par slikica. Jos je spur ostao i punjenje klime.

post-10528-0-38502800-1382776334_thumb.j

post-10528-0-49546900-1382776348_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dado_sk

    113

  • dalibor s

    38

  • Brainmind

    22

  • usrmaatre

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

lijepo.

sad kad su ti farovi ispolirani više nemaju uv zaštitu

tako da ih pazi s vremena na vrjeme malo ispoliraš sa polišem

tako da imaju neku zaštitu da duže traju.

Link to comment
Share on other sites

Budem. Hvala na savjetu sad mi ostaje da vidim kako ce se karter ponasati. Budem malo na duzi put uskoro pa cu vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Ruke majstora 2600. To je skupa s lakiranjem branika i montazom kartera te stavljanjem amortizera. Dijelovi oko 3100. To su dva hladnjaka,fasadna plastika,greda limovi neki,nosac motora,unutarnji blatobrani amortizeri ventilator poliranje farova i jos neke sitnice. Eh,i varenje kartera je bilo 400. Ma zadovoljan sam. Kod prvog majstora ( lopova ) su samo dijelovi koje pola nije naveo bili 4000. Isao je na navlakusu tipa pola ne kazem pa kad krene onda nema stajanja

Link to comment
Share on other sites

Jos nije gotova moja tuzna prica.. isao na optiku i majstor pogleda i veli otišao rukavac. Uz put i lezaj drobi. Uzas vise. Nasao polovan rukavac glavcinu i ležaj za 300 kn ali je s 1.6 motora. Nadam se da ce pasati. Da sam znao isao bi na otpad u dijelove a kad skupim nesto uzeo bi drugi auto. Najzalosnije je sto je stajao kod limara mjesec dana i to tip ne skuzi. A lijepo sam mu rekao da mijenja sve. Eh,nije tome kraj..vidim i da je zadnja lijeva lampa popucala. Sad sam tanak s zivcima vise. Toliko ulozio i nema mi nazad. Lijepo mi je zena rekla "u oglas za dijelove pa sto dobijemo". U p..ku ma*****u vise..

Link to comment
Share on other sites

Razumijem takav stav jer te auto lagano muze, ali ni ne moze drugacije jos su ovo i pristojne cijene osim kaj je placa tek svaki mjesec, mislim da si dobro odlucio kao sto veli dalibor.

Link to comment
Share on other sites

a šta misliš da bi sa drugim polovnim bolje prošao

A,to sto velite,u pravu ste. Nazivcirao me limar jer mu odnesem dijelove i on 20 sere . Sto je najgora ja mu idiot rekao da idem na teren pa da sklopi polako i da ima vremena i on jedva docekao da zavlaci. Nebi me ovo mucilo jer lijepo mu kazem nek sto god ne valja da mi kaze. Imao sam na terenu vremena unedogled naci sve sto treba. Sto je najzalosnije bio sam u osijeku a u čepinu selu pored osijeka ima otpad s francuskim autima. Sve bi rijesio i samo mu donesao. Sad, ja dosao kuci on mi preda auto i kaze ma sve je super. Samo špur je ostao. Ja kod danas na špuru kadnono s**nje.. i lezaj mi neki drobi. Vjerovatno u istom kotacu. Imam vremena do srijede pa moram na teren opet. Nekak mi se cini da necu do srijede rijesiti a onda ce opet stajati. Biti cu 2 mjeseca bez auta za karambol koji se u dva dana rijesi. Ma fuj fuj..balkan. nista drugo. I mi bi u europu s takvim fuserajem..... da ja tako radim kao taj limar odavno bi me mina satrala u sto komada
Link to comment
Share on other sites

nezna majstor kako se radi i sve je ok dok ide dobro

trebao je napraviti kontrolu trapa da se vidi šta je otišlo

onda zamjeni se šta treba i na optiku,

papir od optike u 2 primjerka i potpis od vlasnika ili korisnika auta na taj papir,

ako covjek neželi raditi optiku potpis na papir od kontrole trapa

1 primjerak njemu, jedan meni i doviđenja

može i u prvo stablo ako hoce ja sam cist.

kod nas rade svakako sta da me netko sutra dođe tražiti jer se nešto desilo

jbg svatko zna za sebe

Link to comment
Share on other sites

Nažalost kod nas je priča uvijek takva. Moraš biti majstor, električar, doktor, zubar, pitur ištatijaznamšta još da bi ti "majstor" odradija posal po zanatu i da te ne prevesla.

Dobrog meštra triba svićom tražiti i čuvati.

Nadam se da će te problemi nadalje izbjegavati.

I hvala ti šta nam čistiš lijepu našu od "govana". Samo čuvaj glavu.

Link to comment
Share on other sites

Decki,hvala na podrsci. Lijepo je kad se moze nekome izjadati a da te razumiju. Nekak osjecam da mi s ovim autom nije suđeno.. no,opet s druge strane ne treba biti sujevjeran. Idem dalje i rijesiti cemo i to. Dobra je vijest da pase rukavac od modela 1.6. Svi su isti. Nasao kod lokalnog dilera za 200 kn. Dati ce mi glavcinu i lezaj za jos 100 za slucaj da je moja u banani. Navodno je auto donator imao ispod 100 tkm tako da bi i lezaj mogao valjati. Ali kako sam gledao unutarnje obloge blatobrana nista ne valjaju iz advante. Zijejvaju i ne leze kako treba. Budem to original s otpada nasao. Eto jos neplanirana 1000 kn iz džepa. Javim kad slozim. P.s hvala na zeljama da čuvam glavu. Ne brini,to mi je u "opisu" posla..he he. Salu na stranu,vec sam 13tu godinu u tome i nedam se. Jos 3 i penzija.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ja svojevoljno vozim bez vecine tih plastika jedino sto imam je ona iza prednjih kotaca vjerujem da bi se uz malo rezuckanja i zamjenske dale uvaliti ako si vjest s rukama, a trebao bi biti, osobno mislim da su orginalne precjenjene i da sam ih vecinu ostavio u snijegu :-)

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Mali update. Odvezao ga danas svom mehaničaru. Nasao sam polovne dijelove:rukavac,glavcinu skare ilezaj. Donor je auto s malo km. Nadam se da ce biti ok. Iza toga ide špur i punjenje klime ako bog da da bude sve u redu. Kad pogledam sada trebao sam njemu odvesti onakav auto jer limariskih radova nije bilo a branik je mogao lakirati bilo tko. Jbg.. govorim to jer je je on povezan s lokalnim dilerom rabljenih dijelova koji ima razbijenu 307icu za dijelove. Previse sam filozofirao pod idejom da je 2.0 pa nema dijelova a kad sam se bolje raspitao sve je to isto kao i 1.6 kojih ima kao pljeve.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Gotovo je napokon. Bio je rukavac pomotan. S otpada kupljen drugi s lezajem . 200 kn i ruke 100. Sutra montiram zimulje i to je to. Klimu moram puniti ali to cu kad stignem. Hvala svima na podršci.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mojim mukama nema kraja: od kad je složen javlja se brujanje i vibracije u kabini. Osjete se na sjedalu i to na brzini preko 50. Kako se brzina pojacava tako i ta buka i vibracije. Mislio sam da su ležaji. Nisu. Bar tako misle 3 mehanicara kod kojih sam bio. Oni su mogli ispitati ležaje samo kad nisu pod opterecenjem . Tu dolazi do problema jer je problem najvjerovatnije prisutan samo kod opterecenja. Vozilo pri voznji na motanju volana ne mijenja zvuk. Stalno je prisutan. Otkrio sam da je donji nosac otisao skroz. Moze lion to uzrokovati? Njega sam razvalio kod izlijetanja. Eh,gume nisu jer sam posudio kotace od kolege s p308. Javljaju se vibracije uz buku pa se nadam da je nosac. Odveo sam ga mehanicaru da promijeni jos ta dva nosaca pa cu vidjeti. Poluosovina?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

poluosovinu ces cut u zavoju pod opterecenjem, vrlo vjerojatno je nosac.. ;)

iskreno ne pada mi trenutno nista drugo na pamet sta bi moglo bit.... ali nosac zna prenosit vibracije kroz cijelu kabinu automobila.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Da. Tako se i ja nadam. Vec sam ocajan. Lezajevi bi se čuli. Ne znam. Sutra ga mehanicar uzima pa cu vidjeti. Javim.

Link to comment
Share on other sites

pa ako 3 mehanicara ne znaju onda ih pocasti pivom haha

sukladno tvom opisu, sto veca brzina buka raste, i ja sam mislio da su lezajevi, ali njih osjetis kad dignes auto na klocne i zavrtis kotac.. ako je buka pri 120 jos veca, onda je ipak mozda i lezaj.. koliko ti "radi" motor i mjenjac kad ga turiras na leru? nek ti neko stisce gas dok ti baci oko na motor da vidis kolko "radi" gore dole ;)

Link to comment
Share on other sites

Motor plese gore dolje kad ga ubacis u brzinu. Probao yam na dizalici. U brzini mices kotac a motor fest ide gore dolje. Kad sam izletio slomio sam gornji nosac. Vjerovatno je i donji dobio. Gornji zamijenio i rekao majstoru koji je skapao da promijeni i donje,donesao ih a on se napravio blesav i nine ih stavio. Nadam se da je to. Kad zavrtis kotac na boku auta nista se ne cuje. Uostalom,buka od lezaja se s vremenom bi sve veca bila a moja je ista ve 3 tkm. Nebi ni vibraciju osjetio na sjedalu. Lezaj nije. Jedino mozda poluosovina ako je i ona dobila. Mijenjac kad u voznji stisnes kvacilo brujanje i vibracije ostaju. Mislim da nije mijenjac.

Link to comment
Share on other sites

nek ti promjeni nosace pa ces vidjet ;)

ne znam koliko dugo cujes/osjetis te vibracije pa nemrem znat kolko dugo to traje, ako traje dulje vrijeme a buka je postojana :D tada znas i sam da nije do njih :)

ajde nadam se da je do nosaca :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Od kad je razbijen. Patim se s tom bukom. Prije nista. Slomio sam nosace kod udarca. Jbg. Mislio sam da su lezaji,pa gume..ovo je sad zadnje sto je ostalo. Javim

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.