Jump to content

moj pug tugo moja..


dado_sk

Recommended Posts

Kod Peugeota se poluosovina moze čut i na pravcu, unutarnji kinetički, možda ti je otiša ležaj u kućištu zadnjeg nosača kroz kojeg prolazi desna poluosovina. Mozda se taj ležaj rasuja pa poluosovina nije u centru više, od tud vibracije, moli Boga da je to jer je ležaj 100 kn, a s obzirom da si pisa da si donji nosač udarija, vrlo moguće da je to.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dado_sk

    113

  • dalibor s

    38

  • Brainmind

    22

  • usrmaatre

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Promijenjeni nosaci i motor i dalje vibrira i prenosi vibracije na karoseriju. Sad kad su donji stavljeni tek sad vibrira nema to veze s poluosovinama ni gumama. Jel moguce da nosac motora gornji nije odgovarajuc? Zamjenski je doduse ali opet.. idem sutra autolimaru koji ga je radio. Ako nista ide u šrot za dijelove. Ne znam sto vise. Voziti se ovako ne moze. Jel moze uopce kji limar vidjeti zasto motor vibrira i da li je u centru uopce?

Link to comment
Share on other sites

Ja ti jedino mogu reći da sve ovisi koji brand je stavljen, jer ima i onih brandova koji kao novi rade veću štetu nego stari, tako da ako se možda sjećaš koji brand je stavljen, mogao bih ti reći da li je to i do njega.

Ukoliko je brand ok, onda stvarno mislim da je vrijeme za promijene :D;)

Link to comment
Share on other sites

Gornji je AKRON. Donji su febi. Kako znati da ne valja? Da mu dimenzija ne stima. Motor trese i prenosi na karoseriju kao lud. Broj sasije je 82280541. Koji ti imas za ponuditi? Najgore je kaj ne znam da li je uopce do njega je ako je vratio bi ga i uzeo povrat. Lako je kupiti drugi pa ako nista opet nesto drugo traz

Link to comment
Share on other sites

Dakle ovako!

AKRON iliti MALN je upravo jedan od onih gore spomenutih i već su neki ljudi ovdje osjetili njihovu "blagodat".

FEBI isto tako, ovisno što pakira usvoje kutije, jer neke stvari su im ok, dok neke su totalna katastrofa.

No ja svakako sumnju najprije bacam na AKRON, jer i on je kao takav skup (525,00 Kn kod Tokića),

a ja evo imam za ponuditi od SASIC-a po cijeni od 485,00 Kn/1kom (s PDV-om za gotovinsko/predračunsko plaćanje)

Rok isporuke: 1 dan

Nije rezerviran i podložan je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.

 

Eto, to bi uglavnom bilo to, a ovo zadnje složbeno sam morao pisati da netko drugi ne bi mislio da ovo vrijedi i nakon 2 godine :)

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Najmanji je problem kupiti sasic,sony,toshiba.. kad bi samo znao da je to. Ne znam kako cu skuziti sto je. Kako znati da je motor van cetra pa trese zbog toga? Mozda on nesto stisce pa to onda vibrira po karoseriji? Polako gubim zivce.. biti ce izgleda shrott platz. Sad da opet dam nekome 200-300 eura da on sve raskopa pa da mi kaze da nema pojima sto mu je.. ne znam. Ici negddje pitati da se utvrdi sto je i ako popravi ja placam. Ako ne,nista.. samo ne znam tko bi tako to htio? Ja nebi da sam majstor

Link to comment
Share on other sites

Najmanji je problem kupiti sasic,sony,toshiba.. kad bi samo znao da je to. Ne znam kako cu skuziti sto je. Kako znati da je motor van cetra pa trese zbog toga? Mozda on nesto stisce pa to onda vibrira po karoseriji? Polako gubim zivce.. biti ce izgleda shrott platz. Sad da opet dam nekome 200-300 eura da on sve raskopa pa da mi kaze da nema pojima sto mu je.. ne znam. Ici negddje pitati da se utvrdi sto je i ako popravi ja placam. Ako ne,nista.. samo ne znam tko bi tako to htio? Ja nebi da sam majstor

 

Sve mi je jasno i ne bih htip biti u tvojoj koži.

Za Akron svakako sa sigurnošću mogu reći da je loše i u praksi od ne malog broja ljudi (korisnika, ne mehaničara) dobivao sam isključivo i samo negativne ocjene po tom pitanju proizvoda kao takvoga.

S druge pak strane, kako je bila riječ o sudaru/udesu onda je uvijek moguće sve i svašta, ali kad od 100 ljudi kaže da ovaj ne valja, onda je meni dovoljno i to da posumnjam u taj dio.

Ipak je to onaj gore desno nosač motora koji je poprilično vrlo bitan, ali i skup te ga malo provjeri i vizualno po pitanju kakvoće, te na opip kakva je guma i općenito struktura samog nosača dok je na autu

i malo pratiti kako se ponaša za vrijeme turiranja ili eventualnog kretanja onako pod ručnom, a da je motor u brzini.

 

Žao mi je što imaš a time problema i donekle mi je jasno da majstori uglavnom na ovakvim stvarima vide priliku za dodatnu zaradu, ali isto tako ne mogu reći da su u ovom slučaju imali neki drugi izbor od tog AKRONA

jer je i on kao takav skup, a ostalo je naravno još više skuplje i često to nitko neće držati na stanju jer se krajnji kupci uglavnom odlučuju onda na ovo jeftinije zlo jer je jedino na ponudi.

 

Ako bi bio neki majstor koji bi bio voljan učiniti malo veći ustupak u toj detekciji i obratiti malo više pozornosti oko tog nosača + još i ostale vibracije, možda bi se moglo nešto napraviti.

Kad bi ovo sa zamjenom nosača bilo konačno rješenje, odmah bih ti rekao da ti sutra šaljem nosač (iako i dalje mislim da je ovaj trenutni loš i da on sigurno ima nešto i sa time),

no ipak zbog udesa koji je bio na autu, ne mogu reći da će to u potpunosti ukloniti problem iako je bilo već situacija u kojima je takva zamjena napravila konačno rješenje,

ali vozilo nije bilo lupano.

 

Vidi još malo što će ti neki majstor reći ili netko od ovdje ljudi, iako sam svjestan da će majstori ili prečuti ili neće potvrditi ovo što ja govorim o Akronu,

bez obzira što svi oni znaju da je to proizvod samo u slučaju nužde i onda mijenjaj čim prije možeš.

Link to comment
Share on other sites

Najmanji je problem kupiti sasic,sony,toshiba.. kad bi samo znao da je to. Ne znam kako cu skuziti sto je. Kako znati da je motor van cetra pa trese zbog toga? Mozda on nesto stisce pa to onda vibrira po karoseriji? Polako gubim zivce.. biti ce izgleda shrott platz. Sad da opet dam nekome 200-300 eura da on sve raskopa pa da mi kaze da nema pojima sto mu je.. ne znam. Ici negddje pitati da se utvrdi sto je i ako popravi ja placam. Ako ne,nista.. samo ne znam tko bi tako to htio? Ja nebi da sam majstor

Ako je van centra onda ne ide na nosače

Link to comment
Share on other sites

Mislis? Nemam iskustva pa je svako misljenje dobro doslo. Moguce da je motor ok ali da on vibrira po necem pa to onda vibrira na šasiju. Moram sutra drugog mehanicara naci. Necu se samo tako predati. Getriba je valjda ok. Danas sam ga vozio i brujao je kao lud dok ga u voznji pri 50-70 nisam ugasio. Mrtva tisina. Getriba ne vjerujem da ne valja je kad ga u mjestu turiram trese kao lud. Nije u brzini .

Link to comment
Share on other sites

Trese dok motor ne dodje do lera. Na leru se ne osjeti ili barem ja ne osjetim. Na toj brzinii kad ga ugasim a on ide nista ne vibrira. I to sam probao. Na ravnoj cesti ga ugasio i pustio da sam ide. Nista

Link to comment
Share on other sites

Dakle ovako!

AKRON iliti MALN je upravo jedan od onih gore spomenutih i već su neki ljudi ovdje osjetili njihovu "blagodat".

FEBI isto tako, ovisno što pakira usvoje kutije, jer neke stvari su im ok, dok neke su totalna katastrofa.

No ja svakako sumnju najprije bacam na AKRON, jer i on je kao takav skup (525,00 Kn kod Tokića),

a ja evo imam za ponuditi od SASIC-a po cijeni od 485,00 Kn/1kom (s PDV-om za gotovinsko/predračunsko plaćanje)

Rok isporuke: 1 dan

Nije rezerviran i podložan je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.

Eto, to bi uglavnom bilo to, a ovo zadnje složbeno sam morao pisati da netko drugi ne bi mislio da ovo vrijedi i nakon 2 godine :)

Desni nosač motora (hidraulički) kod mene je Akron i nikakvih problema evo gotovo 2 godine i 25 tkm. Nije Akron uzrok trešnji sigurno. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ne znam. Nista nisam vidio. Odveo ga mehanicaru i rekao simptome i nek promijeni nosace motora. Gornji je pukao kod udarca i on je stavljen prije. Motor je setao i donji su bili isto otisli. Kazem mu da ih stavi. On montirao,spustio s dizalice i rekao da bruji a ne vidi gdje. Sad moram biti sam svoj dijagnosticar i kopati. Imam neki osjecaj da je preko k...ca radio. Popizdio je jer ne moze naci uzrok i eto..hebi se ti s njim,pomislio je. Ili nesto motor dira pa prenosi vibraciju ili motor ne lezi dobro na nosacima. Mislim da akron nema veze. Novi je skroz.

Link to comment
Share on other sites

 Ili nesto motor dira pa prenosi vibraciju ili motor ne lezi dobro na nosacima.

Proveri to dobro.. Znam taj osecaj, skroz je odvratan..

Link to comment
Share on other sites

Desni nosač motora (hidraulički) kod mene je Akron i nikakvih problema evo gotovo 2 godine i 25 tkm. Nije Akron uzrok trešnji sigurno.

 

Na žalost jedna lasta ne čini proljeće ili u ovom slučaju ne mijenja ono što (kroz svoj, ali i tuđi rad) slušam od ljudi za njihove komponente.

I dobro je da je tako u tvom slučaju.

A u ovom slučaju doista može biti više kombinacija zašto se događa to što se događa, ali kad se bavite sa nečim (kao ja npr sa dijelovima) i kad vidite nešto što je generalno loše, logično je da ćete reagirati na to. Svi reagiraju kad čuju made in China ili da to neće, bio to neki zvučni brand ili ne,

ali opet većina vas već zna što je dobro od njih, a što ne, ali i dalje većina proizvoda kopji dolaze kod nas su onog drugog karaktera i tu je često problem.

 

Sad kad zbrajam ove zadnje postove (gdje i dalje stojim iza toga da je u jednom dijelu možda i do nosača, nebitno kojeg sad), možda uz sve to još doista postoji opcija da je negdje nešto loše (ne namjerno) osigurano, zašarafljeno ili je nešto i dalje oštećeno ili iskrivljeno i ne sjeda dobro na svoje mjesto te time čini to što čini, vibracije.

 

Na kraju, kako smo već pisali u dosta postova ovdje, ali i općenito se to tako piše, nitko od nas nije siguran u mehaničare i njihovu stručnost. a s druge strane pak, svi mi bi htjeli da prođemo što povoljnije i kad sve to zbrojimo jedno s drugim, događaju se ovakve stvari. OK, ovo sam spomenuo generalno, jer doista takva slika i jest. Premda ima vas koji ne pitate za cijenu i želite najbolje, pa opet dobijete mačka u vreći, to je frustrirajuće i na kraju i ono dobro postane loše radi već ustaljenih navika našeg naroda i onih o kojima ovisimo.

I često nemam adekvatnog odgovora kad me ljudi pitaju kamo da odu na servis i kod koga.

 

 

@ dado_sk

Jesi li možda razmišljao o kompletno novome motoru ili možda općenito drugome autu? Pitam zato jer kad zbrojimo troškove do sad i troškove koji bi još mogli biti, možda se više isplati krenuti u novu pustolovinu traženja drugog vozila, a ovo riješiti pošto-poto i zaboraviti na probleme, iako sam svjestan i sam da i to drugo vozilo može biti sa još većim problemima... no samo razmišljam na glas....

Link to comment
Share on other sites

Gle, meni se dogodilo ono najgore moguce. Nakon udesa ulozio novce u dijelove i popravak. Ispalo je preko 1000 e i opet nije napravljen. Da sam znao nebi nikad. Razbijenog bi prodao i dodao 3000 eura i isao po drugi. Ovako sam nigdje. Ovakav kakav je moze samo u dijelove ici a dobio bi sicu. Da ga popravim vozio bih ga jer ima nove amortizere,hladnjake,kocnice ,i hrpu toga. Ako ne uspijem morati cu prihvatiti poraz i sta bude. Sto god za dijelove dobijem,dobijem. Ostavio biga jer je autk u centru,optika bez problema napravljena,motor odlica i oprema auta vrhunska.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Sta ti se dogodilo? Imas automobil u voznom stanju sa novim dijelovima, ohladi glavu, resetuj se malo i pokusaj ponovo otkriti problem posle nekog vremena.

Link to comment
Share on other sites

Na žalost jedna lasta ne čini proljeće ili u ovom slučaju ne mijenja ono što (kroz svoj, ali i tuđi rad) slušam od ljudi za njihove komponente.

I dobro je da je tako u tvom slučaju.

A u ovom slučaju doista može biti više kombinacija zašto se događa to što se događa, ali kad se bavite sa nečim (kao ja npr sa dijelovima) i kad vidite nešto što je generalno loše, logično je da ćete reagirati na to. Svi reagiraju kad čuju made in China ili da to neće, bio to neki zvučni brand ili ne,

ali opet većina vas već zna što je dobro od njih, a što ne, ali i dalje većina proizvoda kopji dolaze kod nas su onog drugog karaktera i tu je često problem.

 

Sad kad zbrajam ove zadnje postove (gdje i dalje stojim iza toga da je u jednom dijelu možda i do nosača, nebitno kojeg sad), možda uz sve to još doista postoji opcija da je negdje nešto loše (ne namjerno) osigurano, zašarafljeno ili je nešto i dalje oštećeno ili iskrivljeno i ne sjeda dobro na svoje mjesto te time čini to što čini, vibracije.

 

Na kraju, kako smo već pisali u dosta postova ovdje, ali i općenito se to tako piše, nitko od nas nije siguran u mehaničare i njihovu stručnost. a s druge strane pak, svi mi bi htjeli da prođemo što povoljnije i kad sve to zbrojimo jedno s drugim, događaju se ovakve stvari. OK, ovo sam spomenuo generalno, jer doista takva slika i jest. Premda ima vas koji ne pitate za cijenu i želite najbolje, pa opet dobijete mačka u vreći, to je frustrirajuće i na kraju i ono dobro postane loše radi već ustaljenih navika našeg naroda i onih o kojima ovisimo.

I često nemam adekvatnog odgovora kad me ljudi pitaju kamo da odu na servis i kod koga.

 

 

 

Slažem se, ali zaboravio sam dodati da su seleni zadnjeg mosta isto tako Akron-ovi i isto tako nemam s njima problema. Možda još nije prošlo dovoljno vremena (ili kilometara) da dam ocjenu, ali u svakom slučaju da su "smeće" već bi počelo karakteristično lupanje pozadi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Dogovorio sam majstora u ponedjeljak. Idem limaru koji ce dovesti frendove mehanicare pa zajedno pokusati rijesiti problem. Covjek je bio maksimalno susretljiv. Javim sta saznam.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se, ali zaboravio sam dodati da su seleni zadnjeg mosta isto tako Akron-ovi i isto tako nemam s njima problema. Možda još nije prošlo dovoljno vremena (ili kilometara) da dam ocjenu, ali u svakom slučaju da su "smeće" već bi počelo karakteristično lupanje pozadi.

 

Bez obzira na tvoj primjer, ja i dalje neću imati opciju nuđenja tog branda, jer vjerujem da bi i ti postupio isto ili djelovao jednako kao i ja da si u doticaju sa time svakodnevno i da slušaš, gledaš, čitaš i što sve ne nezadovoljstva krajnjih korisnika.

No, kako je čak i ovdje bila nekad interna šala da je Laguna II auto koji već sa trake izlazi sa minimalno 16 grešaka, ti sa svojom nisi imao problema, kao i možda još čovjak-dva sa ovoga foruma (govorim o onima koji su pisali i što sam uspio poloviti), ali opet gledano u više smjerova, dosta je nezadovoljnih.

Ja opet moram ponoviti jednu stvar, a to je da ja ovdje ipak predstavljam osobu koja se često pita za neki savjet i pomoć oko odabira proizvođača i dok god sam isti taj koji to isto prodaje, neću stavljati ruku u vatru za nešto što ne vjerujem, a isto tako vjerujem da niti ti ne bi činio isto (svjesno mislim).

 

@ Dado :

Ja se stvarno nadam da ćete biti ekipa i dobro napraviti/provjeriti pa da se konačno riješi problem, na ovaj ili onaj način. Palac gore

Link to comment
Share on other sites

Bio kod limara danas. Motor hoce iskociti iz nosaca. Motor je u centru i s novim nosacima a vibrira za poluditi. Dogovorio sam dijagnostiku u ponedjeljak. Imam osjecaj kao da je iz faze ispao. Kad ga spojim znati cu nesto vise. Nije ovako nikad tresao. Kao alfa 33 s boxer motorom na tri cilindra.

Link to comment
Share on other sites

Koji su to "majstori" u pm

sta nema tamo kod vas nitko normalan da mu dovezeš auto na popravak,

napravi limariju, farbanje, optiku i sve sta god treba

preuzmeš auto i platiš.

Link to comment
Share on other sites

U pravu si. Razbijem se odem limaru i on mi vrati auto koji bruji. Odem mehanicaru on sve provjeri i kazedobro je. Vrati mi auto s novim nosacima koji je jos gori i uputi me na limara jer sumnja da negdje prenosi vibracije. Ja danas limaru on kaze nije to i nek trazim nekoga s dijagnostikom. Yad opet u pon ovom mehi idem jer ce u subotu dobiti software i kabbal za peugeote pa ce pogledadati zasto toliko vibrira. Uzas

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.