Jump to content

Clio unfall :(


filiplolic

Recommended Posts

Žena i ja se jučer uputili u Beč, i nakon 750km puta, samo kilometar prije cilja zakucam se ja u Poljaka koji je naglo zakočio. A ja sam u tom trenutku okretao glavu za prestrojit se desno, jer je bila ogromna gužva. Legao sam na kočnicu, ali sudar je bio neizbježan... Za ne falit, Poljak je imao kuku :angry:

Sve skupa se dogodilo na odvojku autoputa na ringu oko grada, sa 6, 7 traka gdje svi voze 80, 90. Srećom u skroz desnoj traci. Nakon pola sata je došla policija koja je pozvala vatrogasce sa šlepom i oni su me prevezli tih kilometar do cilja i ostavili auto na parkingu. Ispunili smo europsko izvješće, pozdravili se s policajcima koji su bili izuzetno korektni, isto kao i vatrogasci i to je to. Krenuli svak na svoju stranu.

 

Sve u svemu, Poljak je malo nagužvao branik i stražnja vrata, a ja sam razvalio cijeli prednji kraj, zgnječio hladnjake motora i klime, haubu i svašta nešto. Vidim da je puknuo desni nosač motora i spao remen alternatora. Koliko mogu vidjeti alternator, servo pumpa volana i kompresor klime nisu oštećeni.

 

I sad sam na sto muka što napraviti. Auto nije u voznom stanju, za šlepu u Split ću platiti najmanje 1000 eura, a za popraviti ga ovdje ne želim ni znati koliko bi me koštalo.

Auto je realno vrijedio možda 2500 eura, a meni puno više jer je na njemu sva mehanika bila u tip top stanju i održavana.

Da ga ostavim ovdje? Ili vratim u HR na šlepi i onda pokušam prodati u dijelovima? Ili popraviti?

 

Hajde, dajte koji prijedlog :)

post-1469-0-11641100-1382613965_thumb.jp

post-1469-0-75498700-1382613985_thumb.jp

post-1469-0-74993600-1382614000_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dalibor s

    15

  • filiplolic

    13

  • marek VZ

    6

  • twingara

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

a da sam ili uz pomoć nekog mehaničara kupiš kaj treba i složiš branik i kiler i staviš remen i doma, pa onda riješit do kraja?
 

Link to comment
Share on other sites

Sve ovisi koga imas tamo gdje jesi i koliko ostajes i jel imas gdje ostaviti auto. Isto tako ovisi koliko je hauba dobila jer bi se ovo dalo sloziti najnuznije znaci nosac motora, remen i hladnjak, klima ti ne treba. Bitno bi bilo to nekako sto bolje zamaskirati izvana radi policije i probati se vratiti doma ima i tamo fush majstora i vjerovatno bi ispalo manje od slepe, nema toga sto pleh vijak ne drzi.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Nemam nikakvog alata osim seta malih gedora, a mehaničarima ovdje se cijene vrte u 5. brzini. Probat ću nešto skrpiti i povezati žicom i trakom, samo bojim se da me neće pustiti preko granice ako me ne zaustave prije...

 

edit: ostajem do nedjelje, problem je što ovdje nitko ne radi subotom i nedjeljom. Možda budem morao produžiti boravak...

Edited by filiplolic
Link to comment
Share on other sites

Razbijen nećeš proć preko granice garant. :dobroje:

Sretno ti bilo jer jako je zajebano u inostranstvu skršit auto.

Link to comment
Share on other sites

Kompa na tvom mjestu bi ga osposobio da vozi i samo kupio branik crni i makar vezicama to povezao da mogu nazad...neznam u kakvom stanju je hauba...

Sretno...!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da će tako na kraju i biti ;)

Nadam se samo da nije slomljeno nešto od mehanike, vidjet ću kad rastavim..

Link to comment
Share on other sites

Sh*t. :( Probaj naci dijelove negdje na otpadu, pretpostavljam da ima veci otpad s polovnim dijelovima u bilizni Beca.

Link to comment
Share on other sites

098339709 to je broj privatnika iz siska s šlepom. Malo progooglaj ima ih jos po cijeloj zemlji. Pitaj da ti netko preveze auto bez racuna i koliko bi to kostalo?

Link to comment
Share on other sites

Moja pretpostavka je da ga to opet nemoze ispasti bagatela,ipak se covjeku mora pokrit dnevnica i platit gorivo tamo i nazad...to mu je recimo cijena branika i nekih sitnica kojima ce osposobit auto...a to ga nece docekat kad se vrati doma,znaci isplativija solucija...

Link to comment
Share on other sites

Prijedlog za maskiranje je samoljepljiva folija, a trakom mislim na duct tape odradi da to bude cvrsto, vezni lim probaj vratiti natezanjem uzetom za slepanje i drugim autom branik je cak najmanja briga jer dobro izgleda jos jedan ultimativni alat su vezice i to one malo jace i kvalitetnije po meni bolje nego zica. PS nije Bec na kraju svijeta i mislim da bi do nase grane bez poblema dosao bez da te itko dira pogotovo ako budes autoputom jedino rijesiti hladnjak i upaliti ga. Jer si tamo kod neke rodbine jer imaju kakvog mehanicara? Ja imam neku rodbinu prije Beca tocnije Neukirchen pa da stupim u kontakt mozda ako imaju kakvog mehu!

Link to comment
Share on other sites

Pokušaj uloviti nekoga tko uvozi aute, pa da usput poveze i tvoj. Bugar, Rumunj, Bosanac ili Srbin. Ne može biti skuplje od 300€.

 

Ili  prazan kamion sandučar koji ide za HR, preko nekakve rampe ili viličarom utovariš.

Link to comment
Share on other sites

ja bi auto dovezao i popravio kod kuce cjene sata rada su velike.

koliko vidim treba ti samo nosac motora, hladnjak vode sa ventilatorom

za prvu ruku može hladnjak i od drugog auta bitno samo da stane.

prvo sve razmontiraš onda sajla preko traverse sta je ispred hladnjaka

zavežeš za stablo i sa rukama par puta ga gurneš da se vrati.

montiraš hladnjak vode, farove masku, branik polijepiš i montiraš.

još kraj onog sta sam vec naveo trebaš ljepilo šta se topi, vezice i crni power tape.

preko granice nece biti problema bitno da imaš od policije papir da je auto sudjelovao u sudaru

Link to comment
Share on other sites

Mislim da za cijenu slepa od 1000€ možeš i popraviti auto tu gdje jesi...

i to dvaput.

Link to comment
Share on other sites

moš mislit sta je jeftino

zato od tamo dolaze kod nas popravljati auto.

probaj pitati koliko dođe sat rada skuplji je nego u najskupljem servisu kod nas.

samo materijal i djelovi su im nešto jeftiniji a nešto ista cjena

Link to comment
Share on other sites

Dobio sam ponudu od jednog što vozi aute na šlepi, oko 400 eura do Zagreba. Tamo bih ga kod prijatelja zakrpao toliko da se dovezem do Splita.

Ova moja rodbina ovdje je zvala jednog mehaničara koji njima popravlja auta, čovjek kaže minimalno 1000 eura i 5, 6 dana dok se nabave dijelovi i to popravi. A taj mehaničar je mala garaža i čovjek radi u "sivoj" zoni. Ne želim ni znati koliko bi koštalo u "pravom" servisu...

Meni je problem što ne kužim jezik, nemam nikakvog alata i ne znam gdje što kupiti po Beču. Još sutra imam priliku pokušati nabaviti hladnjak, ako ga nađem kupit ću u Bauhausu priručnih sredstava za krpanje i probati ispraviti ovu poprečnu šinu ispred hladnjaka. Dalibor s, hvala za ideju s vezivanjem sajle i izvlačenjem, već sam mislio kupiti malu fleksericu i izrezati ovaj komad :D

 

Javim se sutra s izvještajem što sam napravio.

 

Link to comment
Share on other sites

Nezahvalna situacija. Nadam se da ćeš to riješiti što bezbolnije i jeftinije.

Gadno je kad ga doma skucaš, kamoli u drugoj državi. Sreća da je Slovenija mala pa je brzo pregaziš :)

Link to comment
Share on other sites

nema na cemu samo pazi da te ne vidi neki komunalni redar

dok cupaš za stablo neznam kako je tamo

ali mislim da nisu oduševljeni sa našim balkanskim idejama.

hladnjak ako naletiš na polovni možeš staviti i od twinga

nije isti ali ce stati mislim da ti je najbolje uzeti polovno da ima

i ventilator jer je vjerojatno pukao nosac ventilatora a i naslonio se na topli motor

tako da je možda i rastopljen.

prvo rastavi pa vidi.

ovako maska, branik, farovi dole,

saila jbg ako nemaš može jace uže između traverze i hladnjaka provuceš

zavežeš i gurneš jace par puta dum dum

sailu namjesti na dio gdje je utisnuto kad vuceš.

onda skidaj hladnjake

hladnjak klime netreba sa njim u gepek

skineš hladnjak vode

vidi ventilator i nosac ventilatora nesmije strugati

u nabavku sve sta trebaš i slaganje.

Link to comment
Share on other sites

Sreća da nisam u centru grada već u jednoj maloj ulici u relativnoj periferiji (Floridsdorf), tako da ima mjesta, a naći će se i koje stablo ;)

Sajlu nemam, kupit ću debelo uže pa će valjda ići s njim. Ventilator je koliko vidi u totalnoj komi, čak se mislim da bi prošao i bez njega jer je relativno hladno i ne mislim stajati. Ako stanem gasit ću motor.

Ne znam što je sa ispušnom granom i cijevi, te lambda sondom, jer je sve to točno tamo gdje je udarila kuka i ne vidi se od hladnjaka. Koliko vidim grana nije puknuta, nadam se da je i ostalo ok.

Link to comment
Share on other sites

treba ti ventilator jer bez njega ce prokuhati gledaj naci negdje

ako voziš bez ventilatora treba izvaditi termostat tako da nemože

doci na radnu temperaturu i nema dugo stajanja u vožnji tako da ga stalno zrak hladi

ako digne više temperaturu staneš zagasiš dok se ne ohladi

lambda ako je savijena nemoj dirati da ju ne skršiš bezveze bitno da su žice ok

Link to comment
Share on other sites

koliko vidim išao bi hladnjak sa ventilatorom od clia 1 i 2,

twingo1, renault 5 i pitaj boga cega ne

koliko znam na tvom ima prikljucak jedna debela cjev gore, jedna dole

tanka cjev za posudu i navoj za termo prekidac

Link to comment
Share on other sites

Sličnu situaciju sam imao s twingom, ali i razvaljenim farovima sam riješio za par sati na parkingu... nisam imao gdje vezat auto pa ga gurat, ali sam skinuo vezni lim i skakao po njemu (tad sam bio malo teži nego sad :D ). Osim farova, nije se skoro ništa ni primijeilo poslije... jedino zguljena boja i slično... držim fige da te izađe što jeftinije... radni sat kod njih je očito stostruko skuplji nego kod nas :(

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.