Jump to content

Zadnja vrata se ne otvaraju na daljinski


olympya

Recommended Posts

govoriš o onoj sajli koja je zakačena za unutarnju bravu?

Ona bi se tribala samo otkačiti. Nju drže kopče na mjestu. Nikakvi šarafi!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olympya

    14

  • usrmaatre

    11

  • Chorka

    8

  • petak

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skini kompletnu kvaku i sve komplet izvuci van i to je to.
Imas jedan cep, torks ispod. Rupa je ova blize gumi gore.
post-14156-0-58880000-1387905521_thumb.j
Izvadis onaj vanjski plasticni dio kada torks odsarafis.
post-14156-0-97775400-1387905534_thumb.j
Vanjski dio kvake povuces prema nazad dok unutarnji pridrzis rukom i onda i unutarnji dio povuces malo prema nazad i izvadis ga zajedno sa kompletnom bravom.
post-14156-0-56717400-1387905550_thumb.j
Nadam se da sam dobro shvatio problematiku :) Ako zapnes slobodno pitaj imam svakakvih slikica kada radim bilo sto po autu.

Link to comment
Share on other sites

E hvala vam, to sam uspio da. Jer kolega petak je vadio onu na vozačevim vratima a one imaju onaj cilindar koliko sam vidio.
Uspio sam otvoriti bravu, staviti taj drugi dio. Onaj moj bio puknjen naravno.. Ali je već 2 sata ne mogu zatvoriti. em zakačit sajlu te mi iskaču iz mjesta motorić i taj plastični dio.. iskoči mi iz one rupe koja je vidljiv na vratima. Ne kužim kojim redoslijedom da je zatvorim ni kako da je isprobam.. Jer prije sam probao otvorenu bravu spojit na vrata i kako sam na daljinski otvarao i zatvarao ona se stresla ali se ništa nije micalo, jednom samo..
ovo je fakat za poludit :/

Kako god možete pomoć pomozite jer ja neznam način

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Probaj si pomoći sa kakvom kacavidom ili nečim dugim i tankim da možeš nategnuti polugu koja drži sajlu.

 

Taj dio je zeznut.

 

Bravu nemožeš isprobati otvorenu, jer će ti se od udarca sve unutra poremetiti i ispasti iz svog ležišta.

Treba joj drugi dio da drži na mjestu zupčanike i elektromotore.

 

Nažalost, bojim se da ti sad nitko nemože previše pomoći.

Moraš probati posložiti elemente na svoja mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo polako ispocetka, vecera je obavljena pa za kolegu sa foruma mogu izdvojiti 15-20 minuta da i on ima mirne blagdane.
Znaci samo polagano, ako je plasticni dio promjenjen onda ok, vrati ga kako je i stajao ali za svaki slucaj sam stavio sliku. Nisu bas detaljne ali rijecima cu pokusati objasniti sto bolje mogu.
 post-14156-0-99066600-1387909010_thumb.j
Znaci ovako treba postaviti taj plasticni dio unutra, na onu rupu i nemojte zaboraviti prebaciti jednu malu gumenu brtvu koja brtvi na toj rupu izmedu brave i plasticnog dijela kojeg ste promjenili. E sada jos samo jedna vazna stvar oko tog da brava radi kako treba je to da se u ovaj gore utor u obliku slova U
post-14156-0-67392600-1387909039_thumb.j 
stavi plasticni dio brave skroz gore lijevo na slijedecoj slici. jer nece ni otkljucavati ni zakljucavati ako se to ne stavi u taj utor.
post-14156-0-70933900-1387909072_thumb.j
Sada je preostalo jos vratiti motoric nazad i zakaciti u ovu rupu lijevo kako je na trecoj slici. Nakon toga brava je u kompletu u biti, trebalo bi sve raditi. Evo jos jedne slike koju imam rastavljene brave prije slaganja.
post-14156-0-40556100-1387909105_thumb.j
Sada kako testirati stvar prije sklapanja, jednostavno, Plastični dio koji drzi motor drzati prstom da ne iskoci van i spojiti na konektor i probati simulirati rad, odvijacem ili necim stisnuti dio koji vrata drzi zatvorenim i probati potezanjem sajle tj metalnog dijela za koji se kaci vanjska kvaka vidjeti otvara li vrata, ako je to ok, onda lagano opet simulirati zatvorena vrata i onda preko centralnog zakljucati vrata i potegnuti vanjsku kvaku i vidjeti otvara li. Ako ne otvara onda je ok. I jos preostaje vidjeti da li auto prepoznaje zatvorena vrata, ako lampica ne svijetli kada se simuliraju zatvorena vrata onda je ok. Inace taj dio obavlja prekidac koje je na plasticnom dijelu gdje i motoric. Kada se vrata zatvore desni dio te plastike se pomakne par milimetara u i stisne ili otpusti tipkalo, vise se ne sjecam. Ako to ne radi, najcesce je  problem u desnoj strani te plastike koja ide skroz desno  u bravu, iskoci iz svoje vodilice dolje i onda ju taj dio ne pomakne u stranu i ne pritisne se tipkalo. Ako sve radi onda treba krenuti sa zatvaranjem brave, malo je skakljivo zbog kratke sajle od vanjske kvake, ali ja sam to radio da sam jednostavno sajlu izvukao koliko je isla prema strani brave i metalni dio za koji se kaci jednostavno podigao odvijacem skroz gore. Treba malo osjecaja imati za zakaciti jer se ne vidi bas najbolje. I nakon toga jednostavno sklopiti bravu na plasticne kopce i istestirati sve opet. Najcesce iskoci ili motoric sa zupcanika u sklapanju ali sve lijepo raditi na stolu mirne ruke i bez zivciranja i sve ce proci ok. Sve ima nekakav logican slijed slaganja kojeg se treba drzati :D Ako jos kako mogu pomoci slobodno reci, ovo je u globalu to, sve je vise manje objasnjeno, ako nesto ne stima i dalje odgovorit cu cim budem mogao.

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast Chorka :) Sutra ću krenut lagano to opet sastavljat po tvojim koracima i upustvima. Malo sam skeptičan ali ću vidit.
Dali u najgorem slučaju ima dobrovaljac koji bi mi to napravio da ja skinem sve 3 brave i vam pošaljem pa mi to napravite?  Naravno uz cijenu koju kažete, Petak ili Chorka :)
I do sada sam vam već jako zahvalan :)

Link to comment
Share on other sites

Evo uspio isprobati i radi. Sada još preostaje da je zatvorim i montiram. Chorke dobro da si rekao za onu gumicu koja ide na taj zamjenski dio jer ja sam stari komad već bacio pa sam kopao po smeću da ga nađem

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast :) Vidit ću dali će mi zapinjati kod montiranja na auto jer niti neznam kako sam je skinuo :D

Link to comment
Share on other sites

Ma biti će to dobro! 

Nije ti to neka naučna fantastika!

 

Samo polako i lagano i stati će to sve u vrata!

Link to comment
Share on other sites

Montiras obrnutim redoslijedom, prvo kvaka pa brava. Sve dovedi otprilike u polozaj, kvaku stavi na one kopce,  bravu lagano zategni na jedan ili dva vijka i slozi kvaku do kraja, stegni bravu, zakaci unutarnju kvaku (samo stisnes one plastike i kada sjedne to je to). Ne zaboravi spojiti zvucnik, svjetlo i prekidac od podizaca :D Ponovis nekoliko puta i opet se zakljucava kao nova :D

Link to comment
Share on other sites

skoro sam pri kraju, sva sreća da mi auto ne treba već 7 dana pa je u graži.
Uglavnom sve sam stavio i sve radi, ali mi ni za vraga neće onaj češ koji ide sa vanjske strane unutra. On ima neke graničnike unutra i to po meni treba sjest kako bi držalo kvaku. Ali dali to ide na malo žešću silu unutra ili? Jer na najglupljoj stvari sam zapeo, mi se čini.. :o

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran o cemu se radi, molim te rastumaci mi sto je češ pa cemo lako rjesiti stvar dalje. Ako je to dio koji u postu broj 27 na drugoj slici nedostaje, on ima na sebi žlijebove i u kvaki ima metalni dio koji ga drzi, nisam siguran u kojem polozaju mora biti taj metalni dio, ali pogledaj zlijebove i sve ce biti jasno. Kada sjedne unutra samo pritegni vijak i nema potrebe prestezati ga. To sam radio nekoliko puta, ali nigdje nisam silu koristio :)

Link to comment
Share on other sites

Rješio sam Chorka. radilo se o tom komadu koji si rekao da iz 27 posta iz druge slike. Ja sam ga unutra gurao sam ravno neki dan. Sad sam malo poklimao gore dole i bez problema je ušlo. Stisnuo vidu i radi ko novo. A lijeva vrata su mi odjednom proradila. Mjesec-dva radi pa ne, pa opet da. Ali promjenit ću već sad kad znam. Suvozačeva vrata su mi prva sada jer kod njih je baš jako čut to krčanje.
I da opazio sam sada da se to lagano čuje i kod zatvaranja poklopca od rezervara. Šta znate o tome?
 

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da si uspio :D Sada to ponoviti nekoliko puta i auto ce se zakljucavati bez ikakvih problema. I to sa rezervarom sam rastavljao, meni se zaglavio skroz. Potrebno je skinuti oplatu oko kotaca i oplatu iz gepeka i to kompletno drzi jedna matica koja se odsarafi od strane kotaca. Odsarafi se i izvadi van i na kopce rastavi. Ocistio sve sto se zavuklo unutra, podmazao i radi vec stvarno dugo bez problema. Unutra ima jedna osovina sa navojem, jedan zupcanik koji pomice zupcanik i motoric pomice zupcanik i to je to. Hoce puknuti ta osovina ili zupcanika ali onda ide kompletno drugo i koliko se sjecam nije preskupo.

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da si uspio :D Sada to ponoviti nekoliko puta i auto ce se zakljucavati bez ikakvih problema. I to sa rezervarom sam rastavljao, meni se zaglavio skroz. Potrebno je skinuti oplatu oko kotaca i oplatu iz gepeka i to kompletno drzi jedna matica koja se odsarafi od strane kotaca. Odsarafi se i izvadi van i na kopce rastavi. Ocistio sve sto se zavuklo unutra, podmazao i radi vec stvarno dugo bez problema. Unutra ima jedna osovina sa navojem, jedan zupcanik koji pomice zupcanik i motoric pomice zupcanik i to je to. Hoce puknuti ta osovina ili zupcanika ali onda ide kompletno drugo i koliko se sjecam nije preskupo.

ovu bravicu za rezervar ne mora nuzno kupovat novu ako je pukla osovinica

meni je isto pukla ta plasticna osovinica pa sam ju popravio i evo radi super vec par mjeseci

 

ima negdje i topic o tome

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Samo da javim da sam popravio troja vrata i očistio motorić koji zatvara poklopac rezorvoara. Sve radi savršeno :)
Hvala svima na pomoći. Da ste bliže odveo bi vas na pizzu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Samo da napomenem ako netko nije znao na Laguni II ph2 sa HF karticom, poklopac rezervara zaključava se na dva načina.

1. Klikneš gumb na kartici za zaključavanje ili gumb u autu, zaključa se odmah.

2.Karticu ne diraš, već se sam auto zaključa kad se odmičeš (zaključa sva vrata osim rezervara).

Rezervar ne zaključa odmah već u odmaku od 5min.

Tako da ne bi išli popravljati ispravno kao ja.☺

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Na ph1 zakljuca odmah i rezervar

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jao, jao ovo i mene čeka!

Meni je problem desna strana, i suvozačeva i stražnja. Suvozačeva su prvotno proizvodila onaj zvuk i sada ne rade, dok su zadnja otkazala bez prethodnih zvukova! Ono šta mene zanima je ima li ko u ST (neka dobra duša) koja bi se pozabavila sa ovim, nravno uz naknadu. Kako sam bez adekvatnog alata a najviše vrimena bio bi JAAAKOOO zahvalan kad bi se neko preporučio.

Unaprid se zahvaljujem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Skokni" do Osijeka pa ti rijesim  :D

Link to comment
Share on other sites

Doleti!

 

Ja ti dam instrukcije, ruku i alat, a ti odradi da se naučiš!

Link to comment
Share on other sites

Ti plastični komadi iz Turske ništa ne valjaju. Na stražnjim desnim vratima sam zvuk riješio kako da sam čeličnom žicom (dobro sam napisao) uspio spojiti originalni puknuti komad. Radi bez problema i s tom čeličnom žicom, dok su s tim zamjenskim komadom vrata ostajala otključana.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.