Jump to content

Zadnja vrata se ne otvaraju na daljinski


olympya

Recommended Posts

Meni radi ok taj iz Turske. Mozda je tebi dosao neki falicni sa losim odljevom

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • olympya

    14

  • usrmaatre

    11

  • Chorka

    8

  • petak

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Možda, ali izgleda da čelična žica radi čuda pa me nije briga. Ali da sam mu dao minus, jesam. Vraćati mi se ne isplati, a ako pukne žica (sumljam) onda ću morat poraditi na "turčinu".

Link to comment
Share on other sites

Uuuuu, na minuse su jako osjetljivi, pa su se mozda popravili. Ja se sad navlacim sa svabama sto su mi poslali fake xenone pod originalne. Uzbunio sam i ove u Philips international. Toliko o njemackom profesionalizmu i pedantnosti.

Link to comment
Share on other sites

Ne radi se o nekoj velikoj cifri, ali opet... Kako si skužio da su ksenoni lažni? Meni je isto "otišla" jedna Philips ksenonska žarulja nakon samo 1,5 godinu. Ali je svjetlo bilo dosta dobro.

Link to comment
Share on other sites

I mene to zanima. Kako si primjetio da je nije original lampa.

Ja sam uzeo 2 komada iz Bugarske i za sad sve super.

Phillips, ambalaža original (barem meni djeluje original)

Link to comment
Share on other sites

Poslan obojici PM da ne idemo u OT ovdje. 

Link to comment
Share on other sites

Valjaju ne valjaju ja sam naručija pa ćemo vidit kad dođu. Ovo je seller iz UK a odakle su djelovi neman pojma.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo da javim. Dijelovi stigli prošli tjedan, čak sam uspio nagovorit jednog poznanika (inače limar) da mi pogleda brave. Isprintao mu uputstva sa slikama da se ne izgubi ;). Brava zadnjih desnih vrata nakon rastavljanja plastični dio ČITAV i nije do njega! Majstor je to malo posložio jer mi je reka da je jedna polugica izletila iz uporišta i da on tu nije imao šta radit sve radi. Što se tiče brave suvozačevih vrata i tu je onaj plastični zupčanik bio čitav! Majstor nije znao gdje je problem pa sam došao ja (kao dvije glave su pametnije od jedne) i jednostavno nismo mogli dokučit zašto brava ne otvara. Elektro motorić radi kad se izvuče malo vani, ali kad se vrati u položaj on jednostavno ne učini svoje. Čuje se krčkavi zvuk motora i sve ali stvar ne radi. Kad osovinu elektromotora uhvatim prstima za zupčanik (na kraju osovine je mali plastični zupčanik) i stisnem malo da simuliram nekakav otpor motor se čuje ali ne okreće. E sad koja je sila kojom sam ja stisnuo pa motor nema snage ne znam, možda je motor slab ili nešto? Kako to provjerit (samo nemojte reć rastavi opet drugu bravu pa usporedi) i koji je to uopće motor da ga se može zamjenit?

Uglavnom u tom našem mozganju i povuci-potegni brava je proradila i nakon što smo sve vratili je radila, pa onda opet malo ne radi... Ne čuje se više onaj zvuk tako da neman pojma na čemu sam sa bravom suvozačevih vrata. Znam jedino da iman ona dva plastična dijela viška ha ha.

Link to comment
Share on other sites

Meni je bilo tako na Cliu. Motor jednostavno oslabi i nema snage. Kad ga spojis samoga radi, čim ga dotaknes ne radi. Stavio sam drugi mororic i sve je radilo, pa sam ja pametan išao probati koliku silu ima taj drugi motorić. Došao sam do bolnog zaključka da ima veliku silu jer me toliko štipnuo da je nokat pocrnio nakon par sati.

Link to comment
Share on other sites

Znači da na toj bravi razmislim o zamjeni motora. Koji motor ide da li znaš ili da trenutni izvadim van pa s njim idem u dućan (ili gdje bi već to moga nać)?

Edited by cagi
Link to comment
Share on other sites

Sami motor ćeš teško naći u dućanu. Inače motor je Mabuchi kao i kod svih Renaulta.

Motor možeš uzeti na ebay-u, ali on dolazi bez onoga plastičnoga zupčanika pa ćeš ga morati prebacivati sa starog motorića šta i nije baš jednostavno.

 

Najbolje je uzeti kompletan aktuator. Znači na ebay ukucaj "Laguna 2 door locking actuator". 

Naravno možeš i provjeriti koliko dođe u Gašperova ili ako imaju u Vukovarskoj ulicu u Merčepa (dila dijelove za Francuska vozila).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Evo da javim. Dijelovi stigli prošli tjedan, čak sam uspio nagovorit jednog poznanika (inače limar) da mi pogleda brave. Isprintao mu uputstva sa slikama da se ne izgubi ;). Brava zadnjih desnih vrata nakon rastavljanja plastični dio ČITAV i nije do njega! Majstor je to malo posložio jer mi je reka da je jedna polugica izletila iz uporišta i da on tu nije imao šta radit sve radi. Što se tiče brave suvozačevih vrata i tu je onaj plastični zupčanik bio čitav! Majstor nije znao gdje je problem pa sam došao ja (kao dvije glave su pametnije od jedne) i jednostavno nismo mogli dokučit zašto brava ne otvara. Elektro motorić radi kad se izvuče malo vani, ali kad se vrati u položaj on jednostavno ne učini svoje. Čuje se krčkavi zvuk motora i sve ali stvar ne radi. Kad osovinu elektromotora uhvatim prstima za zupčanik (na kraju osovine je mali plastični zupčanik) i stisnem malo da simuliram nekakav otpor motor se čuje ali ne okreće. E sad koja je sila kojom sam ja stisnuo pa motor nema snage ne znam, možda je motor slab ili nešto? Kako to provjerit (samo nemojte reć rastavi opet drugu bravu pa usporedi) i koji je to uopće motor da ga se može zamjenit?

Uglavnom u tom našem mozganju i povuci-potegni brava je proradila i nakon što smo sve vratili je radila, pa onda opet malo ne radi... Ne čuje se više onaj zvuk tako da neman pojma na čemu sam sa bravom suvozačevih vrata. Znam jedino da iman ona dva plastična dijela viška ha ha.

Uzmi taj plastični komad i dobro ga pregledaj, zna se dogoditi da je pukotina jako teško uočljiva. Inače, zupčanik je metalni, a ne plastični (barem kod mene). Rijetko kad je do motora, a između ostalog imaš dva motorića u bravi (jedan za otključavanje/zaključavanje, drugi za "child lock") pa im probaj zamjeniti mjesta.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi taj plastični komad i dobro ga pregledaj, zna se dogoditi da je pukotina jako teško uočljiva. Inače, zupčanik je metalni, a ne plastični (barem kod mene). Rijetko kad je do motora, a između ostalog imaš dva motorića u bravi (jedan za otključavanje/zaključavanje, drugi za "child lock") pa im probaj zamjeniti mjesta.

Evo Mata je koji post ranije potvrdio kako je i njemu bio problem sa motorom... Ovo sa dva motora, moram priznati da nisam ni išao za tim (nisam uopće vidio drugi motor). Motorić o kojem ja govorim pomiće upravo onaj plastićni dio na koji svi sumnjamo kad se desi kvar (vidi sliku). Di bi bio taj drugi motorić?

post-9279-0-62291800-1417524681_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Evo Mata je koji post ranije potvrdio kako je i njemu bio problem sa motorom... Ovo sa dva motora, moram priznati da nisam ni išao za tim (nisam uopće vidio drugi motor). Motorić o kojem ja govorim pomiće upravo onaj plastićni dio na koji svi sumnjamo kad se desi kvar (vidi sliku). Di bi bio taj drugi motorić?

Taj plastični dio (njegove zubce - ovo zaokruženo na fotografiji) pogoni zupčanik koji je metalni, a koji se nalazi na motoru. Taj dio većinom pukne na kraju kod ovog ovalnog otvora (teško se primjeti i zato ga je potrebno pokušati rastegnuti rukom). U bravi postoje dva motora (ako imaš električni "child lock", ako je mehanički onda nemaš) jedan je za otključavanje/zaključavanje, dok je drugi za taj "child lock". Taj drugi motor bi trebao ugledati odmah kad otvoriš bravu. Ja sam nedavno imao problem s tim komadom i naručio sam preko ebaya taj plastični komad iz Turske. Na kraju mi nije funkcioniralo, već sam problem rješio tako da sam originalni plastični komad iz brave učvrstio čeličnom žicom (izbušio rupe u plastici sa strane, provukao žicu i stegnu istu) i od tada funkcionira besprjekorno. Bitno je i dobro podmazati pokretne dijlove bave jer se u suprotnom javljaju velika optrećenja na tom plastičnom komadu i zato isti puca, a ne zbog nekvalitete originalnog dijela.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

@Cagi-kao što sam napomenuo, meni je motorić oslabio na Cliu i kvar je bio samo zbog njega. Sve je ostalo bilo čitavo. Doma sam imao motorić od prednjih lijevih vrata i bez velikih sam ga problema preinačio za zadnja desna.

Na suvozačevim vratima nemaš child lock, kolega usrmaatre je previdio da si zadnja desna napravio, i da te muče prednja desna.

Motorić možeš kupiti preko ebay-a i Mabuchi-jev je kao što je Dragan naveo, ili probaj otpad ili oglas.

Link to comment
Share on other sites

Ispričavam se, mislio sam da se radi o stražnjim vratima. Ali isto provjeri prije taj plastični komad koji može biti puknut, a da se to ne vidi.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Evo i kod mene otisao motoric, a zupcanik je zdrav. Znaci ne krepavaju bas tesko ti motorici kako je neko naveo. Moze se okretati samo ako ga pobudim rukom kad dobije struju inace sam nece ni da mrdne. A kad ga okrenem rukom (uz napon struje) jak je da ce ti kozu sastruzit.

Link to comment
Share on other sites

Evo i kod mene otisao motoric, a zupcanik je zdrav. Znaci ne krepavaju bas tesko ti motorici kako je neko naveo. Moze se okretati samo ako ga pobudim rukom kad dobije struju inace sam nece ni da mrdne. A kad ga okrenem rukom (uz napon struje) jak je da ce ti kozu sastruzit.

Izvadi motorić iz nekog dječjeg autića na daljinski.

Link to comment
Share on other sites

Tesko se nalazi bas isti oblik tog motorica da bi mogao pravilno da naleze na mestu, osim toga i u ovlascenom servisu mi rekli da ako nije 12V onda ne traje dugo.

EM1.jpg

EM2.jpg

Link to comment
Share on other sites

@ total 

S obzirom da motor normalno (jako) vrti kada ga malo pobudiš rukom onda je problem ili u četkicama ili zaprljanom kolektoru po kojem kližu četkice. Sumnjam da možeš naći i zamjeniti četkice, Koliko vidim kada zumiram sliku kolektor je promjenio boju (potamnio je od djelova grafita sa četkica). Pošto ti je motor rastavljen pokušaj finim brusnim papirom očistiti kolektor. Omotaj brusni papir oko kacavide i prisloni na kolektor pa onda vrti rukom rotor da pobrusiš kolektor. Možda to riješi problem.

 

Ako ne uspije mislim da ti je sigurnija varijanta da kupiš na ebayu kompletni novi aktuator, a ne sami motor, jer mu je cijena ista pa čak i manja od samoga motorića. Tako nećeš morati brinuti hoće li motorić pasati ili ne,

Link to comment
Share on other sites

Bio i kod elektronicara - nista se ne moze uraditi. Kolektor je nababrio (cetkice su bile gore-dole u redu) Jedva smo skinuli zubcanik da bi dosle do kolektora i cetkica, onda pokusali da klestima sabijemo kolektor ali kontakti na njemu imali prevelik razmak izmedzu sebe i cetkica ako stane na mestu gde je taj razmak onda nije mogla da krene. Nasao drugi rotor i prestavio u kuciste ali ispalo da i taj nije ok. Bila je i kraca osovina na njemu kao i kod ovoga sa slike od e-bay

Ovaj sa e-bay ne odgovara, kontakti su na obratnoj strani od zubcanika osim toga i osovinica mora strciti oko 2-3 milimetara od zavrsetka zubcanika jer taj deo ulazi u onu problematicnu plastikicu koju pokrece ispod plasticnog zubcanika i na taj nain se ucvscuje motoric. Sve sam pokusao i na kraju kupio polovnu bravu za 20Eura i ustedeo sebi trud oko zatvaranja brave a opisano je ranije kako je to nezgodan posao

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Posto i zadnja desna vrata pocela "zujati" kod otkljucavanja a zakljucavanje je skoro pa necujno ali ipak sve funkcionise zasad, ja kupio preventivno sada jos jeftinije cijela zadnja brava rabljena da sebi ustedim trud oko rasklapanja brave i narudzbe sa e-bay, ali.... kad sam izvadio svoju iako naizgled iste ipak ima jedan detalj koji sam prevideo. Nisu sve brave kod Lagune2 iste, cak iako je isto godiste auto. Moja ima konektor za 6 kontakata a ovu koju sam kupio sa 4. Ipak cu morati rasklapati obe brave da promenim samo plastikicu. Pretpostavljam da se radi o modelu bez child lock pa je i konektor bez nepotrebnih dodatnih 2 kontakta

Link to comment
Share on other sites

Posto i zadnja desna vrata pocela "zujati" kod otkljucavanja a zakljucavanje je skoro pa necujno ali ipak sve funkcionise zasad, ja kupio preventivno sada jos jeftinije cijela zadnja brava rabljena da sebi ustedim trud oko rasklapanja brave i narudzbe sa e-bay, ali.... kad sam izvadio svoju iako naizgled iste ipak ima jedan detalj koji sam prevideo. Nisu sve brave kod Lagune2 iste, cak iako je isto godiste auto. Moja ima konektor za 6 kontakata a ovu koju sam kupio sa 4. Ipak cu morati rasklapati obe brave da promenim samo plastikicu. Pretpostavljam da se radi o modelu bez child lock pa je i konektor bez nepotrebnih dodatnih 2 kontakta

U pravu si, lagune koje su imale "slabiji" paket opreme imale su mehanički "child lock" dok su one s "bogatijim" paketom opreme imale električni. Brave s električnim "child lock" sustavom imaju 6 kontaktnih priključaka, dok ove bez imaju 4 kontaktna priključka. Također, ove s 6 kontakata imaju 1 elektromotorić više.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.