Jump to content

Vibracije upravljača


usrmaatre

Recommended Posts

Auto je kod majstora koji će promijeniti sponu i napraviti optiku. Rekao sam majstoru da mi trese volan, a on kao iz topa... to ti je ili kriva felga, ili guma. Rekao sam majstoru da sam balansirao gume i da opet trese, a on je rekao da će pregledati ovjes, gume i felge (ima balansirku u radionici). Vidjet ćemo što će napraviti. Ako ne popravi nema nego upaliti auto i u Makarsku.

Da je felga onda bi je prosli vulkanizer skuzio. Ja bi reko da je guma ili lose montirana ili opcenito izoblicena

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    31

  • Victor

    5

  • petak

    4

  • lageros-zg

    4

Izgleda da vulkanizeri u Auto Antonija ne znaju svoj posao. Danas zamijenjena spona, napravljena optika i balansirane gume. Auto više ne trese. Kaže mehaničar da nisu balansirali gume kako treba.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

znači da su ipak gume i njihov balans odnosno nebalans krive.

Ajde javi za cca 3 tjedna, mjesec dana kakva je situacija.

Ja svoje litnje nisan uspija izbalansirati ni nakon tri lita.

Vrlo brzo nakon balansiranja bi opet počele tresti.

A radi se o renomiranom proizvođaču!

Link to comment
Share on other sites

Ne bi krivio gume, više bih krivio vulkanizera. Ako isti vulkanizer dva puta balansira gumu i svaki put volan trese, a onda se pojavi treći "vulkanizer" koji u biti nije vulkanizer (zato sam stavio navodnike) već mehaničar koji ima balansirku i izbalansira gumu tako da volan više ne trese, šta to govori?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

znači da su ipak gume i njihov balans odnosno nebalans krive.

Ajde javi za cca 3 tjedna, mjesec dana kakva je situacija.

Ja svoje litnje nisan uspija izbalansirati ni nakon tri lita.

Vrlo brzo nakon balansiranja bi opet počele tresti.

A radi se o renomiranom proizvođaču!

Vidjet ćemo, nadam se da se gume neće debalansirati.
Link to comment
Share on other sites

Ne bi krivio gume, više bih krivio vulkanizera. Ako isti vulkanizer dva puta balansira gumu i svaki put volan trese, a onda se pojavi treći "vulkanizer" koji u biti nije vulkanizer (zato sam stavio navodnike) već mehaničar koji ima balansirku i izbalansira gumu tako da volan više ne trese, šta to govori?

možda im balansirka nevalja!

Link to comment
Share on other sites

Možda. Ali njihova balansirka izgleda kao "space shuttle" u odnosu na onu kod mog mehaničara.

Link to comment
Share on other sites

Uf, pao mi je kamen sa srca.Sad mogu mirno spavati.

Link to comment
Share on other sites

dosta vulkanizera ima koji imaju balansirke koje ne baždare nakon određenog vremena,osobno sam isto iskusio loše balansiranje veči broj puta dok nisam nabasao na vulkanizera koji ima vrhunsku balansirku i tolko je u grifu da dok mu balansirka odvrti on stavi utege i ne provjera više,i uvijek sve ok

Link to comment
Share on other sites

Da je felga onda bi je prosli vulkanizer skuzio. Ja bi reko da je guma ili lose montirana ili opcenito izoblicena

 

he he, nisam uzeo u obzir da bi moglo 2x biti krivo balansirano :))

Dobro da je najjeftinija opcija bila :)

Link to comment
Share on other sites

Isti slučaj, sa istim problemom vodim bitku od lani (opizdio u rupu na CZ autocesti), isto sve provjereno, sve kao ok, ali trese odn. klima volan lijevo-desno. Isti sam isprovjeravao sve živo, kao sve 5, ali klima volan na tih 110-120km/h. Na zadnjoj izmjeni guma ljeto/zima, koristim iste felge btw, pred ovu zimu odem do "svog" vulkanizera na izmjenu.

Promijeni prvu i rikne mu balansirka. jbt, a taj dan moram za Omiš. Rekoh, niš promijeni sve, naplati pola, idem dalje. A kod svih red i čekanje, naletim uz put na praznu radionu i bla, bla kaže lik imam naručeno, ali kad si tu i tak je frka ajde da to napravimo. Čovjek poskidao sve stare utege, kojih je bilo preko nekoliko, znači ovaj "moj" je radio balans na balans, za što je već dobio po nosu.

Rezultat, rekao mi čovjek; bolje može teško, jedna felga sjb jako; sad trese odn. klima na 50-55 km/h ali pun manje.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Izgleda da ove alu felge iziskuju malo više truda i znanja za dobro balansiranje.Mnogi vulkanizeri to ne znaju, ili se jednostavno ne žele potruditi.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene naprijed klasični utezi (nemoguće balansirati utezima na ljepljenje zbog 16" felgi i 308 mm diskova), a otraga su felge balansirane utezima za alu(koji se ljepe).

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da ove alu felge iziskuju malo više truda i znanja za dobro balansiranje.Mnogi vulkanizeri to ne znaju, ili se jednostavno ne žele potruditi.

Vise je do toga da im se neda zajebavat jer ove digitalne balansirke mogu balansirat 100%a mogu i manje kako se namiste u postavkama vecina to drzi na nekih 70%jer je manja zajebancija i brze je.

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Činjenica jest da mi je čovjek (mehaničar koji ima balansirku) bolje izbalansirao gume s "predpotopnom" balansirkom nego "renomirani" vulkanizer s balansirkom koja je "zadnja riječ tehnike". E sad zašto i kako ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam ti napista zasto.Jedan pajdo radi ka vulkanizer pa kad sam ja dosa kaze aj da ti izbalansiram 100%.Pa znam o cemu pricam.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.