Jump to content

grijač rashladne tekućine megane 2 dci


vlado112

Recommended Posts

Postoje grijači rashladne tekućine i na mom autu se nalaze na cijevi koja vodi u kabinu, dakle u mali radijator. Iako nisam primijetio da se nešto brzo zagrije motor sa, ili bez tih grijača.

 

Ja sam primjetio da mi se dok to upali staklo odmrzne/razmagli jako brzo. Dosad to nisam palio jer sam mislio da radi pomoću klime. A klima se ne pali dok je mislim manje od 4 stupnja. Pa sam mislio da nema smisla. Dok sam skužio taj grijač od onda palim i mogu reći da je razlika osjetna. Neznam kolko se brže auto zagrije, ali nakon 2-3 min na staklo puše mlaki zrak. Inače, da nema tih grijača bi to na dci-u to trajalo cijelu vječnost :)

Link to comment
Share on other sites

Megane II je prvi Renault koji je imao PTC (keramicki grejac) kabine. Obican elektricni grejac - reso koji se pali kada je napolju ispod 5C, kada alternator nije opterecen sa vise od 50% (cini mi se) i kada je temperatura rashladne tecnosti motora ispod 50C. On NIJE uronjen u antifriz.

 

Za razliku od njega, postoji nesto sto se zove thermoplunger unit. To su grejaci vode (vodeni grejac) i to ima recimo i Clio II iz 2001. godine, naravno dCi. Sluzi da bi se sto pre zagrejao motor i NIJE mu primarna ideja grejanja kabine. On JE uronjen u antifriz.

 

Dakle, dve razlicite stvari.

Da bi se ukljucio PTC grejac kabine, temperatura na maksimum i gore zadovoljeni uslovi i cucete kliktanje releja kod volana i grejanje pocinje da radi, izlazi fino mlak vazduh. Ovaj sistem nema Laguna II.

Link to comment
Share on other sites

Megane II je prvi Renault koji je imao PTC (keramicki grejac) kabine. Obican elektricni grejac - reso koji se pali kada je napolju ispod 5C, kada alternator nije opterecen sa vise od 50% (cini mi se) i kada je temperatura rashladne tecnosti motora ispod 50C. On NIJE uronjen u antifriz.

 

Za razliku od njega, postoji nesto sto se zove thermoplunger unit. To su grejaci vode (vodeni grejac) i to ima recimo i Clio II iz 2001. godine, naravno dCi. Sluzi da bi se sto pre zagrejao motor i NIJE mu primarna ideja grejanja kabine. On JE uronjen u antifriz.

 

Dakle, dve razlicite stvari.

Da bi se ukljucio PTC grejac kabine, temperatura na maksimum i gore zadovoljeni uslovi i cucete kliktanje releja kod volana i grejanje pocinje da radi, izlazi fino mlak vazduh. Ovaj sistem nema Laguna II.

detaljan i jasan odgovor :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Megane II je prvi Renault koji je imao PTC (keramicki grejac) kabine. Obican elektricni grejac - reso koji se pali kada je napolju ispod 5C, kada alternator nije opterecen sa vise od 50% (cini mi se) i kada je temperatura rashladne tecnosti motora ispod 50C. On NIJE uronjen u antifriz.

 

Za razliku od njega, postoji nesto sto se zove thermoplunger unit. To su grejaci vode (vodeni grejac) i to ima recimo i Clio II iz 2001. godine, naravno dCi. Sluzi da bi se sto pre zagrejao motor i NIJE mu primarna ideja grejanja kabine. On JE uronjen u antifriz.

 

Dakle, dve razlicite stvari.

Da bi se ukljucio PTC grejac kabine, temperatura na maksimum i gore zadovoljeni uslovi i cucete kliktanje releja kod volana i grejanje pocinje da radi, izlazi fino mlak vazduh. Ovaj sistem nema Laguna II.

sad se zna više :dobroje:

taj grijac vode od clia 2 dci bi bilo dobro ugraditi i na auto sa plinom

prije bi ugrijao rashladnu tekucinu i prije bi prebacio na plin

Link to comment
Share on other sites

Megane II je prvi Renault koji je imao PTC (keramicki grejac) kabine. Obican elektricni grejac - reso koji se pali kada je napolju ispod 5C, kada alternator nije opterecen sa vise od 50% (cini mi se) i kada je temperatura rashladne tecnosti motora ispod 50C. On NIJE uronjen u antifriz.

 

Za razliku od njega, postoji nesto sto se zove thermoplunger unit. To su grejaci vode (vodeni grejac) i to ima recimo i Clio II iz 2001. godine, naravno dCi. Sluzi da bi se sto pre zagrejao motor i NIJE mu primarna ideja grejanja kabine. On JE uronjen u antifriz.

 

Dakle, dve razlicite stvari.

Da bi se ukljucio PTC grejac kabine, temperatura na maksimum i gore zadovoljeni uslovi i cucete kliktanje releja kod volana i grejanje pocinje da radi, izlazi fino mlak vazduh. Ovaj sistem nema Laguna II.

 Potpis na sve napisano. Boldano je najbitnije u cijelo priči inače neće da radi, mali detalj koji su propustili navesti u manualu.

Link to comment
Share on other sites

jel to i na ručnoj i automatskoj klimi :glare: ,stvarno glupo ako je...pa trebalo bi barem samo proradit na onom modu za odmaglivanje/odmrzavnje samo...a ne da svaki put moram dizat i spuštat temperaturu...kakva je to automatika u pm...iako sam ja primjetio da mi jako brzo odmrzava i odmagljuje prednju šajbu,u prvoj minuti nakon paljenja se vide rezultati tak da se možda i sam pali...

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je auto tak da neznam za manual. Al da su konji jesu. Zanimalo me zašto ne dere vreli zrak instant po zimi jer po manualu i shemama ima taj grijač (700w) pa sam se nahebo sam se dok sa tražio kak to radi, pa skidao one plastike i tražio te releje i mjerio voltažu i testirao taj grijač i sve ok a on neće i neće da ga upali. Onda jednom slučajno nađem na Qashqai forumu gdje su tipovi to isto tražili kao i ja te jedan iskopao iz nekog manuala sa neke sheme da mora bit temp na full da upali to govno. Probao, testirao i stvarno upalio ga tak da sad ide vreli zrak nakon 2-3km u zimi, brže neg benzinjara. Ono motor ne pokazuje niti jednu crticu da je zagrijan a tebi ide topli zrak :buck:

Da je jad i bijeda dizajna jest, neznam šta reći.

 

A tu mislim da ga možda i sam pali kad stisneš brzo odmrzavanje jer zaista brzo odmagli/odmrzne ali ne i kad radi klasično grijanje.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

jel to i na ručnoj i automatskoj klimi :glare: ,

I na rucnoj i na auto isto. Jedino sto na automatskoj klimi ovaj grejac radi i kada se ukljuci odmagljivanje stakala (zadnji grejac, grejaci retrovizora, PTC grejac i vent na maksimum), pri cemu onda temperatura ne mora biti na maksimum. Jedina razlika je sto tada pali i kompresor..

Naravno da gore navedeni podaci moraju biti ispunjeni.

Link to comment
Share on other sites

Evo kako izgleda:

 

mEB6oVtzk569ZUG3WQ9fIOw.jpg

 

Samo sto nije u pitanju 700, vec 1000 W. Za Scenic je cini mi se 1000 i 1700W, u zavisnosti od TL normi.

 

Proverio sam, potreban uslov je da akumulator bude na bar 60% napunjenosti, a alternator ne sme da bude preko 70% opterecenja.

Inace, efekat je veci kada ukljucite recirkulaciju, kao i kod klime..

 

Za automatsku klimu potrebno je da temperatura unutrasnjosti bude ispod 10C, da je temperatura podesena na bar 20C ili vise, i naravno prethodno navedeni uslovi. Tako je bar za Lagunu III.

Link to comment
Share on other sites

pa za koji qrac je onda automatska klima,kad to sve ne odradi sama,naravno ako su temperature takve da je poželjno paljenje grijača,stvarno debilno...

da ovo nisi rekao ja bi cijelo vrijeme bio uvjeren da se pali sam po potrebi,a u uputama ovo nigdje ne piše...

baš ću ga testirat u jutro...glupo mi je da mora bit ventilator na max. ajd temperatura čini se ne mora...

Link to comment
Share on other sites

Pri paljenju doticnog grijaca, da li se mozda podizu okretaji ler gasa kao kad se i kompresor klime pali?

Link to comment
Share on other sites

pa za koji qrac je onda automatska klima,kad to sve ne odradi sama,naravno ako su temperature takve da je poželjno paljenje grijača,stvarno debilno...

da ovo nisi rekao ja bi cijelo vrijeme bio uvjeren da se pali sam po potrebi,a u uputama ovo nigdje ne piše...

baš ću ga testirat u jutro...glupo mi je da mora bit ventilator na max. ajd temperatura čini se ne mora...

Kako mislis da odradi sama automatska klima? Ako si je nastelovao iznad 20C, ako je u kabini 10C ili manje, napolju 5C ili manje, ako je akumulator >60%, a alternator opterecen sa <70%, pri cemu je temperatura rashladne tecnosti ispod 50C, naravno da pali PTC grejac. Ne razumem pitanje..

 

@megane_dCi

Kod nekih dize obrtaje, kod nekih ne. Na Laguni III 2.0 kada je ispod 5C obrtaji idu na oko 950 rpm i bez paljenja grejanja kabine.

Link to comment
Share on other sites

ma zbunilo me nekoliko odgovora prije vezano za uvjete po kojima će se upalit PTC, mislio sam da moram ručno podesit max temperaturu i ventilator na max da bi se upalio pa mi je bilo glupo ako su svi ostali uvjeti ispunjeni zašto to komp automatske klime samo ne napravi...znači ako su tehnički parametri u granicama sam će se upalit...

Link to comment
Share on other sites

Ventilator ne mora biti na max ni kod rucne, kod rucne je bitno da je grejanje na max, a kod auto ono sto sam napisao..

Link to comment
Share on other sites

 

Proverio sam, potreban uslov je da akumulator bude na bar 60% napunjenosti, a alternator ne sme da bude preko 70% opterecenja.

Inace, efekat je veci kada ukljucite recirkulaciju, kao i kod klime..

 

Kako se provjerava napunjenost akumulatora,može li se taj podatak vidjeti na BC ili dijagnostici ?

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis da odradi sama automatska klima? Ako si je nastelovao iznad 20C, ako je u kabini 10C ili manje, napolju 5C ili manje, ako je akumulator >60%, a alternator opterecen sa <70%, pri cemu je temperatura rashladne tecnosti ispod 50C, naravno da pali PTC grejac. Ne razumem pitanje..

 

@megane_dCi

Kod nekih dize obrtaje, kod nekih ne. Na Laguni III 2.0 kada je ispod 5C obrtaji idu na oko 950 rpm i bez paljenja grejanja kabine.

To ne vrijedi i za megan3. Kod mene radi ako je postavljeno na HI, radi čak i na 27C jer je to ujedno i maximalna koja se da podesit.

Zašto je tako neznam. Mislio sam da je evaporator senzor faličan ili onaj u kabini iznad glave ali s clipom sam vidio da svi rade kako treba.

Inače naravno da se obavezno upali recirkulacija zimi da ne usisava hladni zrak, tako i radim, zato i ide topli zrak a ubrzo kasnije i vreli.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.