Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Jos je mozda najbolje uzimati od mehaničara iz bačve. Valjda nebi fake u bačvu išao

Link to comment
Share on other sites

Bas sam isao pogledati tko je uvoznik elf ulja koje sam lani ulio u motor - jasmin maziva.

Baci oko u kanticu. U mojim kanticama je bilo taloga nalih pepelu od cigarete. Pokušao sam fotkati ali se nije dobro vidjelo. Deklaracija od Jasmin maziva. Nisu mi znali objasniti otkuda taj talog već su samo ponavljali floskule o garantiranom porijeklu i uvozu.... To je bio definitivan razlog zašto sam prestao koristiti ELF. Prije toga sam već dulje razmišljao da pređem na nešto drugo jer su mi po ljeti ventili zveckali sa ELFom 5W40.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je to paranoja. Ulje kao ulje. Moze ga svatko uvoziti

Više se radi o znatiželji nego o zabrinutosti. 

Link to comment
Share on other sites

Jos je mozda najbolje uzimati od mehaničara iz bačve. Valjda nebi fake u bačvu išao

tu ćeš se usrecit.

Link to comment
Share on other sites

Napisah da je to za one koji zele malo veci filter :)

Evo što se sve od filtera nudi za tvoj bolid:

 

Clipboard01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zasto? Bacve su zapakirane. Imaju sve oznake kao i kanisteri. 

je prva,neotvaraju oni bacve isprid tebe,vec sam pisa da mi je poznanik koji radi u servisu reka da ulje joje je napisano na bacvi nemora bit i u njoj.to su ti prije sigurno radili jer su ulja bila dosta skuplja,mozda je danas bolje neznan,ja uvik donesen svoje ulje.

Link to comment
Share on other sites

Evo što se sve od filtera nudi za tvoj bolid:

 

Clipboard01.jpg

Hvala :) upoznat sam tocno s onim sto ide na auto, al kao sto rekoh, trazio sam veci od tog LS933 jer mi je to smjesno malo za jednog dizela. zato sam uzeo ekvivalent LS571

Link to comment
Share on other sites

Hvala :) upoznat sam tocno s onim sto ide na auto, al kao sto rekoh, trazio sam veci od tog LS933 jer mi je to smjesno malo za jednog dizela. zato sam uzeo ekvivalent LS571

Zašto smiješno, pa za ovu moju karampanu 1.9 jtd vidi koliki je filter predviđen, ništa nije ekstra veći, smiješno je malen kao i za tvoj auto. Našao sam drugi filter istog promjera otvora i brtvi, samo je par cm duži, ali ta j je predviđen za benzinca pa sam odustao od kemijanja.

Clipboard01.jpg

Link to comment
Share on other sites

zasto, pa zato sto su filteri postali vise ukras nego sto imaju neku funkciju. nemaju uopce dovoljnu povrsinu za isfiltrirat smece koje se nakupi kod dizel motora. 

 

inace i taj koji navodis je i za dizele i za benzinske motore u fiat grupaciji npr ako pogledas :) nema tu neke razlike, sem - stane fizicki (u duzinu/promjer) i da li je navoj i brtva dobrih dimenzija. brtve su kod svih osobnih automobila iste.

inace evo za jtd 1.9 105hp u bravo1 ide LS346 purflux, koji je dugacak 86mm promjera 76mm, za tvoj filter sto si naveo stoji da je 74mm visok, i istog promjera, a original za 1.9dci je visok 63mm a istog promjera 76mm. 

ovaj ls571 sto sam ja naveo je promjera 86mm i visok 74mm jer mislim da vislji ne stane zbog ventilatora. da se mene pita ja bi montirao 20cm dugacak i 10cm u promjeru :D 

Link to comment
Share on other sites

Krivi filter ulja može uzrokovati probleme s tlakom ulja. Ako nemate čukicu za tlak ulja ne kemijajte s uljnim filtrima.

Link to comment
Share on other sites

Krivi filter ulja može uzrokovati probleme s tlakom ulja. Ako nemate čukicu za tlak ulja ne kemijajte s uljnim filtrima.

?? Daj malo obrazlozi zasto bi protocniji filter radio problem.

Usput zamjenjeno ulje i jako sam zadovoljan odabranim, mnogo mirnije radi na leru nego sto je to radio s novim Shellom helix ultra,

Sto se tice filtera evo provjereno stane purflux ls571 i njegov fram ekvivalent koji je kod mene.

a15c72c5c1fb39d0ec4f1a776717e04c.jpgc505f403943a1f420c298eeb804d39ef.jpg

Kako stvarinstoje rekao bih da 20mm duzi od trenutnog stane :)

Znamo sad za sl zamjenu :D

Link to comment
Share on other sites

 

?? Daj malo obrazlozi zasto bi protocniji filter radio problem.

 

Usput zamjenjeno ulje i jako sam zadovoljan odabranim, mnogo mirnije radi na leru nego sto je to radio s novim Shellom helix ultra,

 

Sto se tice filtera evo provjereno stane purflux ls571 i njegov fram ekvivalent koji je kod mene.

 

a15c72c5c1fb39d0ec4f1a776717e04c.jpgc505f403943a1f420c298eeb804d39ef.jpg

 

Kako stvarinstoje rekao bih da 20mm duzi od trenutnog stane :)

Znamo sad za sl zamjenu :D

koje si ulje stavio?

Link to comment
Share on other sites

Mobil 1 5w50 peak life

Hoces pratiti situaciju kad ga opteretis tj nagazis malo, bas me zanima kakva ce onda biti situacija...

Link to comment
Share on other sites

To je gusce ulje.

Viskoznije :D na toplo sto mi i je bio cilj, a na hladno sam zadrzao max viskoznost koja je preporucena za nase podnevlje. Takodjer ovo je full sintetik kolko znam.

@filip cini mi se mnoogo mirniji i ugladjeniji. Cekam kolegu kristijana da ga vidi ponovo pa da kaze sta on misli. Veceras sam ga malo stisnuo :)

Link to comment
Share on other sites

Viskoznije :D na toplo sto mi i je bio cilj, a na hladno sam zadrzao max viskoznost koja je preporucena za nase podnevlje. Takodjer ovo je full sintetik kolko znam.

 

@filip cini mi se mnoogo mirniji i ugladjeniji. Cekam kolegu kristijana da ga vidi ponovo pa da kaze sta on misli. Veceras sam ga malo stisnuo :)

Čak ni Mobil 1 nije potpuno sintetičko (PAO) ulje. jesi li siguran da to što radi mirnije na ler gasu ima ikakve veze sa korištenjem drugog tipa ulja?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

?? Daj malo obrazlozi zasto bi protocniji filter radio problem.

Usput zamjenjeno ulje i jako sam zadovoljan odabranim, mnogo mirnije radi na leru nego sto je to radio s novim Shellom helix ultra,

Ne znaš što i kako imaš dok ne vidiš tlak ulja. BTW: nadam se da taj Mobil 1 nije PAO ulje jer PAO ulja smežuraju brtve i motor počne pišati. Stari Mobili 1 su imali PAO bazu makar djelomično.

Link to comment
Share on other sites

hoces rec da bi potpuno sinteticko ulje stetilo motoru ?

Ne znaš što i kako imaš dok ne vidiš tlak ulja. BTW: nadam se da taj Mobil 1 nije PAO ulje jer PAO ulja smežuraju brtve i motor počne pišati. Stari Mobili 1 su imali PAO bazu makar djelomično.

Link to comment
Share on other sites

hoces rec da bi potpuno sinteticko ulje stetilo motoru ?

 

Ne nego da i Exxon Mobil škrtari i na baznim uljima "premium brand-a" (Mobil 1) i umjesto potpuno sintetičke baze koristi mješavinu baznih ulja (PAO+HC).

Link to comment
Share on other sites

Hoću reći da je lako moguće. Događalo se prije nedavno sam pisao o tome. Ljudi su u stare motore stavljali full sintetiku u 90-tima i motori bi počeli pišati. Pričalo se da je to zbog pretankog ulja što je glupost. Pravi razlog je što PAO ulja smežuraju brtve, a esteri uzrokuju oticanje brtvi. Neka ulja su imali kombinaciju PAO i estera da bi poništili taj efekt, ali su samo produljili neizbježno.  Da bi se to spriječilo moraš imati brtve koje su kompatibilne s takvim uljima. U protivnom sigurnije je koristiti HC bazu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.