Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

  • 4 months later...

Koliki je problem ako je ulje 3-4mm iznad maksimuma na šipki?  Kriva procjena mislio sam da ide svih 5l radi se o 1.5 dci 81kw dpf 2016g

Mogu tako ostaviti ili da ipak isišem malo ulja van. Motor mi inaće ništa ne troši ulja pa ne mogu očekivati da se razina smanji sa vremenom

 

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Nije da neće, meni troši 3-4 decklitre na 10k km.
Ispusti do gornje crte da si miran (u mom do nje je 4.3-4.4 litre)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kod zadnje sam nalijao 4,5 (sada vidim da je to po specifikacijama 4,5  ) i bilo je na pola šipke negdje. zaključio glupo da ide svih 5 pa reko majstoru da stavi sve.. pitao sam ga kaže da nije problem da ionako kad se auto upali povuče  ulje u filter. taman ona slova iznad crte max pokriva to je max 4 mm auto je stajao dva dana da ga nisam palio znači sve što se moglo iscjediti se iscjedilo. 

Ja mijenjam na 15k (sada imam 45k) i nisam primjetio da mi je ulje palo u motoru redovito kontroliram. vjerojato 2dcl ne mogu odokativno ni vidjeti na šipki ali 4dcl bi trebao vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

pusti majstora na miru ja sam kriv rekao sam da nalije sve.

pitanje je dali je tih par mm viška problem ili je u nekim granicama tolerancije 

Link to comment
Share on other sites

Ja primjetim da padne, evo 80k na satu, 8 puta sam do sada mijenjao, nalijem 4.3 litre i onda par dana poslije, dodam još poneku da bude blizu max, na 5-6k km uvijek udje još dec ili dva da bi ga digao do razine na kojoj sam ga ostavio. Kod mene, u svako auto na 10k ide novo ulje...

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, goran_sch said:

pusti majstora na miru ja sam kriv rekao sam da nalije sve.

pitanje je dali je tih par mm viška problem ili je u nekim granicama tolerancije 

Isisaj visak iz motora. Turbo i visak ulja nisu dobra kombinacija.. 

Link to comment
Share on other sites

pusti majstora na miru ja sam kriv rekao sam da nalije sve.
pitanje je dali je tih par mm viška problem ili je u nekim granicama tolerancije 
Da li je problem ili ne, ne znam, ali ako te svrbi mozes to rijesiti za par kuna posjetom ljekarni i kupnjom najvece sprice koje imaju skupa s pripadajucim crijevom za tu spricu.
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, goran_sch said:

pusti majstora na miru ja sam kriv rekao sam da nalije sve.

pitanje je dali je tih par mm viška problem ili je u nekim granicama tolerancije 

Na nekim autima bude problem, na nekima ne. Poznavajući Renol - odvadi.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, vip3141 said:
54 minutes ago, goran_sch said:
pusti majstora na miru ja sam kriv rekao sam da nalije sve.
pitanje je dali je tih par mm viška problem ili je u nekim granicama tolerancije 

Da li je problem ili ne, ne znam, ali ako te svrbi mozes to rijesiti za par kuna posjetom ljekarni i kupnjom najvece sprice koje imaju skupa s pripadajucim crijevom za tu spricu.

primjenio tvoje riješenje izvukao cca dcl sada je cca 2-3mm ispod max. Vrlo vjerojatno nebi bi nikakav problem jer očito se radilo samo o pola dcl viška, ali radi mira u glavi bolje ovako. hvala još jednom na savjetu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto mjenjao neki dan i 4.8l je stalo. S tim da kad idem provjeravat na sipku ima i 2mm do max. Mislim da nisu te sipke bas precizne ali dobro da si izvukao. Postoje na 1.5 dci modeli sa zastitom od pljuskanja ulja o radilicu i bez. Nema pravila jel tvoj to ima stavljali su kako im se htjelo i kako su imali. Nema veze s opremom ni godistem a ni modelom vozila.

Link to comment
Share on other sites

šipka moguće da ima 2-3 mm toleranciju ovisno kako ju staviš stisneš amlo jače ili ne.

sve sam to vrtio ali s obzirom da je  kolega vip dao jednostavno riješenje a ljekarna mi je na par min skinuo sa dnevnog reda da ne razmišlja dali je ili nije problem

Link to comment
Share on other sites

Dali je itko ovdje ikad koristio aditive za "ispiranje motora" prije zamjene ulja?

Npr Liqui Moly 2865 MOTOR CLEAN

Ima mišljenja da ovo može napravit goru stvar - razgraditi potencijalne naslage pa time začepit uljne kanale. Iako ne znam.. Ako je u motoru takvo s(*)tanje, nema mu pomoći kad tad će otić kaboom.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Redovno mijenjaj ulje, to ti je najbolji aditiv, sve drugo je fake.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Držim se ja toga sa svojim autima vrlo dobro, ali ne mogu znat za one prije mene. Auto je bio u ovlaštenom cijelo vrijeme, u servisnoj mi nigdje nije zabilježena promjena ulja, ali ako gledam po datumima ispada da se mijenjalo u njemu u prosjeku svakih 25k km što je po meni predug interval.

Zato si mislim dali da na prvom mom mijenjanju (bit će na 10k od prošle izmjene) ulijem ovaj ili neki sličan aditiv.

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Mene zanima koja je razlika recimo izmedju 5w40 ulja i 10w60? Tj.konkretno ako mogu stavit gusce ulje u njega zasto nema Renault normu RN 700 RN710? Koje su prednosi/nedostaci tog gusceg ulja jer koliko vidim sva se vode kao trkaca...

Link to comment
Share on other sites

Jel se mogu staviti bez obzira sto nemaju Renault normu? Za recimonta ljetna razdoblja.

Link to comment
Share on other sites

On 23. 05. 2022. at 21:21, Zrmi RS said:

Mene zanima koja je razlika recimo izmedju 5w40 ulja i 10w60? Tj.konkretno ako mogu stavit gusce ulje u njega zasto nema Renault normu RN 700 RN710? Koje su prednosi/nedostaci tog gusceg ulja jer koliko vidim sva se vode kao trkaca...

Trkaća ulja imaju deblji uljni film zbog povećanih temperatura i više ZDDP-a da se motor manje troši. Ako su ester baze, a obično jesu jer esteri karboniziraju na puno većim temperaturama, mogle bi ti prerano propišati brtve i semerinzi jer brtve nabubre od estera ako nisu kompatibilne s njima.

Ako staviš ulje koje nema RN normu riskiraš da aditivi iz ulja nagrizu motor iznutra. Može i ne mora.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.