Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Hm. To je duplo jeftinije od Elfa... Ja ostajem kao do sada na njemu.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hm. To je duplo jeftinije od Elfa... Ja ostajem kao do sada na njemu.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk


To je na snizenju 50%
Link to comment
Share on other sites

On 17. 08. 2020. at 14:45, Del Piero said:

Pozdrav! 

Nadam se da postavljam pitanje u dobroj temi. 

Imam Clio II, 2004., 1,2 16 V. Zanima me na koliko km se mijenja ulje u mijenjaču? Auto sam kupio sa 95 000, sada imam 130 000 i koliko znam, nije nikad mijenjano. Auto koristim 90 % gradske vožnje. Mijenjac funkcionira kao i prvog dana kada sam ga kupio, ali ako je preporučljivo na određenoj kilometraži, promijenio bih. 

Koje ulje preporučate i koliko ga ide? Trebam li paziti na neke oznake? Za motor koristim Elf Evolution 900 SXR 5W-40.

Je li komplicirano za izmjenu? Male servise radim sam pa se razumijem koliko-toliko. 

Kasno odgovaram, ali bolje ikad nego nikada :D Kod mene na 1.2 16V je JB1 513 getriba. U nju se naljeva kroz prednji otvor koji gleda prema hladnjaku motora.  Kad ulje počne curiti van, pun je i to je to.

Moje tvorničko ulje je promijenjeno nakon 90.000km i bilo je full crno. TransELF 75W80 koji sam stavio je prošle godine i dalje bio proziran kao prvi dan. Go figure 😕

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zamjenio ulje u mjenjacu. Cak po izgledu i nije bilo toliko ubijeno, kako sam ocekivao nakon 130t km. Boja je bila vise tamno smedja nego crna, dok za usporedbu ulje u motoru je nakon 13,5t km bilo katran crno. 
Kad sam vec kod ulja u motoru, napravio sam nesto zanimljivo. Ispustio sam staro ulje i cekao da prestane kapljati, nakon toga zavrnuo saraf na karteru i nalio 1L ulja koja mi je ostala od zadnje izmjene, cisto da ga iskoristim za "ispiranje" motora. Ono sto nisam ocekivao, je da ce opet ici van crno ulje. I to ne blago crno ulje, vec bas crno. Nevjerovatno koliko ostane garezi u diesel motoru. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vip3141 said:

Zamjenio ulje u mjenjacu. Cak po izgledu i nije bilo toliko ubijeno, kako sam ocekivao nakon 130t km. Boja je bila vise tamno smedja nego crna, dok za usporedbu ulje u motoru je nakon 13,5t km bilo katran crno. 
Kad sam vec kod ulja u motoru, napravio sam nesto zanimljivo. Ispustio sam staro ulje i cekao da prestane kapljati, nakon toga zavrnuo saraf na karteru i nalio 1L ulja koja mi je ostala od zadnje izmjene, cisto da ga iskoristim za "ispiranje" motora. Ono sto nisam ocekivao, je da ce opet ici van crno ulje. I to ne blago crno ulje, vec bas crno. Nevjerovatno koliko ostane garezi u diesel motoru. 

Zato je moje još žutkasto s pređenih preko 1000 km zasad, al neće bit još dugo...

Pitam ja majstora što je sve bilo u karteru kad je skidao i prao i dal je bilo taloga, viče on ma bolje da neznaš kak to izgleda... što je mislio pod tim neznam, ali evo tisuću već okrenuo od izmjene i na šipki još žutkasto, dok je prije nakon 10 km prijeđenih bilo crno ko ugljen

Link to comment
Share on other sites

Jel prodaje netko u Hrvatskoj osim Renault dilera ELF EVOLUTION RN-TECH SPORT 0W-40? Rene? Anđelko?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Interval zamjene ulja je 2 godine tj. 30 000 km. Auto je nakon 1 godine prešao manje od 10 000 km pa ne znam da li da mijenjam redovito tek iduće godine ili sad promijenim izvanredno? Znate li možda ako se može u Renault servise dovesti svoje ulje, a da oni naplate samo zamjenu i filter? Motor je tce 130.

Link to comment
Share on other sites

Neki dozvoljavaju, neki se prave grbavi iako ne bi smjeli ako donosiš ulje po specki proizvođača. Najbolje da nazoveš konkretan servis i pitaš.

Moj renolček isto ima interval na 30k ali ja bum to skratio na pola ili godinu dana, šta prije dođe. Daleko je još pa se nisam raspitivao u servisu da li smijem dopeljati svoje ulje. Planiram servis raditi u ZAK-u.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Flek said:

Neki dozvoljavaju, neki se prave grbavi iako ne bi smjeli ako donosiš ulje po specki proizvođača. Najbolje da nazoveš konkretan servis i pitaš.

Moj renolček isto ima interval na 30k ali ja bum to skratio na pola ili godinu dana, šta prije dođe. Daleko je još pa se nisam raspitivao u servisu da li smijem dopeljati svoje ulje. Planiram servis raditi u ZAK-u.

Neće ti primiti u ZAK-u ja sam ih zvao prije par mjeseci otkantali su me samo tako... Zadnji je primao ulje Baotić u dubravi no i oni su počeli štopati kao kontrolira ih Renault Hrvatska pa ne mogu... Vjerojatno ako imaš nekog poznatog u ovlaštenom će ti primiti no ovako 'sa ceste' ne budu... 

Link to comment
Share on other sites

Hvala za info za ZAK. Ima kolega forumaš, čini mi se Shogo, koji u svojem topicu o Megane 4 stalno piše kako sve svoje dijelove i ulje donosi u ovlašteni. Ako se ne varam radi se o Cindriću.

Link to comment
Share on other sites

Radi se...no ostaje i to da sam s njima jako jako dugo i da se tamo servisiraju tri naša RN vozila iz grupacije...vjerojatno ćeš na prvu dobiti košaricu, iako to tako ne bi trebalo biti

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

U nekom trenutku sam bio zadužen za više kombija trafica koje je trebalo nakon isteka garancije dalje servisirati no gospoda 'ovlašteni' su rekli da ne mogu dijelovi pa sada servisiraju 'neovlašteni' makar je i sa njima sve manje sreće jel su skužili da na dijelovima i razno raznim 'Tokić' rabat varijantama mogu dobro ekstra zaraditi gotovo više nego na radnom satu, a pola od njih zapravo nema registriranu prodaju dijelova nego samo usluge servisa, a rabat ionako svatko dobije pa onda glumataju da nemogu jeftinije da mi daju 20% a ja dobijem direktno recimo 40% itd. i tu opet nastaje problem...  Ono što je fakat nakaradno je to da donesem gotovo uvijek OEM original zapakirane dijelove koji su kupljeni negdje drugdje jel im je cijena naravno duplo jeftinija nego kod nas te mi stvarno nije jasna politika 'ovlaštenih' da ne primaju isto... No u samom nedostatku radne snage i pretrpanosti poslom mogu se očigledno tako ponašati dok ide... Kad se sjetim samo cijene litre ulja kod njih muka mi dođe...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To sa djelovima Vam prolazi u manjim mjestima, gdje se ljudi znaju... meni su u Kiji u VT sve tolerirali jer sam na kraju i od njih kupio auto, čak je nekad na računima i bilo 10% popusta na nekim stavkama... al ovo sve ostalo je stvar dobre volje...

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Arstrgall said:

Interval zamjene ulja je 2 godine tj. 30 000 km. Auto je nakon 1 godine prešao manje od 10 000 km pa ne znam da li da mijenjam redovito tek iduće godine ili sad promijenim izvanredno? Znate li možda ako se može u Renault servise dovesti svoje ulje, a da oni naplate samo zamjenu i filter? Motor je tce 130.

isto kao i ti ja sam svoj Megane vozio u ovlašteni (Roca Zagreb) i nosio svoje ulje za zamjenu, njihov filter i zamjena

star samo godinu dana iako je imao malo kilometara... tako je bilo prije par godina kako je sad ne znam

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Žac said:

U nekom trenutku sam bio zadužen za više kombija trafica koje je trebalo nakon isteka garancije dalje servisirati no gospoda 'ovlašteni' su rekli da ne mogu dijelovi pa sada servisiraju 'neovlašteni' makar je i sa njima sve manje sreće jel su skužili da na dijelovima i razno raznim 'Tokić' rabat varijantama mogu dobro ekstra zaraditi gotovo više nego na radnom satu, a pola od njih zapravo nema registriranu prodaju dijelova nego samo usluge servisa, a rabat ionako svatko dobije pa onda glumataju da nemogu jeftinije da mi daju 20% a ja dobijem direktno recimo 40% itd. i tu opet nastaje problem...  Ono što je fakat nakaradno je to da donesem gotovo uvijek OEM original zapakirane dijelove koji su kupljeni negdje drugdje jel im je cijena naravno duplo jeftinija nego kod nas te mi stvarno nije jasna politika 'ovlaštenih' da ne primaju isto... No u samom nedostatku radne snage i pretrpanosti poslom mogu se očigledno tako ponašati dok ide... Kad se sjetim samo cijene litre ulja kod njih muka mi dođe...

Da ti zaračuna 500-700-1000kn sat za ruke bi se svi zgražali. Ovako to preko ekstra marže na djelovima provuku jer iskreno mali % zna koliko koštaju djelovi i svi sretni i zadovolji. nitko neće reći kako je majstor puno zaračunal nego kako je dio bio skupi eto za ruke uzeo samo 100- 200kn 🙂. Psihološki pristup koji očito pali. 

 

ja bi više volio da kaže koliko realno košta sat pa da taj sat bude uvije toliko, a ne da sat kad se mijenja jeftini dio dođe par sto kuna a kad se mijenja skupi dio to naraste i na 1000kn preko marže

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da znate da auto koji je jos u garanciji se moze servisirati u primjerice Bosch servisu i proizvodjac MORA priznati garanciju. Neka EU direktiva. Tako da ne kuzim cemu ljudi toliko opsesivno trce ovlastenima, kad se iz aviona vidi da ce vlasnik biti oderan k'o zec.

Vec drugi ili treci put citam ovdje na forumu, kako eto neki majstori nemaju registriranu firmu za prodaju dijelova, vec samo za servis. To mi je zesca budalastina. Kad otvaras firmu, mozes ju registrirati za sto god zelis. Cijena kod otvaranje je ista, dodatne djelatnosti se ne naplacuju. Dakle mozes imati savrseno legalnu firmu koja servisira aute i prodaje krumpire. Pogotvo jer za djelatnost trgovine ne treba nikakav dodatni uvjet, tipa skola i sl. Kakve su to gluposti da covjek (legalno!) ne moze prodavati auto dijelove?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To za firmu (d.o.o. ili jd.o.o.) je točno ali ako je obrt onda nije baš tako.

Link to comment
Share on other sites

@Bruno kako mislis da za obrt ne vrijedi? Uz glavnu djelatnost obrta, mozes birati koje zelis dodatne djelatnosti za koje ne treba neko specijalno odobrenje, tipa arhitekti. A za trgovinu ti ne treba nista. Starci mi imaju obrt dobra 2-3 desetljeca. Doduse ne prodaju auto dijelove.

Link to comment
Share on other sites

u našim servisima i trgovinama vlada anarhija kao i ustalom u cijeloj državi, nema reda ni propisa koji se poštuju, svatko radi što hoće.

da ovlašteni imaju korektne cijene dijelova i da znaju raditi posao, svatko bi išao tamo, osim ako ne vozi kantu staru 12+ godina. 

ovako vlasnike novih gule jer to mogu, malo se novih auta prodaje zadnjih godinu dana pa se vlasnike novijih guli, malo se općenito auta prodaje i rabljenih novijih pa su mehaničari pretrpani popravcima, gledam kod jednog susjeda 6 auta stoji ispred a prije 2 godine je imao duplo manje posla. mislim nek čovjek radi, bolje neg da sjedi, no popravlja se sve, rade se i generalke jer ljudi nemaju kome prodati svoj stari auto i kupiti novi ili noviji.. oni koji imaju para pa ostave stari za novi za siću, ajde to kužim, no prosječan hrvat sa prosječnom plaćom sad u vrijeme krize, još ako ga je pogodio potres, nema za drugo nego da popravlja auto koji ima. 

a kaj se tiče dijelova, svatko od nas da bilo što radi, najviše voli sam kupiti i materijal i alat s kojim zna raditi i tad dati garanciju, npr. netko donese svoj set za veliki servis, ma nek je on 100x original, al meho nezna jel tebi koja kutija pala, jel remenica spigana, jel nekaj dobilo po piksi, nedavno sam kupovao neki dio, u neotvorenoj kutiji je oštećen, i tak ak se meho nemre pouzdati da su dijelovi 100% ok i ako nisu da ode do prodavača koji će mu odma dati reklamaciju i novi dio da čim prije završi posao, u vrijeme kad je vrijeme dragocjeno, ne možeš mu zamjeriti, ali trebao bi ti naplatiti sa popustom koji tokić daje svakome sa karticom, a ostalo nek je njemu provizija, jer ionako ćeš i komp odnjeti u servis i mob, i svaki sličan uređaj i oni će ti naplatiti servis i dijelove, često skuplje dijelove nego servis, tak da podržavam servisere koji rade isključivo svojim materijalom, jer je tak uvijek bilo i kad sam ja bil šegrt. došao si na popravak il servis, plaćaš robu i uslugu i amen. 

po meni ako inzistiraš na svojoj robi, serviser ti može napraviti posao ali ne može garantirati hoće li to i koliko dugo raditi.

tak je u svakoj branši.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.