Jump to content

Preporuka clio 1.2 8v vs 1.2 16v


zea222

Recommended Posts

Daklem ovaako! Žensko sam. Nemojte zamjerit ak nekaj krivo napišem. 


Kupujemo autić. Tralalala! :klap:  Dečko i ja sudjelujemo u pothvatu.. Budžet nam je skroman max 2500 eura (s regom), 100 eura više-manje. Nakon par tjedana intenzivnog traganja, gledanja svega i svačega, ispali su svi konkurenti i nekako je odluka pala na klijača 2 phase 2. 2002. godište pa nadalje...

Uloženo dobiveno - solidan omjer. 

Nakon što smo to dogovorili ostala je velika dilema. 1.2 8v ili 1.2 16v? 
Radili bi godišnje max neki 10 tkm, s tim da bi vožnja većinom bila na otvorenoj cesti. Ponuda u oglasnicima je stvarno široka, ima svačega, a ovo je naš prvi auto koji kupujemo, pa ne bi htjela da se u startu napravimo fail, 

Troše podjednako, ali nekako sam dobila dojam da 16v-ova ima puno više u oglasnicima, a s druge strane na par mjesta sam naletjela na informacije da se 16v zna blesirati i da je 8v puno pouzadniji. 

Iako sam pročitala jučer sve teme vezane za clio 1.2 na svim forumima okolo, svako ima svoje iskustvo, svoju informaciju, a to se ništ ne poklapa.  :zubo: 


Pa eto par pitanja:

- Na što pripazit kod kupnje? Mislim, ima li nešt da je specifično kod klijača, a da treba gledat? 

- Koliko je okvirno razlika u cijenama velikih i malih servisa ova dva modela? Pretpostavljam

16v je nešto skuplji za održavanje, a u grubo bi to bilo koliko? 

- Kritični dijelovi? Osim bobine? 

- (pomalo glupo) - onaj ženski dio mozga je proradio u meni, pa ja za svaki auto u oglasniku pogledam interijer i skužila sam da neki izgledaju baš fino, sicevi onako na rubovima podignuti, ima neka luda svijetlo-plavo crna kombinacija interijera  u koju se zaljubih. Ima li taj finiji interijer kakvo ime ili štoliveć?  :)


Preporuke iz oglasnika? Slobodno bacite koji link, preporuku kaj se isplati pogledat...ak znate nekog ko prodaje pouzdan autić, ponuda može u inbox. 

Auto bi bio mažen i pažen. Ja cu se vozit samo na suvozacevom zasad. :lolc: 






 

Link to comment
Share on other sites

Osobno ti sutra napisem nesto o 8v izvedbi nakon 100k km, jer sam na mudrofonu, a lakse i brze ide preko tipkovnice.

Link to comment
Share on other sites

Po meni je 16V bolji za otvorenu cestu jer je jači za 15KS.

Moj stari vozi 1.2-16V iz 2004g, sad ima 69k km. Do sada nije bilo nikakvih problema osim motorića ler gasa.

Bobina je originalna. Rađen veliki servis zbog godina, a ne kilometara, sve u ovlaštenom 3500kn. Mislim da kod održavanja u cijeni nema razlike.

Promijenili prednje pločice prvi puta krajem prošle godine, sve skupa 350kn. Ulje sa filterom je isto tu negdje, tako da je to povoljno.

Za mane ne znam, ako ima ostatak ekipe će pomoći.

Link to comment
Share on other sites

1.2 16V bih ja uzeo da vozim više otvorene ceste.

Vozim 1.2 8V i za grad je ok, ali sve izvan toga je za njega malo previše. Mislim, ide on, ali uzbrdice ga ubiju i onda voli popiti, ali prosječna potrošnja svejedno bude barem litru ispod one gradske.

Za 1.2 8V je veliki servis cca 1400kn sa rukama, a redovni (4 filtera+ulje) cca 400kn za dijelove i nula kuna za ruke ako se odradi doma, inače je dodatnih 100-150kn pretpostavljam. Ne vjerujem da je 16V puno skuplji.

Pusti kakav je interijer, bitno da je održavan kako treba i trajat će vječno.

Link to comment
Share on other sites

znam samo da po katalogu kojeg imam da 1.2 16v trosi nekih 1-2 dcl manje od 1.2..... ja imam 1.2 16v, 2002...130+km, solidan auto, te trzavice oko bobina,dizni mogu biti problem i na drugim motorima..

 

 

sto se bobine tice mjenjao sam je 3 ili 4 puta vise ni neznam ali razlog promjene nije kvar iste, nego miševi pojedu kablove.

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

mislim da 1.2 16v imaju neku grešku sa glavom u prvim serijama i zbog toga troše ulje...

Link to comment
Share on other sites

Prve serije su isle u phase 1, tako i da je to tacno, ne odnosi se na zeljeni model.

Link to comment
Share on other sites

Prvi 1.2 16V motori su bili loši. Pucanje remenica, filter ulja na uložak, razvod ventila i poddimenzionirani usis zbog kojeg je bio ugušen i imao manji moment u manjem rasponu okretaja... uglavnom sfušana glava motora. Poslije 10.2003. su to sve popravili i to su bili jako dobri motori. Možeš ih prepoznati po tome što imaju veliki debeli plastični poklopac motora:

16V motor manje troši na na autoputu i na otvorenoj cesti pogotovo ako imaš puno uspona. U gradu bi se usudio reći da je isto. Razlika je što 8v iznad 3,500-4,000 okretaja počne vrištati, gubiti snagu i drastično povećavati potrošnju, dok 16V tada potegne još više i veselo se vrti do 5,000 okretaja.  8v su dolazili obično sa lošijim sjedalima, slabijim ovjesom, plastičnim volanom i mjenjačem i bez putnog kompa jer su kupci gledali da prođu što jeftinije i nisu to nadoplaćivali. Modeli 8V Community, 16V Community (kakav ja imam) i Storije 16V Dynamique su imali od dodatne opreme:

  • vrlo udobna profilirana sjedala s bočnim zračnim jastucima, vozačevo podesivo po visini
    (iako više podložna drapanju po bokovima kao i sva profilirana)
  • kožni volan i mjenjač (moji se nakon 8.5 godina još uvijek nigdje ne ljušte)
  • volan podesiv po visini
  • putni komp
  • svu pripremu za tempomat
  • svjetla za maglu
  • zadnji spojler
  • malo bolji ovjes (bolji amortizeri)

To je ono čega se ovako na brzinu prisjećam. Inače svi 1.2 8v motori su poznati kao vrlo pouzdani. 1.2 16V motori ne vole plin, nikako.

 

EDIT: na šta pripaziti? Te aute ti skoro nitko neće prodati ispravne jer malo troše i održavanje je smiješno jeftino, pa je prodavanje auta čisti gubitak osim ako nije u banani ili ne prelaziš na službeni ili poklonjeni auto :) Kad sam s frendom išao na Hrelju gledali smo klijače i niti jedan nije bio dobar, uglavnom su bili udareni što mi dugogodišnji vlasnici koji smo tu i tamo nešto radili oko auta odmah uočimo jer točno znamo kako gdje i šta mora u originalu biti. Povedi nekoga takvoga sa sobom i ne kupuj srcem :)

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na savjetima, zbilja nam puno znače jer smo totalni tukci u ovim vodama.  :spex 
 

 

Prvi 1.2 16V motori su bili loši. Pucanje remenica, filter ulja na uložak, razvod ventila i poddimenzionirani usis zbog kojeg je bio ugušen i imao manji moment u manjem rasponu okretaja... uglavnom sfušana glava motora. Poslije 10.2003. su to sve popravili i to su bili jako dobri motori. Možeš ih prepoznati po tome što imaju veliki debeli plastični poklopac motora:

 

Što se tiče ovog starog 16v motora, može li se ta sfušana glava motora ikako dovesti u red ili je to ajmo reć neki trajni fail na njemu?
Svakako ćemo se probat držat ovog što si naveo.

 

 

 

 Povedi nekoga takvoga sa sobom i ne kupuj srcem 

 
Ok. Ovaj savjet zlata vrijedi. Danas sam se baš zaletjela s izjavom. "Kad dođem na Hrelić, čim ga vidim, znat ću koji je naš".  :blush: 




Medo vidim da si se baš jako raspisao, pa te neću gnjavit više. Može još samo pitanje: 

Kao vlasnik, okvirna cijena malog i velikog servisa za 1.2 16v? Kaže borny da je za njegov 8v  veliki servis 1400 kn i da cijena za 16v ne bi bila puno veća, pa tek toliko da potvrdim. Znatiželja je ubila mačku.  :p 


 

Link to comment
Share on other sites

Evo koja rijec za poslijeratnu motorizaciju sirokih masa, nasljednika yuga, a to je moj vjerni clio 1.2 8v 60ks star 5 godina i prijedenih 100k km. Prvo rijec dvije o potrosnji po gradu Zagrebu koja bez pazenja i bez nabijanja gasa iznosi 7l, a kad se zainatim i predvidjam promet onda moze i 6.5l, ali to iziskuje potpunu koncentraciju i ta mjerenja datiranju prije olaksavanja samog auta od 100kg. Sto se tice potrosnje na otvorenoj cesti znaci brzine 90-120kmh autom prelazim oko 630km znaci potrosnja po rezervaru iznosi oko 6.3- 6,4 litre na 100km.

Sto se tice samog motora i njegove snage on je ima dovoljno za taj auto i ne bi vjerovali ja cak i putujem tim autom i to poprilicno. Auto posjeduje klimu koja je glavni i odgovorni krivac, za to sto se ljudi ne usude putovati tim autom :laugh2: jer ga stvarno ubije u smislu performansi sto kod mene uopce nije izrazeno jer je "pala" redukcija tezine, sto i borny moze potvrditi jer njegovog jede za dorucak.

 

U ovih 100k km promjenjene su sljedece stvari i cijene su okvirne i po sjecanju jer nisam frik koji cuva sve racune da bi mi auto vrijedio vise pri prodaji jer vjernog druga ostavljam do kraja kod mene i vjerni drug se ne prodaje te moze samo na reciklazu, kao i predhodna 2 auta.

 

Dva krajnika cca 130kn/komadu + geometrija kotaca 100-150kn ruke 50kn po krajniku

Diskovi i dva para prednjih kocionih plocica, ulje kociono, komplet servis kocnica (530+250+250)kn ruke 400kn

Veliki servis-remenje, natezaci, rolice, pumpa vode, antifriz, filter goriva, svjecice 1400-1500kn plus ruke 400kn

Punjenje klime 350kn

Litra ulja 10W40 30-35 kn elf Competition

Filter ulja 50-60-70kn tu su i negdje cijene filtera kabine i zraka-ruke 0kn.

 

Vele ljudi da je to provjerena stara tehnologija, ja osobno planiram do 300k km pa cemo vidjeti.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Prvi 1.2 16V motori su bili loši. Pucanje remenica, filter ulja na uložak, razvod ventila i poddimenzionirani usis zbog kojeg je bio ugušen i imao manji moment u manjem rasponu okretaja... uglavnom sfušana glava motora. Poslije 10.2003. su to sve popravili i to su bili jako dobri motori. Možeš ih prepoznati po tome što imaju veliki debeli plastični poklopac motora:

 

 

Samo napomena: Novi 1,2 16V je od 9/2004...

 

Ja sam imao 1,2 16v od 4/2004 i još sam imao stari motor. Osim nekih mušica auto je išao fino. Prodao ga nakon 5 godina i 68 000 km.

 

Sve u svemu moja preporuka da ako ikako možete, ubodete 1,2 16V.

 

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Gledam sve tu neke cudne potrosnje. Osobmo imam 1,2 8v doduse u cliu 1 i nikako mi vase potrosnje ne poklapaju se. Moj u Osijeku trosi cca 10l. Na otvorenoj cesti trosi cca 5.5-6 to je voznja 80-90 u petoj. Ista potrosnja mi i sa yarisom 1.3 i jos nekoliko auta. Tako da ne kontam vasih 7l u gradu.

I da pokrijepim ja fo posla imam oko 2.5km i na tom putu stajem na semaforima 4,5 puta ako ne i vise.

Link to comment
Share on other sites

Medo vidim da si se baš jako raspisao, pa te neću gnjavit više. Može još samo pitanje: 

Kao vlasnik, okvirna cijena malog i velikog servisa za 1.2 16v? Kaže borny da je za njegov 8v  veliki servis 1400 kn i da cijena za 16v ne bi bila puno veća, pa tek toliko da potvrdim. Znatiželja je ubila mačku.  :p

 

Ma sve 5, drago mi je da mogu pomoći. Bolje sad nego da se zezneš :) Ovako ti je bilo za mojeg:

  • Veliki servis:  remen (Dayco) + zatezač remena (SNR) + vodena pumpa (Ruwille) = 1,200kn + 400kn ruke

    (cca. 4,500kn ti je na turbo-akcijama u ovlaštenim servisima dijelovi + ruke)

  • Izmjena ulja: Shell Helix Ultra 5W40 4L 200kn (RN 0700 norma) + filter ulja Purflux LS924 ili Mann Filter W66 80kn + 50-100kn ruke

    (ovo je full sintetsko ulje među najkvalitetnijima kao i filteri, sa 10W40 uljem osjetno teže pali po zimi)

  • Kuplung: Valeo cijeli set (lamela, košara, druk-lager) 610kn + 400-500kn ruke

    (originalni kuplung kod koncesionara košta skoro 1,600kn + ruke)

  • Prednje kočnice: originalni diskovi Valeo 384kn/par + disk pločice cca. 150kn + kočiono ulje DOT4

    Brembo MAX diskovi cat. No. 09.5802.76 cca. 1,000kn/par + Brembo disk pločice cca. 250kn (Auto Krešo, topla preporuka, izvrsne kočnice, imam ih na autu)

  • Zadnje kočnice: Lucas TRW ili ATE, kompletna reparacija ne izađe preko 500kn zajedno s kočionim cilindrima bez tokarenja ili izmjena trombli
  • Paljenje: bobina 550kn (original) ima 4 šarafa
  • Kabeli svječica 250kn (original) - oprez: neke bobine imaju integrirane kabele pa u tom slučaju kabeli svječica nije potrebno odvojeno kupovati (npr. Valeo, Bosch ili Lucas)
  • Svječice Champion REA8MCL 4kom 200kn koncesionar, 120kn Tokić, svakih 60,000km

    Bosch Super Plus Yttrium +40  VR8SC+ su kvalitetna zamjena (oko 200kn 4kom kod Tokića)

  • Upornik getribe: 120-200kn

    (ako mjenjač radi veliki hod prilikom dodavanja i oduzimanja gasa treba ga promijeniti, zna otići, treba samo vidjeti koji je)

  • Filter goriva: Purflux EP210, MANN-FILTER WK 6002, oko 120-180kn kako koji kako gdje

    poželjno da je plastični mijenja se svakih 30,000km

  • Filter zraka motora: oko 120-190kn kako koji, Purflux A1185, MANN-FILTER C 3366 mijenja se svakih 15,000km
  • Filter klime/kabine: Purflux AH143, MANN-FILTER CU 2945 oba su sa aktivnim ugljenom, cca. 80-90kn

    (preporuka svakih 6 mjeseci do godine dana)

  • Punjenje klime: Vulkal na Slav. aveniji kad je na akciji za 150kn - imaju točno ono ulje koje ide u klimu od Clia, provjereno

    (ako je kompressor klime Sanden)

  • Antifriz: Glaceol RX Type D (žuti)
  • Ulje getribe: TransELF 75W80

Naprosto je nevjerojatno koliko malo troši 16V na otvorenoj cesti. Meni troši oko 4.5l/100km ako je sve ravno, 5l/100km ako ima uspona. Po zimi pola litre više. Potrošnju i servise možete detaljno vidjeti u mom potpisu klikom na ikonu od potrošnje. Ovo gore nabrojano su ujedno moje preporuke marki dijelova pogotovo za ulje i filtere.

 

Domba normalno je da ti u Osijeku auto toliko troši pogotovo na kratkim relacijama. Ceste su katastrofa, a semafori svakih 50-100 metara i često bez sinkronizacije. Moj klijač isto u Osijeku popije prilično.

Link to comment
Share on other sites

Med0,  :hail: 

Hvala ti! 

Rado bi uzeli ovaj noviji model 16v-ca, al sve mi se čini da nam budžet to neće dozvoliti. Bar prema ovim cijenama sad koje gledam po njuškalu. 
 

 

Samo napomena: Novi 1,2 16V je od 9/2004...

 

Ja sam imao 1,2 16v od 4/2004 i još sam imao stari motor. Osim nekih mušica auto je išao fino. Prodao ga nakon 5 godina i 68 000 km.

 

Sve u svemu moja preporuka da ako ikako možete, ubodete 1,2 16V.

 

Pozz

 

Baš te mušice me zanimaju. Može malo više detalja o tome? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1.2 8v 60ks. Točiš...voziš...zaboraviš na "ono pod haubom" i možeš okrenuti 300+ tisuća s njime. To su imho "neuništivi" motori koji traže minimalno održavanje i to bi bio moj izbor da uzimam tako nešto. 

Link to comment
Share on other sites

 

Med0,  :hail: 

Hvala ti! 

Rado bi uzeli ovaj noviji model 16v-ca, al sve mi se čini da nam budžet to neće dozvoliti. Bar prema ovim cijenama sad koje gledam po njuškalu. 

 

Nema frke, večina dijelova paše ili su vrlo slični. Filteri klime npr.

 

Kad kupite auto, preporučam ovaj vrlo koristan priručnik: Haynes Renault Clio. Pokriva sve klijače 2, benzince i dizle.

Link to comment
Share on other sites

  • Veliki servis:  remen (Dayco) + zatezač remena (SNR) + vodena pumpa (Ruwille) = 1,200kn + 400kn ruke

Evo da kao podobranac upadnem i iskoristim priliku, imamo identičan model - D4F 722, kroz mjesec-dva se spremam na veliki servis pa me zanima jel ovo provjerena dobra kombinacija dijelova ili da uzmem možda nešto drugo? 

 

Link to comment
Share on other sites

Jel bi se ovo isplatilo ić pogledat? Sve štima i sve je super, a onda sam kliknula na lika koji ga prodaje, a kad ono bum: uz clia prodaje još pet različitih auta. Odmah mu više nekak ne vjerujem ni za kilometražu. :/ 

 

Ima li ko iskustva s kupovinom kod takvih preprodavača u fušu? 

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-16v-klima-servo-el-podizaci-reg-1-2015-oglas-11182595

Link to comment
Share on other sites

 

Baš te mušice me zanimaju. Može malo više detalja o tome? 

 

- zezao me kontakt na žici automata za paljenje... žica oksidirala i ne možeš upaliti auto, jednostavno ne vergla... središ taj kontakt i sve 5, ali dok sam skužio što me mući počupao kosu...

- prednje H7 žaruljice su mi pregarale - recimo držale su nekih 10-tak mjeseci, a nije bilo baš jednostavno ih zamijeniti, pogotovo po mraku

- nakon nekih 40 000 km je počeo raditi nemirno na leru... očišćen motorić ler gasa i bilo ok

- trebao je ići na štelanje ventila (preporuka servisa jer su se čuli ventili) na 70-80 tisuća km ali sam ga do tada prodao...

- osjetljivi zadnji lageri kotača - jedan mijenjan na 50 tisuća, a drugi je bio zreo za mjenjanje kada sam ga prodao na 68 tisuća km

- na 40 000 mijenjane svjećice, stare su bile dosta istrošene - preporuka - mijenjati na max 40 000 km

 

to je to koliko se za sada mogu sjetiti... kao što rekoh mušice... ništa strašno ali opet me živciralo...

Link to comment
Share on other sites

Jel bi se ovo isplatilo ić pogledat? Sve štima i sve je super, a onda sam kliknula na lika koji ga prodaje, a kad ono bum: uz clia prodaje još pet različitih auta. Odmah mu više nekak ne vjerujem ni za kilometražu. :/ 

 

Ima li ko iskustva s kupovinom kod takvih preprodavača u fušu? 

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-16v-klima-servo-el-podizaci-reg-1-2015-oglas-11182595

 

Nisi pazila ;) Ne kupuj 16V godište 2003 ili stariji :)  I kilometraža je mala za ZG. Ja imam tu kilometražu s 4god mlađim autom, a prođe po par dana da ga ne vozim.

 

Radije uzmi 8v to godište i radije idi na 5 vrata. Lakše se ulazi otraga, ali i naprijed kad su auti stisnuti na parkingu.

 

 

Evo da kao podobranac upadnem i iskoristim priliku, imamo identičan model - D4F 722, kroz mjesec-dva se spremam na veliki servis pa me zanima jel ovo provjerena dobra kombinacija dijelova ili da uzmem možda nešto drugo?

 

Kod mene ti to uredno klapa već tri godine. Na pumpu dobiješ 3god garancije, SNR natezači su prva ugranja u Clia, a Dayco remen.... priča se da su to jako dobri remeni i da ih Renault stavlja u dizle od gospodarskih vozila, ali meni je cvilio u početku. Čuo se neki lagani cvileći zvuk u intervalima kao da prelazi preko nečega. Morao sam baš doći isprad auta kod prednje maske da to čujem. Kasnije je taj zvuk nestao.

Link to comment
Share on other sites

- zezao me kontakt na žici automata za paljenje... žica oksidirala i ne možeš upaliti auto, jednostavno ne vergla... središ taj kontakt i sve 5, ali dok sam skužio što me mući počupao kosu...

- prednje H7 žaruljice su mi pregarale - recimo držale su nekih 10-tak mjeseci, a nije bilo baš jednostavno ih zamijeniti, pogotovo po mraku

- nakon nekih 40 000 km je počeo raditi nemirno na leru... očišćen motorić ler gasa i bilo ok

- trebao je ići na štelanje ventila (preporuka servisa jer su se čuli ventili) na 70-80 tisuća km ali sam ga do tada prodao...

- osjetljivi zadnji lageri kotača - jedan mijenjan na 50 tisuća, a drugi je bio zreo za mjenjanje kada sam ga prodao na 68 tisuća km

- na 40 000 mijenjane svjećice, stare su bile dosta istrošene - preporuka - mijenjati na max 40 000 km

 

to je to koliko se za sada mogu sjetiti... kao što rekoh mušice... ništa strašno ali opet me živciralo...

 

Meni H7 pregaraju otprilike nakon godinu i pol. Grlo usisa odnosno motorić ler gasa redovno dam čistiti jednom godišnje skupa sa zadnji kočnicama, to je kao pod normalno i brzo se napravi. Na 90,000km je od 16 ventila trebalo samo minimalno poštelati njih 5, toliko malo da su dečki gledali da li da uopće štelaju ili ne. Ventili bi se na njemu trebali malo čuti. Svječice su mi na izmjeni nakon 60,000km izgledale kao da bi mogle još toliko :) Zadnji lageri su još uvijek originalni, ali mi je zato puknuo zadnji lijevi feder pri vrhu i to je boljka novijih. 400kn košta par novih u dućanima.

 

Kod mojeg "novijeg" su sljedeće mušice:

  • Bobina s vremenom korodira na kontaktima prema kompjuteru od auta - takvu su mi prodali u Baotiću, uzet ću drugu.
  • Zadnja desna kočnica slabo koči po zimi dok ju se ne stisne par puta ili odvozi minutu-dvije na prvom zubu ručne. Potvrđeno i na nekim Storijama.
  • Profilirana sjedala su super udobna, ali se poderu sa strane kao i sva takva. Skupe navlake zbog profiliranosti i bočnih air-bagova, one jeftine iz Konzuma i sl. ne pašu.
  • Tu i tamo neki čvrčak u unutrašnjosti
  • Pucanje zadnjih federa je potvrđeno i na drugima. Pukne par cm pri vrhu. Starijim klijačima se to ne događa.
  • Žaruljicu u desnom prednjem faru je muka zamijeniti zbog cijevi od klime, a žice u faru se često zapetljaju u konektor i otežavaju. Hint: mijenjati po dnevnom svjetlu kad ima puno svjetla i nema sjene. Puno lakše i puno se bolje vidi.
  • Klasične W5W žaruljice za kabinu hoće malo pregrijati i istopiti plastiku u kojoj sjede. Bolje koristiti LED.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.