Jump to content

Preporuka clio 1.2 8v vs 1.2 16v


zea222

Recommended Posts

Nemojte tako, vidite da je auto slagao za sebe i uliložio 30 000.

I to vecinom u masinu. Ko zna kakav je twk tamo cirkus! :D

Link to comment
Share on other sites

i prodaje ga zbog financijskog manjka a igru mu uloga zamjena za punto.. wtf? lol


nego, ja sam spomenuo twinga, i pritom sam mislio na twingo 1, ne dvojku.. znaci twingo tamo negdje 2001-2004 (ne znam kako im se sada krecu cijene)

digitalni brzinomjer je stvar prilagodbe, ja sam se s vremenom moram priznat i navuko na njega haha

nije za pohvalu, ali kad si popijes i vozis (iako sam vozio dionicu gdje nema ni prometa ni ulicne rasvjete a kamoli policije) s digitalnim brzinomjerom puno lakse kuzis koliko zapravo vozis.. tako da kad vidis 4x kuzis da si preko 40kmh i samo maknes nogu s gasa, dok s analgonim u tom stanju nebi vidio ni kazaljku :D

ne znam, moj glas ide svakako twingu ispred clia! :)

Link to comment
Share on other sites

i moj glas također!

 

BTW prodaje ti se jedan crni u čazmi i stvarno te ne košta ništa da odeš to pogledat. Ko zna možda ti se i svidi.

Link to comment
Share on other sites

ovaj plavi clio tuning mi je san snova, predobro je sređen, tako dobro nesto nisam nikad vidio dosad, ali ne želim ni u buduće vidjeti

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

Haha dobro dolac, u tvojoj situaciji možda ima prednosti, al kad vozis dve babe u autu, a sat je na srednini pa kad skoci s 45 na 60, ove budu dobile srčani. Nema kaj netko drugi vidjet kolko se ja vozim. Ta digitalna stvar stvara nervozu u autu..  :driver; 

Inače frendica ima twinga pa znam ajde donekle kako izgleda unutrašnjost i to i stvarno je istina ovo što kažete, prostran je, al nekako mi je izradom to sve grozno. Ne znam koje je njen godište, ali sicevi škripe nenormalne, plastika iznutra užas, nema servo i kaže da joj ga je baš teško vozit i da uopće nije zadovoljna . 

Znate dečki da nemre to sam tak kad se zaljubiš. :zubo:

Clio mi je mrak i izvana i iznutra. Baš taman i baš ono kaj tražimo. 

Link to comment
Share on other sites

Evo nešto subjektivno: glasam za 1.2 8v :) 

 

Znam da je ovo moje Clio 2 phase 1, a vi tražite phase 2, ali evo ti malo mojih iskustava.

 

Kupljen je nov prije 14 godina. Sve ove godine je bilo nalij, pali, vozi. Nikad mi se nije desilo da okrenem ključ, a on neće da upali. Od velikih troškova je bilo prije 4 godine promjena svih remenja, pumpe vode, antifriza i sve šta ide uz to (trošak 1200 kn) i prošle godine (vratilo me na tehnički) zadnje kočnice komplet (pakne, diskovi i tokarenje tromela) 1500 kn.

U međuvremenu je redovno mijenjano ulje, filter, antifriz.

Prije 7 dana bio na tehničkom, ukupni trošak 1970 kn (sa 50% na osiguranju).

 

Meni za vožnju po Splitu i bližoj okolici sasvim dovoljno snage u tom motoru. Doduše neznam kako tvoj boys voli vozit, ali meni je najvažnije da me uvik bez problema prebaci od točke A do točke B, tj. nemam nikakve potrebe, a ni želje za nekim jurcanjem i glupiranjem (da ne kažem neku drugu riječ).

 

Vrlo pouzdan i relativno jeftin za održavanje.

 

U svakom slučaju sretno u nabavci Clia.

 

Živila.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

nije ni 1.2 16v drukciji, na motoru jedino sto moze otic je bobina (450kn original s kablovima) i klapna zna kenjat i to je to...

a moj je bogami prosao torturu svakakvu (recimo 2.5h ciste ganjacine, oko 300km, skoro cijelim putem od 4000-6000rpm)... nikad ni da je stucnuo...

prodao ga sa 170 000km i 12god starosti i jos se vozi najnormalnije bez greske kod frenda...

2 dragan: kako su te zadnje kocnice tako puno ispale?? meni su cilindri bili 150kn oba, pakne nekih 250kn i posao nekih 100kn...
veliki servis je ista cijena bila...

meni je tehnicki bio 2400kn sa 50% ...

i samo da napomenem, 16v je puno zivahniji i brzi u svim uvjetima od 8v... razlika nije bas mala... provjereno vise puta :zubo:

Link to comment
Share on other sites

haha newbie, ako je to srebrni autić sa njuškala koji si stavio na tržnicu, baš smo bacili oko na njega, jedino čega se bojim je kilometraža, nekak smo računali da ćemo gledat nešt do 150 tkm u vrh glave. A ovo je ipak 20 000 gore. Nemoj spominjat torture... :zubo:

Jel zna ko kakva je procedura kod prijenosa ako je auto u Bosni?! 
Uletio na njuškalo ovaj 8-vejac, pa da malo popravim dojam poslije onog nesretnog bjelovarca.

Damn, jedan od najljepših primjeraka ikad viđenih.  :wub: 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-oglas-11254823



 

Link to comment
Share on other sites

haha newbie, ako je to srebrni autić sa njuškala koji si stavio na tržnicu, baš smo bacili oko na njega, jedino čega se bojim je kilometraža, nekak smo računali da ćemo gledat nešt do 150 tkm u vrh glave. A ovo je ipak 20 000 gore. Nemoj spominjat torture... :zubo:

Jel zna ko kakva je procedura kod prijenosa ako je auto u Bosni?! 

Uletio na njuškalo ovaj 8-vejac, pa da malo popravim dojam poslije onog nesretnog bjelovarca.

Damn, jedan od najljepših primjeraka ikad viđenih.  :wub: 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-oglas-11254823

 

 

Predrnji dio je od ph2 a zadnji od ph1, auto je farban. E sad koji je razlog...

Neboj se kilometraže na tom autu. Ti motori rade bez ikakvog problema preko 300k km.

Link to comment
Share on other sites

Damn, jedan od najljepših primjeraka ikad viđenih.  :wub: 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-oglas-11254823

 

Meni osobno ima odvratne felge, ali ukusi su različiti :)

Mislim da to nije auto za tebe. To je za nekog nabrijanca koji će nastaviti stalno nešto šarafiti i popravljati po autu kao što je to radio prethodni vlasnik jer taj će više biti na dizalici nego na cesti. Ovjes i kotači su za stazu umjesto za cestu, a 1.2 motor pod haubom :D

Link to comment
Share on other sites

Meni su felge mrak. Moj stari je davno imao takve samo s više krakova, al čovjek nikako da ih pripaše na auto jer su mu gume bile preskupe. Pa su felge stajale u podrumu i čekale bolje dane, koji na kraju nisu došli.  :D 
Ma joj ovo je više maštarija nego nešt za kaj bi zagrizla. Al da mi je lijep, lagala bi kad bi rekla da nije.

 

Imaš pravo medo, ne znam ja ni gefufne ni cincilatore mjenjat.  :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

ok, kuzim. clio ti se svidja i to je ok. bar si si suzila izbor.. nemoj se previse opterecivat oko motora (1.2 / 1.2 16v) gledaj da je dobar, da su sve sajbe iz istog godista, na parkingu probaj kako koci i kako ubrzava bez drzanja volana.. ako pobjegne u stranu (ako je podloga naravno ravna) tada imas razloga za spustat cijenu (spur se lako sredi).. vidi kako su gume potrosene, dal se cuje kakvo lupketanje preko neravnina, slobodno ga stisni da se ne iznenadis kasnije.... i svakako u servis ili na tehnicki prije kupnje da majstor pregleda podvozje ;)

Link to comment
Share on other sites

haha newbie, ako je to srebrni autić sa njuškala koji si stavio na tržnicu, baš smo bacili oko na njega, jedino čega se bojim je kilometraža, nekak smo računali da ćemo gledat nešt do 150 tkm u vrh glave. A ovo je ipak 20 000 gore. Nemoj spominjat torture... :zubo:

Imamo tu jednog lika u Sibeniku sa metalik-zelenkastim Twingom 1.2 16v (isti motor ko i u newbiewom bivsem) sa 200+ tisuca km a nonstop je pedala u podu...i zdravo radi, super ide, svako jutro nas prestigne u niskom letu kad idemo na posao. Tako da...mislim da si do 300 tisuca km mirna s tom masinom ako je odrzavan kako treba. A newbie je to dobro drzao...

Link to comment
Share on other sites

Predrnji dio je od ph2 a zadnji od ph1, auto je farban. E sad koji je razlog...

 

Auto je pH2 (kod pH1 je drukčije izgledala tipka za otvaranje prtljažnika), samo su štop lampe od pH1, iako što više gledam čini mi se da nije čak ni to nego su neke custom lampe...

http://images.forum-auto.com/mesimages/448566/Clio21.4l16v03.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo nešto subjektivno: glasam za 1.2 8v :)

 

Znam da je ovo moje Clio 2 phase 1, a vi tražite phase 2, ali evo ti malo mojih iskustava.

 

Kupljen je nov prije 14 godina. Sve ove godine je bilo nalij, pali, vozi. Nikad mi se nije desilo da okrenem ključ, a on neće da upali. Od velikih troškova je bilo prije 4 godine promjena svih remenja, pumpe vode, antifriza i sve šta ide uz to (trošak 1200 kn) i prošle godine (vratilo me na tehnički) zadnje kočnice komplet (pakne, diskovi i tokarenje tromela) 1500 kn.

U međuvremenu je redovno mijenjano ulje, filter, antifriz.

Prije 7 dana bio na tehničkom, ukupni trošak 1970 kn (sa 50% na osiguranju).

 

Meni za vožnju po Splitu i bližoj okolici sasvim dovoljno snage u tom motoru. Doduše neznam kako tvoj boys voli vozit, ali meni je najvažnije da me uvik bez problema prebaci od točke A do točke B, tj. nemam nikakve potrebe, a ni želje za nekim jurcanjem i glupiranjem (da ne kažem neku drugu riječ).

 

Vrlo pouzdan i relativno jeftin za održavanje.

 

U svakom slučaju sretno u nabavci Clia.

 

Živila.

 

Da nisam napravio 500 kilometara u komadu Cliu 1.2 8V, još bih i povjerovao da je taj motor dovoljan za vožnju otvorenom cestom. Što se potrošnje i održavanja tiče, to je stvarno bagatelno, ali ja bi se ipak odlučio na neki od jačih modela.

 

Ovi primjerak izgleda sasvim pristojno.

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.4-16v-oglas-11095919

Meni osobno ima odvratne felge, ali ukusi su različiti :)

Mislim da to nije auto za tebe. To je za nekog nabrijanca koji će nastaviti stalno nešto šarafiti i popravljati po autu kao što je to radio prethodni vlasnik jer taj će više biti na dizalici nego na cesti. Ovjes i kotači su za stazu umjesto za cestu, a 1.2 motor pod haubom :D

Schmidt Modernline može biti trkaća felga sa svojih 9 kg težine isto toliko koliko je Clio 1.2 trkaći automobil. Na stranu detalji, ali auto je veoma ukusno uređen, šteta što je na strane tablice i što je samo 1.2 motor u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče onog sportski sređenog iz BiH, za 300€ se ne kupuje nikakav dobar komplet opruga i amortizera za Clia II. Trebalo bi naći nekog Clio 1.2 16v Janica, pravi mali bombon lijepe plave boje s full opremom, kao dynamique s doplatama, radili su se negdje 2003.

Link to comment
Share on other sites

Za malo veću cifru sam prije par godina nabavio set novih Koni Sport amortizera koji su, moramo se složiti, dosta daleko od škart  robe tako da nije ništa isključeno. U svakom slučaju, bilo kakav Aftermarket ovjes je napredak u odnosu na standardnog Clia 1.2 8V.

Link to comment
Share on other sites

Pa tu plavu boju pokušavam i upikirat, iako mi definitivno nije prioritet boja.

@Darjan, da me poznaš godinama i da ti vec par mjeseci kukam na kavi, brijem da bolje ne bi pogodio no što si sad. Em je auto iz mog rodnog grada, em je plavi i ima profilirane siceve, a to je u sve o čemu pjevam zadnjih par dana. :D
Uglavnom, izgledom je totalno ono što tražimo! 
. Šteta kaj je 1.4. Jest da troši nešt malo više, ali mi je za njega skuplja i rega i osiguranje. A budući da nemamo ni dečko ni ja stalne poslove, ne bi se baš zaletavala sad pretjerano i kupovala nešto za kaj nisam sigurna hoću li moć održavat. A razlika u cijeni rege i osiguranja je meni mali servis, ak ne i više, još dok dodaš i malo veću potrošnju...
S tim da nam je ovo prvi autić i nemamo nikakvih bonusa na osiguranje, tak da je fakat skupo.



@DU-roller

Kolko sam skužila, većina Janica je 1.4. po oglasniku. 
Ali slažem se, mrak su!  :dobroje: 


Ak vidite kaj i mislite da se isplati pogledat, slobodno šibinite link ovdje. Od slijedećeg tjedna krećemo s putešestijama. Prije toga, u nedjelju cemo se valjda zaletit na jakusevac, da vidimo kakvo je tam stanje.

Edited by zea222
Link to comment
Share on other sites

regajte auto na starce onda! Ja svojeg na staru regam i imam fino 50% na regu.

1.4 ti neće trošit skoro apsolutno više od 1.2. Servisi koštaju isto, a jedina je razlika u regi. Neznam sad kolko je to al nije puno. Ako nađeš dobar primjerak to nije razlog da ga se zaobiđe.

Link to comment
Share on other sites

na jakuševac ne idi trošit vrijeme,od ukupnog broja vozila na njih 5-10 vrijedno je  potrošit vrijeme i zastat i nakon toga skužiš da ni oni nisu baš nešto...tako je bilo kad god sam išao tamo pogledat auto pa čak i u prošlu nedjelju...ali možda ćeš baš imat sreće tko zna :D

Link to comment
Share on other sites

haha newbie, ako je to srebrni autić sa njuškala koji si stavio na tržnicu, baš smo bacili oko na njega, jedino čega se bojim je kilometraža, nekak smo računali da ćemo gledat nešt do 150 tkm u vrh glave. A ovo je ipak 20 000 gore. Nemoj spominjat torture... :zubo:

Jel zna ko kakva je procedura kod prijenosa ako je auto u Bosni?! 

Uletio na njuškalo ovaj 8-vejac, pa da malo popravim dojam poslije onog nesretnog bjelovarca.

Damn, jedan od najljepših primjeraka ikad viđenih.  :wub: 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-oglas-11254823

 

to frend prodaje sad, kupio od mene nedavno... nije mu hitno i nije mu bitno oce prodat il ne, ako proda, uzet ce od starog C5, a stari  ce novi C5... ak ne, onda ostaje njemu za gust (za drugo ni nije kad sam ja sve napravio mamicu mu :zubo: )...

na autu nemas ulaganja btw... 2 put veliki servis napravljen sa svim remenicama, ulje svakih 10 000-12 000km, nikad stiskan na hladno... ovjes je po meni jedan od boljih a da nisu neke uberskupe gewinde (bilstein B8 i H&R) ... treba samo gume kupit (i zimske i ljetne, s autom idu i celicne 14" origigi + serafi)... btw. kompletan ovjes je prakticki nov (spone,kugle) i kocnice isto (diskovi , plocice i zadnje pakne i cilindri)...

na autu imas par crtica (parking itd), nije nikad udaren i lakiran je cijeli preko kaska (bio zgreban kljucevima jbg)... znaci, gume i kemijsko treba obavit i toci i vozi bar jos tolko km...

da se razumijemo, bas me briga oce ko kupit taj auto, to vise ni moja stvar, al posto smo na forumu, da imas cijeli info o autu... (btw. SVE sitnice koje su mucile clia 2 ph2 su trajno rijesene)

edit: ovo za torturu , svaki put na zagrijanom autu i bez glupiranja, smatram se ipak pametnim vozacem koji se razumije nesto u mehaniku pa nisam mucio auto... :)

 

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

1.4 ti neće trošit skoro apsolutno više od 1.2. Servisi koštaju isto, a jedina je razlika u regi. Neznam sad kolko je to al nije puno. Ako nađeš dobar primjerak to nije razlog da ga se zaobiđe.

 

1.4 će trošiti litru više od 1.2 mješovite vožnje.

 

Potvrđeno sa više konkretnih vlasnika, jedan bio u familiji.

Link to comment
Share on other sites

1.4 će trošiti litru više od 1.2 mješovite vožnje.

 

Potvrđeno sa više konkretnih vlasnika, jedan bio u familiji.

 

 

dobro tu je u pitanju ivg. Ako će se vozit u okolici potrošnja neće prelazit nikad 5,5 litara. Sve je relativno ravno i ceste su dobre.

Ja kad idem do ivg i nazad potrošnja mi je na 17" 4,6 L.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima! Inače da, ja sam "dečko" i priključujem se u raspravu, tj. stručne konzultacije :)

 

dobro tu je u pitanju ivg. Ako će se vozit u okolici potrošnja neće prelazit nikad 5,5 litara. Sve je relativno ravno i ceste su dobre.

Ja kad idem do ivg i nazad potrošnja mi je na 17" 4,6 L.

 

Kad se u onom kružnom u Kloštru spustiš pod brijeg (a ne odeš na prvom izlazu desno na pizzu u Amadeus :D), e onda vidiš realnost županijske ceste sve do priključenja na državnu D28 Vrbovec - Bjelovar.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima! Inače da, ja sam "dečko" i priključujem se u raspravu, tj. stručne konzultacije :)

Kad se u onom kružnom u Kloštru spustiš pod brijeg (a ne odeš na prvom izlazu desno na pizzu u Amadeus :D), e onda vidiš realnost županijske ceste sve do priključenja na državnu D28 Vrbovec - Bjelovar.

Jednom sam isao jer sam frendicu vracao doma. Prosjecna brzina mi je bila valjda 30 kmh. To je najgora dionica koju sam ikad vozio!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.