Jump to content

Preporuka clio 1.2 8v vs 1.2 16v


zea222

Recommended Posts

E da, a da stvar bude gora - ta dionica bi mi bila neizbježna par puta mjesečno :)

 

BTW, zaboravio sam se zahvaliti svima na dosadašnjim komentarima i savjetima, stoga hvala vam svima!  

Link to comment
Share on other sites

E da, a da stvar bude gora - ta dionica bi mi bila neizbježna par puta mjesečno :)

 

BTW, zaboravio sam se zahvaliti svima na dosadašnjim komentarima i savjetima, stoga hvala vam svima!  

 

Kupi ladu onda! :zubo:

 

btw ti si sa pce-a? isti nick?

Link to comment
Share on other sites

To je i meni sinulo.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

2 dragan: kako su te zadnje kocnice tako puno ispale?? meni su cilindri bili 150kn oba, pakne nekih 250kn i posao nekih 100kn...

veliki servis je ista cijena bila...

 

Ispalo je tako puno igrom slučaja tj. nisam imao sportske sreće. Naime kao šta sam reka vratilo me na tehničkom pregledu. Otiđem odma kod svog meštra međutim on je bio prekrcan poslom, pa me moga primit tek za par dana. Nisam htio toliko čekat i otiđem u ovlašteni servis. U toj cijeni su pakne, cilindri i morali su skidati oba tromela sa auta i nosit ih na tokarenje, plus ruke. Da me moga primit moj meštar sigurno bi bilo jeftinije.

Normalno ženi sam prijavia da je sve došlo 2k kuna tako da sam i ja dobro proša. :D

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Predrnji dio je od ph2 a zadnji od ph1, auto je farban. E sad koji je razlog...

 

Nije. Samo su zatamnjena od phase 2.

Link to comment
Share on other sites

Kupi ladu onda! :zubo:

 

btw ti si sa pce-a? isti nick?

Kaj mislis zakaj sam spomenul bas Amadeus? :)

To je i meni sinulo.

Da, ja sam :)

Link to comment
Share on other sites

Kaj mislis zakaj sam spomenul bas Amadeus? :)

 

Jesi išao probat pizzu na kraju?

Meni je rošo i dalje kralj.

Link to comment
Share on other sites

svakako gledati auto da je po mogućnosti prvi vlasnik, a ne da ga je vozio kako je ko stigo i htio..

Link to comment
Share on other sites

Teško je za te novce puno toga 'gledati'. Najvažnije da se auto pregleda kod specijaliziranog mehaničara i kod jako dobrog limara. Nije loše otići na tehnički da se odvede na pregled i ekotest a svakako provozati auto da se vidi kak se vozi. Nema pravila uvijek, mogao ga je jedan vlasnik uništit nebrigom i šlamperajem a mogla su ga isto tako 3 vlasnika mazit i pazit.

Link to comment
Share on other sites

Teško je za te novce puno toga 'gledati'. Najvažnije da se auto pregleda kod specijaliziranog mehaničara i kod jako dobrog limara. Nije loše otići na tehnički da se odvede na pregled i ekotest a svakako provozati auto da se vidi kak se vozi. Nema pravila uvijek, mogao ga je jedan vlasnik uništit nebrigom i šlamperajem a mogla su ga isto tako 3 vlasnika mazit i pazit.

 

potpis ko kuća!

Link to comment
Share on other sites

Na dvije godine starom autu skoro pa nema šta otići osim što je možda bio udaren. Na 8-9 godina starom autu može biti svašta. To što se radi o malo love za auto ne znači nipošto da auto ne treba dobro pogledati. Bolje tako nego poslije lupati glavom o zid, a prodavač trlja ruke što je uspio uvalit kramu.

Link to comment
Share on other sites

sve to tipa pregled na tehničkom, eko test, servis, pregled ovakav onakav košta... dok je ovdje u pitanju skroman budžet od 2500 e...normalno postoji mogućnost nakon kupnje kakav kvar pa da se nema love za krpanje, ali realno gledano svaki odlazak i pregled auta kosta, a budžet se lagano topi...prednost je tu okolica zagreba, kako je recimo tu nama iz daljeg ici pogledati auto u zagreb, samo gorivo i cestarina cca 250kn, i sad jos pregled ovo ono i na kraju ništa, a pare ošle..i nemojte sad pisat pa možda ovo, možda ono, pogledati odmah 2-3 auta,....realno uvijek kad odaberes 2-3 primjerka i zoves da ih vidis, jednom odgovara da može, drugi bi tek sutra ujutro, treći dolazi za vikend doma.... 

Link to comment
Share on other sites

Da malo je sj*b*. Po meni prvu selekciju naoraviš samim čitanjem oglasa. Recimo ostaviš nekih 7-8 potencijalnih. Zatim nazoveš, već po razgovoru vidiš da možeš još neke eliminirati. Ostale dogovoriš recimo subotu pregled. Idealno bi bilo imati sa sobom mehu koji pregleda nekoliko auta taj dan. Ako ne, iselekcionirat nekako da ostanu recimo dva za pregled u servisu (čini se vlasnik ok, dobra testma vožnja, provjeriti km na tehničkom za 25 kn). Recimo da je pregled po autu 200 kuna. To j 400 za dva.

Ja svog nisam pregledavao u servisu jer sam kupio od poznatog čovjeka kojem sam vjerovao. Sad mi je žao jer sa popravljao neke stvari koje bi se sigurno vidjele, i za koje bi rušio cijenu. Nemojte ponoviti moju grešku.

Link to comment
Share on other sites

Evo da malo updejtam situaciju. Nismo još kupili auto. :zubo:

Uletio je jedan u Ivaniću, pa ćemo prvo krenut od njega, jer nam je najbliže. Krajem tjedna ga idemo pogledat. Frendov stric ima dizalicu, pa ćemo ga i dić, dijagnostika kod lokalnog automehaničara je oko 150 kuna. 
Inace zvali smo lika, kaže originalni kilometri (provjeravao) jer ga je kupio oko nove godine iz Daruvara. Dobio je poslovnu ponudu pa se rješava auta jer odlazi raditi van. Znam da je 2003. i da ima stariju verziju 16-vejca unutra, al idemo vidjet u kakvom je stanju kad nam je praktički pod nosom.  

Reko je i da je negdje kod vrata lupljen, al to na fotkama se ništ ne vidi. Autić se ovak čini baš ok, puno opreme (interijer izgleda ko kupleraj :zubo:), malo kilometara. We'll see!  :banana: 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-16v-oglas-11322778 

Link to comment
Share on other sites

Nisam 100% siguran ali njemu svijetli lampica serv + airbag barem koliko sam primijetio na slici pogledaj

Link to comment
Share on other sites

Bas sam to i ja skuzio, sumnjivo nesto kad ga prodaje a tek ga he kupio, pusti pricu o odlasku van...

Link to comment
Share on other sites

Da, da, zaboravila sam to napomenuti. Gledali smo vec u vezi toga i vjerojatno se radi o čestoj mani klijača s trojim vratima. Zbog stalnog dizanja i spustanja, otpoji se neki konektor ispod suzvozačevog sjedala, pa svijetli lampica za airbag, a zbog toga odmah svijetli i ova za servis jer airbag kao nije u funkciji. 
Ugl, ništa zahtjevno, postoji youtube tutorial kak to sve raskopat i složit.

Al možda se da zbog toga spustit cijena. :zubo:
 

Link to comment
Share on other sites

ne da se može spustiti

nego cjena obavezno dole

kako god da okreneš više od 15.000 nemoj dati

Link to comment
Share on other sites

Da, da, zaboravila sam to napomenuti. Gledali smo vec u vezi toga i vjerojatno se radi o čestoj mani klijača s trojim vratima. Zbog stalnog dizanja i spustanja, otpoji se neki konektor ispod suzvozačevog sjedala, pa svijetli lampica za airbag, a zbog toga odmah svijetli i ova za servis jer airbag kao nije u funkciji. 

Ugl, ništa zahtjevno, postoji youtube tutorial kak to sve raskopat i složit.

Al možda se da zbog toga spustit cijena. :zubo:

 

 

Može biti ali i ne mora biti. Ako je "samo" do konektora onda neka ga popravi kad već prodaje auto. Drugi razlog može biti da je airbag izletio u sudaru ;)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa :)

 

Znači vidli ste i vi airbag lampicu, uz service. Ako će sve drugo bit prihvatljivo i ako pristane na neku manju cijenu, s obzirom na nedostatke, (i ovaj dio gdje je "lupljen", a to bi trebalo bit oko vozačevih vrata koliko sam lika skužio, a on kaže da bi složio ali da mu ne smeta :D - znači nije karambol, nego vjerojatno je vjerojatno okrznuo nekaj ili lupio s vratima kod otvaranja), auto ide na provjeru kilometara, pa na dizalicu i dijagnostiku gdje ću ih zamolit da pogledaju i pirotehniku na kopčama od pojaseva, ukoliko dijagnostika iz airbag centrale ne pokaže da je auto bio u sudaru.   

BTW, ima li način kako provjeriti tu pirotehniku na licu mjesta, kod pregledavanja auta?

 

Ono što je još vidljivo su upuknute rešetkice na blatobranu, tj. na prednjem spojleru s lijeve unutranje strane (vidljivo na jednoj slici).

 

Inače interijer s ovom crvenom kombinacijom mi je odličan, jedan od ljepših primjeraka koje sam vidio iznutra :)

 

 

Ako nešto još primjetite, ili možda znate nešto više o autu (koji je prije par mjeseci još bio u Daruvaru) - slobono napišite :)

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj obavezno i nosive dijelove tipa mulde i slicno, jel sve na mjestu itd. Jest da se to kasnije nastelati ali nikad to nije to

Link to comment
Share on other sites

gledaj šajbe dali su iste godine, rubove pređi s prstima, gledaj tonove boja,

Link to comment
Share on other sites

Ako nešto još primjetite, ili možda znate nešto više o autu (koji je prije par mjeseci još bio u Daruvaru) - slobono napišite :)

 

Možda je bio u Daruvaru, a možda je bio u firmi službeni auto ;)  Jesi vidio knjižicu vozila?

Link to comment
Share on other sites

gledaj šajbe dali su iste godine

I kakve sada ovo ima veze? Sta, nije mogao da promeni sajbu jer ju je razbio kamencic, odmah mora da bude karambol. Meni je na proslom autu kamen ostetio sajbu, odvezao sam je na popravak i posle par meseci se stvorila linija preko 50% sajbe. I sada moj auto je bio karamboliran? Pogledaj malo automobile koji provode vreme na autoputu (OK, Clio ne spada u tu kategoriju) po Nemackoj, Holandiji, bilo gde gde ima dosta zime, pa vidi koliko njih ima zamenjene sajbne.. Sve sami karamboli sigurno

Pusti sajbu, gledaj vezne limove, digni na dizalicu i proveri krake sasije, tu se kriju tragovi rada.

Link to comment
Share on other sites

Brain dobro kaže. Te stvari se gledaju od ispod.

 

Službeni auti koji su bili često na autoputu u firmama gdje sam ja radio su imali nekoliko razbijenih prednjih šajbi od kamenčića što neki kamion digne s ceste ili ispali nešto što mu je bilo zapelo u dezenu od gume. Ja sam jednom pokupio pticu s prednjom šajbom pri 140km/h, sva sreća bez posljedica po mene i auto.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.