Jump to content

Nešto lupka, ranit cu se


Kasabian

Recommended Posts

Imaš za uzet kit za reparaciju čeljusti. Dobije se komplet gumica. Evo ti link kako to izgleda za tvoje auto. Nekažem da moraš tu uzeti nego samo da vidiš šta dobiješ. Također ti je napisan originalni Renault OEM broj pa po njemu možeš vidit koliko to dođe u ovlaštenom.

 

http://www.rexbo.eu/trw/repair-kit-brake-caliper-sj1041?c=100807&at=7029

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kasabian

    34

  • Smuchac

    8

  • Zek@n

    7

  • Alen

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja sam sebi repariral čeljusti i ispalo je super.

Btw. disk pločice, ne kočione obloge.

Link to comment
Share on other sites

PAr stvari:

Točka dnevnog reda broj 1. PRESTANI VARAT CURU, ako to ne upali sljedi točka broj 2. Nazovi Braću Belinić i dogovori hot date sa njim. Ako se ne jave odmah vjerojatno testiraju neki bolid na poznatoj trešnjavačkoj pisti Glavnjači. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima, valjda bu dobro kad to složim...

Malo se opet trese... mislim da bi trebal kablove druge... ak netko zna koje tocno, nek se oglasi... naime, cuo sam da na takav twingo ide par razlicitih kablova... motor je D7F  iz `97. godine...

Link to comment
Share on other sites

Imaš li neku štelu za dijagnostiku? Ne bi bilo zgorega da ga se pogleda psihičkim putem jer vrlo vjerojatno nikada i nije. Ako nećeš,kreni od najjeftinijih stvari tipa svjećice,kablovi,bobine...

Link to comment
Share on other sites

Nemam, nazalost... kak mislis "psihickim putem"?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam jel mi pametnije platit dijagnostiku pa da se pokaze na kraju da su kablovi ili tak neka glupost ili promijenit kablove i bobinu npr. pa da opet ne valja... :/

Link to comment
Share on other sites

Da, ali tada ćeš točno znat šta je to treće.

 

Ja mislin da je tebi auto urekla cura zbog one male iz prvog posta.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Evo mene opet... da ne otvaram novu temu i ne gušim forum, pisat ću tu... bilo kako bilo, bio sam na moru, bilo je super i tak to... Twingac je veselo odradio oko 1500 km po Jadranu bez ikakvih problema s prosječnom potrošnjom ispod 6 litara po staroj cesti s troje ljudi u autu i stvarima... ja sretan ko dijete... jedini problem na putu mi je, zbog vlastite gluposti, napravila gumena podloška za mobitel koja mi stoji ispred volana, a koja se uslijed visokih temperatura rastopila po kokpitu...

 

Da ne bi sve bilo u redu, pobrinuo se liijevi prozor... zbog vrucine i nedostatka klime u autu su sva 3 (2 bocna i krovni rolo) bili cesto otvarani i zatvarani... po povratku u hrvatsku metropolu koja je, usput budi rečeno, tijekom ljeta najljepsi grad u Svemiru, lijevi se prozor više ne može dignuti do kraja... cijelo je vrijeme od kupnje auta lupkao kad se dizao, a sad isto lupka, ali se ne zatvori zadnja 2-3 cm pa sam mu prisiljen pomoći rukom... pretpostavljam da je problem u škarama ili nekom zupčaniku... ako netko ima savjet, rješenje- slušam.... čitao sam u nečijoj temi da je netko nešto tokario i vario, ali ja bi rađe to što radi problem izvadio i zamijenio drugim...

 

Drugi je problem desni prozor koji relativno dobro obavlja funkciju dizanja i spuštanja, ali kad je spušten i kad se vrata zatvore jako se zatrese unutra, imam osjecaj da se vrata malo jače zalupe da bi puknuo... užasan zvuk od kojeg se naježim....

 

Dakle, pitanje se odnosi na prozore i molim nekog ko zna da mi pomogne kak da riješim problem/e... Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zamjeni podizač stakla na lijevim vratima, a u desnim vratima je ispala iz ležišta gumena brtva vodilice stakla te se uslijed otvaranja/zatvaranja sa spuštenim prozorom  zatrese staklo.

 

LP

Link to comment
Share on other sites

Zamjeni podizač stakla na lijevim vratima, a u desnim vratima je ispala iz ležišta gumena brtva vodilice stakla te se uslijed otvaranja/zatvaranja sa spuštenim prozorom  zatrese staklo.

 

LP

 

ovo lupanje stakla se i meni dešava prilikom zatvaranja vrata sa otvorenim prozorom na meganu, koja točno je to gumena brtva, dal se mora kupiti nova ili se ta može vratiti u ležište ako je ispala?

Link to comment
Share on other sites

Na meganu nije isti princip kao na Twingu. Vrlo vjerovatno je da podizač ima lufta pa zato lupa. Otvori tapecirung vrata pa porbaj otvarati i zatvarati vrata sa spuštenim prozorom pa ćeš naći uzrok lupanju.

Na twingu se otvori tapecirung te se vrati ta gumena brtva u bočnu vodilicu vrata  te s time rješavaš lupanje......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nije me bilo jer pišem diplomski i luuud sam jer mi je tema za ku**c... bilo kako bilo, podizač sam kupio za 300 kn kod Tomija u Zaprešiću. Desni prozor i dalje lupa, otkrio sam di je problem, ali nisam vidio di gumica koja je ispala pa sam vratio tapecirung i sad to tako stoji. Kočnice još nisam reparirao, ali planiram sad u 10. mj promijenit diskove, pločice, reparirat, promijenit zadnji kočioni cilindar na desnom kotaču jer blokira pritiskom na radnu kočnicu dok su kočnice hladne... kad se zagrije, sve je u redu.

 

Trese se i dalje... nekad više, nekad manje. Imam osjećaj da prekida u radu, na dijagnostici ne pokazuje baš nikakvu grešku, sve je savršeno.. prilikom kočenja+kočenje motorom se događa da okretaji padnu pa se dignu i tako nekoliko puta dok se ne ustabili pa radi koliko toliko mirno. Ponekad puca iz auspuha na leru...

 

Moj mehaničar kaže da ćemo počistit dizne, poštelat ventile i da bi to trebalo bit to. Ja sumnjam na problem s nekim senzorom ili nekom drugom elektronikom. Falš zrak ne vuče jer se gasi kad pokrijem vakuum, filter zraka je novi, kao i svjecice i kablovi...

 

Tako i dalje moj twingo i ja živimo u simbiozi... on malo troši, ja presretan, on se trese, ja depresivan...

Link to comment
Share on other sites

Ma jesam već jedno 16 puta, ali nikad nemaju vremena pa mi to malo ide na jetru... ok, kužim, ne vozim trke i imam twinga 1.2 koji ne ide s mjesta i star je ko Abraham, al je**em mu mater... meni je sve što imam... iako sad kupljam svakim danom po 10 kuna pa ću kupit novog twinga u kešu.... bilo kako bilo, počistit ću dizne, poštelat ventile, pa ćemo vidjet.... ak će se i dalje trest, onda je na redu motorić ler gasa i čišćenje injektora... ako ni to ne pomogne, zamolit ću Isusa da mi pošalje novog twinga... djeca u africi ga traže hranu i vodu, pa ništa od toga al jbg, čudni su putevi Gospodnji, možda mi se posreći...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo mene opet... napisao sam diplomski, mentor je zadovoljan... obrana mi je 13.11. pa sad čekam taj dan da se napijem i nasmrcem ko stoka... bilo kako bilo, danas sam veselo krenuo na tehnički, ne očekujuć hladan tuš koji me je tamo dočekao... sjeo sam nasuprot mlade dame u sigetu, bacio šprehicu, pozvao ju na kavu, ali me odbila. Vjerojatno zato jer sam siromašan. Uglavnom, u krucijalnom trenutku vadim American od starog, misleć ju time osvojit, no mlada dama će meni: "Nažalost imate jednu neplaćenu kaznu pa nećete biti u mogućnosti danas registrirati auto". Kroz glavu mi je prvo prošao Stari zavjet, nakon toga i Novi, a onda sam obavio tehnički- i prošao ga.

 

No, situacija je sljedeća... na plavom listu od tehničkog piše da je "prazan hod" ilitiga ler gas 850 i pored toga piše LOŠE jer je referentna vrijednost 790. Eko je prošao, iako je trebalo malo turiranja da se vrijednosti nađu u granicama, najviše problema je radio CO (za tukce- ugljikov monoksid). Iz auspuha već neko vrijeme smrdi po ciganskim pazusima, a to je primjetio i gospon Tehnički Pregledavač. Ja sumnjam na Sotonu. Sumnjam da mi on trese auto i izbacuje taj smrad ciganskog pazuha iz auspuha. Dakle, trese se na leru i nakon čišćenja dizni i štelanja ventia.

 

Druga stvar o kojoj sam već pisao, a koja me i dalje muči jest lupanje u prednjem desnom kotaču. Bio je prije tehničkog na rastezanju tamo, nema lufta. Svi nosaći motora su dobri, ležajevi, kugle, krajnici, spone, amortizeri, kape amortizera, federi su dobri, ali lupanje se čuje. Čuje se prilikom spuštanja s rinzola (apokaliptični udarac), ponekad prilikom prelaska preko ležećih, gotovo uvijek tijekom kočenja u rikverc (čeljusti reparirane, novi diskovi i pločice), kod kretanja i promjene prve 3 brzine kad je snaga veća, ne čuje se prilikom dodavanja i oduzimanja gasa tijekom vožnje, nije nosač motora jer su svi u redu- potvrđeno od 2 mehaničara, prilikom penjanja na rinzol ili bilo kakve promjene visine kotača se cuju uglavnom 2 tiša udarca, kao da nešto preskoči. Mislim da bi to bilo to.

 

Frustriran sam iz razloga što ni jedan faking mehaničar kod kojeg sam bio ne vidi probleme, dapače ne vidi ni jedan od navedenih. Za trešnju kažu- ne trese se jako, to je ok (da, glupane, tebi je ok jer se tvoj ne trese, ne voziš ga ti, ne živiš ti 5 sati dnevno u mom autu), a za lupanje kažu- nemam pojma, sve je ok, ili auto na probnoj vožnji odluči ne proizvodit zvukove. Mislim da taj auto ima dušu, a ta duša je sigurno od jedne mačke koju sam pogazio prije nekih godinu dana pa mi se ona sad osvećuje. Užasna je moja frustracija autom, mehaničarima i svijetom.

 

Znam da mi nitko od vas ne može tu previše pomoći pišući mi savjete, ali moram se nekom izjadat. I da, bio sam kod braće, kažu da nemaju vremena. A ja nemam živaca, volje, novaca ni ljubavi više živjeti ovako. Vjerojatno neću dobiti odgovor ni na jedno pitanje, ali bar pokažite da me razumijete. Živjeli, sretno, ja idem umrijeti.

Link to comment
Share on other sites

kralj si :D meni su opruge nabijale jedna u drugu. i me me je*alo dosta dugo vremena, sve sam zivo promijenio tako da razumijem o cemu pricas. probaj zaljuljat prednji kraj gore-dolje pa vidit ako se sta cuje

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na postu!

Morao sam pročitati prijateljima.

Što se tiče mačke, svaki puta kad prilaziš autu pljuni 3 puta na njega.

Lupkanje mora nešto proizvesti, da nisu seleni.

Jel kad pada kiša i prelaziš preko ležećih ima škripanja?

Da li si pogledao usis i predihtao ga, jer to može biti problem?

Link to comment
Share on other sites

Možda lupka neko crijevo/lajtung od kočnica?

Pa nije baš da lupka... zvuk je dosta glasan... lupa, jako lupa, glasno, ne znam kak da opisem... ko udarac metala u metal... ali sve je novo... a prije i poslije promjene nema razlike... i kad kocim u rikverc, ponekad se cuje samo mali "tuk", a nekad se čuje ko da, kak bi moj frend koji je čuo rekao, poluosovina hoće iskočit... struganje i lupanje istovremeno... naježim se od tih zvukova...

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na postu!

Morao sam pročitati prijateljima.

Što se tiče mačke, svaki puta kad prilaziš autu pljuni 3 puta na njega.

Lupkanje mora nešto proizvesti, da nisu seleni.

Jel kad pada kiša i prelaziš preko ležećih ima škripanja?

Da li si pogledao usis i predihtao ga, jer to može biti problem?

Pljunem svaki dan na trenutak u kojem kupujem novi dio za taj auto.. sve, ali apsolutno sve je na autu "u redu"... K***c moj je u redu... nema nigdje lufta, ne škripi ništa, nema veze jel kiša, sunce, zima, vruće, lupa u inat meni, bogu i vremenu... predihtan je, ne vuče nikakav falš zrak, gasi se kad se poklopi vakuum... imam osjecaj da je neki motorić ler gasa, potenciometar ili tak neko smeće... ali kad me faking mehaničar uvjerava da nije i da je to dobro... NIJE DOBRO, NIJE DOBROOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.