Jump to content

Nešto lupka, ranit cu se


Kasabian

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kasabian

    34

  • Smuchac

    8

  • Zek@n

    7

  • Alen

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

To mi govoriš od 4. mj kad sam prvi put spomenuo problem. No, da poznaješ moj auto, shvatio bi zašto sumnjam u to... naime, ponekad se cuje jako slabo ili ništa, ok, to prihvaćam kao pomicanje pakni. Ali zašto nekad kad recimo stanem na lagano uzbrdici i auto lagano počne kliziti u rikverc i ja malo dotaknem kočnicu se čuje zvuk lupanja i struganja istovremeno jako glasno uz vibracije volana?

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče mačaka, moj se ne bi pomakao s mjesta već više godina, bit će da broj pregaženih pasa poništava kletvu uzrokovanu brojem pregaženih mačaka. Jednom sam prilikom u 7 dana zgazio (namrtvo) 4 mačke a jedna je zbog mene skočila s mosta u potok, od smijeha nisam vidio gdje je i da li je isplivala. Što se tiče lupkanja - ugradi jače zvučnike i pojačaj glazbu.

Link to comment
Share on other sites

Znam jer sam ti to rekao u postu br 6. Ne kažem da pakne prouzrokuju ovo jače lupanje.

To za vibraciju volana ne znam osim ako diskovi u tom trenutku nisu hrđavi, pa stružu dok se ne očiste.

Link to comment
Share on other sites

e, a da netko stoji vani dok ti silazis s rinzola.. moze i snimit pa ak se cuje zvuk proucavaj video.. ja sam pomislio na kape amortizera ali kazes da su nove.. druga stvar koja bi te trebala mucit su mehanicari.. oni kazu da je sve ok, oni su ti koji su ti to i ugradili jel tako? pa ako su tak smotani da ne kuze problem, kak mozes bit siguran da su ti sve slozili na auto kak spada? :D

Link to comment
Share on other sites

Jedino kaj mi ima nekog smisla je da amortizer na muldi ima lufta... drugo ne znam kaj bi moglo bit. Imam osjecaj kao da cijeli kotač sa vilicom i svime dolje ide naprijed-natrag... ali ako su mijenjani amortizeri, ne bi trebalo, osim ako mulda nije trula. Pitaj sotonu kaj se tam dogada. Mehaničar mi se čini ok- ŠO-DA repratio na Falerovom kod remize, valjda svi taksisti u gradu idu k njemu i uvijek je gužva, sumnjam da je fušer, a i nisam primjetio do sada da mulja. Video sam probao snimit, ali se ne čuje onak kak ja čujem i autu. Snimio sam danas još jedan video, ali mislim da se glavna akterica ne bi složila s tim da vam ga pokažem. :D

 

Stvarno dolazim u iskušenje da razbijem nečija vrata sa sjekirom i kažem:" Here`s Johnny!"

 

Link to comment
Share on other sites

pa daj ga digni na dizalicu svoju koju imas i probaj cijeli kotac uhvatit dole i podic u zrak pa ces vidjet dal ima lufta.. meni je moj imao kad sam cuo lupketanje ko da ce se auto rastavit.. vilice si isto pregledao jel tako?

Link to comment
Share on other sites

Probat ću ovo s dizalicom, makar je i mehaničar to radio pa veli da je ok... nisam baš neki od mehanike, al kaže mehaničar da je vilica dobra... kolko vidim nije nigdje istrulio, iznutra, a prije neko vrijeme sam mijenjao blatobran (sam, fak jea, kaze limar 200 kn, a ja ga skinuo i stavio drugi za pol h solo mukte) jer sam ga u naletu bijesa pogodio nogom.. to veselje me koštalo 250 kn kolko je koštao blatobran i prvo limarsko iskustvo... ugl, kad sam skinuo blatobran, nije čak bio hrđav ni tamo dolje kod praga di inače hrđaju, a tamo di se šrafi amortizer je ko curica... ni trunke hrđe. Jedino mjesto di sam primjetio malo hrđe je s nutarnje strane rezervoara, ispod one zaštite... al čuo sam da hoće to pohrđat...

Link to comment
Share on other sites

P.S. Bio sam danas u Heinzelovoj očekujuć parkirnu kaznu od 100 kn, a ona sotonska uljeba na šalteru mi je predala uplatnicu od faking 500 kn. OK, nije beg cicija, platit će se. No, stvar koja me muči je sljedeća: Kazna je navodno od 30.10. prošle godine, tj. tog je datuma presuda, odluka, nazovimo ju kako god postala pravovaljana. Ništa to ne bi bilo čudno da ja prošle godine 5.11. nisam najnormalnije registrirao auto. A i koliko znam, zakon se primjenjuje od 1.1. ove godine i ne može se primjenjivati retrogradno, tj. na prekršaje koji su napravljeni prije 1.1. Zvao sam 2. policijsku postaju iz koje je navodni prekršaj, ali mi je tamo neka žena sa ptičjim glasom objasnila da moram nazvati radnim danom. Nakon što sam ju uputio da je po kalendaru 6.11. četvrtak radni dan objasnila mi je da se to odnosi na vrijeme između 7 i 15 sati. Naravno, ona ne zna ništa o tome jer je vjerojatno prezauzeta velikim obujmom posla kao šalterica na policiji. Bilo kako bilo, it`s time for motherfucking...

 

Da mi je znat tko je okrenuo univerzum protiv mene, zaigrao bi s njim jednu igru... igra se zove Ruski rulet, a ovog puta bi ju on igrao sam...

 

P.S. Napisao bih ja to još u prijašnjem postu, ali mi je pisalo da nisam allowed za editiranje svog posta... Čudan je svijet

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš editirati ako je prošlo više od 5 min.

Sad kad uplatiš odi zbariti mladu damu u Auto Sigetu.

Link to comment
Share on other sites

Dignuo sam auto na dizalicu i prilikom dizanja se culo neko kao preskakanje negdje u ovjesu... snimio sam video, ali imam prekul mobitel pa video od 29 sekundi zauzima 64 MB pa ga ne mogu uploadati tu... ako netko ima ideju kak da ga stavim negdje, recite... uglavnom, auto je bio u brzini, kotač se ne pomiče gore-dolje ni lijevo-desno, ali u pri okretanju kotača naprijed-natrag se čuje zvuk smrti pakla... no, takav zvuk se čuje, ali u tišem obliku i na lijevom kotaču... čim mi netko savjetuje kak da uploadam video, vidjet cete... zivjeli...

Link to comment
Share on other sites

možda homokineticki na poluosovini

ali prije da je do križa na poluosovini koji ulazi u mjenjac

treba razmontirati pa vidjeti

Link to comment
Share on other sites

Znaci ovo nikako nije normalan zvuk? Jel moze bit povezano s udarcem desnog kotaca prilikom spustanja s rinzola? Zasto onda lijevi ne lupi ako ima isti zvuk dok sam okretao kotač?

Link to comment
Share on other sites

nije normalno vidiš da to previše lupa

sta lijevi isto tako lupa

teško je ovako preko videa skužiti najbolje bi bilo

rastaviti pa vidjeti jer nešto tu opasno lupa

Link to comment
Share on other sites

Da, lijevi se isto čuje, ali malo slabije... a prilikom spustanja s rinzola, prelaska preko ležećih ili penjanja na rinzol, udarac se cuje samo u desnom kotaču...

Link to comment
Share on other sites

nema sta tu puno toga lupati

pregledaj još uporište amortizera, amortizer, balans štangicu

nosace motora najprije donji od mjenjaca

ali po meni je do križa na poluosovini

previše nekako se cuje  ta poluosovina

Link to comment
Share on other sites

da se desni ne cuje, cuo bi ljevi.. mozda zbilja ne cujes ljevi zbog jacine zvuka desnog :nezna:

lako moguce da ti poluosovina ima lufta… kad prolazis duge zavoje i nabis gas (dok si npr na 2000-2500rpm) da li cujes kakvo pucketanje ko da ce se sve raspast? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nakon visemjesecnih eskapada sa mehanicarima, jedan je otkrio da letva volana ima lufta... ali ne lijevo-desno nega sama u sebi da ima lufta... na volanu, po kruznici, mozda milimetar... trese se i dalje, nitko ne zna kaj je...

Evo ovak izgleda ekotest pa mozda koja dobra dusa otkrije... auspuh ne pusta nigdje, mijenjane su gumice na usisno ispušnoj grani...

 

U PRAZNOM HODU:

prazni hod- 850 - LOŠE (referentno od 690-790)

CO- 0,077 (referentno do 0,300)

CO2- 13,88 (referentno do 18,0)

HC- 122- LOŠE (referentno do 100)

O2- 2,070- LOŠE (referentno do 0,500)

 

U POVIŠENOM HODU:

tu je sve dobro, iako je CO morao pogađati puno puta dok nije dobio pravu vrijednost...

 

Uz to, smrdi iz auspuha... znaci nema onaj fini miris za kojim sam mirisao cestu ko klinac nego bas smrdi ocajno...

Link to comment
Share on other sites

Daj cijeli ispis copy/paste ovdje, možeš ga naći na stranici CVH, dolje pod ispitivanje pa imaš onda lijevo link na rezultati tehničkog.

Ako ti je na leru tako loše i ako na povišenim okretajima moraš "naštimavati" da prođe ecotest, onda definitivno nešto ne valja s motorom. Što će reći da ovi majstori koji su ti dosad prčkali po autu nemaju pojma. Ništa novoga, u današnje doba postaje teško naći majstora koji ima znanja, volje i vremena prčkati po autu za koji komp kad ga uštekaš ne izbaci opdmah gdje je greška.

850 rpm u leru - malo previše, to bi moglo biti do regulatora lera ili viška zraka na usisu.

Kakve su vrijednosti lambde?

Jesi svjećice pogledao, kakve su, masne, suhe, izgorete,...?

visok O2 = siromašna smjesa, opet se može poklapati s viškom zraka u usisu

visok HC - nepravilno izgaranje, ovo može biti zbog x razloga, čak i prebogata smjesa ili trokira negdje kod paljenja.

Da je neka sitna rupica na usisu to bi ga zezalo u leru, ali ne i pod gasom jer mala rupica tu ne igra neku ulogu dok je gas jako otvoren, a i sam si napisao da pod gasom ide dobro.

Moj twingo je isto znao trokirati i izvoditi svašta, ali ovako rasturen ekotest nikad nisam imao.

Link to comment
Share on other sites

ISPITIVANJE ISPUŠNIH PLINOVA MOTORNIH VOZILA (EKO TEST):

Temp. ulja/vode (C):           min:  80         maks:  -                 80

PRAZNI HOD:
Prazni hod (min-1):            min:  690        maks:  790               850
CO (%):                        min:  -          maks:  0,30              0,077*
CO2 (%):                       min:  13,00      maks:  18,00             13,880
HC (ppm):                      min:  -          maks:  100               122
O2 (%):                        min:  -          maks:  0,50              2,070

POVIŠENI HOD:
Povišeni hod (min-1):          min:  2500       maks:  2800              2650
CO (%):                        min:  -          maks:  0,30              0,136*
CO2 (%):                       min:  13,00      maks:  18,00             15,150
HC (ppm):                      min:  -          maks:  100               77
O2 (%):                        min:  -          maks:  0,50              0,090
Lambda (-):                    min:  0,97       maks:  1,03              0,996*

* Rezultat utječe na prolaznost na eko testu

Svjecice nisam gledao neko vrijeme, ali zadnje kad sam gledao bilo su ok...

Pali i vuče bez grešnke, nikakvih problema s tim... znaci nikakav simptom osim toga kaj se trese na leru...

Edited by Kasabian
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.