Jump to content

Zamjena disk plocica


hyko

Recommended Posts

Govoreći o tom konusu, nisam spomenuo da je to indikator, ali neki puta ljudima za neke stvari je najbolje to opisati zdravo seljački, jer često se rasprave otegnu gdje se govori o jedno te istim stvarima u krug,

pa kad ovako nešto vizualno ima opciju za iole lakše objasniti dokle da budu potrošene pločice, treba iskoristiti svaki podatak kako objasniti na najlakši mogući način.

Koliko puta sam lomio jezike stručnim izrazima da ispadnem "pametniji" da me čovjek preko pulta shvati kao nekoga tko nešto zna reći o nečemu što on pita, pa na kraju svega, lagano upita opet isto pitanje

na koje bih opet trebao odgovoriti istim odgovorom, da na kraju ispadne to da moram reći onako da taj netko s druge strane to razumije, pa makar to i nije tehnički točno.

Da, u pravu je Raptor i direstraits, no vjerujem da ćemo se svi složiti da je neki puta bolje zaobići sve stručne izraze da bi se bilo kome što lakše objasnilo ili donekle pomoglo oko nekih pitanja,

jer kroz posao vidim i pratim da vrlo često ljudi ne razumiju stručnu terminologiju, već traže kratke i jednostavne odgovore.

Npr, ljudima često ATE POWER diskovi ne znače ništa posebno, iako su to diskovi po svojim karakteristikama najbolja opcija za normalne novce jer im žljebovi služe u korisne svrhe za vodu, plinove i bolje prianjanje kočnice na disk, bolje temperaturno otporni.. bla..bla..itd.... no ne bi vjerovali da vrlo često se ljudi odluče kupiti te diskove, jer im oni žljebovi pokazuju kad je disk za promijenu, da je potrošen, iako je to tek jedna od zadnjih karakteristika tog diska,

ali eto, nije im bitno ništa drugo što taj disk sa sobom nosi...

 

No kako god, nadam se da će ekipa općenito dobiti dobre i kvalitetne odgovore kako su to i do sada gore dvojica stalno davali :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ljudi vole vizualno, na osnovu toga kupuju. A i dosta im je majstora koji varaju na svakom koraku. Ovako vide kad su potrošene pločice i disk. Ne bi vjerovali koliko ljudi prije odlaska na servis obilježi svoju robu kako bi bili sigurni da im je na autu promijenjeno to što je naplaćeno.

Link to comment
Share on other sites

Pločica kada i potroši taj konusni dio nije za zamjenu. Puno pločica uopće nema te konuse.

 

Sve do 2mm je još uvijek dovoljno za "vožnju".

Link to comment
Share on other sites

Ma naravno da nije, vidi se po onim gore starim i novim disk pločicama, samo govorim kako je ljudima lakše pojasniti, pogotovo kad se imaš za što "uhvatiti" u toj priči,

a opet ne napraviš neku štetu za korisnika da će biti ili da može biti oštećen s proizvodom koji neće obavljati svoju funkciju.

 

Ja kao ležajac (za one koji ne znaju, govorim o ležajevima/lagerima) što mi je osnovna djelatnost od 1992 godine, često pokušavam ljudima stručno objasniti što znači tolerancija C3 u ležajevima

i ma koliko se ja god trudio objasniti da je to par mikrona povećana zračnost u odnosu na standardni ležaj bez C3, te da usljed grijanja u radu i širenja materijala (kuglice) ima kuda

se širiti i ne doći do zaribavnja, ljudima je najjednostavnije reći da je to ležaj koji ima više "lufta" , a ta riječ s ležajem nikako ne ide jedno s drugim, jer se zna da ležaj ne smije imati "lufta".

Kao i to da je meni trebalo neko vrijeme da shvatim da na motorkotače u kotače ne smije ići ležaj u C3 toleranciji jer u tom slučaju kotač ima "lufta" odnosno pleše, ma koliko god ta jurilica na 2 kotača

brzo išla. Jednostavno to se ne smije.

 

Mi kao trgovci se isto tako moramo ponekad približiti ljudima i pokušati nekako objasniti što je to jednostavnije moguće, pa makar to i čudno zvučalo i možda ne imalo smisla nama u tom poslu,

ali kako sam i rekao gore više, dok god nas ima ovdje koji možemo biti od koristi na ovaj ili onaj način, a inače vidim i čitam da je to tako, onda ovdje ljudi imaju punu uslugu korištenja foruma,

pa makar čitali odgovore istih krajnjih ishoda, a na 10 različitih načina, pa će valjda nešto od svega toga im biti od koristi... kao i to što ima puno proizvođača vozila i rezervnih dijelova, pa svatko odabere

ono što mu se sviđa ili ono što može.

 

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Lageros, mozes li napisati što imaš u ponudi od pločica, diskova i cijene za megane lll, pa da imamo sve na jednom mjestu? Hvala! :)

Link to comment
Share on other sites

evo sad smo dosli od onog da zrmi govori da je 4mm vec i kasno te da se vec trebala plocica mjenjat do toga da raptor govorio da je 2 mm jos uvijek ok za voznju... na sljedecem servisu za 3000 - 4000 ih mjenjam tako i tako jer mi se neda par tisuca nakon servisa opet u servisu cekat auto radi takorec nikakve ustede...

Link to comment
Share on other sites

Gle, ja na svom Cliu nisam nikad imao pločice tanje od cca 4mm. Zato jer mi je to bitno.

Moje DS2500 su 200€ samo prednje jer ne štedim na tome dok ekipa kupuje ICER, Japanparts i sl.

Jbga, nemamo svi isti stil vožnje, aute te u konačnici financije.

Link to comment
Share on other sites

zamarate se glupostima, svaki noviji auto ima senzor potrosenosti kad se upali mijenjas, oni koji nemaju, primjete na papucici da auto slabije koci , a i padne razina kocionog ulja

Link to comment
Share on other sites

Ja sam samo htio reći i pomoći kako je možda lakše objasniti ljudima, jer nisu svi stručni i to nam svima koji želimo pomoći mora biti ishodišna točka kretanja u neko objašnjavanje. No, da se ne ponavljam, nema smisla :smile:

 

A što se tiče pitanja od "homera" evo izvadak generalno gledano što je na većini Megane III modela, a za svaki specifični upit za svako određeno vozilo, molim broj šasije, jer sada nisam išao ulaziti u svaki proizvedeni model Meganea i provjeravati da li svaki ima iste diskove i disk pločice.

 

RENAULT MEGANE III - okvirne cijene kočnica

 

 

- Kočioni diskovi, prednji, ventilirajući, 280mm:

ATE = 375,00 Kn x 2 = 750,00 Kn/2komada (nema opcije ATE POWER, ne proizvode ih)

TRW = 255,00 Kn x 2 = 510,00 Kn/2komada

CIFAM = 330,00 Kn x 2 = 660,00 Kn/2komada

BREMBO = 315,00 Kn x 2 = 630,00 Kn/2komada (nema opcije BREMBO MAX, ne proizvode ih)

ZIMMERMANN = 295,00 Kn x 2 = 590,00 Kn/2komada

A.B.S. = 235,00 Kn x 2 = 470,00 Kn/2komada

 

- Kočione disk pločice, prednje, ATE kočioni sistem na vozilu:

ATE standard = 340,00 Kn/set

ATE CERAMIC = 500,00 Kn/set

TRW = 230,00 Kn/set

CIFAM = 295,00 Kn/set

BREMBO = 305,00 Kn/set

ZIMMERMANN = 280,00 Kn/set

FOMAR FRICTION = 175,00 Kn/set

A.B.S. = 255,00 Kn/set

 

- Kočioni diskovi, stražnji, s integriranim ležajem kotača, puni, 260mm:

RENAULT Original = 540,00 Kn x 2 = 1.080,00 Kn/2komada

A.B.S. = 470,00 Kn x 2 = 940,00 Kn/2komada

 

- Kočione disk pločice, stražnje, TRW kočioni sistem na vozilu, za mehaničku ručnu kočnicu:

ATE standard = 300,00 Kn/set

ATE CERAMIC = 430,00 Kn/set

TRW = 180,00 Kn/set

CIFAM = 120,00 Kn/set

BREMBO = 205,00 Kn/set

ZIMMERMANN = 170,00 Kn/set

FOMAR FRICTION = 100,00 Kn/set

A.B.S. = 110,00 Kn/set

 

- Kočione disk pločice, stražnje, TRW kočioni sistem na vozilu, za električnu ručnu kočnicu:

TRW = 260,00 Kn/set

CIFAM = 230,00 Kn/set

BREMBO = 270,00 Kn/set

ZIMMERMANN = 235,00 Kn/set

FOMAR FRICTION = 120,00 Kn/set

A.B.S. = 227,00 Kn/set

 

 

Dakle, ovo je generalno uzeto na 2 uzorka Megane III modela, a za svaki pojedinačni upit molim da se predoči i broj šasije jer koristim originalni Renault katalog.

Navedene cijene su već snižene i s uračunatim PDV-om, a roba se po narudžbi i odabranim artiklima direktno uvozi, a naši redovni uvozi su periodično svaka 2 tjedna.

Roba nije rezervirana i podložna je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.

Cijene vrijede do kraja mjeseca, jer se uglavnom cjenici na mjesečnoj bazi reguliraju, a i da se netko ne zaleti nakon par godina tražiti iste ove cijene jer sigurno neće vrijediti :smile:

 

Eto, ako netko ima bilo kakvih dodatnih pitanja, kao uvijek stojim na raspolaganju.

 

LP

 

Anđelko

 

LAGEROS d.o.o.
 
A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia
T: +385 1 622 1 223
F: +385 1 626 0 010
E: lageros1@lageros.hr
w. http://lageros-auto-moto.webs.com

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala Lageros! Mislim da je dobro da u ovoj temi znamo sta je sve na raspolaganju i koje su okvirne cijene, a onda moze jos svatko dodatno pitati uz broj sasije itd. :)

Link to comment
Share on other sites

Malo sam se zacudio da je trw jedan od jeftinijih ovdje... to je i inace tako sa trw.om ili specificno u ovom slucaju ? 

Link to comment
Share on other sites

Ja samo dajem cijene kako ih ima moj dobavljač. TRW općenito često ima dobru cijenu (barem koliko pratim ove svoje cijene kod dobavljača),

a linkove sam stavio i na ove druge, koji su vama ovdje uglavnom nepoznati, ali da opet dobijete sliku koji i kakvi su to proizvođači i da možete računati i na njih.

Inače nisam fan BREMBA i ZIMMERMANNA, ali kad ih već ima gore u ponudi, nek se vidi raskoš :D

Osobno neka moja lista je ATE, TRW, CIFAM (naravno i original tamo gdje ga ima, kao npr kod ovih stražnjih diskova), a BREMBO jedino onaj BREMBO MAX koji je alternativa ATE POWER diskovima. A kod disk pločica još u ovo gore svakako dodajem i FOMAR FRICTION kao četvrtog. Na žalost ne proizvode diskove, samo disk pločice i pakne. Uglavnom vidi se sve na onim linkovima.

 

I još ona bitna napomena, da TRW disk pločice su sve COTEC.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Preporuka za kvalitetne/ne cvileće pločice, trebam prednje, diskovi još ostaju naravno, originalni diskovi.

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Osobno kupio ATE standard, prezadovoljan i preporučam. Ali ipak najskuplji od gore navedenih.

Link to comment
Share on other sites

Andjelko pa zasto je Brembo los a ugradjuje se u clia 197 i naprijed i nazad? Kakvi su njegovi diskovi kad koce fenomenalno?

Link to comment
Share on other sites

Andjelko pa zasto je Brembo los a ugradjuje se u clia 197 i naprijed i nazad? Kakvi su njegovi diskovi kad koce fenomenalno?

 

Brembo ima više razina kvalitete i uglavnom za neke modele vozila se obični Brembo diskovi ne mogu usporediti sa onima koje su dali za prvu ugradnju.

Ja kad ih gledam u katalozima, postoje modeli koji su obični vulgaris, pa onda oni koji su "COATED" iliti presvučeni/premazani i oni MAX (rezani).

Inače u svijetu diskova imaju i oni HIGH-CARBON što su najčešće vezani za ATE i TRW te je i Textar počeo sa time, ali kod Bremba to još nisam vidio kod standardnih serija

tako da je najbolji domet ovaj MAX rezani ili da se proba s ovim "COATED".

Inače najveći problem je bio taj što se najčešće kod nas uvoze oni vulgaris i vjenčani kum od mog šogora što je mehaničar i što je inače bio kuhan i pečen kod Kreše,

jednostavno je počeo prstajati kupovati Brembo od njega jer skoro na svakom vozilu gdje je ugrađivao Brembo diskove, imao je problema, a inače daje jamstvo na svoj rad,

a i eni je radio neke stvari i bio sam zadovoljan. (isto oko kočnica).

 

Dakle, osobno sam uvjerenja da je kod nas najčešće kupovan Brembo vulgaris i da je on radio velike probleme.

 

Brembo je uglavnom odličan kad se radi o High-End ponudi koja se ne može kupiti samo tako preko standardnih trgovina, već više u kategorijama tunninga.

 

Možda će biti jasnije ako usporedim Clio 1.2 i Clio RS. Vizualno su kao slični, ali jednaki nisu nikako i jedan je visokoserijski, a drugi je limitarana serija.

 

Na žalost razlike postoje u samoj proizvodnji branda Brembo. možda su oni "COATED" bolji i sa njima možda nema problema,

ali ja kada i nudim Brembo u svom prodajnom asortimanu, nitko ga ne želi kupiti, a cijena nije u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Imam upravo te Brembo diskove na 197ici.

Prošle su puno JAKIH kočenja sa DS2500 i zasad sve 5 (Grobnik i sl.).

Inače, slažem se sa svim navedenim i smatram da je ovo više iznimka nego pravilo.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ja mogu potvrditi da Brembo ima vise razina kvalitete jer sam na Lagunu svojevremeno stavio Brembo, vjerojatno taj vulgaris, i poceo je tresti nakon vrlo kratkog vremena! Dakle, treba ici na najskuplje varijante ocito..

Link to comment
Share on other sites

Ovo je moja kombinacija

 

IMAG0490.jpg

 

IMAG0491.jpg

 

 

 

 

Naravno da je đubrad počela oksidirat:

 

IMAG0813.jpg

 

Pa sam i to riješio:

 

IMAG0948.jpg

Link to comment
Share on other sites

To skupo govno cak nisu mogli niti pocincat da ne hrdja...

Btw jeftini brebmbo nije nista drugo nego rebrandirani neki drugi proizvod.

Link to comment
Share on other sites

To skupo govno cak nisu mogli niti pocincat da ne hrdja...

Btw jeftini brebmbo nije nista drugo nego rebrandirani neki drugi proizvod.

 

Pa s obzirom da je gotovo 3x jeftiniji od OEM diskova, a ne koči ništa slabije/lošije - najmanji problem je pošpricati sa temperaturnim sprejem glavčinu. Isto sam napravio i na zadnjim - OEM diskovima nakon 92kkm.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Moram nove plocice staviti naprijed a auto mi je u garanciji pa idem u Starkelj. Zanima me mogu li ja donijeti svoje plocice ili moraju ici njihove?

Ako mogu svoje, kaj da stavim na Meg 3 Grandtour 1.5 dCi 110 Energy 2013 godina?

Link to comment
Share on other sites

Moram nove plocice staviti naprijed a auto mi je u garanciji pa idem u Starkelj. Zanima me mogu li ja donijeti svoje plocice ili moraju ici njihove?

Ako mogu svoje, kaj da stavim na Meg 3 Grandtour 1.5 dCi 110 Energy 2013 godina?

Trebao bi moci svoje. Ja sam stavio trw i jako sam zadovoljan. Dobro koce i ne cvile, bar zasad :D

Dobru kilometrazu radis ak si na autu iz 2013. vec potrošio kocnice.

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.