Jump to content

Zamjena disk plocica


hyko

Recommended Posts

Meni se prije potroše zadnje nego prednje, zadnje max 35k km.

 

Znači da ti nešto nije uredu sa kočionim sistemom. Vjerojatno blokiraju kliješta u vožnji.

Link to comment
Share on other sites

Brkate loncice sa ovlastenim i neovlastenim servisima.

U neovlastenom servisu sigurno necete zadrzat garanciju.

Svaki servis mora bit ovlašten da bi dobili garanciju, ali to ne znaci da se striktno mora ic u renault na servis.

Link to comment
Share on other sites

Ipak je bila samo prasina u straznjim kocnicama, samo su to ocistili. Prednje su bile za jos 1000 il nesto vise km ali sam dao zamijeniti tak da sam miran do daljnjeg.

Hvala svima na savjetima!

Link to comment
Share on other sites

 

Brkate loncice sa ovlastenim i neovlastenim servisima.

U neovlastenom servisu sigurno necete zadrzat garanciju.

Svaki servis mora bit ovlašten da bi dobili garanciju, ali to ne znaci da se striktno mora ic u renault na servis.           

 

To nije tocno, vec sam pisao o tome par puta. Jamstvo nema veze s obavljanjem servisa. Sve dok se moze racunom dokazati da je servis uradjen u skladu s propisanim (a to stoji na listi koju trebate dobiti prilikom kupovine vozila, sto se tocno se radi na kojem servisnom intervalu), jamstvo na proizvod je vazece. Kvarove u jamstvenom roku otklanja tzv. ovlasteni servis, tj. Renault koncesija. Ukoliko se dokaze da je kvar nastao nestrucnim rukovanjem ili nestrucnim servisiranjem, jamstvo ne pokriva popravku. Npr, ako ste nesto polomili, ili ako ste koristili ulje koje ne odgovara specifikaciji. Teret dokazivanja greske je na Renaultu, tj. na tzv. ovlastenom servisu, Renault koncesiji. Ako ste na vozilo stavili kocione plocice TRW, a u mrezi tzv. ovlastenih servisa se koristi OE koje proizvodi npr. Ferodo ili Textar, ne gubite jamstvo. Samo ukoliko Renault dokaze da su svojstva vozila narusena koristenjem plocica TRW. Sto je, naravno, nemoguce.

Link to comment
Share on other sites

To nije tocno, vec sam pisao o tome par puta. Jamstvo nema veze s obavljanjem servisa. Sve dok se moze racunom dokazati da je servis uradjen u skladu s propisanim (a to stoji na listi koju trebate dobiti prilikom kupovine vozila, sto se tocno se radi na kojem servisnom intervalu), jamstvo na proizvod je vazece. Kvarove u jamstvenom roku otklanja tzv. ovlasteni servis, tj. Renault koncesija. Ukoliko se dokaze da je kvar nastao nestrucnim rukovanjem ili nestrucnim servisiranjem, jamstvo ne pokriva popravku. Npr, ako ste nesto polomili, ili ako ste koristili ulje koje ne odgovara specifikaciji. Teret dokazivanja greske je na Renaultu, tj. na tzv. ovlastenom servisu, Renault koncesiji. Ako ste na vozilo stavili kocione plocice TRW, a u mrezi tzv. ovlastenih servisa se koristi OE koje proizvodi npr. Ferodo ili Textar, ne gubite jamstvo. Samo ukoliko Renault dokaze da su svojstva vozila narusena koristenjem plocica TRW. Sto je, naravno, nemoguce.

 

Sorry al ti si zaboravio di zivis. sjeti se zbog cega su ponistili Reneu jamstvo...

Link to comment
Share on other sites

Ja se ne zelim bas igrati s jamstvom i servisiranjem po drugim servisima, imam dobra iskustv sa Starkeljom vec vise od 10 godina i 4 Renaulta tak da do isteka garancije idem k njima (ak se ne pokvare) i miran sam...

Link to comment
Share on other sites

Sorry al ti si zaboravio di zivis. sjeti se zbog cega su ponistili Reneu jamstvo...

Ja živim u EU, isto kao i Hrvati u Hrvatskoj, koja je u EU. Druga je stvar što su ovce tu da se šišaju.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Nemas nacin da se izboris pa te osisaju... Da pokrenes tuzbu ti trebaju pare koje vecina nema. Platit odvjetnika vjestacenje itd sve samo da dokazes nesto sto je upitno dal ces uspet dokazat...

Kad su mi sipali vodu u posudicu ulja na motoru (2T) i kad je ista za cca tjedan dana stigla u masinu te je motor blokao a ja se izubijao i imao stetu preko 2000€ damb ios retan da sam preziveo. A na sudu su me pitali, dal mogu da dokazem da to nisam ja slucajno napravio......

Link to comment
Share on other sites

Sorry al ti si zaboravio di zivis. sjeti se zbog cega su ponistili Reneu jamstvo...

Kolega je u pravu prominila su se pravila igre ulaskom u EU.

Link to comment
Share on other sites

Gore napisano je nakon ukaska u EU. Promjenilo se u teoriji

Link to comment
Share on other sites

Straznje i dalje struzu, vele u servisu da su ocistili klijesta i da je to dovoljno, da se jedino moze staviti nove plocice al da su ove jos super i da probam malo jace par puta zakociti pa da se makne ta prasina.

Link to comment
Share on other sites

Pa do cega je onda dovraga i bestraga? :) Vele da su skinuli i ocistili, a sad jesu li stvarno ili nisu ne znam, iako vjerujem da jesu jer eto, imam razloga vjerovati..

Link to comment
Share on other sites

Meni su rekli da se celjust ne vraca kako bi trebala kad se nakupi prljavstine, pa da moram to dolazit cistit cim primjetim da struze. Inace otkad sam stavio nove plocice ne cuje se nista, bar zasad.

Link to comment
Share on other sites

Pa do cega je onda dovraga i bestraga? :) Vele da su skinuli i ocistili, a sad jesu li stvarno ili nisu ne znam, iako vjerujem da jesu jer eto, imam razloga vjerovati..

meni su malo i poturpijali al sad se ne sjecam dal plocice ili klijesta. Jer je mali razmak pa ako i malo prljavstine ude odmsh ne vraca. I od onda je ok (vise od godinu dana)

Link to comment
Share on other sites

Al meni struze samo kad kocim, dakle nije stvar u tome da nesto blokira! Probat cu jako zakociti par puta kad ulovim priliku, mozda pomogne.

Link to comment
Share on other sites

Par ukopavanja po bremzi (sa 130,140lm/h)sigurno riješava škripanje , provjereno  :D

Inače česta stvar ako je vozač defanzivan na kočnici...

Link to comment
Share on other sites

evo i meni dosle jos prednje plocice koje sam cekao da lageros pribavi i posalje... sada su tu spremne prednje i zadnje trw ceramic i ate ulje... moram sada samo jedan dan sve to skupa ici zamjenit... 

Link to comment
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu.

Kakva su iskustva Ebc vs Ferodo, čitam dosta ekipe se baca na stranu Feoroda, jer se Ebc treba zgrijati, ovo ono.

Slušam sve, dvoumim se između yellowstuffa i DS2500.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.