Jump to content

Brujanje, negdje oko kanalnog remena


Mafro

Recommended Posts

Prije nekih mjesec dana počelo se čuti brujanje, negdje oko remenja. Zvuči kao da se nešto vrti pod vodom. Otišao kod meha i slušalicama ustanovio da je brujanje najizraženje na hidro pumpi serva. Jučer stavljena druga pumpa, isto.

U petom mjesecu napravljen veliki servis, promjenjena oba seta remenja.

Ležajevi/remenica alternatora? Meh je probao sve "na ruku" dok je remen bio dolje, ništa nije primjetio.

Zvuk se pojača pri okretanju volana, paljenjem svijetla, ponekad kad pritisnem kočnicu, upalim ugasim klimu, u pravilu kad god dodatno opteretim neki od agregata na razvodu kanalnog. Ako pri tom dodatnom opterećenju dodam malo gasa prestane/smanji se.

Jel moguće da se već čuje španer/rolica remena, nakon samo 12kkm? Imao netko takav slučaj? Nebi baš mijenjao sve redom :D .

Spojio sam ELM327 i Torque na mobu, očitava oscilaciju napona između 12,9 i 13.2 V na OBD priključku, na autu sve ugašeno. Ako se dobro sjećam taj napon je inače bio kostantan, bez oscilacija na 13,1 V, ili se loše sjećam.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    17

  • Mafro

    17

  • DraganST

    9

  • frenchkey

    7

Pa to je jedna od pretpostavki, samo ne znam koji su simptomi. Mehu ne mogu sljedeća dva tjedna, a auto mi treba stalno za posao, zato se ovo i razvuklo. 

Link to comment
Share on other sites

Simptomi remenice alternatora sa spojkom su vibracije remena. To je u biti jedan od simptoma. Jeli moguće da je u pitanju remenica radilice?

Link to comment
Share on other sites

Natezac mikro remena bi trebao stalno skakat ako je rem alternatora a kad je remenica radilice remen zna cvilit ali nema pravila. Ako skače natezac oznaci rem radilice sa kredom(ili markerom) unutarnji fiksni dio i vanjski samo crtu povuces upalis odeš đir i pogledaš ako se pomaklo

Link to comment
Share on other sites

Simptomi remenice alternatora sa spojkom su vibracije remena. To je u biti jedan od simptoma. Jeli moguće da je u pitanju remenica radilice?

Remenica radilice (Sasic) promjenjena na navedenom servisu u 5 mjesecu, jbg ako je već otišla nakon samo 12000 km. Nešto na tom razvodu kanalnog je, ali šta? Najgore je šta reagira na bilo šta, bilo sa čime da promjenim opterećenje mijenja taj zvuk. I ne cvili remen, a nismo primjetili ni da španer skače, jednostavno se čuje taj kotrljajući zvuk/ brujanje, samo prigušen.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Remenica radilice (Sasic) promjenjena na navedenom servisu u 5 mjesecu, jbg ako je već otišla nakon samo 12000 km. Nešto na tom razvodu kanalnog je, ali šta? Najgore je šta reagira na bilo šta, bilo sa čime da promjenim opterećenje mijenja taj zvuk.

Tko je proizvođač seta kanalnog remena?

Link to comment
Share on other sites

Što je s remenicom kompresora klima uređaja?

Link to comment
Share on other sites

Ništa, odn. ne znam. Sa stetoskopom se na kompresoru ne čuje ništa, opet pumpa serva najglasnija. Meh i ja trenutno sumnjamo na alternator, a sljedeći je španer remena. Brujanje se pojača kad upalim bilo koji strujni potrošač, svijetla, kočnica. Ali isto tako reagira i na okretanje volana lijevo desno. Ne znam, otvoren sam za sve sugestije i savjete. Ionako sad imam vremena, dva tjedna ne mogu ništa, dok se ne vratim s terena.

I danas išao na špur (geometriju kotača), Vulco u Kobiljaku, kreten nije ništa napravio jer se "rotiraju manžete zajedno sa sponom, a on (debil) nema druge da stavi ako ove presječe". Za ne vjerovati. Sljedeći, neki lokalni u susjednom selu izgužvao manžete i tako ostavio, rekao mu vrati nazad i ne diraj ništa

Ima netko preporuku za geometriju u Slavonskom Brodu? Tamo idem, pa bi to odradio tamo.

Link to comment
Share on other sites

Ništa, odn. ne znam. Sa stetoskopom se na kompresoru ne čuje ništa, opet pumpa serva najglasnija. Meh i ja trenutno sumnjamo na alternator, a sljedeći je španer remena. Brujanje se pojača kad upalim bilo koji strujni potrošač, svijetla, kočnica. Ali isto tako reagira i na okretanje volana lijevo desno. Ne znam, otvoren sam za sve sugestije i savjete. Ionako sad imam vremena, dva tjedna ne mogu ništa, dok se ne vratim s terena.

I danas išao na špur (geometriju kotača), Vulco u Kobiljaku, kreten nije ništa napravio jer se "rotiraju manžete zajedno sa sponom, a on (debil) nema druge da stavi ako ove presječe". Za ne vjerovati. Sljedeći, neki lokalni u susjednom selu izgužvao manžete i tako ostavio, rekao mu vrati nazad i ne diraj ništa

Ima netko preporuku za geometriju u Slavonskom Brodu? Tamo idem, pa bi to odradio tamo

Srvo pumpa je i kod mene najglasnija, to je normalno (naravno, za lagunu). Pregledaj dobro remnicu od alternatora i remenicu od klima kompresora. Mislim na roli i natezaču staznog remena nemaš što zahebati, ja sam set staznog remena mijenjao sam i nije posao gdje možeš nešto zahebati.

Link to comment
Share on other sites

Pa tako nekako ću i krenuti. Iako ne vjerujem da bi remenica klime reagirala na navedeno. Pošto svijetla pojačaju/izazovu taj zvuk krećem od alternatora, pa natezač, za njega imam i neku garanciju, valjda.

Link to comment
Share on other sites

Pa tako nekako ću i krenuti. Iako ne vjerujem da bi remenica klime reagirala na navedeno. Pošto svijetla pojačaju/izazovu taj zvuk krećem od alternatora, pa natezač, za njega imam i neku garanciju, valjda.

Može lako biti da je do remenice alternatora, jer je kod tvoje (1.9 dci) ona sa spojkom (na 2.2 dci j obična). Remenica sa spojkom inače se mijenja na velikom servisu jer je ona "potrošna roba".

Link to comment
Share on other sites

Da znam, ali slušaš druge i eto. Još mi meh tvrdi da je kod mene obična ??? Pitam ga kad si probao na ruku jel se vrti i kontra, samo zijeva.

Link to comment
Share on other sites

Da znam, ali slušaš druge i eto. Još mi meh tvrdi da je kod mene obična ??? Pitam ga kad si probao na ruku jel se vrti i kontra, samo zijeva.

Ne smije se vrtiti kontra. Na 2.2 dCi je obična, a na 1.9 dCi je sa spojkom (kod lagune).

Link to comment
Share on other sites

Nisam nikad čuo da alternator ima remenicu sa spojkom. Znam da je remenica kompresora klime sa spojkom šta je i normalno, da u  režimu kada se klima ne koristi kompresor ne opterećuje motor.

U kojem režimu rada motora je spojka alternatora vani? Zar alternator nije uvijek u funkciji kada radi motor?

Link to comment
Share on other sites

Nisu se dobro izrazili, to je jednosmjerna remenica, sistem kao na biciklu u rikverc ne lovi,a naprijed da...

Link to comment
Share on other sites

Kolege, molim vas da u google tražilicu upišete "alternator clutch pulley". Što bi u doslovnom prijevodu glasilo: remenica altenatora sa spojkom. Znači da ja i Mafro uopće nismo pogriješili. Spojka sprečava da se ista remenica okreće suprotno od smjera vrtnje.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Krivo si me razumio. Nisam tvrdio da ste pogriješili nego da nisam čuo za spojku alternatora pa me zanimalo kako ona radi.

 

Mislio sam da spojka općenito služi da nešto ubaci ili izbaci iz pogona. Nisam znao da spojka može imati i tu funciju koju si naveo. 

Link to comment
Share on other sites

Progooglao i sad mi je jasan princip njenog rada. :D   :hey:

Onda jeli spojka, ili nije? Kažu Englezi da jest. :D

Link to comment
Share on other sites

Je, spojka ili kvačilo.  :D

 

Nekada je bila klasična, fiksna remenica, ali povećanjem potrebe za strujom, odnosno povećanjem alternatora javljali su se problemi prilikom usporavanja motora pa je zato dodana "one way" spojka.

 

Onda je moguće da je Mafri pukla torziona opruga unutar remenice čiji je zadatak da priguši vibracije remena kao i momente koji se stvore pri promjeni opterećenja remenice.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Je, spojka ili kvačilo.  :D

 

Onda je moguće da je Mafri pukla torziona opruga unutar remenice čiji je zadatak da priguši vibracije remena kao i momente koji se stvore pri promjeni opterećenja remenice.

Nemam pojma što je kod Mafre, ali znam da svi proizvođači propisuju da se spomenuta remenica mijenja na velikom servisu.

Link to comment
Share on other sites

Iz istog razloga sam ga i pitao jel se vrti kontra, znam da ne smije.

Evo barem geometriju rješio, sad na put.

I marky, je najsličniji je princip tome na biciklu, ali kako se to kaže na hr, prijevod s engleskog je ovako kako je napisano.

Iz istog razloga sam ga i pitao jel se vrti kontra, znam da ne smije.

Evo barem geometriju rješio, sad na put.

I marky, je najsličniji je princip tome na biciklu, ali kako se to kaže na hr, prijevod s engleskog je ovako kako je napisano.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.