Jump to content

Megane coupe 96. shema zamijene malog hladnjaka


aga

Recommended Posts

Kao što naslov kaže treba mi shema rastavljanja kontrolne table da zamijenim mali hladnjak znam da je posao nezahvalan ali što se mora nije teško, ako ima netko nešto bio bi mu jako zahvalan....

Link to comment
Share on other sites

i ja sam to tražio, ali uzalud. Po Haynesu trebao bi biti odmah desno od pedale gasa i nebi trebalo rastavljati čitav cockpit. Ako uspiješ napiši kako je išlo, možda i koju sliku...

Link to comment
Share on other sites

Radit ću svakako i slikati, samo sam mislio možda netko ima nešto da mi olakša...

Link to comment
Share on other sites

ima nešto u Dialogys...

 

post-138-0-66035700-1420537916_thumb.jpg

post-138-0-01353300-1420538416_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Hvala frenchkey po ovome znaći on se nalazi negdje iza prekidaća za grijanje onda ću poćeti rastavljati odozdo pa Bože pomozi...

Link to comment
Share on other sites

Ajde se prvo sagni kod pedala i pogledaj jeli vidiš njegove cijevi. Na prvoj slici se vidi štanga gasa

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Došao sam do hladnjaka je u pravu si nalazi se kod pedale gasa ali me strah da ga neću moći izvući bez skidanja cijelog kućišta jer od osovine volana do hladnjaka ima oko 25 cm pa ako ga uspijem izvući onda je šala mala za zamijeniti idem prekosutra kupiti hladnjak pa nastavljam zamjenu ako ne bude išao ovako onda moram sve rastavljati ...

Link to comment
Share on other sites

Možda se i volan može rastaviti na kardanu?

Naravno odspoji prvo crijeva u motornom prostoru i ispuši kiler (možeš i plućima) da se ne prolije po kabini.

A zašto ga mijenjaš? Procurio? Ja sam svog uspješno isprao prije 2 godine, u kontra smjeru puštajući vodu iz vrtnog crijeva kroz isti

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ma ne curi ispirao sam ga i ja grije malo bolje tu zimu pa opet slabo pa sam ga odlućio zamijeniti 

Link to comment
Share on other sites

Uh, ja bi radije skidao gas i micao volan nego konzolu, ako može, jer se hladnjak samo izvuče lijevo. blago Englezima njima ništa ne smeta

Zvuči predobro da bi bilo tako...

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Hladnjak kupljen mene koštao 116 kn idem u Subotu kod prijatelja koji je to radio kaže mora tabla dolje ali probat čemo nešto drugo kaže on malo rezanja i mogao bi se zamijeniti bez skidanja table uglavnom slike stižu u Subotu...

post-11477-0-45413500-1420739936_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Da pokušam objasniti zamijenu malog hladnjaka...

Kontrolna tabla mora van.

Odpojiš crijeva koja ulaze u mali hladnjak ud strane motora i ispiriš da se voda iz hladnjaka ne izlije prilikom vađenja.

Ja sam krenuo od plastike oko rušne kočnice zatim plastika oko mjenjača

post-11477-0-89156900-1420956564_thumb.j

post-11477-0-00142500-1420956608_thumb.j

I sad vidimo hladnjak

post-11477-0-26880600-1420956624_thumb.j

Skinuti volan i prekidače žmigavaca i brisaća za prekidače samo odšarafiti ovaj vijak i malo lupiti po njima da se odlijepe skinuti sat kilometar sat (skinuti sve sa kontrolne table)

post-11477-0-09368500-1420957114_thumb.j

Kroz prostor od prekidaća ventilacije odšarafiti 2 vijka koji su držać kučišta hladnjak te isti držać odšarafiti sa suvozačeve strane kod nogu ( limeni držać u obliku slova L ) i izvaditi ga van

post-11477-0-10585800-1420957151_thumb.j

 Ova 4 vijka drže kontrolnu tablu

post-11477-0-50782100-1420957162_thumb.j

post-11477-0-75287700-1420957172_thumb.j

Sad možete povući kontrolnu tablu koju ne morate vaditi van auta nego samo malo više zakrenuti sa suvozačeve strane da možete povući kučište hladnjaka prema suvozačevoj strani i da večina utikaća ostane na svome mjestu ( od kmh od sata od prekidača ventilatora od radija itd itd...) da nemoram skidati brisaće i kučište ventilatora ispod brisaća ja sam povukao kučište i pokidao ova 2 vijka koji se šarafe ispod kučišta ventilatora te kučište povućete prema suvozačevoj strani

post-11477-0-86806600-1420957181_thumb.j

Sad hladnjak može van

post-11477-0-12253700-1420957190_thumb.j

I napokon hladnjak je vani

post-11477-0-37516600-1420957203_thumb.j

post-11477-0-34185800-1420957211_thumb.j

Sastavljane sve isto samo obrnutim redom ne klapara ništa nema cvrčaka ništa ne smeta što sam pokidao ona 2 vijka koja drže kučište jer ove dvije plastike što se vide imaju svoj utor gdje sjedaju a onaj L nosač sasvim dovoljno drži kučište.

Ako imate bilo kakvo pitanje pitajte brzo dok je sječanje svježe jer ovaj pothvat želim što prije zaboraviti hihihihihihihi.

Ako vam majstor traži i 1000 kn za zamijenu ma ostavite mu još 100 kn za piće vjerujte mi isplati se...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bravo, hvala na slikama!

Reci u kakvom je tanju bio stari hladnjak, može li se vidjeti prohodnost svih cjevčica i jeli sada grijanje bolje?

Također u kakvom su stanju klapne i spužvice po rubovima?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Spužve na klapnama kao nove stari hladnjak sam rezao kroz 5 cijevi uopće nije bili protoka samo kroz 3 je grijao ali i one su bile katasteofa zaboravio sam slikati bilo mi je dosta svega a sada imam osjećaj da sam u 9 krugu pakla hihihihihhi stim da je kod nas u Osijeku temperatura u plusu jutros oko 0 ja se skuhao sve ne vjerujem a žao mi ugasit grijanje hihihihih uglavnom neusporedivo

Link to comment
Share on other sites

ova slika bi trebala biti ovako okrenuta ako se ne varam? Jesi potrgao matice ili vijke ne vidi se dobro?

 

post-138-0-50405100-1420971202_thumb.jpg

 

Ajde bar su te spužve bolje nego u fauvau i audija, tamo istrunu i mrve se, a grijanje oslabi

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

da ti vijci se spuštaju odozgor ispod kučišta ventilatora kroz šasiju drže kučište hladnjaka pa da ne skidam i to sve malo smo povukli kučište hladnjaka i popucali su ti plastićni djelovi ali kad smo vratili na mjesto sve je ok ne klapara ništa

Link to comment
Share on other sites

Skidao sam jednom to gore kada sam popravljao motorić recirkulacije. Ima prilično posla. Možda je tvoj sistem i najbolji, glavno da ne klapa i ne škripi te da stoji na mjestu kako nebi zrak negdje bježao, pogotovu kad usmjeriš prema šajbi da odmagljuje

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj mi da odmagljuje ne klapara jer gore u šasiji imaju utori u koje ulaze te 2 plastike i kad dolje vratiš onaj L nosač kučišta hladnjaka stoji jako čvrsto milimetar nemožeš kučište pomaknuti znaći ne možeš kućište vratiti dok sve ne dodje na svoje mjesto

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Teoretsko pitanje: kako izgleda mali kiler u presjeku? Dali je to jedna cijev koja se kao zmija mota unutar kućišta, ili je to desetak neovisnih cjevčica?

Link to comment
Share on other sites

Kako koji model. Neki imaju jednu cijev, a neki imaju vise zasebnih cijevi. Ovi prvi se teze zacepe, ali su manje efikasni za grijanje.

Link to comment
Share on other sites

A ovi drugi se teze ciste. Koliko god ja uspuhivao ipak ne grije dobro. Izgleda da su vecina cijevi neprohodne pa se ne mofu ni očistiti

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.