Jump to content

Megane coupe 96. shema zamijene malog hladnjaka


aga

Recommended Posts

Napravi 6 litara, mislim da će oko 5 stati, možda i nešto preko

Link to comment
Share on other sites

Danas je suncan dan. Mislim da cu krenuti sa zamjenom kilera, pa sto bude

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Napravi 6 litara, mislim da će oko 5 stati, možda i nešto preko

Kupio sam dvije litre koncentrata i stala je još litra vode. Nisam ispustio cijelu količinu, jer je ionako bila skoro čista voda pa mislim da je mješavina sad OK. A u pola sata prije ponoći mi se nije dalo skidati cijev za usis zraka da bih došao do donje šelne na kileru, nego sam odspojio istu tu cijev, ali na strani motora, pa je ostalo još oko 2 litre unutra. Uglavnom, jutros je bilo sve u redu.

Nego..jel se skinula? :tulum::driver;

Je, znam, ti bi još i snimku. Ne može :nene:

Danas je suncan dan. Mislim da cu krenuti sa zamjenom kilera, pa sto bude

A ja mislio da si ti to već obavio:blush: Htio sam slikati, ali bilo je premalo svjetla, a moj mobitel sa 3.5 mikropiksela zmulja fotku i na najjačem suncu. Uglavnom, kod mene hladnjak ima cijevi koje se odvajaju od njega, tako da kad ga izvlačiš ne moraš povlačiti prema unutra, samo ga povučeš na lijevo. E sad, ako su cijevi fiksirane za hladnjak, onda ne znam...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nazalost kod mene su fiksirane, plus oni vijci sto svi trgaju, jer kao ne trebaju, su M6 i nema majci da ih strgas. Morao sam sve ispod brisača cupati da ih otpustim, tabla nije htjela van radi rucice za podizanje volana... Da sam znao platio bi da ne radim ovo. Na kraju uspio sastaviti djelomicno da sutra mogu odvest zenu na posao, a onda natrag na ostatak sastavljanja. Ocekujem visak dijelova i daljnju psovacinu. No sto se tice grijanja, pocne grijati nakon 3 min rada na ler gasu.

Vidim da je ovaj megane 1 phase 2 puno teži, skoro kao clio 2. Cak sam poceo i fotografirati u pocetku, a kasnije sve poslao u pm

 

Papatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

"Cak sam poceo i fotografirati u pocetku, a kasnije sve poslao u pm"  hahahahhahah e kad se ovo desi onda znaš da je zajebano :lolc:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Znam kako ti je..

Ali gledaj to sa vedrije strane, ustedio si oko 1000kn:zivili:

Link to comment
Share on other sites

evo tek sada sve vratio na svoje mjesto, nema cvrčaka, čak mi se čini i sve čvršće nego prije. 

Evo par slika dok nisam povezivao Francuze, majke i pse

Primjetitii efikasno ispuštanje antifriza bez kapi gubitka ;)

 

 

DSC01035.JPG

DSC01037.JPG

DSC01039.JPG

DSC01034.thumb.JPG.393570e611b4dc950ac18

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

autopsijom starog kilera otkrih da je samo jedna cijev bila prohodna. Dobro da je ikako grijao i da zbog tlaka nije negdje drugdje propišalo

Test crijevom i plućima:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ovaj video ... :ohmy: Pa jel ti radilo grijanje uopće? I jel to serijski kilerić?

Link to comment
Share on other sites

Ovaj video ... :ohmy: Pa jel ti radilo grijanje uopće? I jel to serijski kilerić?

Radilo je nešto malo, sreća pa ovdje nema minusa. Kiler je originalni bio, Valeo

Ova zadnja je slika godine :laugh::zivili:

Digneš gornje crijevo i gurneš ga u bocu, natakneš crijevo od pumpe, zatvoriš dobro čep posude i pumpaš lagano, ne više od 1 bar. Kad se tekućina približi vrhu boce odčepim posudu da izgubi tlak i bocu prelijem u veću od 6 litara. Opet ponovim postupak dok tekućina ide. Ako je motor skroz hladan izađe samo 2 litre jer je termostat zatvoren pa se isprazni samo ono iz bloka i malog kilera. Skidanjem malog kilera, izašlo samo par kapi po gumenom tepihu u autu. Isti postupak sam radio i pri promjeni termostata, minimalan gubitak tekućine.

Link to comment
Share on other sites

evo još par završnih slika, nakon pilanja cjevčica hladnjaka. Izvukao sam polako ove spiralne žice i u njima je bilo neke crne guste mase i komadići nekakve gume, silikona, bijelog i crnog. Otkud silikon ne znam, možda od mazanja termostata i kućišta istog diht masom!? Uglavnom dolazni red je bio čist a odlazni totalno začepljen

 

20161209_133926n.jpg

20161209_134111n.jpg

20161209_134333n.jpg

20161209_134543n.jpg

20161209_134600n.jpg

20161209_134729n.jpg

20161209_134807n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pošto ćeš meni zamijeniti? Vidim da je tebi to još najbolje prošlo. Nisam gledo kakav mi je izmjenjivač jer ako to uradim bit će neki 3. Model s zavarenim cijevima :-D . Možda da škicneš ti svojim sretnim okom prije mene. :-) 

Link to comment
Share on other sites

ako imaš klimu to još dodatno komplicira stvar. Toplo ti preporučam daj nekom 100e ako je dovoljno. Naravno, prvo se raspitati dali je to radio na tvom modelu, a ne da ti kaže ja sam rastavljao na punut sve je to isto.

Drugo jebeno me muči otkud komadići silikona u sistemu i hoće li opet odnekud doći... Sjetih se da se i vodena pumpa maže diht masom, pa tko zna možda je i od tud komadić zaplovio. A opet sjećam se kada mi je termostat riknuo da se raspala njegova unutarnja brtva i komadi gume završili u najužem dijelu a to je mali kiler.

Naručit ću ovo sa slike i stavit u dovodno crijevo prema malom kileru, pa nek se hebe.

 

 

coolant_filtering__inspection_system.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kad sam ja mijenjao na Cliu isto je bilo puno sitnih komadića silikona koji su zapeli na spiralama. Uz to kod mene je bilo i nekakvog gliba koji je potpuno začepio skoro sve cijevi..

Za oboje sam "zahvalan" serviseru koji mi je dva puta mijenjao pumpi vode, a jednom nasuo prah za zaustavljanje curenja.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

to je to. Isto kod mene. Tražim ovaj filter sa slike na ebayu i aliexpresu, ali ne uspjevam

Link to comment
Share on other sites

Ja sam išao "ispirat" kilerić na onu metodu ulijevanja one tekučine i miksanja s aku bušilicom.. Na kraju isplivao neki komadić plastike iznutra, kako i od kud pojma nemam, al i dalje nije grijalo. Kilerić je valjda mjenjan pred dosta al nekako mislim da ima pun k tog unutra

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije par godina mijenjao dihtung glave i vjerojatno od tud ona garež crna kao neka zemlja što je sve začepila (ispušni plinovi se miješali s antifrizom). Komadići silikona vjerojatno od diht mase za vodenu pumpu koja se mijenja svaki put kada i zupčasti, a majstor toga nabaci kilo, kao i od diht mase sa kućišta termostata jer mi je i tu stavljano. Na slici vidi stari termostat, s njega su komadići gume otišli i zastali u najužem mjestu, a to je mali kiler.

Da sam znao čime otopiti tu garež možda bi ga pročistio nekim sredstvom koje otapa masti i ulja, ne znam. Uostalom za nevolju se može i voziti da se cijevi prespoje jedna u drugu, ako procuri mali kiler. Možda bi se isplatilo u njega uliti neko agrsivno sredstvo, nemaš što izgubiti jer zamjena je ajme posao. 

Mogao bi do vodoinstalaterske opreme pa ubaciti u dolaznu cijev ovakav jednostavni filter kao na 3. slici

 

IMG_20141206_104340n.jpg

DSC03474n.jpg

filter antifriza.JPG

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Moj grije al na pola podešen (izmađu toplo i hladno) na ugrijanom motoru. Znam da je ranije zimi pržio na toj temp. Ima još 'mesa' do kraja skale al očito je pao učinak izmjenjivača.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.