Jump to content

Laguna 2,19.dci - troši ulje


Limune

Recommended Posts

Laguna 2 , 1.9 dci, 79 kw - 107 ks, troši oko 1L ulja/1200 km.

 

Zbog navedene potrošnje sam reparirao turbinu no majstor koji je izvršio reparaciju kaže turbina je propuštala ulje ali zbog nje ti je potrošlja ulja smao 20%.

I doista tako potrošnja ulja se smanjila za oko 20 % i sada troši i dalje oko 1L/1500-1600 km.

 

Šta može biti ako auto dobro ide, ubrzava, pali , max.brzina a toliko ulja troši. Zadimi kada ga se potjera u više okretaje i to crni dim i kada je u niskim okretajima pod opterećenjem onda također blago zadimi crni dim.

 

PVC ventil je OK...dogovorio sam s majstorom da pređemo na gušće ulje 10w-40 (Total 7000) pa ćemo vidijeti koliko uzima onda ulja. Ako je i ta potrošnja neprimjerena slijedi otvaranje motora jer sve ukazuje da taj motor ne valja više a prešo je 210 000 km stvarnih.

 

???? Iskustva savijeti???

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 , 1.9 dci, 79 kw - 107 ks, troši oko 1L ulja/1200 km.

 

Zbog navedene potrošnje sam reparirao turbinu no majstor koji je izvršio reparaciju kaže turbina je propuštala ulje ali zbog nje ti je potrošlja ulja smao 20%.

I doista tako potrošnja ulja se smanjila za oko 20 % i sada troši i dalje oko 1L/1500-1600 km.

 

Šta može biti ako auto dobro ide, ubrzava, pali , max.brzina a toliko ulja troši. Zadimi kada ga se potjera u više okretaje i to crni dim i kada je u niskim okretajima pod opterećenjem onda također blago zadimi crni dim.

 

PVC ventil je OK...dogovorio sam s majstorom da pređemo na gušće ulje 10w-40 (Total 7000) pa ćemo vidijeti koliko uzima onda ulja. Ako je i ta potrošnja neprimjerena slijedi otvaranje motora jer sve ukazuje da taj motor ne valja više a prešo je 210 000 km stvarnih.

 

???? Iskustva savijeti???

Za crni dim pod opterećenjem na niskim okretajima provjeri MAF, on odnosno njegovo zaprljanje je meni bilo uzrok. To što motor troši ulje i nakon izmjene (reparacije) turbine je znak da je došlo do oštećenja klipnih prstenova (uljnih) i/ili gumica ventila.

Link to comment
Share on other sites

Znaš li koga da je imao problem sa gumicama ventila i koliko auto može ulja trošiti ako je samo do toga?

Link to comment
Share on other sites

jesi mjerio kompresiju? Pokušao test s uljem u cilindar da vidiš jesu li gumice u pitanju ili karike?

Link to comment
Share on other sites

Nisam do sada mjerio kompresiju nešto me majstor uvjerava (nije mi baš jasan) da po mjerenju kompresije neću ništa vidjeti jer se radi o uljnim karikama koje su ispod kompresioni pa to nije mjerilo (ako sam dobro shvatio)...što se tiče kilometraže provjerio sam na tehničkom kada sam kupovao imao je 118000 2011.god.

Inače motor odlično pali, vuče, normalnu potrošnju goriva ima dakle ne ukazuje ništa da motor ima slabu kompreciju ili da je na izdisaju..

 

 

Ako mi bude trošio i 10w-40 ulje planiram prvo vidjeti ovo sitnice tipa gumice ventila, podloške ventila, vodilice ventila i sl. zapravo kada se skine glava motora sve će biti jasno...samo me sada zanima kolika je možebitna potoršnja ulja ako su primjerice gumice ventila loše koji je to red veličina 1 dl, 3 dl ili 1 L / na 1000 km??? :taz:

Uzima on meni ulje već 30-40 000 km samo sam sada to odlučio rješavati

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

Ne mislim ju uređivati nego moramo ju skinuti da bi vidjeli stanje gumica ventila, podloški ventila itd. pa i karike jedne i druge pa će mo onda vidjeti šta napraviti..

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

Ako si sipao loše ulje, moguće je da su ti zapekle uljne karike i da je začepljen pcv...ako je kilometraža realna sigurno nije dobro postupano sa motorom jer je ovo neuobičajeno velika potrošnja ulja..

Link to comment
Share on other sites

Nisu sva 5w40 ulja ista....

Točno tako. Elf Excellium NF 5W-40 nije potpuno sintetičko ulje, iako većina prosječnih vozača smatra da je jer piše 5W-40. To je gradacija ulja, a ne sinonim za full sintetičko ulje. Isto važi i za Total 9000 5W-40 jer je to identično ulje iz iste tvornice. Na kantici mora pisati "fully sinthetic".

Za Lagunu II 1.9 dci u knjižici održavanja piše da se mora koristiti isključivo potpuno sintetičko ulje. Koje si ti koristio?

Link to comment
Share on other sites

Ni ta "fully synthetic" ulja u većini slučajeva nisu PAO ulja, odnosno prava sintetička ulja. Šta je najgora stvar taj excellium ne udovoljava RN070 normi.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Iako je norma uvedena 2007 odnosi se na turbodiesele bez DPF-a.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Koje je ulje 5W40 a da nije potpuno sintetičko?

I nije mi baš jasno kako se norma iz 2007 može odnositi na auto iz npr. 2001?

Link to comment
Share on other sites

Po meni je to do gumica ventila,imam isti problem na svom benzinskom hyundai-ju, samo što ja tako vozim već 100000 km, samo nadolijevam 1L/1500 km-a. :spin:

Link to comment
Share on other sites

Koje je ulje 5W40 a da nije potpuno sintetičko?

I nije mi baš jasno kako se norma iz 2007 može odnositi na auto iz npr. 2001?

Elf Excellium 5W40 nije sintetičko ulje, Shell Hellix Ultra nije sintetičko ulje, Mobil Super 3000 X1 nije sintetičko ulje. RN0710 je Renaultova norma za turbodizelaše pa ti sad vidi.

 

Pročitaj malo:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lubricant

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

A kaj mi znači link na Wikipediu ?

Isto i "pa ti sad vidi" je argument kojeg je teško pobiti...

Link to comment
Share on other sites

To ti znači da niti jedno od tih ulja nije sintetičko jer mu bazno ulje nije ulje Grupe 4. Ako ne znaš nešto onda pitaš, a ne ponašaš se arogantno. Ali pošto si ti sveznadar onda tko sam ja da ti dajem savjete. Oprosti, i slobodno ulij maslinovo ulje u svoj auto što se mene tiče. Naravno, ako ti nije preskupo.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Odustajem, jedan sveznadar je dovoljno. A nisi mi odgovorio kako se norma koja je postavljena 2007 može odnositi na nešto što je nastalo 2001? Pitam...

Link to comment
Share on other sites

Odustajem, jedan sveznadar je dovoljno. A nisi mi odgovorio kako se norma koja je postavljena 2007 može odnositi na nešto što je nastalo 2001? Pitam...

Može sveznadaru zato što je ta norma izvedena iz ACEA normi koje su bile i prije 2007 u upotrebi. Ali ti si to vjerojatno već znao, kao što znaš da se "pripadnost" ulja sintetičkim, ili nesintetičkim definira SAE-om. :D

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sad mi je sve jasno. Hvala.

Nema na čemu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.