Jump to content

Laguna 2,19.dci - troši ulje


Limune

Recommended Posts

VI ste totalno u krivu i nemojte crpiti informacije iz wikipedije...sva ulja 5w-40 su potpuno sintetička i točno je ovo  kako se norma iz 2007 ne može odnositi na auto iz 2001...

Točio sam ELF SXR 5W-40

Total 9000 5w-40

Mobil 5w-40

Schell 5w-40

Repsol 5w-40

 

a sada sam natočio 

 

TOTAL QUARTZ 7000 10w-40 po prvi puta polusintetičko nakon 120000 km (barem što ja znam) i to namjerno da smanjim potrošnju ulja. Mjenjat ću ga za 10000 pređenih km i to je odlično za auto i nije nikakav problem. U knjižici piše također da se može koristiti i 10w-40 ali naravno bolje je 5w-40 jer je full sintetičko

 

Evo prvi dojam auto odlično radi čak i mirnije jer je ulje gušće  i gotovo da ne zadimi ni na visokim okretajima, da sa našao IMA super 2009 10w-40 natočio bi INU jer sam najsigurniji da je original ulje koje apsolutno zadovoljava potrebne norme za dci motore

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

VI ste totalno u krivu i nemojte crpiti informacije iz wikipedije...sva ulja 5w-40 su potpuno sintetička i točno je ovo  kako se norma iz 2007 ne može odnositi na auto iz 2001...

Točio sam ELF SXR 5W-40

Total 9000 5w-40

Mobil 5w-40

Schell 5w-40

Repsol 5w-40

 

a sada sam natočio 

 

TOTAL QUARTZ 7000 10w-40 po prvi puta polusintetičko nakon 120000 km (barem što ja znam) i to namjerno da smanjim potrošnju ulja. Mjenjat ću ga za 10000 pređenih km i to je odlično za auto i nije nikakav problem. U knjižici piše također da se može koristiti i 10w-40 ali naravno bolje je 5w-40 jer je full sintetičko

 

Evo prvi dojam auto odlično radi čak i mirnije jer je ulje gušće  i gotovo da ne zadimi ni na visokim okretajima, da sa našao IMA super 2009 10w-40 natočio bi INU jer sam najsigurniji da je original ulje koje apsolutno zadovoljava potrebne norme za dci motore

Sva ulja 5W40 nisu sintetička i podatak ne crpim iz wikipedije. Najbolji dokaz za to jest da se na Njemačkom tržištu hidrokrekirana ulja ne smiju ounačavati kao "fully synthetic" već isključivo kao HC. O tim uljima je bilo rasprava ovdje na forumu nebrojeno puta. Prema čemu si ti molim te zaključio da su sva ulja 5W40 potpuno sintetička ulja? To su gluposti ljudi koji nemaju veze o kemiji i hidrokrekiranju.

Link to comment
Share on other sites

Ajde napiši nekoliko primjera  koja to ulja 5w-40 jesu potpuno sintetička a koja nisu??

Link to comment
Share on other sites

Ajde napiši nekoliko primjera  koja to ulja 5w-40 jesu potpuno sintetička a koja nisu??

Ina Milenium je potpuno sintetičko ulje, Mobil Super 300X1-nije, Shell Helix Ultra-nije, Elf Excellium-nije i tako bi mogao u nedogled. U biti većina ulja koja se prodaju u Hrvatskoj nisu potpuno sintetička, samo PAO ulja su sintetička (Grupa IV), sva ostala pripadaju Grupi III, a to su HC ulja.

 

Pročitaj ovo.

 

http://autoviews.blogspot.com/2007/11/there-are-only-two-real-synthetic-oils.html

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To je bila ironija...

Ti si stvarno biser. :D

Link to comment
Share on other sites

VI ste totalno u krivu i nemojte crpiti informacije iz wikipedije...sva ulja 5w-40 su potpuno sintetička i točno je ovo  kako se norma iz 2007 ne može odnositi na auto iz 2001...

Točio sam ELF SXR 5W-40

Total 9000 5w-40

Mobil 5w-40

Schell 5w-40

Repsol 5w-40

 

a sada sam natočio 

 

TOTAL QUARTZ 7000 10w-40 po prvi puta polusintetičko nakon 120000 km (barem što ja znam) i to namjerno da smanjim potrošnju ulja. Mjenjat ću ga za 10000 pređenih km i to je odlično za auto i nije nikakav problem. U knjižici piše također da se može koristiti i 10w-40 ali naravno bolje je 5w-40 jer je full sintetičko

 

Evo prvi dojam auto odlično radi čak i mirnije jer je ulje gušće  i gotovo da ne zadimi ni na visokim okretajima, da sa našao IMA super 2009 10w-40 natočio bi INU jer sam najsigurniji da je original ulje koje apsolutno zadovoljava potrebne norme za dci motore

Na krivog si se ovdje namjerio :D , kolegi usrmatre ne možeš takvo nešto napisati. Sad slijedi nekoliko lekcija o uljima :D .

 

Sva ulja 5W40 nisu sintetička i podatak ne crpim iz wikipedije. Najbolji dokaz za to jest da se na Njemačkom tržištu hidrokrekirana ulja ne smiju ounačavati kao "fully synthetic" već isključivo kao HC. O tim uljima je bilo rasprava ovdje na forumu nebrojeno puta. Prema čemu si ti molim te zaključio da su sva ulja 5W40 potpuno sintetička ulja? To su gluposti ljudi koji nemaju veze o kemiji i hidrokrekiranju.

Svaka čast kako ti se da svaki put sve ispočetka. Kako i sam kažeš, tema prožvakana tu na forumu nebrojeno puta. Samo nitko ne čita.

Link to comment
Share on other sites

A ima nas svakakvih...

 

Ovaj forum vidim kao mjesto na kojem bi si mali ljudi mogli pomoći savjetom i/ili uslugom, a ne nabacivanjem linkova, parafrazirnjem i što nerazumljivijim elaboriranjem. Ima ovdje divnih ljudi koji nesebično pomažu i njihovi savjeti su točni, precizni, nadasve uporabljivi i na kraju zlata vrijedni. Siguran sam da će se oni prepoznati. I hvala im (ovaj puta bez ironije  :D).

 

Što se tiče ulja i Renaultovih normi, rekao bih da je to jednim dijelom zataškavanje i krpanje propusta koje su francuski "ženijalni inđinjeri" napravili na remek djelima kao što je Laguna 2. Drugim dijelom, ELF i Renault nisu bez vraga napravili pakt i preporučaju (uvjetuju) jedni druge. 1.9 dci koji vuče korijene možda još od tenkova iz drugog svjetskog rata, može raditi i na maslinovo ako ti nije preskupo, ali uz redovno mijenjanje,,, Servisni interval 30 000 kilometara? WTF?

Link to comment
Share on other sites

Na krivog si se ovdje namjerio :D , kolegi usrmatre ne možeš takvo nešto napisati. Sad slijedi nekoliko lekcija o uljima :D .

 

Svaka čast kako ti se da svaki put sve ispočetka. Kako i sam kažeš, tema prožvakana tu na forumu nebrojeno puta. Samo nitko ne čita.

Ne da mi se stalno objašnjavati jedno te isto. Dosadan sam sam sebi. :D

Link to comment
Share on other sites

A ima nas svakakvih...

 

Ovaj forum vidim kao mjesto na kojem bi si mali ljudi mogli pomoći savjetom i/ili uslugom, a ne nabacivanjem linkova, parafrazirnjem i što nerazumljivijim elaboriranjem. Ima ovdje divnih ljudi koji nesebično pomažu i njihovi savjeti su točni, precizni, nadasve uporabljivi i na kraju zlata vrijedni. Siguran sam da će se oni prepoznati. I hvala im (ovaj puta bez ironije  :D).

 

Što se tiče ulja i Renaultovih normi, rekao bih da je to jednim dijelom zataškavanje i krpanje propusta koje su francuski "ženijalni inđinjeri" napravili na remek djelima kao što je Laguna 2. Drugim dijelom, ELF i Renault nisu bez vraga napravili pakt i preporučaju (uvjetuju) jedni druge. 1.9 dci koji vuče korijene možda još od tenkova iz drugog svjetskog rata, može raditi i na maslinovo ako ti nije preskupo, ali uz redovno mijenjanje,,, Servisni interval 30 000 kilometara? WTF?

Nigdje tebi Renault ne uvjetuje da moraš stavljati Elf u svoj motor, di si dobio tu informaciju? U novim Renaultima s DPF-om se tvornički puni Shell, ali bitno da ti neargumentirano tvrdiš da se ja pravim pametan. Da poznaješ razliku između mineralnog, HC i PAO ulja sve ovo što sam ti napisao bi ti bilo normalno. Za tvoju informaciju sve što sam napisao nisam naučio na nikakvoj vikipediji, ili netu. Većinu toga sam na učio slušajući "procese organske industije" i "procese prerade nafte" na fakultetu. Ali ti i dalje misli da sam ja čoban koji se obrazuje preko goolea i vikipedije, to je tvoje pravo. Tu k.njaš o autu koje sam voziš i sprdaš se s istim, to ti je isto kao da k.njaš u tanjur iz kojega jedeš. Ako ti ne valja Laguna 2 zašto je ne prodaš i ne kupiš auto koje nije "remek djelo kao što je Laguna 2"? Passat, Mazda 6, Vectra, itd. itd.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

A ima nas svakakvih...

Ovaj forum vidim kao mjesto na kojem bi si mali ljudi mogli pomoći savjetom i/ili uslugom, a ne nabacivanjem linkova, parafrazirnjem i što nerazumljivijim elaboriranjem. Ima ovdje divnih ljudi koji nesebično pomažu i njihovi savjeti su točni, precizni, nadasve uporabljivi i na kraju zlata vrijedni. Siguran sam da će se oni prepoznati. I hvala im (ovaj puta bez ironije :D).

Što se tiče ulja i Renaultovih normi, rekao bih da je to jednim dijelom zataškavanje i krpanje propusta koje su francuski "ženijalni inđinjeri" napravili na remek djelima kao što je Laguna 2. Drugim dijelom, ELF i Renault nisu bez vraga napravili pakt i preporučaju (uvjetuju) jedni druge. 1.9 dci koji vuče korijene možda još od tenkova iz drugog svjetskog rata, može raditi i na maslinovo ako ti nije preskupo, ali uz redovno mijenjanje,,, Servisni interval 30 000 kilometara? WTF?

Evo da probam objasniti jednostavnije i bez linkova. Većina ulja koja kupujemo i sipamo u motore je "potpuno sintetička" samo iz razloga što određene norme i standardi proizvođačima dozvoljavaju da to pišu i prodaju kao takve. Ali po svom osnovnom sastavu su samo "iscijeđeni dinosauri" kako je jedan lik napisao u linku od kolege, odn. osnova im je mineralna. Ostalo se dobiva iz njih kemijskim procesima i dodavanjem aditiva, a o kojima usrmaatre ponešto zna :D.

Što se tiče Renaulta i Elfa, pa takva sprega je danas normalna. Većina proizvođača automobila preporučuje, ne uvjetuje neko ulje.

Što se tiče lagune, što je ne prodaš? Remek dijela su na cijeni.

Za interval od 30000, a znaš onu, pisalo na plotu .... .

@ ustmaatre, na mobu sam, nisam vidio tvoj post, pa je jednim dijelom napisano isto.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Odustajem dečki... Renault radi najbolje aute koji se ne kvare i idu i idu....

Edited by dre_magnus
Link to comment
Share on other sites

Ne želim nikoga negirati ali to onda ispada da dođeš u trgovinu auto djelovima po potpuno sintetičko ulje 5w-40 (uvriježeno je mišljenje da je ta gradacija potpuno sintetička šta god vi tvrdili, znali ili mislili) ista kao potpuno sintetičko ti i prodaju trgovci pod potpuno sintetičko,  istu gradaciju ti preporučuju mehaničari pod potpuno sintetičko i onda odjednom skužimo da živimo u svijetu zablude da 5w-40 ulja uopće nisu potpuno sintetička...Ko koga tu ...?

U mojoj Renault knižici piše raspon ulja sljedeći 5w-30. 5w-40, 10w-40 i to primjerice ELF EXCELLIUM 5w-40 po toj logici mi proizvođač u startu preporučuje ulje koje nje najbolje kvalitete?

Sve to skupa nema mi logike, pa onda smo svi u zabludi osim vas par koji imate te informacije???

Link to comment
Share on other sites

Ne želim nikoga negirati ali to onda ispada da dođeš u trgovinu auto djelovima po potpuno sintetičko ulje 5w-40 (uvriježeno je mišljenje da je ta gradacija potpuno sintetička šta god vi tvrdili, znali ili mislili) ista kao potpuno sintetičko ti i prodaju trgovci pod potpuno sintetičko,  istu gradaciju ti preporučuju mehaničari pod potpuno sintetičko i onda odjednom skužimo da živimo u svijetu zablude da 5w-40 ulja uopće nisu potpuno sintetička...Ko koga tu ...?

U mojoj Renault knižici piše raspon ulja sljedeći 5w-30. 5w-40, 10w-40 i to primjerice ELF EXCELLIUM 5w-40 po toj logici mi proizvođač u startu preporučuje ulje koje nje najbolje kvalitete?

Sve to skupa nema mi logike, pa onda smo svi u zabludi osim vas par koji imate te informacije???

Možeš ti kupiti sapun pod sir, ali to ne znači da si kupio sir. :D  Evo što je od svijeta napravio neoliberalni kapitalizam, ljudi više vjeruju trgovcima i mehaničarima nego kemičarima. A ovdje se radi o kemijskom proizvodu. :D

Tebi proizvođač ne preporučuje potpuno sintetičko , ili nesintetičko ulje. Tebi proizvođač preporučuje ulje određenog stupnja viskoznosti prema SAE normi. Odnosno, preporučuje ti recimo ulje viskoznosti 5W40 za temperaturne raspone od -10 do + 40°C (karikiram). Ta vrijednost nema nikakve veze s tim dali je ulje potpuno sintetičko, ili nije.

stan_toepfer_understanding_motor_oil_viscosity.pdf

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

koliko je meni, kao totalnom laiku na ovom području, jasno, gradacija 10W40 (ili neka druga) govori o "gustoći" tog ulja na određenoj temperaturi (10 na niskoj temp, a 40 na visokoj temp)

Dok sintetika, polusintetika, mineralno ulje govori o sastavu ulja.

 

Ako bi išli još karikirati, ulje gradacije 10W40 može biti i sintetičko i polusintetičko i mineralno (možda i nemože u stvarnosti :nezna: )

 

Usrmaatre: nemoj me sad razapet, ovo je čisto laičko pojašnjenje razlike ovih pojmova

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

koliko je meni, kao totalnom laiku na ovom području, jasno, gradacija 10W40 (ili neka druga) govori o "gustoći" tog ulja na određenoj temperaturi (10 na niskoj temp, a 40 na visokoj temp)

Dok sintetika, polusintetika, mineralno ulje govori o sastavu ulja.

 

Ako bi išli još karikirati, ulje gradacije 10W40 može biti i sintetičko i polusintetičko i mineralno (možda i nemože u stvarnosti :nezna: )

 

Usrmaatre: nemoj me sad razapet, ovo je čisto laičko pojašnjenje razlike ovih pojmova

Jako dobro laičko razmišljanje. 10W(winter) je viskoznost na niskim temperaturama, a 40 na visokim. Viskoznost ne govori ništa o kemijskom sastavu, ali se u našem tupavom narodu uvriježilo mišljenje da je svako 5W, ili 0W ulje sintetičko, što je naravno daleko od istine. Nije viskoznost jedino bitno svojstvo mazivih ulja (iako je jedno od najbitnijih).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Renault dci motor usporediti sa tenkom i tehnologijom 2 svj.rata?!

Nisam zatucan Renault fan, ali kad sam to pročitao momentalno sam napravio salto mortale.

Neda mi se objašnjavati ali 1.5 , 1.9 i 2.0 dci motori proglašavani su najboljim diesel motorima kada su izašli.

Ostali komentari su suvišni.

Link to comment
Share on other sites

UAjmo sad na temu koju sam postavio.Može li zbog potrošenih i loših gumica ventila auto trošiti 1L ulja na 1000-1500 kilometara?

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

U svakom slucaju moras da skines glavu, razupcis motor i odneses glavu na obradu. Tom prilikom vidis i kakve su stubline, da li imaju/nemaju riseve. I uradis zupcenje novim kaisem.

Na 210.000 km motor ne bi smeo toliko da trosi, osim ako nije pregrejavan.

Link to comment
Share on other sites

Po meni je to do gumica ventila,imam isti problem na svom benzinskom hyundai-ju, samo što ja tako vozim već 100000 km, samo nadolijevam 1L/1500 km-a. :spin:

Nije do gumica 100% kao što je tvom Hyundaiu , uljne karike prave problem i to najvjerovatnije nisu ni potrošene , nego slijepljene.

Skoro je takav problem imao čovijek na Scenicu 1.5 sa stvarnih 140.000km (1.vl. kupljem nov) isto urađena turbina i isto samo malo smanjena potrošnja ,mjerio je kompresiju koja je bila odlična i na kraju rastavit motor i uljne karike bile u pitanju...

Link to comment
Share on other sites

Sada je unutra TOTAL Quartz 7000 10w-40, znatno manje dimi, gotovo da dima vidio nisam a biće da i ulja će manje trošiti (pratim kada pređem više km znat ću bolje)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Stvarno nije nikada nitko mijenjao gumice ventila ili uljne karike na dci motorima??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.