Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Aha to znači da je termostat ispravan i da ugrije na duže 🥸🔮

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Display said:

Aha to znači da je termostat ispravan i da ugrije na duže 🥸🔮

Pa vidi šta kaže kristalna kugla pa cemo saznati...

A možda kolega i napise kakva je situacija na duze ture..

To nije napisa.. A pretpostavka je majka svi zajeba tako da.... 

Pitao je za potrošnju i opisa uvjete voznje i to svakako nije previse za ta 4 km na što se on referirao.. Jer auto se nemoze ugrijat ni da hoce na toliku relaciju

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kad ga malo duže vozim od ta 3-4 km, normalno mi se "popuni" indikator temperature. Ovo mi je drugi auto pa ga ne koristim za duže vožnje.

Vjerojatno bih uspio smanjiti potrošnju ranijim šaltanjem u 5. brzinu, ali to mi je malo naporno u gradskoj vožnji, primijetio sam da su brzine dosta kratke.

Imao sam prije ovog Megane IV 1.3 TCe, bogami razlika u potrošnji je oko 3 L spram ovog atmosferca na sličnim relacijama. Imao sam nekad i Focusa Mk2 1.6 16V 100 KS, čini mi se da je i taj ipak manje trošio od ovoga, barem za litru.

Edited by Hrde
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On ti radi da tako kažemo konstantno "pod čokom",  ako kužiš.

Tak da nije nist cudno.

Turbak benzinac uvijek manje trosi, ak se ne ganjas..

Ili ak nije neki RS

Edited by ivan.martinko
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 18. 01. 2024. at 13:47, Display said:

Aha to znači da je termostat ispravan i da ugrije na duže 🥸🔮

 

5 hours ago, Hrde said:

Kad ga malo duže vozim od ta 3-4 km, normalno mi se "popuni" indikator temperature. Ovo mi je drugi auto pa ga ne koristim za duže vožnje.

Vjerojatno bih uspio smanjiti potrošnju ranijim šaltanjem u 5. brzinu, ali to mi je malo naporno u gradskoj vožnji, primijetio sam da su brzine dosta kratke.

Imao sam prije ovog Megane IV 1.3 TCe, bogami razlika u potrošnji je oko 3 L spram ovog atmosferca na sličnim relacijama. Imao sam nekad i Focusa Mk2 1.6 16V 100 KS, čini mi se da je i taj ipak manje trošio od ovoga, barem za litru.

Evo smo izgleda rješili misterij, kristalna kugla ipak nije bila upravu... 🤔... 😉

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Napiše se .ebi ga bija si u pravu...Citanje i razumjevanje procitanog teksta 3 razred osnovne skole... 

Ali ništa nova u Hr... Ko sam ko ja... 

Edited by macak
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Prije bih rekao da je tvoj pravopis na razini osnovne škole ali hajde manje bitno, neka je misterij riješen 😁

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kao elektricaru meni bitne slike a ne pravopis... Ali opca kultura je usvojena sa 4 magicne  rjeci... 

HVALA, MOLIM, IZVINI, IZVOLI👋

Edited by macak
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, macak said:

Kao elektricaru meni bitne slike a ne pravopis... Ali opca kultura je usvojena sa 4 magicne  rjeci... 

HVALA, MOLIM, IZVINI, IZVOLI👋

Ili kako se to kaže u staroj kineskoj izreci 

Nula plus faza jednako dženaza 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, direstraits said:

Ili kako se to kaže u staroj kineskoj izreci 

Nula plus faza jednako dženaza 

Što me podsjetilo na jedan stari vic.

Dva električara nešto žustro raspravljaju na vrhu bandere i prolazi ispod jedna starica kad jedan vikne: "Gospođo, možete li molim vas podići tu žicu koja visi s bandere?" Ova podigne i upita: "Jel' ovu?" Kaže ovaj: "Evo jesam ti rekao da je nula a ti faza pa faza."

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

Dosao sam do toga u zivotu da ne znam sam skuzit kako se skida rucica mjenjaca, jedni kazu samo povuci i ne zakreci, drugi da zakreni pa izvuci. 

Meni to ima nesto puno otpora prilikom povlacnja, nebi volio da pukne ispod onaj ulozak, koji je pravi put?

Link to comment
Share on other sites

Neće puknut ništa ispod, samo vuci muški.

A potrošnje te vaše jbte su nenormalne. Moj 3.3 automatik ne troši toliko.  

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, DCA13 said:

Dosao sam do toga u zivotu da ne znam sam skuzit kako se skida rucica mjenjaca, jedni kazu samo povuci i ne zakreci, drugi da zakreni pa izvuci. 

Meni to ima nesto puno otpora prilikom povlacnja, nebi volio da pukne ispod onaj ulozak, koji je pravi put?

Hebiga Renault overbuilt kao lexus ne mozes ni rucicu skinut :D:D

Link to comment
Share on other sites

Japaneri su prakticni, oni stave navoj :D ok onda cupam milom ili silom. Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Na trzaj ju iscupaj, nemoj ovak vuči samo.

I ubaci u 2. ili 4. brzinu da vuces prema otraga a ne u zrak

Edited by ivan.martinko
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Uspjeh, bas je treba ko sivonja potegnuti, odletila ona opruga u 3pm 😅

20240201_151615.thumb.jpg.5486dac266013dc8a9d9f3384cf12676.jpg

 

great succsess, hvala svima na smjernicama, nis nije puklo 😄

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na koji način se druga nabije ako stara tako teško ide van??

 

Link to comment
Share on other sites

Gumenim čekićem. Bar ja tako radim

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam je namjestio i nabio je sakom vise puta dokle nisam bio siguran da je tamo gdje treba biti... nimalo elegantan posao, ne postoji "klik" trenutak 😂

 

Edit: vidis na poslu imam gumeni cekic za drugi put 😂

Edited by DCA13
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Primjećujem da je kožica lijepo prevučena na novoj ručici. 😈

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Dugo mi nitko nije rekao nesto tako lijepo ❤️

  • Like 2
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav,

Vlasnik sam megane-a grandtour III 2012, 90 ks 138 tkm, primjetio sam da mi je kuplung malo viši, ne hvata baš skroz na vrhu ali malo više da.. nema nikakvih zvukova u vožnji , ne trese motor niti cuka sve najnormalnije radi, ali idem na duži put od cca 1000 km u jednom smjeru, zanima me da li bi trebalo kuplung već sad zamjeniti ?

Hvala svima na pomoći unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.