Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Malo spržiš lamelu pa bude dobro mjesec dva. I meni na cetvorci isto.


Probao sam, ali nije baš dalo rezultata. Možda ne przim dobro...

Koliko km ti ima auto i kad se počelo javljati? Nevjerojatno da to nisu riješili u sljedećoj generaciji...

Koji motor? Moje je 1.5 dci, nisam napisao.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, mbojan5 said:


Probao sam, ali nije baš dalo rezultata. Možda ne przim dobro...
Koliko km ti ima auto i kad se počelo javljati? Nevjerojatno da to nisu riješili u sljedećoj generaciji...
Koji motor? Moje je 1.5 dci, nisam napisao.
 

Ma kuplung je to. Dok je auto hladan je ok, kad ga malo voziš duže tresucka kod kretanja...

Neki su mjenjali kvačila na autima od 2 godine i 40tkm i opet se pojavilo s vremenom. Jednostavmo su takva i to je to.

Probaj to zanemarit i samo gasa, naravno ako kvačilo normalno hvata i nije tvrdo,u suprotnom je za zamjenu.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, mbojan5 said:

Bilo je dosta puta tema trešnja auta kod kretanja (nekad i kod prebacivanja u drugu) . Misli se na fantomski kvar koji se nekad pojavi nakon pol sata (uglavnom gradske, a ponekad i otvorene) vožnje, a sljedeći dan nakon stajanja auta nestaje.
Jel netko riješio trajno problem? Onaj kome se dogadja sigurno s raznih foruma zna za "popravak" sa plastičnom vezicom na kuplungu, ali to je naravno glupost.
Danas sam pitao Belinića i kaže da mu je to poznat problem s kuplungom, ali zamjena ne daje garanciju da se problem ne vraća natrag nakon 20-30000 km...

Na dvojci sam sa vezicom smanjio pojavljivanje te trešnje sa tipa 60% vremena na 10-20%. I dalje se to najčešće događa kad je auto hladan i kad je lamela vruća (tipa vožnja u koloni).

A vezica je pomogla da se cilindar ne miče sa pedale, jer ako ispadne - nema šaltanja više. Moj 2 cents je da je to do cilindra koliko i do lamele/zamašnjaka.

Link to comment
Share on other sites




Probaj to zanemarit i samo gasa, naravno ako kvačilo normalno hvata i nije tvrdo,u suprotnom je za zamjenu.


Više gasa samo djelomično ublaži trešnju. Nemam pojma, imam osjećaj da ću uništiti i nosače i još ponešto dok toliko trese.

Razmišljam na glas jel moguće da kad se sve zagrije, negdje nešto procuri na kuplung. Pa da tak "proklizava" dok se ne osuši preko noći...



Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, mbojan5 said:


 

 


Više gasa samo djelomično ublaži trešnju. Nemam pojma, imam osjećaj da ću uništiti i nosače i još ponešto dok toliko trese.

Razmišljam na glas jel moguće da kad se sve zagrije, negdje nešto procuri na kuplung. Pa da tak "proklizava" dok se ne osuši preko noći...



Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

 

Prije da se od topline nesto izvitoperi pa izgubi balans... iskreno ja do sada nisam imao ni jedan auto koji nije vukao nekakvu glupost kroz svoj vijek... ak nije to onda je nest deugo... tako da se vise ne opterecujem.. s time da zaista ta tresnja zna bit jako izrazena. Pogotovo kad do Zg navratim.

Link to comment
Share on other sites

Više gasa pomaže samo kad je hladan i trese. Kad se počne tresti kad je zagrijan, onda ne pomaže previše.

Link to comment
Share on other sites

Ma nisam ja mislio da nabije više gasa kod kretanja, nego da to zanemari i tera ga i nabija kilometre...

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Na cca 130tkm sam zamjenio spojku. Kažu majstori da je sada ugrađena neka update verzija. Drugih problema nije bilo. Mijenja ko’ mitraljez😀. Sada sam opet kupio auto sa EDC, zadovoljan sam bio.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Koja je ono stranica gdje provjeravate sve part numbers? Konkretno mi treba part number kompresora klime VF1DZ5G0645365458

Megane 3 1.5 dCi 110 2011

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, MB104 said:

Koja je ono stranica gdje provjeravate sve part numbers? Konkretno mi treba part number kompresora klime VF1DZ5G0645365458

Megane 3 1.5 dCi 110 2011

Ta stranica (Partsouqe) više nema Renault program u sebi, a ja gledam preko plaćenog programa, ali broj šasije mi nešto nije dobar, ne prepoznaje ga.
A druga stvar, već nekoliko klima uređaja unazad par dana ne mogu detektirati dok ne dobijem točno što piše na kompresoru (na naljepnici),
a tako isto i taj program navodi da se mora pogledati naljepnica na kompresoru i po tome dalje tražiti.

 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, lageros-zg said:

ali broj šasije mi nešto nije dobar, ne prepoznaje ga.
 

Mogao sam i mislit, djed čitao. Navečer mi stižu fotke pa ću onda valjda lakše pronaći

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MB104 said:

Mogao sam i mislit, djed čitao. Navečer mi stižu fotke pa ću onda valjda lakše pronaći

👍

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MB104 said:

VF1DZ5G0645365458

VF1BZ5G0645365458
 

Ako netko može provjerit part number kompresora klime, pa nek mi isporuči račun, rado ću platiti uslugu

Link to comment
Share on other sites

Našao sam ali nisam siguran još uvijek: 

926008209R

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MB104 said:

Hvala na ispravljenom broju šasije i da to je taj originalni broj prema Renaultu i da, može taj Denso, samo, kodmene je malo drugačija ponuda.

--- Kompresor klime, OE broj 926008209R:
DENSO DCP23035 = 3.170,00 Kn/1kom (rok: 1 radni dan)

Ukoliko se roba treba slati na adresu, bilo gdje u Hr, trošak transporta (GLS) je 55,00 Kn.
To je onda sveukupno 3.225,00 Kn

Za bilo kakva dodatna pitanja stojim na raspolaganju,
a moji podaci, odnosno podaci firme su na vizitki.

LP

VIZITKA Anđelko.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Može li mi netko pogledati part number za prednje/straznje amortizere za ova vozila: Megane III generation, Renault FLuence i obicnog Megane III sve k9k dizel. Zanima me jesu li isti.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Prije 2 mjeseca pocelo mi je slindrat ulje na termostatu, tocnije sve operem i prvo se pojavi kap na glavi vijka ovom na slici. Ne curi jako, jednom tjedno obrisem ali ide mi na zivce. Vidim da ima samo brtva za kupiti i original je 100 kn a zamjenske manje. No s obzirom da je taj termostat konstrukcijsko g##no, mislim da je bolje njega cijelog zamijeniti.
Nasao sam Calorstat za 330 kn ili Facet za 315 kn.
Evo tu slini oznaceno crvenim. Glava vijka masna..
Misljenje?



c2c9e69bb555b8c926bacde3b1dfa0e5.jpg53214d511856c5aec34cf5f525fc150e.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Zvučnjak novi košta 570kn, no i da se odlucim na kupovinu pitanje kada će biti isporučen...tako kažu u Renaultu. 

Sada pitanja,

1. Mogu li kupiti bilo koje zvučnike 13cm i ugraditi ih u zadnja vrata, sa adapterom naravno, imaju ga u Svijet mediji. 

2. Zamijeniti oba zvučnika ili samo jedan?

3. Čitam po forumu da su potrebne neke skretnice? Trebam li to zaista ili to već imam

4. Koliko otprilike RMS-a imaju zadnji zvučnici? Otprilike, na njima niš ne piše. Da li mi je dosta 30-35w ili da tražim jače?

Auto je Megan 3 sa BOSE tvorničkim sustavom

 

Hvala,

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.