Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Sa zamasnjakom valeo je cca 850€ Sachs je cca950€, samo kvacilo sa potisnim valeo i luk cca 350€. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

36 minutes ago, DCA13 said:

Pa da, kosta te set kvacila ko da vozis e46 330d, tamo je soma eura taj posao...

a nisam skuzio. da da tako nekako. mada raspitao sam se i nađu se dijelovi za malo vise od pol soma. sad neznam koliko majstori jos uzimaju ruke za to.

 

Edited by punkrockos
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, laci said:

Sa zamasnjakom valeo je cca 850€ Sachs je cca950€, samo kvacilo sa potisnim valeo i luk cca 350€. 

A se to isplati uopće mijenjati samo kvačilo, bez zamašnjaka?

Navodno na renaultima ne rikava puno, ali opet, ako prolupa nedugo nakon promjene kvačila onda sve ispočetka :)

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

I kad rikne je bolje nego na 50% zivota kod VAG-a... Just saying... 

Znam mnoge s preko 400k i original DMF...

3 hours ago, DCA13 said:

Pa da, kosta te set kvacila ko da vozis e46 330d, tamo je soma eura taj posao...

Jbg kad ljudi hoce da kvacilo traje 200ooo km, da je mekana papucica i da nosi 300-400Nm momenta... Nekada je to znacilo lamela na 50-70k km, tvrda korpa da ima dovoljno pritiska, mjenjac mora biti znatno jace dimenzioniran itd.... Jer jelte za deklariran moment od 300Nm motor proizvodi kroz svaki okretaj ima oscilaciju 700 do -100Nm.. A ako ima dmf onda 500-100Nm pa ista lamela traje 3-4puta duze na 2-3 puta vecem momentu... 

Npr RX-8 ima bijesnih 220Nm i 340mm lamelu, 50-60k km joj je vijek.. 2.0dci ima kolko momenta a isti pronjer lamele + ona traje u laguni mi evo vec skoro 300ooo km i kvacilo je ko putar a na mazdi ko u teretani (oba su hidraulicna)

Lako je u hr uraditi zamjenu kvacila 3 puta pa usparat. Ali vec njemacka te zapad to nije posao ispod 1000€ zbog ruku.. 3000€ (za 3 izmjene obicnog) vs 2000€ (dijelovi i ruke za dmf) nakon 200k km (zamjena hebenog ramena ovjesa je 1200€ na laguni 3)...

Tako da ide uvijek ona prica, ko ne plati na drumu ce na cupriji... A nije uvijek skullje ono sta je na prvu skuplje... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je 220tkm i original kvacilo, ne osjetim da lupa zamašnjak, lamela ne kliže ništa. Nadam se da će još trajati, mislim da ima veze i što dci oslobađa moment poprilično ravnomjerno nema onaj udarac kao TDI

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

I kad rikne je bolje nego na 50% zivota kod VAG-a... Just saying... 

Znam mnoge s preko 400k i original DMF...

Jbg kad ljudi hoce da kvacilo traje 200ooo km, da je mekana papucica i da nosi 300-400Nm momenta... Nekada je to znacilo lamela na 50-70k km, tvrda korpa da ima dovoljno pritiska, mjenjac mora biti znatno jace dimenzioniran itd.... Jer jelte za deklariran moment od 300Nm motor proizvodi kroz svaki okretaj ima oscilaciju 700 do -100Nm.. A ako ima dmf onda 500-100Nm pa ista lamela traje 3-4puta duze na 2-3 puta vecem momentu... 

Npr RX-8 ima bijesnih 220Nm i 340mm lamelu, 50-60k km joj je vijek.. 2.0dci ima kolko momenta a isti pronjer lamele + ona traje u laguni mi evo vec skoro 300ooo km i kvacilo je ko putar a na mazdi ko u teretani (oba su hidraulicna)

Lako je u hr uraditi zamjenu kvacila 3 puta pa usparat. Ali vec njemacka te zapad to nije posao ispod 1000€ zbog ruku.. 3000€ (za 3 izmjene obicnog) vs 2000€ (dijelovi i ruke za dmf) nakon 200k km (zamjena hebenog ramena ovjesa je 1200€ na laguni 3)...

Tako da ide uvijek ona prica, ko ne plati na drumu ce na cupriji... A nije uvijek skullje ono sta je na prvu skuplje... 

Kuku, radim na preseljenju u Austriju u skoroj buducnosti, a tek zbavio Megana pa bi njega povukao gore ako nije tramak s papirima. No odu li mi metlice brisaca uz zamasnjak i vilicu, izut ce me kolko sam ga i platio. Za plakati.

Bit ce neka Corolla atmo benz majka za gore 😂

Ma kuzim ja to mora bit skuplje, sam isticem, za hebeni BMW kojem je svaki saraf duplo skuplji i za ovo malecko izadje isto, tu mi je nesrazmjer.

Na mom tce je frisko kvacilo sa 200k al ne i zamasnjak. On ceka mene 😄

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na kraju si ga poklonio. I ja sam ga poklonio prijatelju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ivan.martinko said:

A ja ga prodavao za 50 kn. k&n

Ako je bilo frisko, steta da nisam vidio 😄😄

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ivan.martinko said:

A ja ga prodavao za 50 kn. k&n

K&n poklanjas neprijatelju :D

to jedva filtrira vise od obicne metalne mrezice... 

Screenshot_20231125-232348.thumb.png.f9ed695a542b2ababc4703ba42493bcc.png

ko zeli vise detalja / referenca na 6:05

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gospon zavjera šta ne vidis da je to plaćeni oglas rabljenog mahlea?

Vozio sam preko 250hiljada s jednim vozilom na običnu mrežicu u 4sloja, nikad mi ni mačka nije uletila u motor

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Hehe i u 2023. Sportski filteri jos uvjek bude sumnju ili donose konje u postocima 😄😄

Zaznuta dvojba :D

 

Link to comment
Share on other sites

Gle hrpe neiskorištene snage i momenta naravno.. a @direstraits za folciku, ako joj fali još taman tolko?

IMG_9030.jpeg

  • Thanks 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, laci said:

Gle hrpe neiskorištene snage i momenta naravno.. a @direstraits za folciku, ako joj fali još taman tolko?

IMG_9030.jpeg

Pa da opet crkne mjenjač 

Neka hvala 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, laci said:

Gle hrpe neiskorištene snage i momenta naravno.. a @direstraits za folciku, ako joj fali još taman tolko?

IMG_9030.jpeg

Vidje konja neiskoristenih... 

 

10 hours ago, laci said:

Gospon zavjera šta ne vidis da je to plaćeni oglas rabljenog mahlea?

Hehe, pa sto je prljaviji to bolje filtrira.. Samo nista zraka ne prolazi sta tu nije prikazano :D

 

10 hours ago, laci said:

Vozio sam preko 250hiljada s jednim vozilom na običnu mrežicu u 4sloja, nikad mi ni mačka nije uletila u motor

Pa i ja sam megana vozio jedno vrijeme bez icega (dok nisam rjesio usis) pa sam skuzio da je kompresor turbine istucen na ulaznom rubu. Ili poslije s spuzvastim BMC ogromnim dual density. No zavaravao se nisam da to ista filtrira vise od krupnih kamencica :D

Ali makar sam znao da mi nece usisat kakvo mace ili stakora 

Link to comment
Share on other sites

Meni je neki plan u narednih 10 god odljepiti do cca 50 000km pa onda mogu i samo zicu izgleda 😁😁😁

Link to comment
Share on other sites

Jucer skidajuci kleme primjetih ovo ingeniozno rijesenje za dotrajal dio na biracu brzina, jel se to mjenja u kompletu sa sajlom ili odvojeno? Ne kuzim zasto bi neko ovo napravio ako je dio dobavljiv. Odradih ja 2000km ovako ali ono hahaha...

 

I pitanje broj 2

 

Da li sicevi iz karavana pasu u Coupe i 5 door? Prednji ocekujem da da, a zadnji? Te dal ima razlike ba konketorima za airbag? 

Naime prodao bih svoje siceve posto imaju neke fora stvari.

 

Hvala!

20231202_155356.jpg

20231202_155402.jpg

I kako se zove taj dio koji se raspao? Ima li neki serijski broj ili nesto? Radim s ljudima koji izradjuju auto dijelove 3D printanjem pa bi mi mogli slozit taj ulozak ako bi dobio grube dimenzije. Vidim da se radi sajle mora raskapat po interijeru...

Edited by DCA13
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.