Jump to content

Clio 2 pitanjca ....


smigman

Recommended Posts

neki prijedlog kako najbrže osušiti tapecirung bez vađenja siceva - ne znam kako da bez micanja kompletnog tapecirunga izvadim onu spužvu ispod tapecirunga ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • smigman

    31

  • Med0

    14

  • FychoZ

    10

  • Dubravko

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

još uvijek tražim nekog na zg području ko bi to mogao napraviti .... hvala!

Link to comment
Share on other sites

Spužvu nikako jer je iz jednoga dijela. Pokriva sve ispod nogu vozača i suvozača u jednom komadu.

Meni je bilo ulilo toliko vode da kad se napunio prostor ispod nogu suvozača prelilo je iza na stražnji sic iza suvozača.

Nisam sve skidao, nego sam podigao tapacirung (maknuo sam bočne plastike sa pragova) i onda dođeš do jednog tapecirunga od nekog nekog presovanog materijala i to izvadio. Nakon toga sam oslobodio spužvu na suvozačkoj strani (ima par čepova od kojih su neki bili na navidavanje a neki se samo izgule). Nije mi se dalo skidati i rastavljati i centralnu konzolu pa sam spužvu u blizini centralne konzole izgulio (iskidao). Tada mi se spužva i taj filcani tapacirung sušio danima na balkonu, a najgornji tapacirung je ostao podignut i sušio se u autu. Ispod sam bio ubacio šugamane koji su upijali vodu i vlagu i njih sam mijenjao. Najveći problem je bila spužva koji ide gore poviše nogu suvozača, jer je odatle i došla voda. Nisam je mogao skinuti nego sam je svaki put kad bi došao u auto stiskao rukama da se iscjedi voda prema dolje pa bi je šugamani pokupili.

Na kraju se sve osušilo kako treba i vratio sam sve natrag. Sad mi je ta spužva iz dva dijela, ali je to totalno nebitno, jer je prekid ispod centralne konzole, a i njena funkcija je samo zvučna izolacija kabine.

 

Međutim najbitnija stvar je da oslobodiš centralni odvod vode jer samim sušenjem spužve nisi ništa napravio. Opet će uletiti voda. Njega ti je najbolje riješiti iz motornog prostora. Točno po sredini ćeš vidjeti gumenu cijev dužine 20-tak cm. Izguli je prema motoru i očisti. Ona ti se začepila i uzrokovala poplavu. Završava u obliku kljuna od patke i tu se zadrži prljavština i začepi je. Kad je očistiš samo je ubodeš nazad. Ovo napravi šta prije jer će ti poplaviti i motor ventilatora pa ćeš imati još veće s**nje.

Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovoru - malo je ohrabrujuće glede samog sušenja .....

 

centralni odvod vode - da li ga mogu fulati? možda neka slika?

 

to nije ona srednja rupa koji se nalazi ispod brisača?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je točno po sredini ispod motora brisača. Nisam mogao doći do njega upravo zbog motora brisača, kojega nisam htio skidati.

Za sat vremena idem na marendu pa ću ti slikati gdje se nalazi taj odvod na mom Cliu

Link to comment
Share on other sites

ah slatke brige nit guma nit izolacije kod mene  :luda: dodji na garden ponesi izvlakac il cemo nabaviti pa se raskopa :)

Link to comment
Share on other sites

Evo me.

Prvo sam se morao vratiti nazad u topic da vidim koji Clio imaš. Znači to je onaj faza 2 plavi (ubaci u profil točne podatke pa će nam svima biti lakše).

 

Kod mene je faza 1, ali evo ti slike gdje se nalazi guma srednjega odvoda barem kao orjentacija gdje ćeš kod sebe gledati (na slikama sam označio gumu odvoda crvenom strelicom). Izgulio sam je sa strane motora i bila je totalno začepljena. Morao sam upotrebiti kacavidu da je očistim.

 

post-14075-0-97054700-1432555081_thumb.jpost-14075-0-38883600-1432555098_thumb.j

 

Osim ovoga centralnog odvoda pogledaj i desni odvod ispred suvozača. Do njega lako dođeš tako da skineš komad crne plastike koji pokriva taj dio između šajbe i prostora motora. Crvenom strelicom sam ti označio gdje je otprilike odvod. Trebaš skinuti dva plastična čepa (označeni zelenim krugovima) i gumeni dihtung označen zelenom crtom. Donji čep kod mene treba s nečim špicastim utisnuti po sredini i onda ide vani, a gornji se ne skida nega je crna plastika samo zakačena za njega.

 

post-14075-0-81689200-1432555417_thumb.j

 

Prednji lijevi odvod (onaj ispred vozača) netrebaš niti gledati jer je sigurno propustan (nema nikakve gume obična rupa na šasiji). Za doći do njega treba skinuti brisače (potreban ti je izvlakač, ako do sada nikad nisi skidao brisače), tada se skine crna zaštitna plastika i na kraju treba skinuti plastičnu posudu sa tekućinom za pranje šajbe.

Link to comment
Share on other sites

hvala na svemu! danas ću probat sve raskopat! hvala svima!

Link to comment
Share on other sites

Danas ocistio odvode, srednji - cijev bila kompletno zastopana, nju sam kompletno maknuo, voda curi normalno kroz sva tri .....

Skinuo tapecirung, izvadio spuzve sa prednjeg i straznjeg suvozackog dijela i ostavio ih vani na luftanju......

Jos jednom hvala svima na pomoci!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Danas ocistio odvode, srednji - cijev bila kompletno zastopana, nju sam kompletno maknuo, voda curi normalno kroz sva tri .....

Skinuo tapecirung, izvadio spuzve sa prednjeg i straznjeg suvozackog dijela i ostavio ih vani na luftanju......

Jos jednom hvala svima na pomoci!!!!!!

Odlicno. Meni je bila velika poplava u Cliu. Cca tjedan dana sam ga parkirao na suncu ,nista nisam vadio i sve se osusilo i nemam vise onog smrada.
Link to comment
Share on other sites

ma, kad vidim prognozu svaki treći dan kiša - brijem da se ne bi osušilo 2 tjedna - tapecirungu i onak treba vjerojatno jedan dan (neka opaka sintetika) ali spužva popije vode poprilično ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

proslo 5 i pol godina i 26,000km od zadnjeg velikog servisa, uskoro cu ga raditi pa me zanima jesam li sto izostavio. svi filteri i ulje su vec zamijenjeni.

 

set zupcastog remena

pumpa vode + antifriz

set kanalnog remena

 

vidio sam na par mjesta da ljudi mjenjaju i semeringe bregastih osovina i radilice, trebam li i to zamijeniti?

Edited by kcclio
Link to comment
Share on other sites

Clio II 1.5 dci 65 KS 2005.g

U vožnji odjedanput nesto jako puknulo i jako udaralo i treslo, evo posljedica

post-8704-0-97072900-1434291978_thumb.jp

post-8704-0-28295100-1434292022_thumb.jp

post-8704-0-05012400-1434292039_thumb.jp

post-8704-0-95218200-1434292061_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

evo opet mene sa vodom u cliu - nakon jučerašnje i noćašnje kiše clio opet počeo curiti .... ne tako kao prošli put, ali curka ....

 

prije sam očistio odvode, skroz maknuo gumenu cijev sa srednjeg odvoda (bila kompletno zaštopana) i opet je mokra spužva ispod onog plastičnog dijela kod suvozačkih nogu - da malo duže pada kiša procurilo bi opet pod noge!

 

- nisam skidao brisače da dođem do srednjeg odvoda - samo sam maknuo gumenu cijev i pokupio lišće i iglice, naljevao vodu koja normalno curi iz svih odvoda, sada kad je centralna rupa dovoljno široka sve otiče ...

- skinuo onu plastičnu oplatu kotača i očistio svo nakupljeno blato

 

Nisam više pametan kaj napraviti: ili pušta šajba ili je nekaj sj*b* u ventilaciji/ klimi pa pušta ....  možda da ponovno zabrtvim šajbu?

 

Da li mi može netko preporučiti majstora na Zg području koji je upoznat sa ovim problemima na cliu i može mi pomoći ili netko tko bi mi mogao pomoći u kućnoj radinosti - već sam lud od ovih pizdarija .....

 

Prije sam išao u staklo centar na bukovačkoj - vele mi gospon, ne bi tak zgledalo da pušta šajba, prije bi vam maglilo ..... vjerojatno imaju dosta posla a samo brtvljenje šajbe bez kupnje nove im je pljuga ....

 

Pomoć?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Možda malo kasno odgovaram jer ne znam jesi li već riješio problem, ali osobno bih ti preporučio braću Belinić na Trešnjevci (Učkina ulica), znaju tvoj Clio u dušu i upoznati su sa svim problemima, ovdje ti je kontakt broj od Hrvoja: http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/user/50-r5gtt/

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Pozdrav ljudi.

Evo ponosan sam vlasnik Clia 2 2006god

Pregorilo mi kratko svetlo... zarulje sam promijenio ali ih ne mogu vratiti u kučište.

Može mi neko objasniti ko malom detetu kak da to vratim?

Lakše sam na pola punta rastavio nek na renolu zarulju

Link to comment
Share on other sites

prijatelj i ja smo se dosta zaje...oko toga. neka ti pomogne netko s jako malo rukom ili branik dole pa stavit ko covjek. ne kuzim kako su tako lose to napravili

Link to comment
Share on other sites

Zna netko možda koji točno tip H7 i W5W žarulja ugrađuju u ovlaštenim servisima? Zadnji put sam kod bivšeg Euroninusa promijenio kratka još u osmom mjesecu 2011! i izdržale do sad! 

Ili dajte neku preporuku, 2 komada ovih iz 2011 sam bio platio 138kuna.

Link to comment
Share on other sites

Meni su na Meganu 2 Bosch H7 žarulje crkavale u roku tjedan do mjesec dana. Onda kupio Hella H7 (30kn komad u CIAK-u) i sad je već skoro pa godina dana mirno. Kakve su naprema originalu ili najboljim H7 žaruljama (NightBreaker i slične) ne znam, ali naprema Boschu su isti vrag.

Link to comment
Share on other sites

Evo raspizdio sam se neki dan i tak dugo pokušavao dok nisam cijelu ruku razrezao na desnom faru, proklete cijevi od klime i ostale pizdarije..ali sam uspio, nadam se da sam ih dobro zakvačio... baš je zeznuto napravljeno... kolko sam skužio ima nosač neka dva vijka a nosač od žaruljice ima ko neke "uši" koje treba okrenuti tak da ih vijci uhvate

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je bio Osram u originalu. Poznate auto žaruljice poput Osrama i sl. se krivotvore pa moguće da je i taj Bosch krivotvoren.

Bome žarulju u desnom faru je zeznuto zamijeniti tko ima veliku šapu :D Ja mijenjam recimo na parkingu shoping centra gdje je puno svjetla i sve se vidi iznutra i izvana. U protivnom nabadaš na slijepo dok ne upadne. Nekad se dogodi da neka žica zasmeta između grla i žarulje dok postavljaš....

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.