Jump to content

Tehnički kvar na motoru: U garaži Koteksa izgorjela Renault Laguna


pokra89

Recommended Posts

Joj branite sad tu servisere.. Sjetitie se iskustva zrmija da je umjesto novog auta dobio racun za nov motor ili raptora kojem nisu ni kocnice znali popraviti neg je s brembom kocio slabije od obicnog... A kod jednog od njih dvoje je bilo da je servis "zamolio" da preuzmu auto 44 dan jer im kao treba zamjenski auto nazad jer su znali da ako 45 dana nemogu pooraviti auto bi ga morali zamjenit novim....

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ili raptoru rusenje garancije jer je vidjen na SRu.... Al nije samo renault takav tako da.... Al da su serviseri super.. Pa daleko od toga su

Link to comment
Share on other sites

O čemu je ova tema, serviserima i pacijentima ili o požaru na Laguni?

Link to comment
Share on other sites

Da postivi su vise za mehanizaciju zadar :/ temu. Al kako se sve ispreprelo...

Da ponovim nije mi jasno kako je doslo do tako jakog kratkog spoja i da nisu poiskakali osiguraci neg se zapalio motor...

Link to comment
Share on other sites

O kojem nepopravljvom kvaru se točno radi?

Nijednom stručnom ni znanstvenom metodom nije ga moguće utvrdit,skriveni nedostatak u karoseriji vitila.

Link to comment
Share on other sites

Pa nebih se slozio da je nemoguce ustanovit usljed cega se vozilo zapalilo na parkingu, kad rijesavaju padove ogromnih zrakoplova usljed mora onih kablova na takvom stroju.

Link to comment
Share on other sites

Pa nebih se slozio da je nemoguce ustanovit usljed cega se vozilo zapalilo na parkingu, kad rijesavaju padove ogromnih zrakoplova usljed mora onih kablova na takvom stroju.

Oni koji su meritorni za tu materiju su tako rekli napisali i presudili,čemu tražiti dalje dlaku u jajetu,svako dobro

Link to comment
Share on other sites

Da postivi su vise za mehanizaciju zadar :/ temu. Al kako se sve ispreprelo...

Da ponovim nije mi jasno kako je doslo do tako jakog kratkog spoja i da nisu poiskakali osiguraci neg se zapalio motor...

 

Kako si naveo vec u prijasnjem postu svi izvodi sa akumulatori idu prvo na osigurace pa onda dalje na trosila i to nije slucaj samo kod Megana nego i kod Lagune i svakog drugog auto. 

Stvar je u tome sto se zbog relativno malog napona u autu (12 V) stvara vrlo velika struja da bi se dobila određena snaga potrosaca. Ako malo pogledas tu imas osigurace od 70 - 80A, pa i vise. 

Ne znam koliki imas osjeca velicine te struje, ali vjeruj mi da je puno.

Struja od 5A napravi bez problema iskru koja je u stanju napraviti veliku stetu.

Radi se o tome da u strujnim krugovima koji su predviđeni za veliku amperazu gdje su osiguraci kako je vec spomenuto 70-80A i vise, zbog lose i dotrajale instalacije dolazi do proboja prema minus polu odnosno karoseriji vozila (u narodu poznatije prema "masi"). Stvar je sto u vecini slucajeva dolazi do proboja struje koja je manja od nazivnog osiguraca strujnog kruga i zbog toga osigurac ne izgori.  

Link to comment
Share on other sites

Jasne su mi velicine struje :) neznam dal si probao kad zavarivat na neki veliki akumulator :D hahah na polju pukao dio mehanizacije i sta ce nemaju agregat dovoljno jak za aparat za zavarivanje i ...

Ima smisla sto govoris da nije uspio postici struju potrebno za okidanje akumulatora nego polako zagrijao a ne u potpunom kratkom spoju.

Link to comment
Share on other sites

Pa onda svaki put prije kretanja podešavanje prozora, radia, sata... Bolje bih dao električaru lovu jednom godišnje da mi pregleda instalacije

Link to comment
Share on other sites

Matematika je egzaktna nauka:-)

 

Nije i vrlo jednostavno ti dokažem na osnovnoškolskoj matematici.

Link to comment
Share on other sites

Na AC Sl. Brod - Zagreb izgorjeli bijeli Scenic 2.

Link to comment
Share on other sites

Od sada nigdje s lagunom bez vatrogasnog aparata. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.