Jump to content

Mišljenje o Lagunama


morrak
 Share

Upitnik  

34 members have voted

  1. 1. Da za sebe kupujem, uzeo bih: (sve su karavani 2.0 dCi 150KS, svi iz HR su prvi vlasnici)

    • Ful oprema (uklj. ful kožu, šiber, biksenon, itd.), 180tkm, 2008., automatik, HR porijeklo + drugi set alu felgi s gumama 9.000€
      3
    • Solidna oprema (navigacija, dvozonska klima, tempomat i sl., bez xenona, šibera i kože), kuka (navodno samo laka prikolica), 150tkm, 2008., HR porijeklo, servis 100% ovlašteni 10.000€
      0
    • Ful oprema osim šibera i navigacije, polukoža, 105tkm, 2008., HR porijeklo + drugi set ne-renault felgi s gumama 10.000€
      8
    • Ful oprema osim šibera, polukoža, 125tkm, 2010., IT porijeklo + nema 5% prijenosa (trebam provjeriti kilometražu) 8.500€
      6
    • Solidna oprema (dvozonska klima, tempomat, polukoža i sl., bez xenona, šibera, navigacije), 155tkm, 2008., HR porijeklo, servis 100% ovlašteni 7.800€
      3
    • Ful oprema osim šibera, polukoža, automatik, 155tkm, 2010., FR porijeklo + nema 5% prijenosa (trebam provjeriti kilometražu) 8.500€
      2


Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • morrak

    35

  • Martin

    19

  • mata73

    10

  • dado_sk

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Žarulja nakon toliko radnih sati daje manje svijetla jer se ona ampulica zamuti, i leća je postala mutnija, pa kad mi treba po noći i kiši ono svijetli lošije od H7.

A po danu su ionako uočljivija dnevna svijetla od xenona, jer više raspršuju.

 

Dnevna ne moraju biti LED, i obična žarulja bolje se vidi od xenona pa danu.

 

 

Na ovo sve potpis kao kuca. U tri recenice si objasnio sustinu problema srednjeg svetla koje se koristi kao dnevno, pogotovo ono sa socivom.

 

Nece sijalica od 21 W ostetiti far, to je glupost. Kako ga ne osteti sijalica od 55 W H7 za dugo svetlo koja stoji tu kod Laguna koje nemaju xenon. I dalje, kuciste fara i staklo je isto za xenon i halogenu varijantu. Razlikuju se samo projektor i socivo.

Link to comment
Share on other sites

sad ostaje pitanje jel neznanje ili se zbilja ne može. Ja sam probao u renaultu u munchenu, neuspješno, moj njemački je pre slab, a engleski ne znaju beknut., Navodno zak i kos u hr imaju malo educiranije i motiviranije električare koji to uspjevaju radit. Ako ima seznor što ima sigurno vjerujem da se to može napravit.

 

@ morrak, sutra imam vremena pa zovem da vidim jesu imali iskustva sa l3 pa javim tu informacije, mene to isto već neko vrijeme kopka da napravim

zadnja 2 dana sam od 8 ujutro do 8 navecer vani al sutra zovem za ozbač.

 

došle mi ledice za rikverc tj ledica, kinez poslao samo jednu, naravno nisam imao mira da ne probam, evo slika

Link to comment
Share on other sites

image1.jpg

 

I jedna u mraku.

 

image2.jpg

 

uglavnom osvjetljava malo više nego obične, jako je bijela, ne vuče ni malo na plavo, upravo ono što sam tražio. 

Link to comment
Share on other sites

A kakva je situacija sa toplinom? Daj probaj ostaviti ju pet minuta upaljenu pa vidi jel to skroz ugrije ili je OK...

Link to comment
Share on other sites

Bila je upaljena 2-3 min dok sam isao u stan po mob, i uslikao i nisam primjetio dok sam je vadio da je topla.

čak da su one koje se jako griju nije problem jer rikverc radi kratko.

 

ovakve su ok i takvu ja imam

http://www.ebay.com/itm/T15-W16W-Pure-White-CANBUS-Error-Free-Backup-Reverse-COB-Car-LED-Light-Bulb-Lamp-/251834653977?hash=item3aa283dd19&vxp=mtr

 

ovakve se jako jako griju  i svjetle dosta plavkasto..

http://www.ebay.com/itm/2x-T15-w16w-7-5W-Chip-SMD-LED-Turn-Brake-Stop-Signal-Tail-Reverse-Bulb-Light-002-/281529205182?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item418c72c1be&vxp=mtr

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Al ne kužim zašto onda imam AUTO opciju i čemu služe one lampe kraj ksenona kad se nikad ne pale...

Link to comment
Share on other sites

Koliko mi je rečeno i koliko sam do sada upoznat s tim problemom to ovisi o konfiguraciji vozila za pojedino tržište. U našem slučaju to je konfiguracija za hr tržište jer RNH se nije trudio po tom pitanju ništa napravit, stoga je nama ta opcija za ukras.  Ako je zaključano u tvorničkoj konfiguraciji (kao recimo tipa radio/navigacija itd) onda se to ne može prilagoditi našim željama, ukoliko ipak postoji dopuštenje onda se to može. Često je slučaj vezan za on/off scandinavian mode. Kad se to ugasi/upali(ne znam u kojem je točno položaju trenutno) onda se navodno u clipu otvore dodatne opcije za podešavanje rada svjetala. U večini slučajeva je to moguće izvest samo se treba malo više potrudit, odnosno naić na servisera koji zna što radi. Vjerujem da imam najnoviji clip da bi metodom pokušaja i pogrešaka uspio sam to napraviti. Eto otprilike je takva situacija. Ovo napisano vrijedi samo za lagune 3 i na njima je to specifično. Na laguni 2 je slično sa scandinavian modom, ali nešto jednostavnije. Brainmind je jednom prilikom napisao da je naišao na primjerke lagune tlbalk (oznaka za balkansko tržište) na kojima je nemoguće to izvest, što opet povlači pitanje čemu su onda ugrađivali senzor za svjetla i ručicu s opcijom auto. S moje strane ovo nije gotovo i prvom prilikom kad nađem vremena idem u zak to probat riješit. (ak se ide u zak poželjno je rezervirat termin za dijagnostiku, tako su mi telefonski rekli). Eto nadam se da su sad neke stvari i drugima bar malo jasnije i nadam se da ćemo svi ovo riješiti na vlastito zadovoljstvo.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već zatrovali ovu temu, a i kolega je uspješno priveo kupovinu auta kraju, ima li netko nekakav link gdje se vidi popis opreme pojedinih verzija Lagune 3 ph2. Mislim da je grubi poredak od najsiromašnije Expression, Black Edition, Bussines, Bose, GT, Initial. Pošto sam i sam u potrazi za L3 koja bi trebala nadomjestiti L2 koju sam prodao, intezino pratim oglase na njuškalu, avto.net, mobile.de i lacentrale.fr. Ima tu svega, naj veći izbor i najbolje cijene su razumljivo, po FR, čak sam razmišljao napravit izlet u Pariz (ionako sam obeća ženi, jednog dana) pa ako naleti kakva L3 vratit se lagano s njom obilazeći usputna mjesta. Spoj ugodnog i korisnog, ako se uzme ona jeftina low cost avio karta nije ti ni žao nekoliko desetaka eura ako ne iskoristiš povratnu kartu. Samo to je dosta zahtjevno za isplanirat i izvest, ali ko zna! Od ranije spomenutih oprema svakako bih volio da ima navigaciju, samo zato jer display + joystick dodatno izdižu unutrašnjost vozila. Drugo po redu su mi 17" felge i recimo ona aluminijska kugla mjenjača (koja se da i naknado ugradit za cca 50€), sve ovo navedeno ima u Bose opremi plus što bi ozvučenje trebalo bit dosta bolje od vulgaris radija. Eh kad bi nabasa na nekvu takvu sa manje od 100tKm i do 10 000 € to bi bilo super (http://www.lacentrale.fr/auto-occasion-annonce-26662618.html)

Link to comment
Share on other sites

Kriv ti je poredak expression je bio ranije u ph1, u ph2 su black pa bose pa initiale. Gt je isto u ph 1 a u ph2 i 3 je doplata na black ili bose edition. Initiale je uvijek najviši.

Business ide s 1.5 motorima i 2.0 130ks i to je u ph2 najlošija oprema.

Link to comment
Share on other sites

image1.jpg

 

I jedna u mraku.

 

image2.jpg

 

uglavnom osvjetljava malo više nego obične, jako je bijela, ne vuče ni malo na plavo, upravo ono što sam tražio. 

 

martine spojler pod hitno :)

Link to comment
Share on other sites

Kriv ti je poredak expression je bio ranije u ph1, u ph2 su black pa bose pa initiale. Gt je isto u ph 1 a u ph2 i 3 je doplata na black ili bose edition. Initiale je uvijek najviši.

Business ide s 1.5 motorima i 2.0 130ks i to je u ph2 najlošija oprema.

Prvo mi nije jasno ovo "..ph 1 a u ph2 i 3..." zar ima i ph3? Koliko sam upoznat ph 2 je od 09/2010 pa na ovamo. Također Expression L3 ima koliko hoćeš sa godištem od 2011. Pronašao sam nekakvu stranicu http://www.largus.fr/guide-achat/qualite-fiabilite/renault-laguna-iii/laquelle-choisir/1517366.html i još jednu http://www.paruvendu.fr/auto-moto/cote-fiches-techniques/renault_laguna-iii_berline_2011_voiture/  (ovdje imate popis svih izvedbi)

Link to comment
Share on other sites

Ph 3 je blagi redizajn. LED naprijed, nove presvlake unutra, R-Link i jos par stvari. Oprema, tj. njen naziv zavisi i od trzista i specificnosti koje to trziste trazi.

Link to comment
Share on other sites

nismo naveli ni autentiq ili kako već, sigurno ih ima još, ali zaključak je da nisu svi bili istovremeno u ponudi, kao ni na svim tržištima.

Link to comment
Share on other sites

Polo je mali auto. Imam sad Clia i trebam drugi, veći auto.

Auti sa 200+tkm ne dolaze u obzir.

Golf karavan ima manje mjesta, neudobniji je od Lagune i ima nabrijanu cijenu jer je "das auto". Ne palim se na taj mentalitet.

Scenica sam gledao Grandove, ali 1.5 mi je preslab motor (bar za moj način vožnje auta, a Scenic je tonu i pol težak i s 120KS nije pretjerano živahan, što je 1.9 motor...).

 

Tako da ne mislim dalje zastraniti s temom, ali prijedlozi su ti puno lošiji od bilo čega iz originalnog posta.  :amen:

Nebih baš bio tako siguran da Golf npr 6 karavan ima manje mjesta. Vozio sam se u Laguni 3 iza i nije me nešto posebno oduševila s komforom iza, posebno za glavu. Ja sam 1.85 pa zato možda. U Golfu sam iza bolje sjedio. Opčenito je Golf 5-6-7 po pitanju ergonomije za volanom top auto.

Link to comment
Share on other sites

Molim vas,nemojte opisivati ove radne strojeve VW i uspoređivati sa elegantnim,uglađenim vozilima sa tehnologijom iz F1

Link to comment
Share on other sites

Molim vas,nemojte opisivati ove radne strojeve VW i uspoređivati sa elegantnim,uglađenim vozilima sa tehnologijom iz F1

Link to comment
Share on other sites

martine spojler pod hitno :)

razmišljao sam, budem vidio, trenutno se premišljam jel bi je spustio ili nebi ..

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements

  • Ukoliko ne dobivate e-email poruke od foruma radi registracije, promjene lozinke i sl., javite se na info(at)renault-klub.hr



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.