Jump to content

Laguna 2 1.9 dci gubitak snage i tada dim


iglocsfi

Recommended Posts

Postovanje

Od prije tjedan dana ponosni sam vlasnik Lagune 2 / 1.9 dci / 88 kW no eto već prvi problemi.

Najgore je što sam na moru sa ženom i 3 djece a problemi su tu.

Na moru još 5 dana i moram doma (žena i troje djece) molio bih nekoga da me usmjeri u pravom smjeru...

Auto je bio spojen na dijagnostiku i bez greške.

Istekao sam filter protočnosti zraka jer je znao zacugavati i dimiti u vožnji kao da ste na brodu ljuljati (kao da vas netko gurka sa ledja kad održavate istu brzinu). Dimio je samo kad bi zacugao. Poslije skidanja ustanovljeno je da je to od 2.2 motora a ne 1.9 sdi i prestao je i zacugavati tako da sam ga istekao i sad je on istekan trenutno (dok ne dodjem sa mora).

E sad.... radilo je sve OK bez problema do jučer. Auto je izgubio snagu u laganoj vožnji i obrtaji su naglo pali te je zadimio. Dignuo sam haubu i dolio destilirane vode - silly me mislio sam da je povukao zraka jer mi je neki dan puklo crijevo vode i anifriz je bio iscurio. Auto j proradio i sve je bilo OK. Istina nisam vozio do danas a danas ista stvar. Dimi i gubi snagu a ako ustekam filter onda dimi i zacugava ali ne gubi snagu.

Ove godine ce mi Vir očito biti jedna od boljih avantura a placu sam već ubio :) ne mogu ni odgurati auto u stranu sa djecom jer su pre mali.

Help molim od bilo koga ako mogu sto sam vidjeti/testirati. U aute se ne razumijem ali imam 5 dana da istrazim po netu i pokušam nešto kemijati...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iglocsfi

    20

  • DraganST

    11

  • usrmaatre

    9

  • marrky112

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Očito ti MAF pravi probleme. Savjetovao bih ti da ga promijeniš, ali pošto je skup, a i na moru si probaj odspojiti akumulator (pričekaj oko pola sata dok ne vratiš klemu) i ne uključivati MAF. Samo mi nije jasno kako nije pokazao grešku na dijagnostici.

Link to comment
Share on other sites

On je istekan trenutno već tih 300tinjak km bas da ne dimi i ne zacukava. No nakon 300tinjak km do sada mi se desilo svega 3-4 puta da izgubi snagu i recimo se baci u safe mode i neda preko 1500 obrtaja i to je sekundu dvije i proradi normalno ali ada izbaci crni dim.

Nisam nikada do unazad 2 tjedna vozio dizela uvijek benz i sada mi ke svaki oblak dima nož u srce :)

Ugl majstor mi je rekao da je i njemu čudno da ne izbacuje grešku obzirom da u vožnji varira pritisak od 40 do 290 (vozio sam auto dok je on pratio na računalu sto se sve dešava).

Link to comment
Share on other sites

Dobro, mora varirati tlak to je normalno. Sad ne znam granice. A jeste li gledali EGR? Moguće da i on stvara probleme.

Link to comment
Share on other sites

iskreno nismo. ali po računu iz servisa od bivšeg vlasnika novi je tj 12.12. je stavljen novi.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi ga isto pogledao i očistio njegovo kućište. Pregledajte i sva crijeva od turba do usisne grane, intercoole. Crijeva od vakuuma, od pumpe do elektromagnetnog ventila pa do pneumatskog aktuatora na turbini.

Link to comment
Share on other sites

koliko je to sada izvedivo na moru bez pravog alata? Kad dodjem doma morat cu odmah na kontrolu tih stvari... samo.... usuditi se na put kuci i auto držati na mjestu do tada ili obavezno kod nekog majstora tu na moru pa da me okine i uzme svaki pojedini novčić iz šupljeg novcanika ? :)

Link to comment
Share on other sites

sto se tiče tlaka rekao je da je to definitivno bio problem zacugavanja jer istekavanjem istog zacugavanje je riješeno (cugao je konstantno u vožnji dok se pokušavala održavati ista brzina)

Link to comment
Share on other sites

skini crevo s turba i provjeri da nema lufta na turbini, to ces lako osjetiti za to ti treba jedna kacavida (odvijac, sarafciger)

al tlak ak mislis na injektorima treba ici od 225bara do oko 800 bara, a tlak turba od 0 - 1.5bar relativnog tlaka ili 1 do 2.5 apsolutnog tlaka

Link to comment
Share on other sites

sto se tiče tlaka rekao je da je to definitivno bio problem zacugavanja jer istekavanjem istog zacugavanje je riješeno (cugao je konstantno u vožnji dok se pokušavala održavati ista brzina)

Jesi probao odspojiti minus klemu s akumulatora? Ako nisi probaj.

Link to comment
Share on other sites

tlak tu na moru ne mogu mjeriti ali ovo bi se cak i usudio pogledati (sa dozom straha jer do sada nikad nisam konkretno nista dirao pod haubom)

Link to comment
Share on other sites

Nisam probao evo danas cu pokušati bas. cim dodjem sa plaze. Da li da onda opet MAF ustekati?

Link to comment
Share on other sites

OK TNX. Javim rezultat poslijepodne.

Link to comment
Share on other sites

Ja se vozim sa istekanim mafom neznam ni sam kolko dugo jer sam to tek prije mjesec dana skužio :-D , istekao ga, auto izgubio totalno snagu i dimio ko lokomotiva. Istekao ga opet i sad se vozim na more bez mafa i bez klime...al zato svi podizači rade hahahah

Link to comment
Share on other sites

Evo update... probao sa akumulatorom i nije uspjelo. štoviše 2 puta mi se desilo da se "prebaci" u safe mode (ne znam da li se to tako zove ili sto je ali mi djeluje kao zaštita motora jer nejde preko 1500 okretaja ali tada ne dimi). Kad izgubi snagu onda počinje dimiti katastroficno .. iskreno plaši me to.

E još jedno pitanje.. kad je maf istekan čega bi se morao pridržavati? klima i te sheme ??

Link to comment
Share on other sites

Probaj očistiti MAF. Skini ga s filtera zraka i očisti ga kontakt cleanerom.

Link to comment
Share on other sites

ja mogu maknut maf i isto vozi. (a inace mi je neispravan MAF) maf ne smije proizvest safe mod.

safemod se javlja prilikom prevelikog tlaka u usisnoj grani. provjeri MAP 

Link to comment
Share on other sites

Probaj očistiti MAF. Skini ga s filtera zraka i očisti ga kontakt cleanerom.

Očišćen no on je od 2.2 dci po broju serijskom.

Može li biti problem senzor na crijevu debelom koje ide u turbinu ili ne znam kako definirati ? prilazem sliku toga ovdje u odgovoru.

Znaci auto izgubi snagu i tad na sekundu promjeni zvuk (nije se prije čula razlika zvuka) izbaci dim i dok god nema snage dimi.

Ovaj djek smo istekali malo procistili i na kratkoj relaciji se to nije dedilo. moram klince bacit na spavanje pa cu na vožnju da vidim.

Slikapost-16732-14350616867498_thumb.jpg

pocetnicko pitanje da li je to MAP?

Link to comment
Share on other sites

Da. I on kada rikne svjetli zuta zaruljica, treci red u sredini na tabli. Auto je slabije isao, ali meni nije dimio vise nego inace. Ali mogući su svakakvi scenariji.

Link to comment
Share on other sites

pokušao i svijetlila je ... isao sam testirati da vidim situaciju ... moram sam učiti nema druge :)

Zao mi je sto postavljam ta pitanja ali stvarno se učim.

Hvala na svim pomoci

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi najlakše kad bi auto spojio na Clip. Može biti i do MAP-a. Kao što kolege navode zbog MAF-a se ne pali žuta indikacija kvara ubrizgavanja.

Link to comment
Share on other sites

Problem je najveći u tome sto ja ne znam uputiti se na put od 300 km sa klincima da se vratim kuci ili sto napraviti?

Link to comment
Share on other sites

Daj kod greške/grešaka koju(e) ste očitali dijagnostikom.

Link to comment
Share on other sites

na moru tu nisam isao na dijagnostiku a prije puta niti jedne greške osim sto je ocitavao variranje na MAFu prilikom vožnje a niti tada nije izbacivao nikakvu grešku.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.