Jump to content

Laguna 2 1.9 dci gubitak snage i tada dim


iglocsfi

Recommended Posts

čudno mi je to. Jeli sve u redu s dobavom goriva? Niskotlačna pumpa?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iglocsfi

    20

  • DraganST

    11

  • usrmaatre

    9

  • marrky112

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

A to ne znam (iskreno nio to ni gledali) jer dok nisam došao na more nije bilo problema. Jedini problem zacugavanja bio je riješen istekavanjem MAFa. Auto je tek nešto vise od tjedan dana kod mene... ne želim vjerovati da je bio los deal iako vjerojatno je :(

Zaljubljen u Lagunu dugo vremena i isao sam na ho ruk obzirom da smo imali more riješeno :(

Sad ostaje serafanje samo sad sam na moru gdje nisam u situaciji odvesti lokalnim mehaničarima koji su skupi a ne zna se od kuda točno dolazi problem... :(

Link to comment
Share on other sites

Ekipa pozdrav... nisam nista javljao ugl. rješio sam problem iz naslova ali dešava se slijedeće (kasnije u tekstu):

* Gubitak snage i crni dim

Ištekao MAP konektor iz senzora i našpricao ga WDom i ostavio jedno popodne da se odkravi. Uštekao ga opet i od onda nema niti gubitka snage niti crnog dima.

Prošao cca 150 km po mjestu (Vir) i do kuće nekih 330 km.

* Novi problem

Na autoputu Zadar - Sv. Rok poslije viadukta dugačko uspinjanje sa klimom na nekih 130 km/h auto zakucao temperaturu u crveno zaustavio se na zaustavnoj traci.

Otvaranjem poklopca gdi ide rashladna tekućina kipuca voda do posljednje kapi izbacilo van. Pritisak je bio abnormalan.

E sad poslije laganog hlađenja i doljevanja nove tekućine (imao u gepeku) došao doma bez upaljene klime bez ikakvog problema. Služio sam da mi kiler lagano slini. Zanima me da li na tom cepu mora biti toliki pritisak jer i kad se auto ohladio bio je pod velikim pritiskom. Kad odcepim taj čep onda tek na povrat počne teci tekućina. Nisam poznavatelj ali bojim se da tu nešto ne štima po nekoj logici.

Na predhodnim autima nisam imao tih problema pa bi svaka pomoć bila dobrodošla.

Hvala

Link to comment
Share on other sites

temperatura u crvenom je ostavila posljedica na motoru sigurno,pa što je dovelo do toga opće...vozi ti to majstoru dok ga nisi skroz uništio

Link to comment
Share on other sites

vozi ga do majstora sto prije, 

tlak u bocici je normalan ali bas tolki.. inace se na vrucem autu NIKAD ne otvara poklopac pogotovo ne kad je on u crvenom. ti si oslobodio pritisak i time spustio temperaturu kljucanja vode i mogao si imat i opekline ... 

 

moguce je da je probila i brtva glace i svasta nesto. nosi to kod mestra... 

Link to comment
Share on other sites

OK tnx. nema druge vozim majstoru odmah poslije posla

Link to comment
Share on other sites

Na tom čepu od ekspanzione posude je ventil . Funkcija mu je da održava isti tlak u sistemu. Konkretno nazivna vrijednost tlaka je 1,2 bara. 

Ako je kod tebe veći tlak trebaš zamjeniti čep.

Link to comment
Share on other sites

Kako mogu provjeriti koliki je tlak? Moram rješavati i vidjeti sto se dešava sa tom tekućinom. Da li je uopće normalno da je to toliko pod pritiskom. imam osjecaj da je to ipak previše. Sto se tiče čepa gdje da to nabavljam? Polovno ili novo?

Link to comment
Share on other sites

Pritisak treba biti 1,2 bara, nemože biti veći ako je sigurnosni ventil u čepu dobar. Isti princip kao kod ekspres lonca.

 

Nevjerujem da ga ti možeš ispitati, jer ti treba odgovarajuća oprema. Možda ima neki meštar pa neka ispita.

post-14075-0-70348800-1435564540_thumb.j

 

Kupuješ obvezno novi čep nikako polovni. Nije to neka lova. Čep je smeđe boje.

Link to comment
Share on other sites

slična stvar se meni dogodila prije desetak dana, vraćam se iz splita borajskom cestom, i upali mi se da auto kuha. Odmah stanem vode u posudi nema apsolutno nista. Kad šta  puklo je crijevo od termostata koje ide prema hladnjaku i voda je iscurila ( pohvala renolu što nemaju plovak u posudi vode da javlja kada fali vode, audi iz 93 je to imao.)  zamjenom crijeva i nadopunjavanjem novog antifriza sreća nikakve štete po motor nije bilo, nije probila brtva glave.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

Nikako da uhvatim vrijeme da se to pogleda sve. Gledat cu za vikend da rjeaim. danas cu cimnuti Renault da vidim a drugi čep za posudu.

Link to comment
Share on other sites

@Tanatos- nemaju ni Opeli, Fordovi i VW. Ali to ih ne opravdava da stave indikator za 5€

Link to comment
Share on other sites

ja to sebi mislim ugradit ovog ljeta, ima tih inikatora nivoa po ejebu za siću,a čine se dosta kvalitetni,mislio sam ga spojit parelelno sa indikatorom temperature , samo neznam koko se on ponaša pri kojoj temperaturi i pali li kakvu lampicu kad je temperatura prevelika,koji otpor je inikatora pri toj "alarmnoj" temperaturi...a umetanje nekog otpora u parlelnu vezu baš i nebi dobro prošlo..hm...

Link to comment
Share on other sites

Mi mislimo na indikator nivoa tekućine. Ekipa iz Opela opasno dobije po džepu kad pukne crijevo, a indikator temperature ne zasvijetli dok ne bude prekasno. Zato ugrađuju za par € indikator nivoa tekućine. Buše posudu malo ispod pola i stavljaju ledicu ili štekaju na tablu. Kad crijevo pukne odmah zasvijetli a temperatura motora oko 90°C.

Ja sam mislio staviti indikator kakav imam u posudi za pranje stakla, jer on je ispod pola posude i spojen je na tablu. Ima 2 žice i mislim da je rupa 8mm.

Link to comment
Share on other sites

Nemožeš to marrky napraviti tako kako si zamislio. Indikator temperature rashladne vode je NTC termistor. Znači mijenja otpor ovisno o temperaturi. Ako mu paralelno spojiš bilo kakav drugi senzor imati ćeš totalno krivu indikaciju temperature. Smanjiti ćeš ukupni otpor pa će ti instrument stalno pokazivati veliku temperaturu tj. bit će zakucan na maximum.

 

Kod Mate je to puno elegantnije za napraviti zato jer već ima indikaciju nivoa vode za pranje šajbe. To nije senzor nego obični plovak "on-off switch". Ubaci isti takav u ekspanzionu posudu rashladne vode i spoji paralelno na postojeći plovak. Tada će mu palit lampicu ako nema vode za prat šajbu ili ako nema vode u ekspanzionoj posudi.

Link to comment
Share on other sites

i onda ako vec nema vode u posudici za tekucinu nece znati da mu je nestalo i u motoru. to se mora zasebno napraviti... 

Link to comment
Share on other sites

Pa upalitti će se lampica prije nego šta iscuri sva voda iz posudie. U tom trenutku u sustavu rashlade ima vode koliko i treba biti i temperatura je "normalnih" 90 stupnjeva.

Nevidim u čemu je problem. Bez lampice će primjetiti tek kada mu kazaljka zakuca u crveno. Znači prazna posuda i nula vode u rashladnom krugu u samome motoru.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

ak je u paraleli, i jedan prekidac je vec na poziciji da pokazuje da nema vode (u tekucini pranja stakala), onda isti nece moci pokazati da i u drugoj posudici nema vode, sem da se poigra s otpornicima pa da mu jedan bude da slabo svijetli a druga da svijetli punom jacinom (naravno ona od posudice rasladne tekucine). 

 

edit:

ak je termistor u pitanju kojem pada otpor kako se grije, onda napraviti da padom nivoa vode prekidac zakuca kazaljku temperature na max sto ce alarmirat na to da neso nije u redu

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

ak je u paraleli, i jedan prekidac je vec na poziciji da pokazuje da nema vode (u tekucini pranja stakala), onda isti nece moci pokazati da i u drugoj posudici nema vode, sem da se poigra s otpornicima pa da mu jedan bude da slabo svijetli a druga da svijetli punom jacinom (naravno ona od posudice rasladne tekucine).

edit:

ak je termistor u pitanju kojem pada otpor kako se grije, onda napraviti da padom nivoa vode prekidac zakuca kazaljku temperature na max sto ce alarmirat na to da neso nije u redu

Kako to izvesti, kad spojiš paralelno dva otpora ukupni u nekom trenutku je manji od najmanjeg, budući je jedan termistor u ovome slučaju
Link to comment
Share on other sites

Pa to i je namjera da se spoji na postojeću lampicu, jer su tada dodatni radovi minimalni (nemora potezati kabele iz motornog prostora do table i nemora ugrađivati nikakve dodatne ledice ili lampe).

U sadašnjoj situaciji kad se upali ta lampica mata sigurno ne staje na prvom ugibalištu i dodaje vodu nego se ponaša u stilu "primio na znanje". Ako doda taj novi plovak onda će sigurno stati i provjeriti koji je plovak zaslužan za paljenje lampice. Ako je onaj od šajbe spušta haubu i piči dalje, ako je ovaj drugi pogledat će zašto je ostalo bez vode.

Link to comment
Share on other sites

ak spojis paralelno prekidac, koji ce kad je voda ispod nivoa ukljuciti i otpor ce tada biti 0, (treba se videti zaptavo koji otpor treba da bude da bi kazaljka bila u crvenom) i uradi se tako da i kad je voda hladna, a nema vode u posudici bude otpor dovoljno mali kako bi se kazaljka nasla u crvenom. al to je pod pretpostavkom da termistoru otpor pada kako se on grije.

 

DraganST, oke, upalila se lampica, on je stao i video da fali tekucine za pranje stakla. i nastavio da vozi, STA CE MU SADA SIGNALIZIRATI ako ostane bez vode u posudi rasladne tekucine ?! 

 

zato treba biti da se stavi otpornik na prekidac od tekucine za staklo, da kad je to onda zarulja tek svijetli, a kad je bez vode u posudi rashladne tekucine da zasvetli u potpunoj snazi

Link to comment
Share on other sites

Pa nije to Space Shuttle pa da mora imati kontrolu kontrole. Ni brodovi se ne konstruraju na principu dvije greške nego jedne.

Odgovor na tvoje CapsLk pitanje je : signalizirati će mu kao i šta mu sada trenutno signalizira a to je kazaljka na instrumentu na tabli.

 

@marrky

 

Na taj postojeći termostat ni u ludilu nemožeš nita dodatno spajati. On šalje u ECU info o temperaturi motora i isti na osnovu te informacije regulira ubrizgavanje i rad motora (ako je hladan ide bogatija smjesa i povišen ler gas, ako je dizel pali grijače itd.)

Link to comment
Share on other sites

Ako se kod mene ili tebe napravi kako ti misliš to neće raditi... Treba vidjeti kako se opće ecu ponaša ako se termistor otpoji, jel signalizira kakav kvar, pa staviti možda indikator koji prekida strujni krug kad padne nivo i spojiti ga u seriju....

Edit : dragane slažem se

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Kad bi ja to kod sebe išao ugraditi (a neću) onda bi to izveo na slijedeći način (imao bi minimum posla oko instalacije kao i kod mate):

 

U ekspanzionu posudu bi ugradio "level switch" i žice sa njega bi spojio paralelno na plovak koji se nalazi u posudi kočionog ulja. Tada bi mi se u slučaju da nestane vode u posudi na tabli upalilo upozorenje koje mi se i sada pali ako nema kočionog ulja ili ako mi je podignuta ručna kočnica, a to su crveni simboli STOP i crveni simbol kočionog sustava.

Kompletna instalacija bi bila odrađena samo u motornom prostoru bez potrebe da rastežem žice u kabina i ubacujem negdje neku dodatnu lampicu i ta postojeća indikacija nema nikakve veze sa niti jednim kompom u autu nego plovak u posudi ulja i switch na ručici ručne kočnice su vezani direktno na lampice na tabli i na ništa drugo.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.