Jump to content

Laguna 2 1.9 dci gubitak snage i tada dim


iglocsfi

Recommended Posts

Odlična ideja, tako ću napraviti, ja sam razmišljao o indikaciji pojasa ali ovo je bolje, mislim da ovu lampicu za ulje prati i zvučni signal...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iglocsfi

    20

  • DraganST

    11

  • usrmaatre

    9

  • marrky112

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kod mene nema nikakvog zvučnog signala nego samo vizualni. Upali auto i povuci ručnu pa ćeš znati da li kod tebe na megija ima i zvučni signal.

Link to comment
Share on other sites

marrky još jedna napomena.

Neznam kakvi su ti indikatori nivoa koje gledaš po ebyu, ali ti level switch-evi najčešće imaju jedan change-over kontakt pa ti sam izabereš hoćeš li se spojiti na NO ili na NC kontakt.

Ako nema takav kontakt onda obvezno trebaš uzeti onoga koji ima NC (normalno zatvoreni) kontakt, jer će ti u protivnom raditi obrnuto tj. puna posuda vode lampice na tabli svijetle, a prazna posuda lampice ugašene. 

Link to comment
Share on other sites

slična stvar se meni dogodila prije desetak dana, vraćam se iz splita borajskom cestom, i upali mi se da auto kuha. Odmah stanem vode u posudi nema apsolutno nista. Kad šta  puklo je crijevo od termostata koje ide prema hladnjaku i voda je iscurila ( pohvala renolu što nemaju plovak u posudi vode da javlja kada fali vode, audi iz 93 je to imao.)  zamjenom crijeva i nadopunjavanjem novog antifriza sreća nikakve štete po motor nije bilo, nije probila brtva glave.

 

 

@Tanatos- nemaju ni Opeli, Fordovi i VW. Ali to ih ne opravdava da stave indikator za 5€

 

Ne znam za druge navedene ali moja Fabia iz 2007. ima indikator nivoa rashladne tekućine, i signalizira već kada se približava minimumu. Korisno.

Link to comment
Share on other sites

za rucnu nema zvucni signal 100% 

 

gle kad se radi bilo kakav sigurnosni sustav raadi se tako da on bude takav da ce uijek pokazati gresku. a ne da ako postoji jedno stanje (koje nemora kratko trajati u voznji) nemoze prikazati drugo stanje. pogotovo ako to jedno uopce ne ugrozava voznju.

naveo si rucnu kocnicu, pa samo konj ce voziti s rucnom, i ako ona svijetli dok se vozis znaci fali ulje, i voznju NE nastavljas, ak ti se ispostavi da je rucna yaboravljena otklonis kvar i nastavis.

 

na motorima se npr dok je u neutrali radi provjere pali i lampica koja je od senzora nivoa ulja (radi provjere da li je instalacija u prekidu i da li radi senzor jer su spojeni u seriju) jer ukoliko je kvar instalaciji ili lampici a ulje se potrosi sledi zaribavanje motora, isto kao i ovde za vodu. 

 

nemogu se sad sjetiti jos takvih sistema al nikad se lampica koja signalizira nesto sto nije "hitno" i ne ugrozava voznju/ ne mora se otkloniti da bi se vozilo ne koristi kao sigurnosna lampica igde... pa bi tako i ovde bilo lose, jer kao sto rekoh, ne bi znao dok nije kasno ukoliko je ta lampica vec "iskoristen" a koji je onda uopste smisao da ugradjujes sistem ako ce ti nekada raditi a nekada ne.

znaci:

- ili da uvek ima s sobom bocicu vode/tekucine pa da uvijek dolije cim mu se upali lampica a ispostavi se da je tekucina za pranje ta koja fali  pa mu onda sistem zastite radi

- ili da stari otpornik na prekidac na posudici pa ce tada slabije svetliti a kad prifali rashladne ce posteno zasvetliti

-ili ce mu sistem raditi malo a malo ne. pogotovo ako vec na pola ili na kolko pokazuje da nedostaje tekucine...  

a kako je marfi uvijek tu, bas ce onda zatrebat sistem kad ce biti onesposobljen jer je lose napravljen pa ce bitiisto kao da ga i nije bilo..

 

ovde ne treba nista kemijati, nego samo na jednoj "strani" paralele dodat u seriju otpornik s prekidacem dok u drugoj strani paralele ne

Link to comment
Share on other sites

dragane obratio sam pažnju na taj detalj....

što se tiče zvučnog signala, nisam mislio da se javi kad je ručna aktivirana nego kad nedostaje kočione tekućine u posudici...tad se pali lampica stop, service i lampica kočionog sustava

Link to comment
Share on other sites

Pale se te iste lampice i za ručnu i za nivo ulja u posudi. Ako nemaš zvučnog za ručnu onda nemaš niti za nivo kočionog ulja. Upali motor odvidaj čep na posudi pa će ti se odmah upalti te lampice na tabli.

 

Inače smo sa ovim otišli u debeli offtopic. Valjda se kolega iglocsfi neće ljutiti.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ma ne ljutim se ništa. Upijam o svemu obzirom da se do sada nikad nisam zavlačio pod haubu no eto došlo je i to vrijeme :)

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jednostavno pristupit kočionoj posudi bez šarafanja, sirena i aku od alarma su točno iznad posude, ali jednom prilikom mi se to popalilo i znam da je pištalo kao i za rezervu, (majstor nije nadolio dovoljno tekućine prilikom zamjene pa se upalilo na nizbrdici) a osim toga indikator nivoa nije na čepu nego integriran u posudu...

Link to comment
Share on other sites

Nisam znao. Kod mene je sastavni dio čepa.

Pa kako onda prolaziš tehnički ako frajer na tehničkom nemože odvidati čep bez šarafanja da ispita kočiono ulje?

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

hehe, vjeruje mi na riječ da redovno mjenjam,valjda kad vidi ostatak auta, a i zbog toga uvjek imam račun od zadnje promjene...ali nisu nešto pretjerano orni da odšarafe dva vijka koja drže alarm

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.