Jump to content

Clio 3 vibracije kod kočenja


Evado

Recommended Posts

Ovako ekipa, imam i ja jedan problem.

U zadnjih mjesec dana mi se počelo događati da kada pritisnem papučicu kočnice, počne mi vibrirati volan.

E sad - ono kaj me najviše zbunjuje - to se dešava SAMO PRI BRZINI 70-50 km/h !

Znači, recimo, počnem kočiti pri 110 km/h i sve je mirno do 70 i onda vibrira do 50 i nakon toga opet mir.

Danas sam skinuo ljetne kotače, sve provjerio (nema lufta na krajniku niti na lageru, manžeta OK, sve kugle i zglobovi izgledaju OK) i stavio zimski set kotača. Otišao na probnu vožnju i opet ista stvar. Dakle, do kotača nije. Vratio ljetne kotače.

Ljetni kotači su ovo proljeće i nanovo centrirani.

 

Meni na prvu pada na pamet - diskovi ?  :ljut:  To mi se baš ne sviđa jer ta stavka mi sada trenutno nije baš u financijama.

Možda špur ? Iako auto po ravnom ide ravno.

Auto sada ima 97 000 km. Lagano se bliži 8. mjesec i 6. rođendan auta kada planiram i veliki servis sa zupčastim.

 

Ajmo ekipa malo da čujem kaj bi još moglo biti. A da nisu diskovi.  :headbang:

 

Help !

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • direstraits

    12

  • MilosB

    12

  • Med0

    11

  • Evado

    11

Top Posters In This Topic

Nisam ni otvorio temu i pomislio sam na diskove :)

Može li biti do pločica i/ili kočionog ulja?

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima kociono ulje?

Moguce da su diskovi.

Link to comment
Share on other sites

diskovi 100% dole s njima i na tokarenje tj ravnanje. 

Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš tokarit, javi gdje i kolko penez, trebao bih i ja dati svoje.

Imaju mali zub na vanjskom rubu, ali zasad bez problema.

Link to comment
Share on other sites

Potokari diskove. 1h posla i vise nece trest.

Link to comment
Share on other sites

OK, ali gdje u Zagrebu tokarit diskove ?

Neka preporuka ? Otprilike koliko para  ?

Link to comment
Share on other sites

A koliko su potroseni? Tokarit diskove ispod zadnje mjere istrosenosti nebih radio. Kod mene bilo oko 100,00kn :-)

Link to comment
Share on other sites

Da ti nisu pretegnuli kotače negdje u nekom trenutku? Prevelika sila stezanja može uzrokovati da se disk uvije.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Prije ce mu vijak puknit nego sto ce savit disk time

Link to comment
Share on other sites

netreba tolko velika sila kolko covjek ocekuje da bi se oni iskrivili. a ak je recimo jedan samo bio pretegnut eto sranja... 

nece se on iskriviti trajno, znaci da se tad odma primjeti on se vrati u prvobitan polozaj, tj elasticno je deformiran za moza 0.05mm al kad se krene kociti po tome pa ta neravnina izazove nepravilno trosenje diska, onda vec...

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Kako mislis iskriviti disk koji je nalegao na glavcinu? Jedino da stavis neku podlosku ispod vijka pa da ga iskrivis.

 

@ Evado: 100 tkm je sasvim lijepo za diskove, stavi nove i s njima i nove plocice, to je trosak od 50 €.

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam odmah nove diskove i plocice. Tokarit diskove koji imaju 100000km mi je IMHO glupo.

Link to comment
Share on other sites

Ako su to diskovi koji su došli s novim autom, koliku debljinu pokazuje mikrometar? Znatiželjan sam :)

Link to comment
Share on other sites

@milos

 

Mozes iskriviti mozda taj dio, ali da iskrivis ostatak diska kojeg drze tri ostala vijka, nema sanse, a pogotovo da to utice na ventilirani dio.

Link to comment
Share on other sites

Dal si ti procitao kolko sam ja napisao da bi se "iskrivilo" i to vrlo vjerojatno u elasticnom podrucju celika.. Sve je to savitljivo vise ili manje... A to da nema nesto trajne deformacije ne znaci da nije bilo deformisano... Hebeni oksid kozes vise sabit ak je jedna vida vise zategnuta, a da uzmemo i da je disk apsolutno kruto tijelo tolko kolko uspijes sabit oksid tj rdju ti se cijeli disk nagnuo... Itd itd...

Link to comment
Share on other sites

A koliko su potroseni? Tokarit diskove ispod zadnje mjere istrosenosti nebih radio. Kod mene bilo oko 100,00kn :-)

Mislim da imaju još dosta mesa... ja koćim uvijek sa motorom... i pločice na 71 000 km sam mijenjao reda radi, a ne zato jer sam ih potrošio. U Baotiću nisu vjerovali da su mi to originalne tvorničke kada su ih mijenjali. :)

 

 

Bez skidanja sa auta u Auto Sigetu.

 

E Mata... ti sve znaš ! :) 

 

a koje i kakve pločice imaš?

ak su ferodo onda je stvar u njima vrlo lako moguće

 

Prve su bile "Renault" original tvorničke, druge sadašnje su TRW. Kliješta su TRW. Diskovi ne znam. Pretpostavljam isto TRW.

 

Ako su to diskovi koji su došli s novim autom, koliku debljinu pokazuje mikrometar? Znatiželjan sam :)

 

Nemam mikrometar, ali mislim da će onaj tko tokari diskove valjda to provjeriti .

Po meni se prvo treba uvjeriti da li se diskovi uopće i mogu tokariti.

Imaju onaj rub okolo, ali to ništa ne znači...

 

 

Sad mi je na pamet pala jedna stvar, a nitko to nije spomenuo ovdje.

 

Da li mogu pločice biti uzrok vibracijama ?

Link to comment
Share on other sites

a koje i kakve pločice imaš?

ak su ferodo onda je stvar u njima vrlo lako moguće

Spomenuto [emoji4]
Link to comment
Share on other sites

Kako mislis iskriviti disk koji je nalegao na glavcinu? Jedino da stavis neku podlosku ispod vijka pa da ga iskrivis.

 

@ Evado: 100 tkm je sasvim lijepo za diskove, stavi nove i s njima i nove plocice, to je trosak od 50 €.

 

50€ ??

Možda sa nekim kinezima.... radije istokarim originalne...

Baš ću poslat upit Anđelku za TRW komplet.

I još plus ruke... nema šanse ispod 100€ ali nikako...

Link to comment
Share on other sites

Da li mogu pločice biti uzrok vibracijama ?

 

Pločice bi trebale doći sa limićima koji se stave na čeljusti da spriječe cviljenje i vibracije. Idu dva limića za jednu čeljust po jedan limić na svakom kraju. Prvo se stave ti limići na čeljusti, a onda pločice. Ti limići bi trebali doći s novim pločicama. Ako ne dođu onda mehaničari ostave stare limiće koji su već izgubili elastičnost i čađavi su od kočenja i tko zna pašu li na nove pločice uopće.

 

Svašta je moguće. Iz osobnog iskustva ti mogu reći da malo tko zna složiti kočnice da rade kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoje diskove istokario kod frenda za jednu pivu :D

Nazalost problem vibracije mi se nije rijesio...

Edited by Blue_Fatal1ty
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.