Jump to content

Clio 3 vibracije kod kočenja


Evado

Recommended Posts

I meni je Ferodo cvilio na starom autu. Ne može se usporediti s Brembom kojeg sad imam. Izjava da je to isto kao i Brembo mi je smijeh.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • direstraits

    12

  • MilosB

    12

  • Med0

    11

  • Evado

    11

Top Posters In This Topic

Diskovi i cijene s popustom:

1.Trw 260kn komad

2.Ferodo obicni 270kn komad

3.Ferodo coated tamniji neki 205kn komad

4.Brembo obicni 260kn komad

5.Brembo narezani 390kn komad

6.Ate 325kn komad

Plocice:

1.Ferodo Premier 172kn set

2.Ate 244kn

3.Trw 221kn.

Ovo je za verziju od 74kw.

Link to comment
Share on other sites

Hvala Zrmi na trudu. Baš sam ti htio poslat PM da mi pošalješ cijene.

Jedino me original TRW i zanima. 

E sad bumo vidli cijene od Anđelka.

Meni ove cijene gore izgledaju sasvim OK.

Kao što rekoh... daleko je to od 50€ za komplet... i pogodio da nije ispod 100€... plus ruke...

 

Čekam Anđelka...

Link to comment
Share on other sites

Hvala Zrmi na trudu. Baš sam ti htio poslat PM da mi pošalješ cijene.

Jedino me original TRW i zanima.

E sad bumo vidli cijene od Anđelka.

Meni ove cijene gore izgledaju sasvim OK.

Kao što rekoh... daleko je to od 50€ za komplet... i pogodio da nije ispod 100€... plus ruke...

Ne znam odakle cifra od 50 eura za komplet...??? Komplet čega...? Diskovi i plocice? To bi bio smijeh kad bi toliko kostalo.

Diskova imas komplete od 50 eura do 500-tinjak kuna koliko kosta Trw koji preferiras. Zajedno s plocicama cca 100 eura. Full ok cifra za komplet nove prednje kocnice. Ako je bas takva frka s lovom (ne vjerujem da je...ali ima u Hr i toga koliko hoces...relativno nov auto a nema se za odrzavanje) onda zamjenis to solo i ustedis si 200-tinjak kuna.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Nece ti razlika biti velika i kod njega. Ovo ti je vec jako nisko. Ali ako ti nije hica pricekaj njega.

Link to comment
Share on other sites

Brembo narezane i prst u uho :D

Ne treba mu to na tom autu. Imao sam na 172-jki Brembo Max i nisam osjetio neke benefite od toga...samo su nesto glasniji od obicnih.

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni ja osjetio sve benefite jer nisam imao Brembo disk pločice u početku, a stari meho nije znao složiti disk pločice. Zato sam ga napustio i prešao u BB garažu. Benefiti Brembo MAX diskova su meni sljedeći:

  • kod kočenja na kiši grizu odmah. trebalo mi je da se na to naviknem da ne stišćem kočnicu jače po kiši kao sa starim TRWom
  • puno manje hrđaju od stajanja i na kiši nego obični diskovi
  • brazde su u službi čišćenja i honovanja diska pa disk nikad nije glatki glazirani
  • ABS daleko ljepše dozira kod naglog kočenja odnosno disk pločice se ne lijepe za disk, pa ABS ne krči
  • manje se zagrijavaju. može se zaustaviti sa preko 200km/h na nulu i nastaviti voziti. kočnice će raditi.
  • manje se troše, a opet nisu pretvrdi.

Kad sam s tim diskovima prvi puta naglo zakočio na poligonu imao sam osjećaj da će mi lice završiti na prednjoj šajbi :) Buraz i ja smo prezadovoljni što imamo te kočnice na svojim autima i ponavljam - diskovi će izgleda trajati koliko i auto, a do sada nikakvih problema s njima.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam odakle cifra od 50 eura za komplet...??? Komplet čega...? Diskovi i plocice? To bi bio smijeh kad bi toliko kostalo.

Diskova imas komplete od 50 eura do 500-tinjak kuna koliko kosta Trw koji preferiras. Zajedno s plocicama cca 100 eura. Full ok cifra za komplet nove prednje kocnice. Ako je bas takva frka s lovom (ne vjerujem da je...ali ima u Hr i toga koliko hoces...relativno nov auto a nema se za odrzavanje) onda zamjenis to solo i ustedis si 200-tinjak kuna.

 

Ovo gore je moj odgovor na ovaj post:

 

 

Ja cijelo vrijeme i pričam da to nije mali trošak... malo bolje čitati...

Edited by Evado
Link to comment
Share on other sites

Ovo gore je moj odgovor na ovaj post:

Ja cijelo vrijeme i pričam da to nije mali trošak... malo bolje čitati...

Vidi, Ferodo diskovi i Metelli pločice koštaju toliko.

Link to comment
Share on other sites

Vidi, na moj auto, ako će ići nove, onda će ići isključivo original TRW komplet. Sa Ferodom sam imao, kao što sam napisao, vrlo loše iskustvo.

Dakle, neke druge kombinacije ne dolaze u obzir. 

Inače sam danas bio kod frenda kod kojeg je slučajno bio njegov mehaničar pa sam dogovorio sutra pregled kod njega.

On kaže da može biti i do ovjesa ako se nešto rasklimalo/popustilo. Ali isto kaže da bi mogli biti diskovi. Obavezna je probna vožnja i skidanje kotača sa kompletnim pregledom.

Onda ćemo biti pametniji.

Link to comment
Share on other sites

Ne namecem svoje misljenje, samo pisem gdje sta ima i koliko kosta. Ja svog Clia odrzavam sam, sve osobno montiram, ocistim, podesim, nisam imao problema. Jednom sam imao peh sa Zimmermann diskovima, ali se tu radilo o pregrijavanju diska, sto je realno moguce kod svakog proizvodjaca. S novim kocnicama polako i bez naglih i dugotrajnih kocenja s velikih brzina, pa ce biti ok.

Link to comment
Share on other sites

Zašto vam je čudna cifra od 50€ za komplet?

 

Ja sam prije točno godinu dana kod Anđelka uzeo TRW diskove i pločice i ukupna cijena je bila upravo tolika. Točnije 375 Kn.

 

Doduše moji diskovi se nemogu uspoređivati sa Evadovim. :D  

Link to comment
Share on other sites

Danas bio kod majstora...  :place2:

Diskovi za promjenu... nema tokarenja...

Nudi mi odmah Zimerman diskove i pločice sa radom za 1000 kn.

Reko hvala, ali radije ću TRW za koji znam da je dobar.

 

Rezime svega... kaže da su mi i zadnji diskovi lagano pri kraju... Ali ništa strašno...

Mislim da bum ove godine uložio u auto preko soma eura...

Ali neka... to je moja beba...

Razmišljam si danas... a i sedma zima bude akumulatoru... i to bum moral prije zime riješiti...

Ali nakon toga autić bude pic pic... slijedećih 100K km... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

jesu ti zadnji diskovi u kompletu sa ležajevima,ako jesu onda ćeš se tek razveselit kad čuješ cijenu...

Link to comment
Share on other sites

SNR disk s ležajem, 50 € komad. Pločice nešto sitno. Moment pritezanja 175 Nm.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene cvile kočnice. Bio sam kod mehaničara, još su diskovi i pločice u dobrom stanju. Mehaničar je očistio kočnice i jedno vrijeme nije bilo cvilkanja, ali onda opet isto. Vjerojatno su neke loše pločice stavljene, jer otkada imam auto još nisam mjenjao pločice. Inače Clio ima dosta dobre kočnice, ali nervira na semaforu to cvilkanje.

Edited by Zarko
Link to comment
Share on other sites

Bakarna mast izmedju plocica i celjusti/klipa

Link to comment
Share on other sites

Bakarna mast izmedju plocica i celjusti/klipa

 

Koliko mi je poznato to se davno prije stavljalo. Na nove pločice se ne smije staviti. Navodno upravo to uzrokuje cviljenje 2-3 dana od postavljanja i svašta nešto.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Bakarna mast izmedju plocica i celjusti/klipa

Keramička se stavlja. Nema metala, ne šteti kliještima i pločicama.

Link to comment
Share on other sites

Svatko ce stavit sta hoce.. Bakar koji je mekan materijal ce ostetiti (bilo sto) a keramika koja je tvrda ko sam vrag i jos malo nece...

Ni jedno ni drugo nista ne ostecuje (da sad ne mislite da govorim kako ce keramicka ostetiti)

Al ako ima neko direktnog iskustva prihvaticu (mislim na to da bas zbog bakarne masti pocne skripati)

Link to comment
Share on other sites

Svatko ce stavit sta hoce.. Bakar koji je mekan materijal ce ostetiti (bilo sto) a keramika koja je tvrda ko sam vrag i jos malo nece...

Ni jedno ni drugo nista ne ostecuje (da sad ne mislite da govorim kako ce keramicka ostetiti)

Al ako ima neko direktnog iskustva prihvaticu (mislim na to da bas zbog bakarne masti pocne skripati)

Ne radi se o fizičkom oštećenju, dolazi do korozije.

Link to comment
Share on other sites

Meni pocnu cvilit kad su pri kraju. Kao npr.sada. Imaju manje od pola i cvile. Nabavio sam druge skoro kao nove sa 2000km. Izmjena uskoro. I to original Renault za smjesnih 150,00kn. Znaci Ferodo sa smjesom Brembo origigi :-)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.