Jump to content

Clio 3 vibracije kod kočenja


Evado

Recommended Posts

Kocnice (plocice) u ovlastenog 50€ za oba tocka

diskovi oko 60€ po komadu.

orginali / trw

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • direstraits

    12

  • MilosB

    12

  • Med0

    11

  • Evado

    11

Top Posters In This Topic

Kocnice (plocice) u ovlastenog 50€ za oba tocka

diskovi oko 60€ po komadu.

orginali / trw

 

To je previše. Za te novce sam uzeo Brembo MAX diskove sa Brembo disk pločicama koji su puno bolji od originalnog TRWa koji su došli s mojim autom.

Link to comment
Share on other sites

Pa ako su pločice 50€, a diskovi 60€ po komadu to je ukupno 170€ iliti 1275kn. Diskove sam platio 990kn (par), a disk pločice 210kn.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Nije do plocica...vibracije nastaju ako nesto sto rotira nije "u centru" ili se izvitoperilo. Plocica ne rotira. Disk rotira. Lose plocice mogu uzrokovati vibracije tako sto pregrijavaju disk zbog pogresno odabrane smjese ali to ovdje nije slucaj jer njemu trese 70-50 km/h. Dakle...kad se poklope frekvencije.

Kociona tekucina isto nije uzrok kao ni plocice.

Ja bih skinuo prednje kotace...skinuo plocice...skinuo diskove. Povrsine kojom disk nalijeze na glavcinu i obratno - dobro ocistiti od hrđe i nekih stranih tijela ako ih ima...vratiti diskove nazad, plocicama pobrusiti rubove lagano...vratiti kotace i nakon stezanja vijaka rukom (onako kako ide...nasuprotne) stegnuti moment kljucem na isti nacin.

Ako ne pomogne - novi diskovi. Kakvo vrazje tokarenje diskova nakon toliko km. Bar te stvari nisu astronomsko skupe. Tokareno diskovi mogu biti dobri 5-10kkm ili 50kkm a mogu i vec na sljedecem jakom kocenju opet poceti tresti.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Pa ako su pločice 50€, a diskovi 60€ po komadu to je ukupno 170€ iliti 1275kn. Diskove sam platio 990kn (par), a disk pločice 210kn.

nisam mislio lose da nisu te cijene nego me stvarno zanimalo gdje se mlze uzeti. Al generalno sta ce ti disk i plocice ako celjust nije :p

nego da se vratimo na temu.

Ili odradi sto je CoupeRS rekao ali iskreno.... vrijeme ti je za zamjenu.

Link to comment
Share on other sites

Pločice bi trebale doći sa limićima koji se stave na čeljusti da spriječe cviljenje i vibracije. Idu dva limića za jednu čeljust po jedan limić na svakom kraju. Prvo se stave ti limići na čeljusti, a onda pločice. Ti limići bi trebali doći s novim pločicama. Ako ne dođu onda mehaničari ostave stare limiće koji su već izgubili elastičnost i čađavi su od kočenja i tko zna pašu li na nove pločice uopće.

 

Svašta je moguće. Iz osobnog iskustva ti mogu reći da malo tko zna složiti kočnice da rade kako treba.

 

Limići su stavljeni novi sa novim pločicama 100%.

 

Kocnice (plocice) u ovlastenog 50€ za oba tocka

diskovi oko 60€ po komadu.

orginali / trw

 

Eto... i daaaaleko smo od 50€ troška koje je netko ovdje spomenuo ? Osim ako fakat nije mislio na neki kineski jeftilen, a to nema šanse da stavljam na auto... radije bi kočio ko Kremenko...

 

 

Ali kako stvari stoje mislim da mi ne ginu novi diskovi... poslao upit Anđelku pa budemo vidjeli koliko će me koštati to zadovoljstvo mirnog volana.

 

Ali meni i dalje nije jasno zašto ne tresu recimo pri 100 km/h... po mojoj logici bi trebali tresti još jače nego na 60...

Link to comment
Share on other sites

Greska.... nadji negdje bumpy road i vozi 50na sat i vozi 100 na sat.... nece biti isto. Vise ce se osjetiti 50 na sat nego 100....

imas na yt video mislim da je topgear ili mythbusters radio oko toga.

sto brze ide manje se osjeti.

Link to comment
Share on other sites

Limići su stavljeni novi sa novim pločicama 100%.

 

 

Eto... i daaaaleko smo od 50€ troška koje je netko ovdje spomenuo ? Osim ako fakat nije mislio na neki kineski jeftilen, a to nema šanse da stavljam na auto... radije bi kočio ko Kremenko...

 

 

Ali kako stvari stoje mislim da mi ne ginu novi diskovi... poslao upit Anđelku pa budemo vidjeli koliko će me koštati to zadovoljstvo mirnog volana.

 

Ali meni i dalje nije jasno zašto ne tresu recimo pri 100 km/h... po mojoj logici bi trebali tresti još jače nego na 60...

 

Firma je Ferodo, i toliko kosta set diskova i plocica za prednju osovinu. Prednji disk DDF1201 kosta 36 € za set, set plocica Metelli 22-0485-0 kosta 7.5 €. Koce kao i Brembo, TRW ili Bosch. A mozes kupiti i Ate set plocica, koji kosta 36 € i koci kao i prethodno navedeni. 

 

I da se razumijemo, ako se ne "razrade" pravilno, svaki ce da tresu. ;)

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Limići su stavljeni novi sa novim pločicama 100%.

 

 

Eto... i daaaaleko smo od 50€ troška koje je netko ovdje spomenuo ? Osim ako fakat nije mislio na neki kineski jeftilen, a to nema šanse da stavljam na auto... radije bi kočio ko Kremenko...

 

 

Ali kako stvari stoje mislim da mi ne ginu novi diskovi... poslao upit Anđelku pa budemo vidjeli koliko će me koštati to zadovoljstvo mirnog volana.

 

Ali meni i dalje nije jasno zašto ne tresu recimo pri 100 km/h... po mojoj logici bi trebali tresti još jače nego na 60...

 

 

 

Mislim da ti je Anđelko na godisnjem provjeri u njegovu topicu.

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

 

Ali meni i dalje nije jasno zašto ne tresu recimo pri 100 km/h... po mojoj logici bi trebali tresti još jače nego na 60...

 

Taj dio vozila (stup volana + volan + unutrašnjost letve volana + spone letve volana + glavcine + kocnice + kotač) zajedno ima neku masu i moment inercije. Isto tako ima i svoju nekakvu rezonantnu frekvenciju. Kotač ili sklop kočnica zbog svojeg defekta šalje impulse (vibrira) prema tom kompletnom sklopu i kad se pogode frekvencije titranja s rezonantnom frekvencijom tog kompletnog sklopa upravljača - u tom nekom rasponu ti osjetiš te vibracije na kolu upravljača. Vjerojatno bi ih osjetio (ali slabijeg intenziteta) i na još nekim brzinama (harmonici te rez. frekvencije) ali nisi probao ili nisi kočio na tim brzinama...ili jednostavno ne možeš postići te brzine.

 

Slično se događa kad staneš u čamac i ideš ga bočno zaljuljati. Počneš li svojim tijelom njihati lijevo desno pogrešnom frekvencijom - čamac će se ljuljati ali ni blizu tako snažno kao kad pogodiš pravu frekvenciju. Ima još xxxx takvih situacija, viseći mostovi su se znali rušiti kad bi ih vjetar "uhvatio" u rezonantnoj frekvenciji. Nikola Tesla je tvrdio da bi s dovoljno snažnim oscilatorom ugođenim kako treba kroz x godina "srušio" planet.

Link to comment
Share on other sites

Definitivno je neka rezonancija. Pitanje je samo što ju proizvodi :D

 

Vjerojatno su diskovi nejednako potrošeni, ali bezveze ih je mijenjati samo da se vidi što će biti. To se da ispitati ranije spomenutim mikrometrom.

Link to comment
Share on other sites

Skinu se diskovi i premjere komparatorom. Moze se izvesti i bez skidanja...

Link to comment
Share on other sites

a sta je problem skinut 2 torxa koja drze disk za glavcinu i 2 vide koje drze celjusti. pa da se to odradi kako treba

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

a sta je problem skinut 2 torxa koja drze disk za glavcinu i 2 vide koje drze celjusti. pa da se to odradi kako treba

Problem može biti ako je majstor ostavio polomljen torx bit u glavi vijka, što sam ja danas pronašao na Cliu. :-D

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima, evo moj slucaj oko ovog problema.

Novi diskovi i plocice su nakon 10k km poceli vibrirati tj tresti volan pri kocenju.

To sam rijesio tokarenjem diskova koji se prilikom postupka nisu skidali sa auta vec se taj stroj spoji na diskove dok su na vozilu. Tako tokareni diskovi su na taj nacin prilagodjeni samom autu, i nekim neravnimama na glavcini i eventualno.ostalim.dijelovima.

Bolje je to objasnjeno na linku.

Uglavnom problem rijesen i evo 20k km vise ni traga vibracijama. Ceh nekih 350kn.

To sam radio u Velikoj Gorici pa evo link sa njuskala(valjda je ok stavit link?)

http://www.njuskalo.hr/servisi-vozila/tokarenje-obrada-diskova-vozilu-oglas-11111665

Pozz

Link to comment
Share on other sites

 

I da se razumijemo, ako se ne "razrade" pravilno, svaki ce da tresu. ;)

 

jesi mislio na ovako nešto http://ebcbrakes.com/articles/how-to-bed-in-your-new-brakes-for-streeturban-driving-2/

 

ili ti odmah ideš na petu kvačicu pa to izgleda ovako http://www.essexparts.com/learning-center/cat/brake-rotors/post/Bed-in

 

:farmer:

 

ja ću uskoro mijenjati ferodo premier pločice koje nisu potrošene ni trećinu samo zbog toga jer cvile kao teretni vlak :freak6: , poderala se plastična naljepnica na pločicama koje nalježu na klipove...

ate su već kupljene i kod njih je taj dio metalni, diskovi su stavljeni novi kad i pločice također ferodo,jedva da se napravio zub ali ću ih potokarit pa  mislim prakticirat ovo sa gornjih linkova

samo nisam na čisto dal da radim po prvome ili drugome :dry:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima, evo moj slucaj oko ovog problema.

Novi diskovi i plocice su nakon 10k km poceli vibrirati tj tresti volan pri kocenju.

To sam rijesio tokarenjem diskova koji se prilikom postupka nisu skidali sa auta vec se taj stroj spoji na diskove dok su na vozilu. Tako tokareni diskovi su na taj nacin prilagodjeni samom autu, i nekim neravnimama na glavcini i eventualno.ostalim.dijelovima.

Bolje je to objasnjeno na linku.

Uglavnom problem rijesen i evo 20k km vise ni traga vibracijama. Ceh nekih 350kn.

To sam radio u Velikoj Gorici pa evo link sa njuskala(valjda je ok stavit link?)

http://www.njuskalo.hr/servisi-vozila/tokarenje-obrada-diskova-vozilu-oglas-11111665

Pozz

 

poprilicna cifra za tokarenje. kod nas ak skines diskove dobijes ravnanje svega sto je potrebno i to dodje 100kn, ovo da je bolje radit na autu nisam bas 100% jer kao prvo nemozes tolko stegnut disko i sve to prihvatiti precizno kolko na tokarskom. a glavcinu uvijek treba makar malo ocistiti s zicanom cetkom

Link to comment
Share on other sites

Firma je Ferodo, i toliko kosta set diskova i plocica za prednju osovinu. Prednji disk DDF1201 kosta 36 € za set, set plocica Metelli 22-0485-0 kosta 7.5 €. Koce kao i Brembo, TRW ili Bosch. A mozes kupiti i Ate set plocica, koji kosta 36 € i koci kao i prethodno navedeni. 

 

I da se razumijemo, ako se ne "razrade" pravilno, svaki ce da tresu. ;)

Ne znam od kuda tebi te cifre, ali ja govorim o cijenama u Zagrebu...

Inače Ferodo sam imao tvorničke zadnje pločice i promijenio ih na 14 000 km jer su cvilile do bola... stavio TRW i mir i tišina.

 

Mislim da ti je Anđelko na godisnjem provjeri u njegovu topicu.

 

Jep, znam... čekam da se vrati pa da mi pošalje ponudu.

Edited by Evado
Link to comment
Share on other sites

Ne znam od kuda tebi te cifre, ali ja govorim o cijenama u Zagrebu...

Inače Ferodo sam imao tvorničke zadnje pločice i promijenio ih na 14 000 km jer su cvilile do bola... stavio TRW i mir i tišina.

Jep, znam... čekam da se vrati pa da mi pošalje ponudu.

Ovo su cijene s internet stranice.

Link to comment
Share on other sites

Nije Andjelko jedini. Reci sto bih htio od diskova i plocica i mogu ti na mene ovdje uzeti sto zelis. Samo mi sibni podatke auta u inbox i zeljenu marku diskova i plocica pa ti javim. Ak zelis naravno.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam da kad diskovi pocmu trest da se kupe novi,ako je na malo km poceo trest onda je materijal od kojeg su napravljeni smece,a ako trese npr.na 100tkm onda im je i vrijeme za zamjenu

Link to comment
Share on other sites

nemora uopce biti tocno da je los materijal. procitaj malo one postove gore di se spominje pravilan bead in procedure, procitaj prvi link

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.